Şimdi Ara

Millenicom'a Başvuru Sürecim ve Yaşananlar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
1
Favori
7.122
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sevgili arkadaşlar 10 yılı geçkindir foruma üyeyim, söyleyeceklerim yeni bir üye söylemi değildir onu belirteyim.

    01.31.2019 tarihi ile fiber internet arayışına girdim. Aslında 2018 Aralık ayında arayıştaydım ancak sokağımızın adı vs değiştiği ve bizim haberimiz olmadığı için bir türlü internet bağlantısı gerçekleştiremiyordum. 31'inde millenicom ile ilgili forum sayfasını gördüm. Bir şeyler alacaksam forumda mutlaka kullananların yorumlarını okuyup öyle alıyorum.

    Tabi ekşisözlük ve forum sayfasında şikayet / övgü mesajları var ancak foruma millenicom adına 1-2 yönetici üye yapmaları ile tercihim bu yönden oldu.

    100mb 89 tl kampanyasına 2 yıl taahhütlü başvurdum. Burada bir arkadaş 'arkadaşını getir' kampanyası kodunu da verdi hatta üyeliğimiz onaylandı.

    Bir kaç gün sonra aras kargo ile taahhütname geldi imzaladık gönderdik olaylar buradan sonra başlıyor.


    ---

    Turknet adsl üyeliğimi kapattırdım. Başvuru tarihimden beri de evde internet bağlantım yok. Şu an 15.02.2019 tarihine kadar kurulum için sadece 2 kere arandım. Birinde yemekteydim, diğerinde telefon şarjdaydı. Nasıl olsa geri dönüp ararlar diye beklerken bir daha aranmadım. Bu arada arayanlar superonline kurulum ekibiymiş burası önemli.

    Yaklaşık 4-5 gün kadar öncesinde millenicom'u arayışlarım sıklaştı. Kendileri bu süre zarfında beni sanırım bir kere aradılar, bağlantınız olmamış istemiyor musunuz diye, onun dışında aranmadım.

    Her aradığımda 'aciliyetinizi bildiriyorum' dan öteye geçemedik. Bağlantıyı kimin yapacağına dair en ufak bilgimiz hala yok.

    Bu süre zarfında superonline ekibi apartmanımıza gelmiş, ben evde yoktum bizimkilerden benim telefonu almışlar. 'superonline kampanyamız var kurulum düşünürseniz hemen kuralım' dedi. Ben milleniden mi geliyorsunuz dedim hayır dedi. Orayla taahhütüm var, sizin kuracağınızı söylediler dedim. Yok öyle bir şey deyip gittiler.

    Bugün ayın 15'i ve hiçbir şekilde ne milleniden ne de superonline dan aranmadım.

    Referans kodu veren forumdan arkadaş en yakın superonline teknik ekibine ulaşmamı onlara kurulum istediğimi söylememi iletti ancak servis hizmet numarası vs istiyor başka türlü kurulum için gelmiyor.

    Yapılacak iş toplamda 15-30 dk arası sürecek ancak 15 gündür bu işi eziyete çevirdiler.

    Neden hala uğraşıyorum ? Evimin internetini kapattırdım bu durum bile sinirlerimi bozuyor. Şu an milleni fiyatları arttırmış ve biliyorum ki sorun gelip bağlantı kurulmamasıyla alakalı. Ben milleniyi iptal ettirsem superonline dan kursam yarın gelip kuracaklar internet bağlantım gelecek. Bu yüzden milleniyi şu an için iptal etmiyorum çünkü sorun çok basit ve iptal sonrası yeniden almaya kalksam fiyat 50 tl artmış. Bu farkı düşeceklerini sanmıyorum.

    Bugün 2-3 görüşme daha yaptık milleniyi arayarak. en son biri 'milleni ekibi gelecek kuruluma' dedi. Forumda okuduğum kadarıyla superonline altyapısı olan yerleri superonline ekibi kuruyor. yok öyle bir şey dedi. Ailecek şaşkınız.

    Başka firmaya neden bağlatmıyorum ? Her biri 1-2 yıl taahhüt istiyor ve fiyatları çok fazla. Ben zaten adsl kullanıyordum ve fiber fiyatları arttığı için vazgeçmiştim. Bu fiyata bulduğum için bağlatmak istedim bu yüzden suçlu olamam sanırım.

    Turknet'te müşteri hizmetleri yok, millenide var farkı nedir ? Hiçbir farkı yok. Sadece arıyorsunuz onlar da 'aciliyetini bildiriyoruz, başka bir işlem yapamıyoruz' diyor. Turknette de mail atıyordunuz hepsi bu. ADSL için geçmeyi düşünen sakın geçmesin bile.

    Çözüm nasıl olabilir ?

    Milleni ağırlığını koyup 15 gündür internetin neden bağlanmadığını sorgulayıp çözüme ulaştırmazsa sorun çözülmez.

    Ama milleninin forumda yöneticileri var, yardımcı olmuyorlar mı?

    Hayır ad soyad telefon alıp, telefondaki kişilerle aynı şeyi söylüyorlar başka hiçbir şey yok.



    Hayat çok kısa, bu kısa hayatı birilerinin beceriksizliği yüzünden sinir olarak yaşamak çok saçma.

    Gün gün editleyeceğim. Sorunu şikayetvar, sözlük, forum vs de taşıdım, taşıyorum.



    Yapmam gereken en ufak farklı bir adımı iletirseniz sevinirim.







  • Superonline ekipleri de bu süreçte çok sorun çıkartıyorlar. Bazısı gerçekten iyi, milleni'den aboneliği yaptırıyor, 2 gün geçmeden kuruluyor. Bazısı 2-3 kere eve gelip kurulum yapmıyor, superonline önerip gidiyor. Forumda birisi vardı, o da çok sorun yaşamıştı, superonline ekipleri SOL'den alınan 24Mbps hızın milleni'den alınan 100Mbps'den daha hızlı olacağını, SOL aboneliği almadığı sürece asla bağlantısını yapmayacaklarını falan söylemişlerdi yüzüne karşı. Nasıl yaptırmıştı hatırlamıyorum, konusunu bulursam yazarım. Ancak cimer üzerinden Superonline'ı şikayet edin derim. Ekiplerin kurulum yapmadığı, rekabet kurallarına aykırı davrandıkları konusunda şikayet edin. Turkcell'den de ulaşabileceğiniz bir mail adresi vs. var mı bilmiyorum. Bir şekilde bölgenizdeki kurulum yapan ekiplerin telefonlarını-adreslerini vs. bulabilirseniz orayı basıp zorla da yaptırtabilirsiniz.

    Milleni'nin suçu var mı? Evet tabii ki var. Ancak ağırlığı gibi bir durum söz konusu olamaz. Milleni Turkcell'e bildirir, Turkcell kurar. Ekipler her defasında aradık açmadı gibi bir bahane sürüp iptal ediyorsa Turkcell üzerine düşmediği sürece yaptırım olmaz. Turkcell de milleni için bir ekibinin peşine düşmez. Anca Cimer, BTK gibi bir mecradan baskı gelmesi gerek. Açıklayıcı bir şekilde ekiplerin bilerek kurmadıkları hakkında bir mesaj yazıp şikayetçi olun derim hem Cimer hem BTK üzerinden.




  • Dun forum uzerinden iletisim sayesinde aksam 6 gibi Nurettin Bey tarafindan arandik.

    Bugun 16 Subat. Degisen bir durum yok. Muhtemelen de olmayacak araya da pazar gunu girecek 17 de pas gececegiz.

    Firma ne sikayetvar'i ne de kendilerine attigim maili ciddiye aliyor.

    Bekliyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugun 18.gun.

    Nurettin Bey hala aramadi. Yapilacak yarim saatlik kurulum icin 18 gundur bekliyoruz.

    Destek ekibi de bir sey yapmiyor.

    18 gun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayin 18'ini de pas gectik.

    Nurettin Bey aradi, iletisime gecmis kurulum icin sirada olduğumu soyledi.

    Tabi hemen galeyana gelmedim ve ne zamandan beri o sirada oldugumu sordum. Kontrol etti ayin 10undan beri siradaymisim.

    Ayin 10undan beri baglanmayan internetin sirasinda oldugum bilgisi kendisine geldigi icin buna inanmasi beni uzdu.

    Surec devam ediyor. Forum uzerindekilerin yaptiklari herhangi bir sey yok.

    Baglatmayi düşünenlere duyurulur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorun Cimer'e yazıldı. cimer üzerinden gelecek haberi bekliyorum.

    Bağlatmayı düşünen arkadaşlara birkaç bilgi daha vereyim.

    Diyelim taahhütü imzaladınız ve bir türlü kurulumunuz gerçekleşmedi. Benim kadar sabırlı değilsiniz ve iptal edip başka bir servis sağlayıcıdan bağlatmak istiyorsunuz. Buraya dikkat.

    Öncelikle bu süreçte bağlantı olmadığı için başka bir sağlayıcıdan internet alamıyorsunuz. Çünkü milleni ile evliliğiniz var. Yani eşinizi görmediniz ama kağıt üzerinde evlisiniz. Önce boşanma işlemleri yapmanız gerekiyor. Milleniyi arayıp iptal talebinde bulunacaksınız. 18 gün boyunca internetim kurulmadığı için defalarca aramama rağmen hiçbir şekilde beni arayıp bilgi vermeyen milleni iptal için arar mı bilemiyorum.

    Diyelim aradı iptal için, bu süreçten sonra başka biriyle görüşebiliyorsunuz. Peki ya aramazsa ?

    Forum'a yazarım orada ilgililer var diye düşünüyorsanız onda da yanılıyorsunuz. Kendilerine her mesajım ve şikayetim 'inceliyoruz, haber vereceğiz' şeklinde. Yani anormal durumlarda asla çözüm üretebilecek kişiler değiller.


    Süreci sürekli olarak burayla paylaşacağım. İnstagram ve twitter üzerinden kendilerinize ulaşmanızla burada üyelerine mesaj atmanız arasında fark yok belirteyim.

    Ben bir deneyeyim derseniz sizin tercihiniz, yok ben böyle bir şeye katlanamam derseniz alternatifler şu an daha mantıklı.

    Düşünün 18 gün boyunca yarım saatlik kurulum işlemi gerçekleşmedi ve bir ekip gönderilmiyor.




  • Millenicom'un ilk başvuruda bağlantıyı gerçekleştirme ya da geçiş yaptırma süresi kesinlikle rezalet. Ben de geçiş yaparken neredeyse 3 haftaya yakın bekledim. Bu konuya çözüm bulmaları gerekiyor.
  • Sevgili arkadaşlar. Yaşadığım problemleri fırsat bulup sizlerle paylaşmaya devam edeyim, bağlatmayı düşünenlere en şeffaf bilgi olarak bunlar kaynak sağlayacaktır.

    18 Şubat tarihine kadar Nurettin Bey'den haber bekledim. Kendisi beni 15 Şubat Cuma tarihinde akşam 6'ya doğru aramış ve ekip yönlendirmeye çalışacağını olmaz ise 16 Şubat Cumartesi günü bunu halletmeye çalışacağını söylemişti. 15 Şubat Cumartesi günü kendisinden haber gelmedi. Bir kaç kez milleni müşteri hizmetlerini aradım ancak hiçbir şekilde 'aciliyetinizi bildiriyorum' dan öteye geçemedik.

    16 Şubat Cumartesi günü akşama doğru Nurettin Bey aradı ve değişen bir şey olmadığını söyledi. Kendisi Cuma günü yetişirse ekip yönlendirmesi yapacağını söylerken Cumartesi günü hiçbirşeyin değişmediğini söylemesi üzerine kurduğum tüm güvenleri boşa çıkardı.

    Sanırım ayın 17'si Pazar günü Mehmet Bey adında birine bağlandım. Kendisi sağ olsun çok ilgiliydi ve farklı bir departmanda olduğunu konunun takipçisi olacağını, çözülmesi için gerekli her şeyi halledeceğini vs söyledi. Tabi daha sonra kendisinin 18 Şubat Pazartesi günü tatilde olduğunu öğrendim. Buna rağmen takipçi olacağını söyledi. Kendisinden böyle bir talepte bulunamayacağımı tatil gününü benim işlerim için ziyan etmemesi gerektiğini, bir kaç iş bilmezin yaptığı hata yüzünden zamanını böyle harcamaması gerektiğini belirttim. Kendisi iyi niyetiyle yardımcı olmaya çalışacağını söyledi.

    18 Şubat Pazartesi günü sabah 9 dan öğlen 3-4'e kadar sürekli olarak milleniyi arayıp kayıt bıraktım. Artık işler öyle saçma olmaya başlamıştı ki telefonu açan ekiptekilere bu 18 günlük süre zarfında 2-3.kez denk geldiğim oluyor, kendileri tc kimlik numarası vs verdiğimde 'evet hatırlıyorum daha önce görüşmüştük sizinle' diyorlardı.

    18 Şubat Pazartesi günü Nurettin Bey beni sanırım saat 4 gibi aradı. Kendisine herhangi bir bilginin gelmediğini, ulaşabildiği tek kaynağın 'mail' yoluyla kurulum ekibine olduğu, o ekibin de benim sırada olduğumu söylemesi olmuş. Ben kurulum sırasındaymışım.

    Bu görüşme sırasında valide hanım'ın telefonu ile en yakındaki superonline servisini arayıp bu durumu aktardığımda böyle bir şeyin olmadığını söylediler. Servis benden ısrarla bir kurulum bilgisi, hizmet numarası vs istemesine rağmen tabii ki sahip olamadığımız için kendilerine vermedik.

    Bu esnada Nurettin Bey'e ne zaman bu sıraya dahil olduğumu sordum. Kendisi sanırım sadece ekranda gördüğü bir bilgiyi benimle paylaştı. Ben eminim ki hiçbir bilgiye ulaşmamıştı sadece geçiştirilmek için aranmıştım. Bilgileri kontrol etti ve ben ayın 10'undan beri sıradaymışım. Ayın 10'undan beri kurulum sırasındayım ve kendileri bu kurulumun gerçekleşeceğine inanıp bana beklemem gerektiğini söylediler. Dikkat edin tam 8 gün. Pazar gününü çıkartsak 7 gün. Gerçi Pazar gününü çıkartmamalıyız keza Nurettin Bey beni Cumartesi günü aradığında eğer mümkün olursa Pazar günü için de tüm şartları zorlayabileceğini söylemişti. Evet doğru bu zorlanmış hali.

    19 Şubat Pazartesi günü Superonline'ı aradım. Kendilerine böyle bir durumdan bahsettim. 'eğer bölgenizde Superonline bu hizmeti kiralamışsa tabii ki kurulum için de yardımcı olması gerekir ancak ben buradan hiçbir bilgiyi göremiyorum tavsiyem en yakınınızdaki servise gidip yüzyüze görüşmeniz' dedi. Samimi gelen bu durum karşısında ki daha önce benim aklıma gelmiş olmasına rağmen servisin 'elimizde hiçbir bilgi yok' demesinden ötürü gitmemiştim.

    20 Şubat Salı günü superonline servisine gittim. Kendilerine durumu anlattım. Bazıları olayı anlamasa da bir hanımefendi Milleni olayına hakimdi. Telefonundan milleniyi aradı, tc bilgilerimi paylaştı, müşteri mağdur durumda ne zaman kurulum için yönlendirirsiniz vs demesine rağmen ona gelen cevap 'beklenmesi gerekiyor'. Evet sanırım 2020 yılına kadar beklemeliydik.

    Servisin söylediği güzel bir söz vardı ' hocam 20 gün beklemişsiniz en ufak problem yaşadığınızda bir kaç ay sonra ne kadar bekleyeceğinizin garantisi yok'. evet çok haklılardı. Servisten çıkıp milleni binasına gittim. 4.Leventte tenha bir yerde kalıyor. Yüzyüze konuşmak istiyordum ancak otoparkları doluymuş tüm yönetici kadrosu gelmiş yönetimdelermiş, toplantıdalarmış beni alamazlarmış. Superonline servisine geri döndüm sağ olsunlar kendileri çoktan kaydımı hazırlamışlar kurulum için benden onay bekliyorlardı. Milleni servisini arayıp iptal ettirmek istediğimi söyledim.

    20 Şubat Salı günü Milleni servisi iptal talep etmemden yaklaşık 1-2 saat içinde beni tekrardan arayıp iptaliniz gerçekleşmiştir dedi. Evet hiçbir şekilde hatalarını telafi etmek, sistemde tutmak için kurulum vs çağırmak yok. Direkt iptal edildi.

    20 Şubat Salı günü superonline servisi geldi kurulumu yaptı. Üstelik taahhüt sürem sadece 1 yıl. Milleni gibi bir firma için 2 yıldı.






    Peki forum üyelerinin kafalarındaki soruları kendime sorup cevaplandırayım.

    Forum ekibi destek oldu mu ?

    Forum ekibi destek oldu. Şöyle ki bu süre zarfında üst departmandan aranmamın tek sebebi forum aracılığı ile şikayetimi bildirmek. Yani telefondan bıraktığım 30-40 adet aranma talebinin hiçbiri Nurettin Bey'in demiş olduğu gibi kendisine ulaşmamış. Nurettin Bey ile bunun da tartışmasını yaşadık. Ben kendisine ulaştığını düşünüyorum ama neyse.

    Onun dışında forum ekibi hiçbir şekilde yardımcı olmuyor. Buraya güvenerek bağlatma talebinde bulundum, siz aynı hatayı yapmayın. Kendilerine sorduğunuz sorulara cevap alamıyorsunuz. Yeniden soracağınız ya da kendinizin beklediğini ima edecek bir mesaj sonrası telefondakiler gibi klasik olarak 'talebiniz iletildi, bilgi gelince paylaşacağız' oluyor.

    Instagram, Twitter, Whatsapp'tan canlı destek sunulduğu, sorunun hızlıca hallolduğu söyleniyor. Dendin mi ?

    Evet hepsini denedim. Forumdakilerin verdiği cevaplar ile aynı. Hiçbir değişiklik yok. 'Anlıyoruz, aciliyet bildiriyoruz, bize ulaştığınız için teşekkürler'


    Cimer, BTK, Şikayetvar gibi yerlere şikayette bulundun mu ? Süreçte değişen bir şey oldu mu ?

    Evet sevgili arkadaşlar hepsine yazdım. Hiçbirine ne site üzerinden ne de okuduklarını belirtecek bir telefon görüşmesi sağlanmadı. Durumdan siz pay çıkartın.


    İptal talebi açtığında süreç nasıl işledi ?


    Aslında Nurettin Bey biraz gözümü korkuttu. İptal etmek istediğimde 'hani bazı firmalarda kampanya vs için geri aranırsınız ' bu tarz bir şeyin olabilme ihtimalini sordum. İptal edemezsiniz dedi. Normal süreçlerden bahsedip durdu. Boşa zaman kaybı çünkü benim normal bir sürecim yoktu. Buralarda dolanıp durdu. Bana en son iptal edemeyeceğimi kurulum ekibi geldiğinde iptal etmek istediğimi söylemem gerektiğini söyledi. Düşünün ben başka bir firmadan fiber başvurusunda bile bulunamazmışım çünkü kendilerine talepte bulunmuşum. İşlerini harika yaptıkları için tabii bu soruna karşı çıkıyorlardı.

    Tabii bu durum karşısında daha net sorularla cevap aradım. En sonunda iptal edebileceğimi öğrenmiş oldum. Evet iptal edebiliyormuşuz :)

    Keza iptal talep eder etmez 1-2 saat içinde koca 19 günlük beklenti bir saatte yıkılarak iptal edildi. İptal gerçekleşir gerçekleşmez forumdaki milleni yöneticileri olduğu söylenen kişiler ikisi birden ' üyeliğiniz talebiniz doğrultusunda iptal edilmiştir' diye mesaj attılar.

    Ben 19 gün boyunca bağlantı kurulumu gerçekleşsin diye her yerden yazarken ilgilenmeyen adamlar iptal olur olmaz hemen mesaj atmışlar :)



    Bana fiyatları uygun geliyor. Bağlatmayı düşünüyorum. Zor bir süreç geçirmişsin tavsiye eder misin ?

    Çok açık söylüyorum bu zamana kadar gördüğüm en iyi müşteri hizmetleri olabilir. Aslında en iyi demeyelim en kibar diyelim. Bir arpa boyu yol alamadık ama o kadar nazik ve anlayışlılar ki sinirlenemiyorsunuz kendilerine defalarca da teşekkür ettim.

    Bağlatmayı deneyin ancak bağlatma işlemi 3-4 gün sonra gerçekleşmiyorsa hemen iptal edip sinirlerinizi yıpratmayın. Kesinlikle bağlanmayacaktır emin olun. Hayat çok kısa. Para kazanılır ama geçen zamanda eksik kalan şeyler geri gelmiyor.

    Benim 55-60 yaşlarında anne ve babam -gözlerinizden öperler- akşam bir kaç saatlik internet keyifleri vardı. Bu süre zarfında ellerinden almışım gibi hissettim. İnanın üzüntü verici bir durum oluyor. Kendi telefondaki internetleri de bitmiş, canları sıkıldı haliyle. Bakmayın sabah akşam nat geo da belgesel izleyen insanlar bunlar ama internet ayrı bir dünya tabii ki.

    Bu süre zarfında telefonlarımızdaki internetleri bitirdik. Tabii mobil internet fiyatlarını da az buçuk biliyorsunuz kâr edelim derken aslında zarar ettik.



    Superonline'dan memnun musun ?

    Çok çok erken bir cevap olur. Her ay 2GB turkcell mobil internet hediyeymiş. Henüz peder beyin telefonuna bu kampanyayı kuramamış olsam da ilk günün gecesinde film izlerken internetim kesildi. Gece saat 1.30 ve superonline müşteri hizmetlerini aradım. Sorunumla ilgilendi hemen kayıt açtı bu sürede internetsiz kalmamam için turkcell hattına 4gb internet tanımladı. sağ olsun gece 1.30 ve inanılmaz keyifli canlı bir sesi vardı kendisine teşekkür ederim. Milleni'ye ulaşabilir miydik Allah kerim.

    Bugün servis geldi optik kablonun modeme giren ucunda temassızlık varmış sağ olsun halletti.

    İlk ay 100mb hızında internet, sonra 25 mb. hız.

    25 mb hızı test edip göreceğiz yetip yetmeyeceğini ancak yıl içinde hızı arttırabiliyoruz.


    Şimdi milleni zam yapmış. Ben başvururken 89 tl ye 100mb'e kadardı internet onun fiyatı 129 tl falan olmuş sanırım. Milleniden 2 yıl taahhütle 100mb e kadar internet mi yoksa superonline da 1 yıl taahhütle 50 mb internet mi ? Hiç şüphesiz karşınızda muhattabınızın olacağı, bayilerine gidip yüz yüze konuşabileceğiniz superonline.


    bu arada şunu da hatırlatayım. Milleni ana binası, oturduğum yer, superonline servisi hepsi 5km lik bir çap içinde aynı semtteyiz. Yani milleni aslında çözmek istese servise bile gidip bana yönlendirebilirdi :)




    Peki bu durumun superonline'dan kaynaklandığını düşünmüyor musun ? Kendileri kurmayıp superonline almanızı istiyor çoğu zaman.

    Evet başlarda bunu düşündüm. Ancak milleni için üst departmandan aradığını söyleyen 2 kişi o kadar çelişkili konuşuyordu ki inanın ben bilginin superonline'a ulaşmadığına kanaat getirdim. Her şeyden önce şöyle düşünün. Sizin anlaştığınız kişi önemli. O kişi sizin için uğraşmalı, servisi superonline'ı aramalı yönlendirmeli çaba harcamalı. Yaptıkları tek şey ' bekleyin demek değildir '


    Sadece 1 gün içinde yani başvurumu gerçekleştirdiğim gün superonline'ın gelip kurduğu yerde sizce problem nedir ki milleni bir türlü çözemedi ? Çünkü ilgilenmedi.


    Bu sürede sevgili forum dostum, milleni aracılığı ile tanıştığım @Marrusia ya süreç boyunca fikirleri ve desteği için teşekkür ederim.







    İşin özeti bu fiyatla 50 ila 100mb arasında kalıp 1 yıl ekstradan taahhüt vererek risk almaya girmek istiyorsanız girebilirsiniz. 3-4 gün içinde kurulum gerçekleşmemişse benim gibi uğraşmayın. Benim uğraşmamın nedeni 89 tl iken başvuruda bulunmuş olmamdı. Kim bilir belki de 89 tlden başvuruda bulundum diye yıldırıp iptal ettirdiler. Bilemeyiz.

    Başvurdunuz ve bağlandı hayırlı olsun umarım teknik sorun yaşamazsınız. Düşünsenize bu sürede superonline'ın gelip kontrol yapacağını söyleseler ve 20 gün bekleseniz ?




  • ben teşekür ederim hocam bildiklerimi size yazdım sadece,aynı benimde vodafone'da geldi yıl başından önce onlarda biliyorsunuz ocakta fiyat arttırdı.Sizde tam fiyat artırma arifesinde milleni'ye başvurdunuz acaba diyorum ki 2 mizin yaşadığı olay çok benzer niye fiyat artışlarının sonrasında kurulum yapmıyorlar sadece bir soru bu kadar tesadüf doğal mı bilmiyorum
    Fiyat artışından sonra 2'mizinde bağlantısı yapılmadı ben vodafone bağlatmadım milleni geçtim sizde milleni bağlatmadınız superonline bağlattınız vardır herşeyde bir hayır diyelim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba
    Ne yazık ki tüm uyarılarımıza rağmen müşteriyi mağdur eden kurulum ekibi vakaları %1-2 oranında oluyor. Bu vaka da öyle oldu. Tüm delilleri ve yazışmalarıyla konuyu Turkcell yetkililerine aktaracağız.
    Bu arada biz her halükarda müşteri bağlansın isteriz. Bağlantı olmayınca biz de kazanamıyoruz. O kadar emeğimiz boşa gidiyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İki gün önce evraklarimi göndermiştim.dun de arandim onay verildi. Az önce mesaj geldi k.adi ve sfre geldi ben bunu mevcut modemin arayüzüne mi girecem.gecis islemim tamamlandı mi?Su anda internet var hız testi yaptığımda millenicom görünüyor.k.adi ve şifreyi girmeden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Destek hesabını etiketledim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pozitivee

    İki gün önce evraklarimi göndermiştim.dun de arandim onay verildi. Az önce mesaj geldi k.adi ve sfre geldi ben bunu mevcut modemin arayüzüne mi girecem.gecis islemim tamamlandı mi?Su anda internet var hız testi yaptığımda millenicom görünüyor.k.adi ve şifreyi girmeden
    Merhaba,

    PM alanından müşteri bilgilerinizi iletmenizi rica ederiz.
  • Bende bu ayın 7sinde başvurdum halen de İnternetim bağlanmadı.Millenicom bu konuda çok zayıf her aradığımda aciliyetinizi iletiyoruzdan başka cevap yok WhatsApp Twitter Telefon hepsini denedim 😀 hepsinde aynı cevap çözüm yok bir Türk telekom ekibini yönlendirip etiketleme yaptıramadılar...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uAyılmAz59

    Bende bu ayın 7sinde başvurdum halen de İnternetim bağlanmadı.Millenicom bu konuda çok zayıf her aradığımda aciliyetinizi iletiyoruzdan başka cevap yok WhatsApp Twitter Telefon hepsini denedim 😀 hepsinde aynı cevap çözüm yok bir Türk telekom ekibini yönlendirip etiketleme yaptıramadılar...
    Merhaba,

    Bu kadar uzun sürmemesi gerekiyor, bir sorun olabilir.

    Başvuru bilgilerinizi Pm atın kontrol edelim.
  • Bende bağlatcaktım,bu konuyu gördükten sonra vazgeçtim.Paramızla rezil olmaya gerek yok.
  • .Kara. kullanıcısına yanıt
    Merhaba
    Millenicom ile ilgili diğer tüm başlıkları ve yorumları incelediniz mi?
    Superonline’ın bir kurulum ekibinin art niyetli uygulaması ve istisnai bir vaka. Bilgi Telnolojileri ve Şikayetvar.com verilerine göre müşteri başına en az şikayet alan ilk iki firma arasındayız.
    Tabi karar sizindir. Hangi firmayı düşünürseniz ve ararsanız mutlaka sorun yaşamış müşteri bulursunuz. Önemli olan en az olasılıkla yaşatan firmayı bulmak. Biz de bunu resmi verileriyle açıkladık.

    Burada bir kez daha paylaşmış olayım.


    Millenicom'a Başvuru Sürecim ve Yaşananlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Bende Türk netten geçiş yaptım 18.02.2019 tarihi itibariyle kullanıcı adım ve şifrem geldi modeme girdim ancak bağlantım bir türlü gelmedi. Adsl ışığı yanıyor ama internet bağlantı ışığı yanmıyor. Bilmem kaç defa belirttim arıza kaydı oluşturuldu. Bugün Türk telekom ekibi aradı hattla ilgili bir sorun olmadığı bundan dolayı bizim yapacağımız bir şeyinde olmadığını belirttiler. Artık sinirlerimi yıpratmaktansa yarına kadar gelmezse iptal edeceğim. Başka çarem yok çünkü.
  • akadir5858 A kullanıcısına yanıt
    PM attım yardımcı olmak isterim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akadir5858

    Bende Türk netten geçiş yaptım 18.02.2019 tarihi itibariyle kullanıcı adım ve şifrem geldi modeme girdim ancak bağlantım bir türlü gelmedi. Adsl ışığı yanıyor ama internet bağlantı ışığı yanmıyor. Bilmem kaç defa belirttim arıza kaydı oluşturuldu. Bugün Türk telekom ekibi aradı hattla ilgili bir sorun olmadığı bundan dolayı bizim yapacağımız bir şeyinde olmadığını belirttiler. Artık sinirlerimi yıpratmaktansa yarına kadar gelmezse iptal edeceğim. Başka çarem yok çünkü.
    bende 25de aradım saat 7de aksam 26sında 2de dırek baglandı 24 saat bile olmadan bana kod fılanda vermediler niyese modem hiç bir veri girmedim otomatik tanidi herşeyi
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.