Şimdi Ara

Vodafone FiberMax 1.Ayım Tamamlandı (Yaşadığım Süreç)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
398
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Belki konu ilgi bile görmeyecek ama Vodafone FiberMax'a geçişimde ve bir aylık kullanımımda yaşadığım süreci anlatmak istedim.
    Mevcut düzenleme ile AKK'nin kalkmasının iyice gündeme gelmesi ile firmalarda yavaş yavaş fiyatlarını belli etmeye başladı bende her kullanıcı gibi DH'de yeni bir internet servis sağlayıcısı aramaya başladım ve Vodafone'u fiyat/tarife olarak gözüme kestirdim.

    Okuduğum yorumlar ya çok iyi olduğuna dair ya da çok kötü olduğuna dairdi, kararsızlık aşamasına girerek aralık başında bir karar verdim ve Vodafone'a geçecektim. Sabah müşteri hizmetlerini arayıp sorduğum da mevcutda SOL aboneliğim var ayrıyetten Vodafone abonesi olursam aktifleştirebilirmisiniz diye, müşteri hizmetleri evet problem olmayacaktır yeni bir hat çekilir internetiniz sağlanır denildi.

    Bunun üzerine tamam diyip abonelik kaydımı MH üzerinden aktifleşttirdim. Öğlene doğru bilmediğim bir numara arayarak kurulum için geleceklerini bildirip saat istediler, bende saati verdim ayrıyetten mevcut durumumu da izah ettim. Bunun üzerine teknik ekipde ki arkadaşlar böyle bir şey olamayacığını bildirip mevcut SOL aboneliğimi iptal ettirmem gerektiğini bildirdiler tabi bunu duyunca kafamdan aşağıya kaynar sular döküldü, neye uğradığımı şaşırdım.

    Müşteri hizmetlerini tekrar arayıp bildirdiğim de bana yanlış bilgilendirme yapılıp önce SOL aboneliği iptal ettirmem gerektiği bildirildi yine aynı şeyler söylenince sinirim iyice arttı. Çok samimi şekilde söylüyorum ki MH'de çok bilgisizi de var çok bilgisili de artık şansınıza hangisi gelirse.

    Bu süreç içerisinde SOL'umu iptal ettirsem yoksa Vodafone'a hiç başlamadan iptal mi ettirsem diye kara kara düşünürken kurulumcu arkadaşlar sürekli arayıp randevu istediler. (Sağolsun ilgililer di.) Son aradıkları gün 13 Aralık 2018 günü bugün haber vericem diyip, SOL ana bayiisine gittim ve aboneliğimi sonlandırttım. Arkadaşları tekrar aradım ne zaman gelebilirsiniz diye onlarda hemen gelebileciğini söylediler ama sefer de ben evde olmayacığımdan reddettim. Akşam 16.00'da anlaştık, arkadaş sağolsun tam dediği saatde geldi. Kurulumu yaptı ve aklımda ki soruları bir nebze olsun giderdi.

    Bu süreçten sonra hız olarak şimdiye kadar hiç bir problem ile karşılaşmadım sadece DNS ve VPN sorunu yaşadım. Sorunu MH'ye bildirdiğim de bizimle ilgili değil bu sebeple çözüm sağlamıyoruz diye söylenince tabi kafayı yine yemeye başladım.

    İlerleyen günlerde anlamadığım şekilde VPN sorunu kendiliğinden çözüldü. DNS sorunu hâla devam ediyor ama olsun VPN ihtiyacıma koşuyor yine.

    Özet geç dersen okuyabilirsiniz
    Şuana kadar herhangi bir problem yaşamadım kuruluma gelen arkadaş sayesinde günü gününe internetim açıldı, müşteri hizmetlerinde çok bilgisiz de var çok bilgilede. Artık şansınıza hangisi denk gelir isee.







  • Hangi paketi aldınız? Hız sorunu vs varmı? Kullanım eşiği kota vs şeyler çıktımı karşınıza dosya indirip denemeler yaptınız mı

    :) şimdiden bilgilendirmeler için teşekkürler
  • mescur kullanıcısına yanıt
    3Ay deneme 100mbps 200GB Akk paketini satın aldım. Henüz kullanım eşiği ile karşılaşmadım 400GB'da diyorlar ben daha 303GB kullanmışım 87GB sonra görecez.

    Kullanım olarak da şuanlık bir problem yaşamadım. Evet bir çok kez indirme yaptım ve genel de 10mbps ile indiriyorum bir sıkıntı da yaşamadım.
    Vodafone FiberMax 1.Ayım Tamamlandı (Yaşadığım Süreç)
    indirmeler genellikle bu şekilde oluyor.

    Vodafone FiberMax 1.Ayım Tamamlandı (Yaşadığım Süreç)
    ortalama speed test sonucum da bu şekilde.




  • SOL nedir ?

    Türk Telekom kullanıyorum evimin yanında TİP 7 saha kabini mevcut bu SOL denen durum nedir ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TulparHAN

    SOL nedir ?

    Türk Telekom kullanıyorum evimin yanında TİP 7 saha kabini mevcut bu SOL denen durum nedir ?
    Superonline :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben de MH nedir diye sormak istiyorum ;)
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    bazen TSOL olarak da gecer (turkcell-superonline)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Infestor -- 19 Ocak 2019; 16:14:36 >
  • Infestor kullanıcısına yanıt
    Müşteri Hizmetleri :)
  • muslumgurses kullanıcısına yanıt
    ne kadar oldu kullanımınız şuan da
  • mescur kullanıcısına yanıt
    Buyur hocam mevcut kullanım bu şekilde, internet kullanma süreside 1ay 6gün oldu
    Vodafone FiberMax 1.Ayım Tamamlandı (Yaşadığım Süreç)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muslumgurses -- 19 Ocak 2019; 20:9:41 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.