Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (812. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
19.611
Cevap
155
Favori
1.402.144
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 810811812813814
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hafta sonu aksesuar fiyatı aldım. resmi ekliyorum. ayrıca ilk bakım için 1400 lira dediler. car prime ile %10 indirim yaparız ayrıca bir miktar daha indiririz 1100 lira civarı olur dediler. polen filtresi de dahil bakıma. araç 2016 t3 premium.

    Her 5 inç ekranı olan araca geri görüş kamerası takılamıyormuş. aracın fabrika çıkışında arka park kamera hazırlığı ile donatılması gerekiyormuş.

    Bu arada 2018 model s60 larda donanım isimleri değişmiş. premium yerine momentum, advance yerine incription donanımları olacakmış.


     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haacar

    Hafta sonu aksesuar fiyatı aldım. resmi ekliyorum. ayrıca ilk bakım için 1400 lira dediler. car prime ile %10 indirim yaparız ayrıca bir miktar daha indiririz 1100 lira civarı olur dediler. polen filtresi de dahil bakıma. araç 2016 t3 premium.

    Her 5 inç ekranı olan araca geri görüş kamerası takılamıyormuş. aracın fabrika çıkışında arka park kamera hazırlığı ile donatılması gerekiyormuş.

    Bu arada 2018 model s60 larda donanım isimleri değişmiş. premium yerine momentum, advance yerine incription donanımları olacakmış.


     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'

    Polen filtresi dahil ise iyi fiyat almışsınız hocam. Biz de yakıt filtresi dahil ama polen filtresi hariç 1000 gibi tutmuştu.



    Akseauar fiyatlarında indirime gidilmiş gördüğüm kadarıyla bu arada. Kit olarak daha pahalı ama parçaları tek tek toplayınca çok daha ucuza geldiğini anlamışlar sanırım bayiler. En son 3700 + %10 iskonto demişlerdi sadece arka kameraya .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 2 Nisan 2018; 14:56:43 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Yakıt filtresini değiştirmeye gerek yok dediler bana. size servis mi dedi yakıt filtresini değiştirelim diye ??

    Aslında bu aksesuarlara bir kuruş para vermemek lazım. bu sınıfta bir arabada bunların hatta ön kör nokta kamerasının bile standart olması lazım onur hocam ama yapacak bir şey yok işte. volvonun ayıbı bu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haacar -- 2 Nisan 2018; 15:46:14 >
  • HiqhWoltage kullanıcısına yanıt
    çok teşekkür ederim hocam. değerli bilgileriniz için. Bridgestone Turanza T001 aldım. Şimdilik memnunum.
    Tekrardan teşekkürler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haacar

    Dsg den b6 ve b7 kasa passatta ağzı yanmış biri olarak şunu söyleyebilirim ki, doğuş ülkemizde hiçbir zaman dsg ye 10 yıl garanti vermedi. yanlış hatırlamıyorsam sadece çin ve abd de 10 yıl garanti veriyor. hatta doğuş ilk zamanlarda dsg sorunlarını kesinlikle kabul etmiyordu. sonradan bu iyi niyet garantisini çıkardılar ve aynı şu anda volvonun yaptığı gibi 10000 tl masraf varsa 3000 bin lira verin şanzımanı değiştirelim diyorlardı. şu anda ne yapıyorlar onu bilmiyorum ama bizde passat varken işleyiş bu şekilde idi.

    C sütunu göçüğünden sonra sonra ben de civic satışlarında gözle görünür düşüş olacağını tahmin ediyordum ancak durum öyle değil. forumda konusu var linkini veriyorum. şubat ayında civic 1462 adet satışla c sınıfı sedanlar arasında üçüncü. hatta önünde megane ve egea gibi filo satışları yüksek olan araçlar olduğunu düşünürsek bence gayet başarılı bir rakam bu.

    Ayrıca civic dizel için eksi teknoloji demişsiniz ama civicte kullanılan dizel euro 6 normlarını karşılıyor. bununla birlikte NOx salınımını düşürmek içinde motora NOx depo konvertörü eklenmiş. Bu parça daha büyük katalizörler ve kullanımı arttırılmış nadir bulunan toprak metaller sayesinde zararlı gazı daha iyi bertaraf ediyor. WLTP testleri gerçek dünya NOx emisyonlarına özellikle dikkat ediyor ve yeni Civic bu testleri yıldızlı pekiyiyle geçmeyi başarmış. ingiltere de üretilen motor, abd ne gönderilebilecek kadar temiz çıkmış. üstelik motorun güç ve tork değerleri de gayet iyi.

    Yanlış anlaşılmasın hiçbir markayı veya distribütörü savunmuyorum ama gerçekleri de göz önünde bulundurmamız gerekir.

    Ben Volkswagen'de 7. senesinde çoklu kavrama ve mekatronik ünitelerini sadece işçiliğin %30'luk kısmını karşılayarak değiştirmiştim.Buda 300 TL'ye tekabül ediyordu.

    Tek baktıkları servis bakımları.

    Eksiksiz ve zamanında yaptırınca iyi niyet garantisi kapsamında yaptırıyorlar.

    Benimle beraber 9 yıllık Golf DSG aracında çoklu kavraması değişiyordu, ondan da sadece işçiliğin tamamını almışlar.

    Volvo'da ise powershift garantisi 150.000 km/5 yıl.

    Oda aynı şekilde yetkili serviste bakımlar eksiksiz ve tam yapıldıysa geçerli.

    Bir ara şanzıman yağ ve yağ filtresini 80.000 km'de değiştiriyorlardı. Sonra 40.000 km'ye çektiler.
    Servislerin bile bazısı 40.000 km'de bir değişecek diyordu bazısı 80.000 km'de bir değişecek diyordu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haacar

    Yakıt filtresini değiştirmeye gerek yok dediler bana. size servis mi dedi yakıt filtresini değiştirelim diye ??

    Aslında bu aksesuarlara bir kuruş para vermemek lazım. bu sınıfta bir arabada bunların hatta ön kör nokta kamerasının bile standart olması lazım onur hocam ama yapacak bir şey yok işte. volvonun ayıbı bu.

    Bize yetkili servis tarafından denilen şuydu; kabin / polen filtresi çok kaliteli, zaten az km yapmışsınız, hava tutup temizleyelim, değişmeye gerek yok, ama yakıt filtresi (silindir şeklindeki) motoru ilgilendirdiğinden riske girmeyin şeklinde idi. Bizde tamam dedik. Mantıklı gelmişti. 1000 lira civarı ödedik indirimli.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sompo japan, ray sigorta, Anadolu sigorta. Teşekkürler bu 3 firmadan bir fiyat alıyım karşılaştırıyım. Kasko fiyatlarını hiç bilmiyorum bizim araçlar için. Acaba sizin arabanızın modelini ve fiyatınıda yazabilirmisiniz. En azından onlara göre bi kıyaslama yaparım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • the_slm T kullanıcısına yanıt
    Benim %60 civarı indirimim var en ust indirim oluyor yanlış hatırlamıyorsam 1100 tl ödedim bu sene ray sigorta 2013 d2 advance s60 aracıma

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • boatswain kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ediyorum fiyat bilgisini paylaşırım bende bulunca

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: haacar

    Hafta sonu aksesuar fiyatı aldım. resmi ekliyorum. ayrıca ilk bakım için 1400 lira dediler. car prime ile %10 indirim yaparız ayrıca bir miktar daha indiririz 1100 lira civarı olur dediler. polen filtresi de dahil bakıma. araç 2016 t3 premium.

    Her 5 inç ekranı olan araca geri görüş kamerası takılamıyormuş. aracın fabrika çıkışında arka park kamera hazırlığı ile donatılması gerekiyormuş.

    Bu arada 2018 model s60 larda donanım isimleri değişmiş. premium yerine momentum, advance yerine incription donanımları olacakmış.


     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'

    Polen filtresi dahil ise iyi fiyat almışsınız hocam. Biz de yakıt filtresi dahil ama polen filtresi hariç 1000 gibi tutmuştu.



    Akseauar fiyatlarında indirime gidilmiş gördüğüm kadarıyla bu arada. Kit olarak daha pahalı ama parçaları tek tek toplayınca çok daha ucuza geldiğini anlamışlar sanırım bayiler. En son 3700 + %10 iskonto demişlerdi sadece arka kameraya .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • the_slm T kullanıcısına yanıt
    Ben bundan önceki aracımda ve volvo da hep anadolu sigorta ile çalışıyorum. Acentem anadolu sigorta nin volvo ile anlaşması olduğunu ve ankara ya bir kaç kez araba gönderdiğini söylemişti...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yazlık lastik için bir firmadan gelen fiyat listesi aşağıdaki gibi arkadaşlar.

    Ölçü 235x40x18.

     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ÇAĞLAR SERTAN KASIMOĞLU kullanıcısına yanıt
    40bin km de yetkili serviste şanzıman yağı değişimi gerçekleştirdim. Daha önce de belirttim bu araçta beni en çok korkutan powershift şanzıman.

    Uzun yol performansından ve vites gelişlerinden memnunum ama ş.içi ve zonguldak gibi rampası bol yerlerde kararsızlıklar çok yaşıyor. 13,8 ş.içi yakıt ortalamasını saymıyorum bile.

    Bundan önceki aracım 4 ileri tork konvektörlü idi. O ş.içi 11 lt'yi geçmezdi. Yakıt tüketimini dert etmiyorum artık ama şanzımanın ş.içi genel çalışma şekli düşündürüyor açıkçası...

    Ayrıca kardeşim 2011 seat ibiza aldı ve yaklaşık 1 ay sonra şanzıman sorunu yaşadı. Seat ücretsiz olarak ( yanılmıyorsam sadece bakım ücreti) şanzıman değişimi gerçekleştirdi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi u_d_cicek -- 3 Nisan 2018; 0:21:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar herkese iyi geceler 1 haftalık Volvo s60 t4 sahibiyim aranıza yeni katıldım. Bir kaç sorum olacak öncelikle aracım 2011 advance t4 Benin aracımda drive düğmesi mevcut el kitapçığında bu start stop olarak tanımlanmış ama bnm aracım sanki durduğu zaman bu start stop sanki devreye girmiyor bu özellik bende mevcut değilse bu düğmenin bir fonksiyonu var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eagle032 E kullanıcısına yanıt
    Bende de aynı araçtan mevcut.

    Benim fark ettiğim o açıkken rampa aşağı vitesi boşa alıyor.

    Başka bir değişiklik farketmedim.

    Ben kapalı kullanıyorum sürekli...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anladığım kadarıyla pek bir fonksiyonel özelliği Yok o zaman

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haacar kullanıcısına yanıt
    Sayın haacar:

    Nezaketli cevabınız için teşekkür ederim. Ayrıca

    "Yanlış anlaşılmasın hiçbir markayı veya distribütörü savunmuyorum ama gerçekleri de göz önünde bulundurmamız gerekir."demişsiniz.

    Evet haklısınız efendim gerçekleri göz önünde bulunduralım. Forumda bulunma amacımız bilgi paylaşımı ve Volvo sahipleri olarak birbirimize yardımcı ve destek olmak. Ama gerçekleri görebilmek için verileri daha geniş bir açıdan ele alabilmek gerekir şöyle ki:

    "C sütunu göçüğünden sonra sonra ben de civic satışlarında gözle görünür düşüş olacağını tahmin ediyordum ancak durum öyle değil. forumda konusu var linkini veriyorum. şubat ayında civic 1462 adet satışla c sınıfı sedanlar arasında üçüncü. hatta önünde megane ve egea gibi filo satışları yüksek olan araçlar olduğunu düşünürsek bence gayet başarılı bir rakam bu."

    Bahsettiğim modelde tüketicinin haklı tepkisi sonucunda bir düşüş olmadığını söylemişsiniz ancak burada sizi yanıltan linkini kullandığınız kaynağınız sanırım. Sadece Şubat verileri yer alıyor. Düşüş olup olmadığını tespit edebilmek için en azından son 6 aylık veri gerekir. Buyrun aşağıdaki linkte yer alan rakamları inceleyin istatiksel olarak düşüşü net bir şekilde karşılaştırmalı olarak görebilirsiniz.
    https://www.ototeknikveri.com/haber/11911/2017-kasim-aralik-model-bazinda-otomobil-satislari
    https://www.ototeknikveri.com/haber/12295/2018-ocak-subat-model-bazinda-otomobil-satislari

    "... şu anda volvonun yaptığı gibi 10000 tl masraf varsa 3000 bin lira verin şanzımanı değiştirelim diyorlardı. şu anda ne yapıyorlar onu bilmiyorum ama bizde passat varken işleyiş bu şekilde idi."

    Sayın ÇAĞLAR SERTAN KASIMOĞLU mesajında mevcut durum ile ilgili bilgi vermiş. Bende şunu ekleyeyim: Yakın bir arkadaşımın Golf marka aracında ilk kez ücret talep edilmeden değiştirilen kavrama 2. kez meydana gelen sıkıntısında sadece işçilik ücreti karşılığında değiştirildi. DSG şanzıman sahipleri ile firma arasında yaşanan sıkıntıları 2012 yılında itibaren kısmen takip ettim; araç sahiplerinin verdiği mücadele sonuçta karşılığını verdi. Münferit sıkıntılar halen devam ediyor olabilir. Ama neticede Doğuş olarak bu hatayı kabullendiler. İşte bende tam da bu sebeple (aracım 80 bin km de olmasına rağmen bu sorunu hiç yaşamadığım halde bu sorunu yaşayanlara destek olabilmek ve gelecekte bu sorunu yaşama ihtimalime binaen) bu D2-PS uyumsuzluğunun faturasının bize kesilmesinin haksızlık olduğunun altını çizmek istiyorum. Bizde bu hususta bir farkındalık oluşturabilirsek, araç sahipleri olarak birlikte hareket edebilirsek firmanın bu hatayı kabullenmesini sağlayabiliriz.

    "Ayrıca civic dizel için eksi teknoloji demişsiniz ama civicte kullanılan dizel euro 6 normlarını karşılıyor. bununla birlikte NOx salınımını düşürmek içinde motora NOx depo konvertörü eklenmiş. Bu parça daha büyük katalizörler ve kullanımı arttırılmış nadir bulunan toprak metaller sayesinde zararlı gazı daha iyi bertaraf ediyor. WLTP testleri gerçek dünya NOx emisyonlarına özellikle dikkat ediyor ve yeni Civic bu testleri yıldızlı pekiyiyle geçmeyi başarmış. ingiltere de üretilen motor, abd ne gönderilebilecek kadar temiz çıkmış. üstelik motorun güç ve tork değerleri de gayet iyi."

    i-DTEC motor neredeyse aynı güç ve değerlerle 10 yıldan fazladır Honda tarafından kullanılmaktadır. Motorun başarılı emisyon oranı iyileştirmelerinden bahsetmişsiniz. Benim motorun NOx salınımı yüksek ya da WLTP testlerinden başarısız gibi bir iddiam olmadı. i-DTEC motorun eski teknoloji bir motor olduğunu söyledim. Çeşitli iyileştirmelerle emisyon rakamlarının Euro 6 normlarına getirilmiş olması konumuzun dışında.

    Yaklaşık 10 yıllık Volvo kullanıcısıyım şu anda S60'ın eski ve yeni kasasına sahibim. Ancak marka fanı değilim eleştirilerimi nesnel bir yaklaşımla yapıyorum. Özetle anlatmaya çalıştığım Drive-PS, D2-PS kombinasyonlu araçlarda pek çok kişinin yaşadığı kavrama sorununun Volvo tarafından üretim hatası olarak kabul edilmesi ve firma tarafından mağduriyetlerin giderilmesi, bu sebeple de biz Volvo sahiplerinin etkili bir itirazda bulunması gerektiğidir. Bunu anlatmaya çalışırken kullandığım argümanlarda hata da olabilir. Dikkatinizi çekmek istediğim konu araçlarımızdaki kronik kavrama sorununa karşın S60 sahipleri olarak nasıl bir tepki vereceğimizdir.
    Saygılarımla...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Karakahya- -- 3 Nisan 2018; 3:35:24 >




  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Aynı markanın yetkili servislerinin neredeyse zıt şeyler tavsiye etmesi ilginç geldi bana.

    Hadi araç dizel olsa her bakımda yakıt filtresi değişebilir belki ama benzinli araçta gerek yok bence.

    Genel olarak markalar benzinli araçlarında 40 veya 50 bin kmlerde yakıt filtresi değişmesini tavsiye ediyor diye biliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_slm

    Sompo japan, ray sigorta, Anadolu sigorta. Teşekkürler bu 3 firmadan bir fiyat alıyım karşılaştırıyım. Kasko fiyatlarını hiç bilmiyorum bizim araçlar için. Acaba sizin arabanızın modelini ve fiyatınıda yazabilirmisiniz. En azından onlara göre bi kıyaslama yaparım

    2013 s60 d2 aracıma geçen yıl ilk kez kasko yaptırdım hasarsızlık yoktu en uygun teklifi sompo japan verdi 2000 TL'ye yaptırdım, bu sene yine en uygun teklifi Sompo verdi 1500 TL'ye %30 hasarsızlık indirimi ile aldım, bilginize.
  • Karakahya- kullanıcısına yanıt
    Rica ederim.

    Evet haklısınız ben sadece şubat rakamlarına bakmışım. sizin verdiğiniz linklerde son beş aylık veriler var. buna göre;

    ekim 2017 1433
    kasım 2017 1582
    aralık 2017 2638
    ocak 2018 1118
    şubat 2018 1462

    Bence bu tabloyu göçük sorunu yine etkilememiş. hepimizin bildiği gibi firmalar aralık ayında ciddi kampanyalar ve indirimler yaparlar. bence aralıkta 2600 adet satmasının asıl sebebi bu. herkes alacağı aracı aralık gibi aldığı için ocakta araç satışlarında düşüş olur. zaten aralık ve ocak haricinde 1400-1500 lü rakamlarda satmış. benim yorumum bu şekilde.

    Daha önce de dediğim gibi benim mevcut durum hakkında bilgim yoktu ama bizim passat sahibi olduğumuz zamanki doğuşla, volvonun şu anki yaklaşımı aynıydı. doğuşun şu anki durumu sizin ve çağlar beyin belirttiği gibiyse tüketici açısından çok olumlu bence.

    Benim bakış açıma göre bir motor az yakıt tüketip yüksek güç ve tork sunuyorsa bununla birlikte emisyon değerleri de özellikle NOx değeri abd normlarını karşılıyorsa modern bir motordur. bu konudaki yorum farkından dolayı görüşlerimiz de farklı olmuş olabilir.

    Ben de aynı sizin gibi olaylara objektif yaklaşmaya çalışıyorum ama benimde ifadelerimde ve baktığım kaynaklarda yanlışlar olabilir.

    Son paragrafınıza kesinlikle katılıyorum. bu üretim hatasına karşı birlikte etkili bir şekilde tepki verip, firmaya bu hatayı kabul ettirerek gereğini yaptırmak lazım.


    Edit: bizim milletimizi anlamak çok güç. göçüklü civic mart ayında 2637 adet satmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haacar -- 3 Nisan 2018; 17:27:23 >




  • 
Sayfa: önceki 810811812813814
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.