Şimdi Ara

2010-2011 Honda Civic 1.4 Sport i-Shift... Son Ucuz Honda...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5
Cevap
0
Favori
10.263
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle merhaba arkadaşlar.

    Yaklaşık 3 aydır kullandığım aracım hakkında, yine internetten pek bilgi bulamadığım için buraya almayı düşünen arkadaşlara fikir olması sebebi ile yazıyorum.. Okuyan herkese şimdiden teşekkürler.

    Başlıkta da yazdığım gibi sanırım honda modelleri içinde İngiltere menşeili olduğundan sebeple fiyatı uygun kalmış. malum sitede çoğu insanın aramayı dahi düşünmediği için de pek tutulmayan Honda modelleri arasına girmiş bir araç. Donanım olarak hondanın yapabildiği herşeyi yaptığı ve İngilterenin emisyon kuralları gereği geliştirilmiş olduğundan oldukça tasarruflu araçlardır.

    Yakıt:
    Aracın en sevdiğim yönlerinden biri bu. şehir içinde ortalama 25 km hız ile 6.5 ila 6.9 arası değişen yakıt tüketimi var. uzun yolda ise Ankara- İzmir arası Eşim 4.8 lt ile bitirdiği yolu biraz fazla yük ile Ben 5.9 Litre ile bitirdim. Daha önce kullandığım Hybrid motorlu crz de ortalama 5 lt yakıyordum şehir içinde aynı güzergahta. Lpg taktırıp uzun süre kullanmayı düşünürken arabanın ortalama lpg yi 20.000 km de amorti ettiğini hesaplayınca gerek olmadığını düşündüm. (yılda 5000 km yol yapmaktayım)

    Şanzıman:
    Düşünüldüğü kadar yavaş değil. Sadece 1 den 2. vitese geçerken bir sendeleme yaşatıyor. sanırım serviste yazılım güncellemesi ile daha hızlı olabiliyormuş ama standart olarak bana yetmekte. alıştım idare etmeye çalışıyorum.. alışma evresinde ise insanı çileden çıkaracak kadar kötü geliyordu. Şanzıman yavaş ama sağlam olduğunu hissettiriyor. En sevdiğim tarafı ise rampa aşağı frene bastığınızda vites küçültüp size yardımcı oluyor ve daha güvenli bir sürüş yaşatıyor.

    Motor:
    1.4 100 Hp 110 NM tork 0-100 15 saniye (Muraf 124 16 saniye). fakat sanki aracın uzun yol modu var gibi 90 ile 130 arasında o kadar rahat stabil gidebiliyor ki bence gayet başarılı. uzun yolda bunaltmamak için önlem alınmış sanki. aldığımdan bu yana 2 defa kaputu açtım. Honda olunca rahat hissediyorsunuz sanırım.

    Donanım:
    Honda yapabildiği herşeyi yapmış gibi. elektrikli kapanan dikiz aynaları, Hız sabiltleme, lastik basınç sensörü, far ve yağmur sensörü, park sensörü, bagajda güç çıkışı, usb ,aux digital Klima... ne ararsanız mevcut. Metal kaplama pedallar bile araca güzel bir hava katmakta. Yani 2017 çoğu Honda dan daha donanımlı bir araca sahip olabilirsiniz.

    Genel Tasarım:
    Araba dikkat çekecek kadar güzel değil ama çirkin de değil. herkes bagaj tarafındaki çift yansımalı camdan dert yansa da bir süre sonra alışıyorsunuz. ( Ben CR-z den alışkınım.) onun haricinde ise arabanın tamponun köşelerinden yapılan birleşimler en ufak bir basınçta birbirinden ayrılmakta. o da davlumbazların bağlantılarını etkilemekte. Servis 50 tl ye hepsini yerine oturtsada ben kendim gayet yapabiliyorum yani büyük bir sorun değil. İnanılmaz büyük bir yükleme alanı var. Bagaj geniş ve koltuk tabanları yukarı yönlü kalkabildiğinden dolayı uzun parçaları aracınıza yüklemek çok kolay.

    Genel olarak:
    Uçup- kaçsın istemiyorsanız. eşinizin daha yoğun kullanabileceği az masraflı yüksek donanımlı araç istiyorsanız 40-50 bin fiyat bandında düşük kilometreli bulabileceğiniz ideal bir araç.

    saygılar...







  • Güzel yazı.

    valla bir 1.8 ishift değil malesef
  • _opeth kullanıcısına yanıt
    malesef. 1.8 istedim ama düzgünlerin fiyatları fazla o da bulabilirseniz.
  • 2009 1.8 ishift kullandım 2009 model 1 yıl civarında

    bir daha alırmıyım sanmam

    i shift berbat ..amortisörler çok sert özellikle arka ...arka camın ortasındaki rüzgarlık benzeri zımbırtı görüşü engelliyor

    1.4 motorda o şanzıman ile düşünemiyorum

    aracımı valeye veremiyordum 1 kez anahtarı kırdılar önce kontağı çevirip sonra düğmeye basmanın mantığını da hiç anlayamadım

    iyi güzel yazmışsınız ama kötü yönlerine alıştım diyerek geçmişsiniz
  • dymmt D kullanıcısına yanıt
    şanzıman almanlardan iyi fransızlardan kötü kendi segmentinde. ama hepsinden sağlam.

    anahtarı çevirip düğmeye basma olayı biraz dediğiniz gibi saçma geliyor ama keyless araçların da yaşanan sorunlar belli anahtar okumama vs.

    kötü uönü yok değil elbette var. ben sert süspansiyon tercih ederim. daha güvenli. direksiyonda sabit kalmayı seviyorum sağa sola yatmayı değil mesela. :)

    objektif olmaya çalıştım en nihayetinde sonunda satacağım bir araç.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.