Şimdi Ara

Tutmayan enjektör revizyonu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
2.385
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,


    Focus 2012 1.6 Tdci 70 bin km deki aracım bir sabah marş sonrası motoru çok silkeleyerek çalıştı. Kapatıp açınca sorun geçti. Özel servise götürdüm. Enjektörlerin biri hata vermiş. İnceleme sonrası revize gerekli dediler. Yaptırdım ancak sonrası motor soğukken şakırdama sesi yol kalibrasyonu yapmama rağmen kesilmediğinden tekrar götürdüm. Tekrar düzelttiler ancak kısa sürede yine tekrar etti şakırdama ve düşük devirde silkeleme. Mazot filtresi değişti, yine aynı. Şimdi de enjektöre göden hortumları temizleyip deneyecekler.


    Açıkçası revize sonrası şakırdama ve tekleme sorunun enjektörlere giden bir yakıt kaynaklı sorundan kaynaklandığını düşünmüyorum. Enjektörlere revize mi tutmuyor sizce?


    Servisin dediğine göre bir şekilde yakıttan gelen pislik vs bozuyormuş enjektörü. Revize olmadan önce şakırdama yoktu, aynı yakıt aynı filtre dediğimde net cevap alamadım da zaten.


    Benzer durum yaşayan var mı? Tavsiyeniz nedir?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • 8 senedir yakıttan pislik gelmemiş de şimdi mi gelmiş ? filtre yokmuymuş düz boruyla depoya mı bağlıymış enjektör ? onun derdi başkadır,düzgün bir enjektörcüye götürün kurcalaya kurcalaya bozarlar iyice.

  • EURO 5 2013 Focus Motoru...


    AKYILDIZ DİZELyoutube
    Müşterimizin aracında kalkışlarda ve gaza yüklenirken rahatsız edici bir ses olduğu yönünde şikayetleri vardı. Bu şikayetler üzerine servisimize gelen müşterimizin aracında enjektör şakırtısı tespit edildi. Yapılan arıza tespitinden sonra müşterimizin enjektörlerinin sökülmesini gerektiğini kendisine ilettik. Müşterimizden alınan onayla aracın enjektörlerini söktük. Zaman kaybı olmaması için rafımızda yapılmış olarak bulunan hazır enjektörlerimizden bir takım monte ederek aracımızı çalıştırdık ve enjektör kodlama işlemini yaptık. Yapılan kodlama işleminin ardından enjektörlerin revizyon işlemi tamamlanmış oldu. Videomuz da da aracımızın sökülmeden önceki halini ve söküldükten sonraki halini görebilirsiniz. Adresimiz ve İletişim Bilgilerimiz: İkitelli Organize Sanayi Bölgesi Bağcılar Güngören Sanayi Sitesi 15. Blok No.19 Başakşehir/İstanbul Telefon: (0212) 549 77 46 Fax: (0212) 549 77 47 Yol Tarifi Almak için tıklayınız: https://bit.ly/2Tcx4qU (Google da '' Akyıldız Dizel '' olarak aratırsanız , Google üzerinden yol tarifi alabilirsiniz.) FİAT DOBLO ENJEKTÖR ŞAKIRTISININ SEBEBİ NEDİR? https://bit.ly/3cBnwO4 Volkswagen Jetta Partikül Filtresi Temizliği Gerekli Mi? https://bit.ly/2WD47Xf CRAFTER SEGMAN KIRMIŞ ! https://bit.ly/2y89ogd ENJEKTÖR SORUNLU DENİLEN EGEA AKÜDEN DÜZELDİ! https://bit.ly/2LAHvR6 ENJEKTÖR YÜZÜNDEN MUAYENEDEN GEÇEMEYEN DOBLO !? https://bit.ly/2WzNAmW VOLKSWAGEN CAY MOTOR ŞAKIRDAMA SORUNU VE ÇÖZÜMÜ https://bit.ly/2y7f2z4 EURO 5 MOTOR BAŞA BELA MI ? (BU MOTORLARA NE OLUYOR BÖYLE?) https://bit.ly/2ZdwM71 DİZEL MOTOR NEDEN TEKLEME YAPAR ? | KİA SORENTO TEKLEME SORUNU NASIL DÜZELTİLİR ? https://bit.ly/2T8KWlV Euro 5 Enjektör Tamiri Yapılıyor Mu? ( Fiat Egea Sahipleri Dikkat! ) https://bit.ly/2z2JrPy
    https://www.youtube.com/watch?v=v5Pa0m4Lcl4
  • Beceremiyorsun, ver deyip başka yere götürsem tekrar bir dünya revize ücreti vs ödeyeceğim. Sizlerden fikir alıp o işlemi yaptracağım artık.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rasyonel teletabi R kullanıcısına yanıt

    Enjektör şakırdamasına nasıl sebep olabilirler ki? Revize öncesi şakırdama sesi yoktu. Aynı soruna yok açmaz mıydı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • infinite kullanıcısına yanıt

    Bunu izlemiştim. Enjektör kodlaması vs yapmışlar. Teslim aldığım özel servis bu kodlamayı yaptıpını belirtiyor da zaten yapmasalar teslim alırken soğuk motorda bile sorunsuz almazdım herhalde. 1-2 gün sonra şakırdama başlıyor. Ne dersiniz?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fırat.ç. kullanıcısına yanıt

    Öğrenilmiş enjektör değerlerini sıfırladın mı forscan ile ? onları sıfırlayıp 25 -30 dk boyunca 1500-2500 devire inip çıkacaksın

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • helsloot kullanıcısına yanıt

    Aldım bir elm327 bu işlemi yapmak için, Forscan ile bağlanacakken 5 dk içinde bozuldu. Küfür ede ede iadeye yolladım. Şundan ötürü yeniden almadım;


    Bu pilot değerleri sıfırlamak gerekliyse soğukken teslim aldığımda dahi nasıl ilk başta sorun olmuyor?


    Ayda 20 kereden fazla yaptıklarını söyledikleri bu işlemde sorun olmuyor da neden sadece benim aracımda bunu yapmaları gerekli?


    Özellikle bu işlemi yapmalarını isteyeceğim. Denemekten ne zarar gelir ki


    Teşekkürler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fırat.ç. kullanıcısına yanıt

    Eski revize edilmeden önceki değerler kalmıştır , revize edildikten sonra tekrar sıfırlayıp değerleri öğretmen daha iyi olacaktır , ustalar bilmez o işleri ilk önce kaliteli bir forscan kablosu al değerlere bak derim

  • Oldukça pahalı gözüküyor kalitelileri. 400-500 lira civarı olan kablolu tipler iş görür mü


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fırat.ç. kullanıcısına yanıt

    - enjektör revizyonunda milimetrik yapıyoruz deseler dahi revizyon sağlıklı yapılamamıştır.

    - kodlama konusu önemli tekrar işleme almalarını rica edin (bu arada maliyetli ve can sıkıcı bir iş)

    - Yakıt Depo ve yakıtta sıkıntı olabilir, komple yakıtı bitirerek yeni yakıt aldınız mı ? (Sürekli aynı yerden mi alıyorsunuz)


    gibi konular...


    - ellerinde sorunsuz enjektörler var ise bir test edip kontrol edin ancak önce yakıt hattını ve depoyu kontrol ettirin

    10 yıl süre içerisinde bulunduğu veya bulunduğunuz coğrafta depo'da - yakıt hattında sorun olabilir cürüme veya farklı bir sorun gibi...

  • Merhaba


    Benim araba yolda giderken egzozdan yanacak gibi beyaz duman attı. Buharlı tren gibi. Daha sonra sağa çekip stop ettim daha çalışmadı çekici ile tamirciye getirdim. Arabanın enjektörleri işlem gördü hayat bitti. Arabanın motoru titreyerek çalışıyor. Hızlanma, serilik gitti. Yakıt tüketimi arttı. Araba 120 yi geçmiyor. Kullandıkça daha da kötüye gitmeye başladı. Şuan 4 vites de arabanın motoru çok titriyor ve siyah duman atıyor. Siz sorunu çözebildiniz mi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sulu mazottan olmasın mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • motograter M kullanıcısına yanıt

    Farklı yerden de mazot aldım. Ama sorun yılan hikayesi. Ustalara gidiyorum hepsi birden fazla ihtimal sayıyor belli ki deneme yanılma yoluna gidecekler. Ama yinede ben bulacaklarını sanmıyorum. Araba Hyundai i20 1.4 crdi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LostKey L kullanıcısına yanıt

    Yer neresi, Ankara'da ise bir usta önerebilirim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zn_volkan Z kullanıcısına yanıt

    İzmir. Zaten buraya yeni geldim ondan bu şekilde elim kolum bağlı. İlginiz için teşekkür ederim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LostKey L kullanıcısına yanıt
    bayraklıda volkan öztürk oto var ben oraya götürüyorum aracı. bugüne kadar memnun kalmadığım durum olmadı yakındaysa bir arayın bilgi alın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • O motor PSA üretimi ise 2011-2012 yıllarındaki serilerde Continental enjektörler kullanılmıştır. Revizyonu olmaz değişim şart.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alphace -- 9 Ağustos 2024; 1:6:1 >
  • Alphace A kullanıcısına yanıt

    Enjektör tekrar işlem gördü. Şakırdı sesi devam ediyor. Delphi marka enjektör


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.