Şimdi Ara

VodafoneNet Taahhüt İptali, Cayma Bedeli

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
1
Favori
2.578
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba. Yaklaşık 5 yıldır VodafoneNet kullanıcısıyım 100/20 mbps fiber internet kullanıyorum. Yıllardır mutlu mesut kullanırken son 2 aydır ciddi kesintiler yaşıyorum ve bu sebeple taahhütümü iptal etmek istiyorum. Taahhütüm 1 yıl önce başlamış ve 1 yıl sonra sona erecek. Yani 24 aylık. İnternette araştırdım ve aşağıdaki 2 kanun maddesi karşıma çıktı:


    Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun 52. Madde 4. fıkra: Tüketici, belirsiz süreli veya süresi bir yıldan daha uzun olan belirli süreli abonelik sözleşmesini herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin istediği zaman feshetme hakkına sahiptir.

    Abonelik Sözleşmeleri Yönetmeliği 23. Madde 3. Fıkra: Satıcı veya sağlayıcı, abonelik sözleşmesinin feshi için sözleşmenin tesis edilmesini sağlayan yöntemden daha ağır koşullar içeren veya tüketicinin sözleşmeyi feshetmesini zorlaştıran bir yöntem belirleyemez.


    Müşteri Hizmetlerindeki İptal Birimini aradığım zaman 750 TL cayma bedeli olacağını söylediler. Yukarıdaki maddeleri aktardığım zaman ise "Bize aktarılan bilgi bu kanunların durdurulduğu yönünde" şeklinde yanıtladılar. Kapatıp tekrar aradım, bu kez de bir başka görevli "O kanun 2022 sonunda yürürlüğe girecek" dedi. Halbuki 2013 Kasım'da yürürlüğe girmiş.


    Bunu daha önce bizzat bu kurumla tecrübe eden oldu mu, yansıtılan cayma bedeli Tüketici Hakem Heyeti aracılığıyla iade edildi mi tarafınıza? Teşekkürler.








  • Yapay Zekanın Yanıtı

    VodafoneNet Taahhüt İptali ve Cayma Bedeli

    VodafoneNet internet hizmetinizde taahhüt bulunuyorsa ve iptal etmek istiyorsanız, cayma bedeli ödemeniz gerekebilir. Cayma bedeli, kalan taahhüt sürenize ve kullandığınız hizmete göre değişir.

    Vodafone Cayma Bedeli Ödemeden İptal

    Vodafone, belirli durumlarda cayma bedeli ödemeden iptal etmenize izin verir. Bu durumlar şunları içerir:

    • Taahhüt sürenizin bitmesine 30 günden az kalması
    • Taşınma veya yurt dışına çıkma gibi nedenlerle hizmetinizi kullanamaz hale gelmeniz
    • Vodafone'un sözleşme şartlarını ihlal etmesi

    Vodafone Cayma Bedeli

    Cayma bedeli, kalan taahhüt sürenizin aylık ücretinizin kaç katı olduğuna bağlıdır. Örneğin:

    • 12 aylık taahhüt ve aylık ücret 100 TL ise, cayma bedeli 100 TL x 12 = 1.200 TL'dir.

    VodafoneNet Cayma Bedeli

    VodafoneNet internet hizmetiniz için cayma bedeli, kullandığınız pakete göre değişir. Güncel cayma bedellerini Vodafone'un resmi web sitesinden veya müşteri hizmetlerinden öğrenebilirsiniz.

    Vodafone Ev İnterneti Cayma Bedeli

    Vodafone ev interneti hizmetiniz için cayma bedeli, kullandığınız pakete ve taahhüt sürenize göre değişir. Örneğin, 24 aylık taahhütlü 50 Mbps fiber internet paketi için cayma bedeli yaklaşık 500 TL'dir.

    Vodafone Taahhüt Cayma Bedeli

    Vodafone taahhütlü herhangi bir hizmet için cayma bedeli ödemeniz gerekebilir. Cayma bedeli, taahhüt sürenizin kalan süresi ve kullandığınız hizmete göre hesaplanır.

    Vodafone İnternet Cayma Bedeli

    Vodafone internet hizmetiniz için cayma bedeli, kullandığınız pakete ve taahhüt sürenize göre değişir. Cayma bedeli ödemeden iptal edebileceğiniz durumlar için Vodafone'un resmi web sitesini kontrol edebilir veya müşteri hizmetleriyle iletişime geçebilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • 24 aylık tahhütten ayrılma hususunu şu konuda gerekli linkleri ve görüntüleri paylaşarak anlattım:https://forum.donanimhaber.com/1-yildan-uzun-sureli-taahhutlerin-feshi-hakkinda--151753865

    Kısaca: taahhüt verildiyse para ödemeden ayrılmak diye bir şey yok.
  • Dejuf D kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler hocam, yazdıklarınızın tamamını okudum. Kanunda bir boşluk bulmuş firmalar, tek bir kelime değiştirerek uygulamalarını aynen sürdürmüşler gibi görünüyor. İlginiz için teşekkürler.

  • Dersah. kullanıcısına yanıt
    Aynen dediğiniz gibi hocam. Maalesef firmaların gözünde bizler yolunacak kazlarız. BTK vs de pek uğraşmıyor. Yalandan bir iki yönetmelik falan çıkarıyor. Umarım ülkemizde telekomünikasyon anlamında aydınlık günleri de görürüz.
    Rica ederim. :)
  • Örnek kararları bulursanız para vermezsiniz.

    Normalde kanuna göre cayma vs herhangi bir adla para alınamaz ama alıyorlar işte. THH ler de firmalardan yana karar veriyor. Son zamanlarda haberlere çıkan aksi kararlar (yani kanundaki gibi tüketici lehine olan) var ama uğraşmak gerekiyor.

    Parasını öderim, sonrasında hakkımı ararım derseniz iptal edin.


    Farklı bir yolu daha var cayma bedeli ödemeden,

    Örneğin fiber kullanıcısıysanız fiber olmayan bir adrese, ya da internet olmayan köy vs gibi bir yerde ev varsa e-devletten oraya adresi taşıyıp herhangi bir bedel ödemeden de iptal ettirebilirsiniz.

  • Vodafone'dan nasıl kurtulurum, diye başlık açmaya geldim. Meğersem bundan muzdarip çok insan varmış.


    Mahalleye gelen tüm portlar aynı kutudan geliyor. Ne hikmetse sadece bizimki bozuluyor ve alt yapı çalışması oluyor. Sürekli, bıktık usandık.

  • Aynı kesilme sorunu bende de oluyor, çözüm bulabildiniz mi hocam yoksa firmayı mı değiştirdiniz?
  • PlayerX kullanıcısına yanıt

    Malesef hocam. Hiçbir problemimi çözemedi müşteri hizmetleri. Her akşam 1 saat konuşuyoruz kendileriyle muhakkak. 4-5 yıl önce kuruldu tesisat, kablolar eskidi veya belki darbe aldı lütfen kontrol etmesi için bir ekip yönlendirin diye defalarca ricada bulunmama rağmen inatla kimseyi göndermiyorlar. Uzaktan kontrol yapıp bir sorun tespit edilirse ekip yönlendireceklermiş. Aylardır bekliyoruz bir sorun bulsunlar da uzman göndersinler diye. Cayma bedeli biraz daha azalsın taahhütü bozup farklı bir ISS'ye geçeceğim. Bunun kabul edilebilir bir tarafı kalmadı artık.

  • banada 1275 tl lik fatura çıktı thh ne verdim sonuç hala bekleniyor 4 ay oldu ödemedim faturayı ödemicem de

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.