Şimdi Ara

Turknet yüzünden 1 aydır internetim yok.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
1
Favori
817
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 02.08.2022 tarihinde İstanbul'dan İzmir'e nakil talebinde bulundum. Tasindigim adreste alt yapı arızası nedeniyle 1 aydır internetim baglanmadi. Bu süreçte surekli destek kaydı açtım ama nafile. Sorunun giderilme tarihi surekli ötelendi. Neredeyse 1 ayı geçecek. Binamizin girişine fiber kutusu takmak için ekipler geldiler. Ama ne hikmetse daireme fiber kablo ve modem kurulumu için saha ekipleri bir türlü gonderilmiyor. Israrla TURKTELEKOMUN arızayı çözmesini bekliyoruz nedense. TURKTELEKOMUN arıza gidermesini neden bekliyoruz ki zaten binamda fiber varken. Ben gigafiber kullanmak istiyorum adsl veya VDSL kullanmama gerek yok diye çokça belirttim ama nafile. Yaklasik 1 ay olacak internet bağlantimla ilgili gelişme hala yok. Saha ekiplerinin gelip fiber kutusundan daireme bir kablo çekmeleri çok zor demek ki çok zor. Eğer sabrınızın sınırlarını test etmek istiyorsanız siz de turkneti deneyebilirsiniz!!!








  • Meselenin türknetle alakası yok ki tamamen türk telekomun problemi il ilçe müdürlüğüne gidin anlatın problemi sorun öğrenirsiniz
  • Hocam GigaFiber kullanmak istiyorsunuz da adresinizde GigaFiber altyapısı var mı? Yoksa kullanamazsınız. Eğer TT altyapısı üzerinden Turknet kullanacaksanız TT ekiplerinin işlerini halletmelerini beklemelisiniz.

    Öte yandan fiber altyapı aktifleşti mi? Aktifleşmemişse dairenize kablo çekilse de bir işe yaramaz zira henüz sinyal verilmiyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dejuf -- 31 Ağustos 2022; 17:58:43 >
  • DSL hattının turktelekom altyapisiyla sağlandığını biliyorum. Ancak Mahallemde Gigafiber altyapısı var. Bina girisine de siyah bir fiber kutusu taktilar. Yan komşum da gigafiber kullaniyor. Yani fiber alt yapısı kesinlikle var binamda. Bu nedenle şu andaki benim sorunum turknette alakali. Ama ısrarla dsl hattındaki arızanın giderilmesi bekleniyor mesajı yaziyor online işlemlere girince. Ben de bunu anlamıyorum. Yani mesele yanlizca turktelekomla alakalı degil. Fiber altyapısını kullanabilirim turktelekomla bir isim olmaz. Mesele Türknetin hantalligiyla alakalı. İş bitirme olayı yok. Sürece yayma ve bekletme olayını iyi yapıyorlar. Mantığım almıyor bu işi. Şu ana kadar turknetten çok da olmasa memnundum ama işte bir nakil işlemi cikti başımıza hiçbir icraat yok.
  • senolak S kullanıcısına yanıt

    Yan komşunuzun GigaFiber kullanmasına rağmen size bu kadar uzun sürede kuruluma gelmemeleri ilginç. Turknetin TT kadar geniş çaplı bir ekibi olmadığı için çok yoğun çalışıyor olabilirler.

    Şuradan bir altyapı sorgulaması yapabilir misiniz?

    https://turk.net/internet-hiz-altyapi-sorgulama

  • Dejuf D kullanıcısına yanıt

    Daha önce yaptim defalarca. 1000mbps çıkıyor. Az once yine yaptım bu da ekran görüntüsü :


    Turknet yüzünden 1 aydır internetim yok.


    Ben meselenin tam olarak farkindayim aslında. Müşteri hizmetleri aradığında da yapılması gerekeni anlatıyorum onlara. DSL hattindaki arızayı bosverin diyorum. Siz beni fibere geçirin altyapim zaten mevcut diyorum. Ama bitmeyen bir süreçle karşılasiyorum. Bir müddet bekledim sorunum çözülsün diye. Sonuçta turknet gibi bir firmanın ekiplerinin her yere kısa zamanda ulaşmasının zor olduğunun ben de farkındayım. Ama bu kadar sure de bekletilmez bir musteri gerçekten rezil bir durum oldu.

    Turknet büyümeye çalıştıkça aynı zamanda hantallasmaya da başladı ne yazik ki. Başka bir açıklama gelmiyor aklıma. Resmen sanki birileri turknetten bilerek müşterileri kaçırmak istiyor gibi bir durum var.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senolak -- 31 Ağustos 2022; 18:55:57 >




  • Sıfırdan başvuru yapın hocam. O şekilde olmaz mı?
  • CXath1 C kullanıcısına yanıt

    Aklımda o da var. Ama iptal edersem bir daha turknetli olmak istemem. Bu kadar basit bir olayda bile donusum sağlayamıyorlarsa... İptal olayında da sıkıntı çıkarmasinlar hocam sonra!

  • senolak S kullanıcısına yanıt

    Evet dediğiniz gibi 1 ay uzun bir süre. Belki prosedür şöyledir : Siz daha önce GigaFiber üzerinden hizmet almıyordunuz ya. Bundan dolayı doğrudan GigaFibere nakil yapılamıyordur. Önce bir TT altyapısına nakil sonra da isterseniz GigaFibere nakil veya aboneliği iptal edip GigaFiber için sıfırdan abonelik şeklinde gerçekleşiyordur. Müşteri temsilcisine bunu da bir sorun bakalım. Ben Turknet kullanmadığım için nakil süreçlerinin prosedürünü bilmiyorum ama bir abonelik TT altyapısında iken kendi altyapısına doğrudan nakledemiyordur belki. Yani düşününce aklıma böyle bir şey geldi. Önceki altyapı ile yeni geçiş yapılacak olan altyapı farklı firmalara ait olduğu için mevcut aboneliği iptal edip sıfırdan yeni bir abonelik istiyor olabilirler. Bundan dolayı da önce TT'nin altyapı problemini gidermesini bekliyorlardır. Böyle bir şey var mı yok mu işin doğrusunu öğrenebilirseniz buraya da yazarsınız. Benimki sadece bir tahmin.





  • Dejuf D kullanıcısına yanıt
    Hocam dediğiniz belki doğrudur ama böyle bir durum varsa bana bildirmeleri gerekmezmiydi. Üstelik bunu da belirtmistim ben arayan müşteri temsilcilerine daha önce kaç kere gorustum. Gerekirse iptal edelim yeniden abone olayım dedim süreç hızlanacaksa diye. Her seferinde sizin durumu acil olarak ilgili birimlere aktarıyorum diyerek gecistirdiler. Acil olarak 1 aydır bekliyorum yani :)
    İptal kaydı da açtım daha önce. İptal etmemek için ikna ettiler beni sorunumun cozulecegine dair inandirarak ustelik. Ayrıca inşallah kullanamadigim sürenin ücretini geri alabilirim. Bir de bununla ugrasagim galiba.
  • senolak S kullanıcısına yanıt
    Doğrudur eğer böyle bir prosedür varsa size söylemeleri lazım da biliyorsunuz müşteri temsilcisi de pek bilmez bu mevzuları. Karşısındaki ekranda ne yazıyorsa onu okuyor garibim.
    Bilmiyorum bir işe yarar mı ama BTK'ya bir şikayet kaydı açıp bilgi isteyebilirsiniz. Gelen cevap tatmin edici olmayacaktır ama yapacak pek bir şey yok.
  • Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim nedeniyle üzgünüm. Nakil işlemlerinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. Destek kaydı numaranızı benimle paylaşabilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim nedeniyle üzgünüm. Nakil işlemlerinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. Destek kaydı numaranızı benimle paylaşabilir misiniz?

    Destek numarası : 5541598955415989


    33 gün oldu hala internetim yok. Üstelik kullanamadığım halde Ağustos ayının faturasını da ödedim. Her gün müşteri temsilcisi destek kaydı altında mesaj gönderip duruyor. Başka da bir çözüm yok. Hayır ben sizin uzun süredir müşterinizim. Sizi de her tanıdığıma tavsiye ediyordum. Şimdi cezasını çekiyorum sanırım. :)

  • senolak S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sürecin uzaması üzerine uzmanımıza bilgi verdim. Kısa süre içerisinde sizinle iletişime geçerek bilgi verecektir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    İptal edip tekrar gigafibere başvuru yapsam bu kadar bekler miyim acaba? Kullanmadığım halde ödemiş olduğum fatura iade edilir mi iptal etsem aboneliği?

  • senolak S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, iptal durumunda kullanamadığınız günleri iade ediyoruz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Hocam iyi günler.


    Binasında halihazırda Gigafiber var ise neden DSL aboneliğini taşımaya çalışıyorsunuz ki halen? DSL i iptal edip direkt gigafiber abonelik açsanız süreci bir günde çözerdiniz aslında. Tabiki arka planı bilmiyorum, işleyişleri bilmiyorum ama böylesi daha pratik geldiği için görüş bildirmek istedim hocam.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    İyi günler, gigaFiber altyapı işlemleri kademeli olarak yapılıyor. Dönüşüm süreci de aynı şekilde ilerliyor. Bazen bölgedeki yoğunluk nedeniyle gecikmeler yaşanabiliyor. İptal sürecini uygulamamız durumunda ise müşterimiz internet kesintisi yaşayacaktır. Bunun önüne geçmek adına dönüşüm sürecini uyguluyoruz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Anladım hocam teşekkürler.

  • Aynı mahallede eniştemler gigafibere referansimla basvurali 1 hafta 10 gün civarı oldu. Dün akşam gigafiber internet bağlantıları yapılmış. Eski müşterilerden olarak ben ise 40 gündür bekliyorum nakil işlemlerinin bitmesini. Gigafibere dönüşüm icin Acil olarak kayıt bıraktıklarını soylemelerine rağmen hala bir gelişme yok. Müşteri temsilcisi aradı bugün Türk Telekom kaynaklı arıza için 12 eylüle kadar yine bekleyelim dedi. VDSL hattındaki arizanin giderilmesini ısrarla bekliyoruz. Gigafibere gecmek istiyorum ama VDSL arizasinin giderilmesini bekliyoruz hayırlısı. Kaç kere izah ettim gigafiber kullanmak istedigimi ve bu nedenle arızanin giderilmesini beklememe gerek yok diye... Bina girişinde gigafiber kutusunun zaten var olduğunu söyledim. Bu süreçte hizmetimi 2 kez iptal ettirmek istedim . İkisinde de işlemlerinizi hizlandiracagiz iptal etmeyelim diyerek beni ikna ettiler (kandırılmış oluyorum bu durumda) ve bugünlere kadar geldik. Bakalım 12 eylüle kadar da bekliyelim ne olacak acaba. Tahminim yine süreç ötelenecektir daha önce defalarca olduğu gibi. Ama çaresiz bırakıldık yapacak birşey yok galiba.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.