Şimdi Ara

TürkNet Vdsl Den Adsl Ye geri Aldı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
1
Favori
1.080
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelik ile Cumartesi Sabahı İnternet Vdsl Destekliydi 2-3 saat işim çıktı evden çıktım geri geldiğimde İnternet Yoktu. 3-4 defa modeme rest attım ama nafile işe yaramadı. Modemin arayüzüne girdim Ve Ayarlarına baktığımda Hattan adsl sinyali geldiğini gördüm. Ve otomatik kurulum ile interneti tekrar bağlayıp Türknet Canlı desteğe başvurdum. Ve orada bana "Vdsl Hizmetinden Faydalandığınız gözükmekte ama arka planda hala adsl sinyali aldığınız gözükmekte" deyip arıza kaydı oluşturdu. Bu sabah mesaj gönderip arızanın giderildiğini söylediler. Bende tekrar Modemin Arayüzüne girip vdsl ayarı yaptım ama internet bağlantısı yoktu. modem arayüzünde de hala adsl sinyali geldiği gözükmekte. Bugün tekrar türknet ile konuştum oradaki bana tekrar arıza kaydı oluşturacağını söyledi Bende kendisine zaten arıza kaydı oluşturuldu ve arıza giderildiğini söylediler dedim ama arıza devam ettiğini beyan ettim Ve görüşmeyi kapattım. 2 gün önceye kadar VDSL hizmeti alırken neden Adls'e çevirdiler Anlayamadım Ve hiç zor bir sorun değil tekrar vdsl'yi aktif etmek.







  • Sonunda vdsl portu yok diyip, sizi adslye mahkum edecekler gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yaman21 Y kullanıcısına yanıt
    Ama Vdsl Kullanırken Prot vardı da 2 saat boş bırakmam ile mi port'u yok edecekler.
  • Btkya yazin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Modeminize reset atar mısınız?
  • Şu anda hizmet aldığınız port bozulmuş ve sadece ADSL sinyali gönderiyor olabilir. Port değişimi isteyin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • NitroNos kullanıcısına yanıt
    Modeme 4-5 defa reset attım işe yaramadı.
  • Merhaba size ben yardımcı olmak isterim. Hizmetinize ulaşabileceğim müşteri numaranızı ve ya GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?
  • Aynı durum benimde başıma geldi. Yeni taşındığım apartmanın bodrumunda telekomun fiber kutusu var. Nakil yaptım hattım 110 mbit vdsl destekler dediler bende geçiş yaptım.3 gün geçiş oldu ama internete bağlanamadım. Modemden kontrol ettiğimde download hızı 17000 kbps, uploud hızıda 25500 kbps olarak görünüyordu fakat bu şekilde modem ip almıyordu. Durumu Türknete bildirdim arıza kaydı oluşturdurlar. 2 gün sonra telekomdan bir görevli arayıp modemi kapatıp açmamı sorunun düzeltildiğini söyledi.
    Sorun düzeltilmişti fakat adsl olarak. Tekrar Turkneti aradığımda vdsl portu olmadığı için hızın yükseltilemediğini söylediler.
    Halbuki bulunduğum apartmanda toplasan 5 yada 6 tane net abonesi var port olmaması mümkün değil yani. Yaklaşık 4 yıldır Turknet kullanıyorum, hizmetlerinden memnun kaldığımdan kayınbirader, kuzen vs bir kaç kişiyi daha turknet abonesi yapmıştım. Fakat son vurdumduymazlıktan sonra vodafone fiber veya TTNETe geçmeyi düşünüyorum. Size de büyük ihtimal bana dedikleri gibi işin kolayına kaçıp boş port yok diyeceklerdir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yaman21 -- 15 Ağustos 2017; 12:52:38 >




  • emir3478 E kullanıcısına yanıt
    Bazen modemlerde sorun olabiliyor ondan dolayı bu işlemi yapmanızı önerdim.

    Büyük ihtimalle 2 seçenek çıkıyor Vdsl kartınız arızalanmış olabilir yada Sizin Vdsl kartınızı başkasına takmışlardır.

    Arıza kaydı açıp bekleyin baktınız sonuç değişmiyor hattınızı Türk Telekom'a taşıyın ekstra bir cezai bedel çıkmaz.

    Taşıdığınız için aktivasyon gibi ıvır zıvır ücretler karşınıza çıkmaz.
  • NitroNos kullanıcısına yanıt
    Arıza kaydı açtım Sorun çözüldü dediler ama sorunu çözüldüğü yok hala aynı durum. şuan 2. arıza kaydını açtılar hatta
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Özelden Numaramı gönderdim.
  • emir3478 E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, PM kutusuna baktım ancak sizden gelen bir mesaj gözükmemektedir. Tekrar iletir misiniz?
  • Türknet 10 Bin abone kaybetmiş böyle giderse daha kaybeder hiç bir arıza kayıtlarını Türk Telekom hiç takmıyor bile ne dava açıyorlar nede rakabet kurumuna başvuruyorlar bu gidişle baya abone kaybedeceksiniz demedi demeyin.

    @emir3478 sorun çözdük demelerine rağmen sorun devam ederse taşı hattını istediğin İSS'ye uğraşma bunlarla net konuşuyorum bende Türknet kullanıyorum fakat bunların bu şekilde yapmaları artık çekilmez hal aldı.
  • Fiyat ve olanaklar iyi olsa da, sorun çözme becerileri sıfır. Tek yaptıkları kayıt açıp sorunu çözmeden kapatmak.
  • yaman21 Y kullanıcısına yanıt
    aynen öyle bundan önce modemde sorun vardı adamlar 1-2 saat içinde teknik servis gönderdi gayet güzeldi sorunumu bulmuşlardı. beni memnun ettiler ama 3 günden beri çıldırtıyorlar. Sorun çözülmüş destek kaydını kapatmışlar. Sorun devam ediyor deyince 1 tane daha destek kaydı açıyorlar.
  • NitroNos kullanıcısına yanıt
    Bu gidişle çok müşteri kaybederler. bazıları çok iyi ilgileniyor bazıları hiç ilgilenmiyor.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Pm den mesaj gönderiyorum.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Pm den mesaj atamıyorum İlgilenecek iseniz buradan numarımı attım üste
  • Arkdaşlar Turknet sorunu çözdü. Şuan Vdsl2 bağlantım tekrar sağlandı
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.