Şimdi Ara

Turknet vdsl'den fibere geçiş süreci

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
1
Favori
1.593
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ------------------------GÜNCELLEME-------------

    VDSL'den Fiber'e geçiş süreci;


    22.09.2021'de Turknet vdsl'den fiber'e geçiş talebimi sözlü onayımla aldı.

    25.09.2021'de Eve gelen Türk Telekom ekibi iç tesisat'a fiber kablo döşedi.

    13.10.2021'de Türk Tekekom modem ekibi gelip gerekli modem kurulumunu yaptı.

    14.10.2021'de fiber geçiş işlemlerim tamamlandı.


    Bu süreçte destek olan tüm ekibede ayrıca teşekkürler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trovin -- 14 Ekim 2021; 9:36:42 >



  • Güncelleme: DSL ışığı 36 saatin sonunda biraz önce kendi kendine yandı ve turknet'in net uzmanı çalışanının iddaa ettiği gibi yanlıs modem yapılandırması olmadığı için DSL ışığı yanınca doğal olarak internet bağlantı sorunuda çözülmüş oldu, an itibariyle girebiliyorum internete. Zaten işin garibi dsl ışığı yandı internete girdim 5 dk içinde 24 saattir sessiz olan turknet hemen aradı "internete girebiliyorsunuz oh ne güzel sorun yok" dedi. Sorunun neden kaynaklandığı ile alakalıysa en ufak bir fikirleri yok. Ben buraya yazdım diyemi arka planda iş yapıp çözdüler yoksa öyle can sıkıntısından mı gidip geldi internet bilen yok..


    Neyse Sayın @TurkNetDestek yetkilisi fibere geçiş için 7 iş günü demiştiniz OIM'den de eve fiber çekildikten sonra 7 günde modem kurulumuna geliniyor denmişti bugün 7 işgünü doluyor yarında eve fiber cekileli 7 gün dolmus olacak. Halen arayan soran yok..





  • Merhaba, dönüşüm sürecinde yaşadığınız olumsuz deneyim nedeniyle üzgünüm. Sürecin uzamaması adına önceliğini uzmanlarımıza ilettim. Gün içerisinde işlemler hakkında size bilgi verecekler. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
  • Taahüt ettiğiniz sürenin üzerinden kaç gün geçti halen bir gıdım ilerleme yok. Fibere geçişim halen yapılmadı.. OIM'deki ticketlar'a copy paste cevaptan başkası zaten verilmiyor.. Gerçekten neden bu kadar zor bu işlem? Daha kaç gün bekleyeceğimde soru işareti.. @TurkNetDestek

  • trovin T kullanıcısına yanıt
    Merhaba, dönüşüm işleminde 7 günlük yasal sürenin dolduğunu ve öncelikli olarak işlem yapılması için yerleşik operatöre bildirimde bulunduk. Dönüş yaptıklarında gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
  • 2 hafta oldu bir modem getirip geçişi tamamlayamadınız. Sürekli telekoma iletip duruyorsunuz sonuç 0. Aldığınız aksiyonlarda pek işe yaramıyor ki 7 iş günü dediğiniz süre geçip, 2 hafta olmasına rağmen bir arpa boyu yol alamadınız.. Ne zaman işlem tamamlanacak sizde bilmiyorsunuz halen değil mi? Sürprizlerle dolusunuz gerçekten @TurkNetDestek


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba aynı sıkıntıyı ben de yaşıyorum, apartmanımda gigafiber var, ben hala adsl kullanıyorum, geçiş için talep oluşturdum ancak 3 haftadır randevu alamadım. Apartmanın girişindeki kutudaki kablo dairemin içine uzatılacak yapılacak işlem bu. üstüne üstelik 2 gün önce de dsl ışığım söndü, internetsiz bekliyorum. Artık işimiz allaha'a mı kaldı turknet'e mi tüktelekom'a mı bilmiyorum.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • sizin durumunuzda ayrı bir skandalmış. internetinizin kesik olmasıda ayrıca çok can sıkıcıymış. umarım çözülür en kısa sürede.. benim gigafiber değil telekom'un fiberi üzerinden hizmet verecek. kabloyu eve çok hızlı çektiler. hatta @TurkNetDestek "cumartesi işlem yapılmaz" demişti; telekom cumarteside çalışıyormuş cumartesi eve gelip fiber kablo çekmişlerdi 2 haffta önce :) düşünün turknetdestek o kadar uzak telekomun nasıl çalıştığına :) sordum özellikle turknet böyle demişti diye; "biz pazar hariç her gün claısıyoruz" dediler :) 2 haftadır modem getirip fiberi aktif edecekler ama "aksiyon almaktan" başka bir iş yapmıyorlar. sorun şu; hangi aksiyonu aldılarsa işe yaramadı. sayın @TurkNetDestek yeni yeni aksiyonlar alıp beni yasal süre geçeli kaç gün oldu artık saymadığımdan bir an önce fibere geçirebilirmisin artık?





  • trovin T kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorun nedeniyle üzgünüm. Arızanın çözüm sürecinin uzaması üzerine önceliğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Uzmanlarımız ekiplerden güncel bilgi alarak gün içerisinde sizinle iletişime geçecektir. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
  • Hala beklemedeyiz. İş çıkışı türk Telekom bayisinin yolu gözküyor gibi.


    Turknet vdsl'den fibere geçiş süreci



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lorran -- 6 Ekim 2021; 13:11:58 >
  • Zbartan0 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, gigafiber dönüşüm talebinizi ilettim. Ancak proje ekiplerinin yoğunluğu nedeniyle gecikme yaşanmıştır. Önümüzdeki hafta içerisinde dönüşüm için sizinle iletişime geçecekler.
  • lorran kullanıcısına yanıt
    Merhaba, dönüşüm işlemleri için başvurunuzu yaptık. Şu an yerleşik operatör tarafından onaylanmasını bekliyoruz. Onaylandığında uzmanlarımız sizinle iletişime geçecektir. Ben önceliğini uzmanlarımıza ilettim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    türk Telekomda aynı şeyi sizin için söyledi. "İş bilmez Türknet yüzünden bekliyorsunuz. Kafaları basmıyor" diye cümle kurdu. :) Haksız değil gibi sanki :)

  • lorran kullanıcısına yanıt
    Size verilen bilgiyi destek kaydı üzerinden iletebilir misiniz? Arkadaşlarım bu konuda yerleşik operatöre ekiplerin verdiği bilgi konusunda geri bildirimde bulunacaklar.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    3 gün önce destek kaydından bildirdim. Ama hala dönüş ya da çözüm olmadı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • lorran kullanıcısına yanıt
    Teknik uzmanlarımıza ilettim. Bu konuda sizinle iletişime geçerek bilgi verecekler. Konuyu yakından takip ediyorum.
  • 3. Haftaya girdik vdsl’den fibere geçişim tamamlanmadı. Ne zaman fibere geçeceğim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • trovin T kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kurulum işlemi için yerleşik operatöre bilgi verdik. Dönüş yaptıklarında gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Anladığım kadarıyla sizin Türk Telekom'a karşı hiç bir yaptırımınız yok. Sonuçta ben sizin müşterinizim ve bana taahüt ettiğiniz sürede hizmet değişikliği yapamadınız ve süresi belli olmayan şekilde sonuçlandıramıyorsunuz fiber geçişini. Acaba herkes mi geçişte bu kadar bekliyor? Yada sorun ne, neden 3 haftadır tamamlanmadı işlem? (türk telekom dönüş yapmıyor onu anladımda Telekom dönüş yapmıyorsa sizin bir yaptırımınız olamıyormu onlara?) Bu arada telekom 2 sene sonra keyfine göre dönüş yaparsa; sizde beni 2 sene fibere geçirmek için bekleteceksiniz herhalde? Maksimum bir sürede yok çünkü verdiğiniz! Arkadaşlarım size geri dönecek falan demeyin burayı süslemek için kimsenin geri döndüğü ettiği yok..

  • trovin T kullanıcısına yanıt
    Aslında 7 iş günü içerisinde dönüşüm işlemi tamamlanıyor ama sizin sürecinizde gecikme yaşanmış. İşlemlerinizin önceliği için net uzmanı arkadaşıma bilgi verdim.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.