Şimdi Ara

Turknet YAPA Başvurusu VAE Çevriliyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
2.448
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, bu ayın 8'inde TurkNet'e YAPA olarak başvuru yapmıştım. İmzalayıp yolladığım sözleşmemde de 100Mbps'e kadar YAPA yazıyordu. O kadar gün kurulmasını bekledikten sonra bu sabah bi mesaj aldım ve YAPA başvurumda hata olduğunu, YAPA olarak başvuruma devam edemeyeceklerini, başvurumun Turk Telekom altyapısı kullanılarak devam edileceği yazıyordu. 2-3 kere böyle bir şeyi kabul etmeyeceğimi, sözleşmemde YAPA olarak başvuru yaptığımı dile getirsem de aynı mesajı atıp duruyorlar. Sizce ne yapmalıyım?



  • Yapa için santrale uzak olabilirsiniz. VAE bu durumda sizin için iyi. TurkNet'in kendi fiber altyapısında olmadıgınız sürece zaten 100 Mbps yi tam alamazsınız. Ayrıca atlanan kısım "100 MBps'e kadar" kısmı, 95 mbps de bu tanıma giriyor 3 mbps de.

    Sonuç olarak muhtemelen VAE de daha yüksek hız alacaksınız, YAPA ya geçirmeleri için diretmenizi tavsiye etmem. Santral size uzaksa çok düşük hız alırsınız.
  • NT2L kullanıcısına yanıt
    Üst katta aktif olarak YAPA kullanılıyor ve hızlar ortalama 35 down/15 upload şeklinde. Buradaki olay çok farklı. Bu kadar YAPA bağlantı için bekletip VAE geçirmeleri kabul edilebilir bir şey değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi neobaba -- 22 Ocak 2020; 17:17:59 >
  • Mesafe/Hız konusunda bir problem yoksa, aktivasyondan sonra YAPA ya geçiş talebi oluşturmayı deneyin. Zaten taahhütsüz.
    @TurkNetDestek mesai saati gelince size daha detaylı bilgi verecektir.
  • NT2L kullanıcısına yanıt
    Yani 14 gün bekledikten sonra VAE bağlanıp, belki bi bu kadar daha ya da daha fazla bekleyeceksem ne anlamı var ki? İlk aradıklarında herhangi bi sorun yok YAPA 100Mbps veriyorlar, sözleşme YAPA olarak yapılıyor, bu kadar süre YAPA kurulum için bekletiliyorum, 14 gün sonra hata oldu VAE bağladık demek ne demek ben çözemedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: neobaba

    Yani 14 gün bekledikten sonra VAE bağlanıp, belki bi bu kadar daha ya da daha fazla bekleyeceksem ne anlamı var ki? İlk aradıklarında herhangi bi sorun yok YAPA 100Mbps veriyorlar, sözleşme YAPA olarak yapılıyor, bu kadar süre YAPA kurulum için bekletiliyorum, 14 gün sonra hata oldu VAE bağladık demek ne demek ben çözemedim.
    TurkNet te anlam ve mantık aramıyoruz açıkcası. İleride arıza kaydı açtıgınızda daha detaylı deneyimlemiş olacaksınız.
  • @TurknetDestek yardımcı olur musunuz?
  • Merhaba, bulunduğunuz yapa santralinde boş port olmaması gibi durumlarda sizi mağdur etmemek adına vae üzerinden hizmet veriyoruz. Tekrar boş port olması halinde yapa santralimize geçişinizi otomatik olarak başlatıyoruz. Bu durumu kontrol ederek bilgi verebilmem için GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    GSM iletildi.
  • neobaba N kullanıcısına yanıt
    PM üzerinden yanıt verdim. Sizden bilgi bekliyorum.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    PM güncelledim kontrol ederseniz sevinirim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    VAE üzerinden hizmet verdiğiniz yerlerde port olmadığından dolayı sorumluluğu TürkTelekom'a atıyorsunuz. Bizim yapabileceğimiz birşey yok, Telekom port sağlayamıyor diyorsunuz. YAPA altyapınızdaki kullanıcılara da boş port yok deme lüksünüz oluyor mu? Port sorununun ortadan kalkması için Telekom'un santrale kart eklemesi gerekiyor da, YAPA altyapısında sizin santralinize sizin kart eklemeniz gerekmiyor mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KyLeGs -- 28 Ocak 2020; 4:29:57 >
  • neobaba N kullanıcısına yanıt
    PM üzerinden yanıt verdim.
  • KyLeGs kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yapa bölgelerimizde port sorunu yaşandığında Vae altyapısı üzerinden hizmeti başlatıyoruz. Boş port olması ya da iyileştirme yapılması durumunda yapa geçişini tekrar gerçekleştiriyoruz. Ancak sadece vae üzerinden hizmet verdiğimiz bölgelerde biz müdahalede bulunamıyoruz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Sizin altyapınızdaki yerde boş port yok diyerek vae'ye çevirmeniz sorun olan nokta zaten. Eğer boş port yoksa anında yükseltme yaparak müşterinizi altyapınıza dahil etmelisiniz. İlerde port boşalırsa sizi tekrar altyapımıza alırız diye bir bahane sunmamalısınız. Ve yazınızdan anlaşılana göre de sizin santralinizde böyle acil bir müdahele ile yükseltme yapmak gibi bir niyetiniz de yok. "Boş port olursa bakarız" mantığı aynı Telekom kafası.
  • neobaba N kullanıcısına yanıt
    Aynı sorunu yaşadım.

    Burada sorun olan, yapa olarak başlatamayacakları hizmeti yapa diye satıyorlar.
    Herkese aynı şeyi söylüyorlar emin olun. port yoktu, hata alındı vs. Abone yapana kadar.

    ben 2 ayın sonunda çok ısrar ettiğim için buradaki yetkilinin sayesinde yapa'ya geçirildim.

    Hizmeti direk yapa olarak başlayan kimseyi görmedim ben daha, varsa düzeltsinler.
    Bilerek kandırılmak dokunuyor insana.

    Sözleşmede neye imza atıldıysa o olsun istiyor insan.
  • Normal kurulum bile daha gerçekleşmedi maalesef. 08.01'de başvurdum. Online İşlemler maalesef konuyla uzaktan ilgileniyor gibi. Forum üzerinden arkadaş dün aktivasyonun olacağını, olmazsa en geç bugün kesin olacağını söyledi. Bugün diğer kullandığım internetin taahhütü bitiyor ve kapatmam gerekicek. Umarım arkadaş yardımcı olur da internetsiz kalmayız. TT ekipleri telefon hat kurulumunu 1 hafta önce yaptı ama bugün online işlemlerden mesaj geliyor "En kısa sürede telefon bağlantınızı yapacağız" diye. Forum üzerinden tekrar yetkili arkadaşa PM attım ama onunla da çok fazla denk gelemiyoruz. Günde 1-2 mesaja cevap verebiliyor anca. Keşke kesintisiz iletişim kurabilsek. Bakalım ne olacak.
  • neobaba N kullanıcısına yanıt
    Merhaba, telefon başvurunuzu yaptık onaylanmasını bekliyoruz. Daha öncesinde verdiğim bilgiyi kontrol ettiğimde de telefon hizmeti için bilgi verdiğimi görüyorum. Telefon hizmetinin bir an önce onaylanması için elimden geleni yapacağım. Bugün size PM üzerinden tekrar bilgi vereceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, telefon başvurunuzu yaptık onaylanmasını bekliyoruz. Daha öncesinde verdiğim bilgiyi kontrol ettiğimde de telefon hizmeti için bilgi verdiğimi görüyorum. Telefon hizmetinin bir an önce onaylanması için elimden geleni yapacağım. Bugün size PM üzerinden tekrar bilgi vereceğim.
    TT ekipleri gelip 1 hafta önce kurdukları hattı kontrol edip, bundan sonra TurkNet ekipleri gelip kurulumu yapicak dediler. Telefon ve internet kurulumunu zaten yapmışlar ve onay vermişler. Bu konu ile alakalı geri dönüşünüzü bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi neobaba -- 29 Ocak 2020; 18:24:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • neobaba N kullanıcısına yanıt
    Ekindeki sözleşmenin bir nüshasında YAPA altyapısında hizmet alabileceğini belirtir bir ibare var ise bu hizmeti alıncaya kadar hiç bir faturasını ödeme ve konuyu Tüketici Hakem Heyetine aktar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.