|
Herkese merhaba. Bursa/Yıldırım/Ortabağlar'da 25.06.21 tarihinde başlayan fiber alt yapı çalışması ile beraber internetim gitmiş bulunmakta. İlgili birimlere destek kaydı oluşturduğum halde hala bir çözüme ulaşılamadı. En son evin iç hattı sorunlu denilip 108tl bakım ücreti istendi? Bakım ekibi eve gelip baktığında binaya (kullanan tek kişiyiz) ortalama 70mbps geldiğini 20 sn. bağlanıp sonra tekrar düştüğünü bunun sürekli bir döngüye girdiğini söyledi(D:100Mbps/U:8Mbps paketim). Konu ile ilgili olarak sikayetvar.com ve THH'ye başvuruda attım hala daha sonuç yok. Konu ile ilgili ivedi destek bekliyorum. Destek Kayıt No: 49155804 Devre Numarası : 8819571595 Santral : GÜLLÜK-42 |
|
_____________________________
Hackintosh Catalina 10.15.4;
CPU: AMD Ryzen 7 3700X @4.3Ghz - Fuma 2 MB: MSI B450M Mortar Max RAM: Trident Neo 2x8GB 3600Mhz CL16 GPU: Zotac Gaming GeForce RTX 2070 Super M.2 SSD: Adata XPG S40G 1TB 3500/1900Mbs NvmeSSD HDD: Toshiba P300 2TB 7200RPM HDD Sata SSD: Corsair Force LE 120GB 500/500Mbs SES: SoundBlaster Omni Klavye/Fare: Magic 2 Keyboard-Mouse Kulaklık: Sony XB950AP Kasa: Rampage xCube UserBenchmarks Skor |




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
Hızlı






