Şimdi Ara

Turknet Pişmanlıktır. Arıza Kaydı 15 Gün Oldu. Halen Devam Ediyor.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
1.382
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ayın 5'nden beri internetim koptu ve her gün aramama rağmen, bu arada müşteri hizmetleri kısmı en erken 10 dkk da açtı ortalama 20-25 dkk bekliyorum. Sürekli aynı şeyleri kağıttan okur gibi diyorlar. Durumunuzun aciliyetini ekiplerimize bildirdik.

    15 gün ayın yarısını bitirdik.


    Turknet Pişmanlıktır. Arıza Kaydı 15 Gün Oldu. Halen Devam Ediyor.
    Turknet Pişmanlıktır. Arıza Kaydı 15 Gün Oldu. Halen Devam Ediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Bende şikâyetçiyim. Kesinlikle bir sorun olduğunda muhatap olduğun kişi bazen labali lafını bölen seni geçiştirip diğer müşteriyi de geçiştirip mesai bititmeye çalışan kişilerden oluşuyor zannedersem. Canlı sohbetin canlı olduğunu bile düşünmüyorum.robotik basmakalıp cümleler ile detay verilmez. Bununla birlikte asla o bahsettikleri gün içinde sorun çözmezler ya iç tesisat yapada dış tesisat suçludur. Asla sorun onlar da olmaz. Sorununu çözmek için çalışma yürüttükleri bile şüpheli ben 1-1.5 ay sıkıntı yaşadım pazartesi de iptal ettiriyorum çünkü ben internet hizmeti dışında bir sorun olduğunda da muhatap bulabileceğim bir hizmete ücret ödüyorum lakin bu ikisini de yapamayan bir firma ile devam etmem mümkün değil. Taahhütü bozdurduğuma da çok pişmanım geçtiğimiz günden beri beni çok madur ettiler hiç bir şikayetimi de dikkate almadılar. Yapa AKK yok diye büyük ümitler ile geçiş yaptım Turktelekom u arattı beterin beteri varmış...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Nrk58 kullanıcısına yanıt
    Bir kaç gün daha bekleyip ben de Turktelekoma geçicem sanırım. En azından telefonda 20 dkk beklemem. Belki pahalı ve düşük olabilir ama en azından internetim olmuş olur. Turknet'e forum donanım sempatik yorumları yüzünden geçtim. Ama işin iç kısmı maalesef o kadar güzel değil.



    TURKNET PİŞMANLIKTIR.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • biryeregitmiyoruz2 kullanıcısına yanıt
    Zaten ben buradaki Turknet'i abartarak öven kişilerin Türknet kullandıklarını da düşünmüyorum, tabi sorunsuz kullanan olabilir, ne mutlu onlara ama bende yaşadığım sorunları biliyorum. İnternetimde ki sorunlara yardımcı olmayan ve sürekli sorun yaşatan firma benim için övülebilecek bir firma değil. Burada ki bazı kişiler Türkiye deki İnternetin yarası Adil Kullanım noktasındaki avantajından ötürü bir sempati ile yaklaşıyor Türknet'e dediğiniz gibi iç yüzü müşteri odaklı bir firma değil. Şuana kadar oluşturduğum arıza kaydına benden izin almadan dahi kapattıkları oldu taleplerimi hiç değerlendirmediler dediğim gibi. Bende geçtiğime çok pişmanım. Geçecek kişilerde iyice altyapısına santrale uzaklıklarını falan öğrensinler sonra bir sorun olduğunda muhatap bulmakta zorluk çekiyorsunuz çünkü sizi basmakalıp cümleler ile geçiştiren bir müşteri hizmetleri ile karşılaşıyorsunuz.




  • Turknet arızanızın giderilmemesi bölgemizde hizmet veren Türk Telekom ekipleri ile alakalı bir durum. Sizi bezdirip türk telekom'a gecmeniz için yapılan bir taktik. Bununla alakalı Turkcell in kazanılmış davası bile var.

    Orneklendirme;

    Evimize 9-2016 tarihinde Turknet başvurusu yaptık. 15. Günün sonunda port yok diyerek bekletildikten sonra evimize internet verildi. Ama TT personeli bana tel ile ulaşarak bağlantıyı yaptıklarını ama hattımin 35 mbit vdsl bağlantisini kaldıramayacağını söyledi.

    Sonuç 10 aydır 35 mbit vdsl-150 gb akk ile sorunsuz sikintisiz şekilde kullanıyorum.

    İsyerimize 50 mbit-150 akki ile 12-2106 tarihinde Superonline-turknet taşıma başvurusu yaptık geçmişimiz 1 günde tamamlandı ama modemimiz ip almıyordu. Arıza kaydı bıraktık. Telekom ekipleri geldi sorunun Turknet de olduğunu birşey yapamayacaklarını ve hattın 50 mbit i kaldıramayacağını ama istersek kendilerinden 24 mbit 35 GB akk li 24 ay tahahhutlu paket verebileceklerini söylediler 😂

    Sonuç: su anda Turknet 50 mbit 150 akk yi 7 aydır sorunsuz şekilde kullanıyoruz.

    Bulunduğum il k.maraş 6 ev ve 1 işyeri olarak Turknet i sorunsuz şekilde kullaniyorum. İsteyene resimli kanıt gosterebilirim.

    Not: Turknet çalışanı değilim memnun olduğum hizmeti yorumlamak istedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • wasabi121 W kullanıcısına yanıt
    Keşke aynı durumda olsam, ben de ilk 20 gün gayet iyi kullanırken, 2 haftadır sıfır internet var. Bu kadar uzun sürmesi saçma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • biryeregitmiyoruz2 kullanıcısına yanıt
    İnşallah sikintisiz şekilde internetiniz tekrardan ve daimi olarak gelir. Ama abone sayısının acaip şekilde artmasında mıdır yoksa başka bir sebeple mı bilemiyorum ama TT açık bir şekilde diger ISS abonelerinin işlemlerini yavaşlatıyor. Türk Telekom devlet kurumu gibi değil de mahalle esnafı gibi yönetiliyor gibi...

    Araplar elini attığı yeri kurutuyor çok şükür

    Bkz. Dijiturk, türk Telekom ikisinden de memnun insan sayısı çok azdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim de 1 haftadır internetim yok. Her seferinde arıza kaydınız devam etmektedir, durumunuzun aciliyetini ekiplere ilettik diyorlar ama hiç bir şekilde çözüm yoluna gidemiyorlar.
  • Btk üzerinden ve facebook sayfasında ki paylaşımlarına mağduriyetimi yazdım. Baktım ki bazı yorumlar da 15-20 gündür mağdur olan varmış. Bence şuan da en kötü servis sağlayıcı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • turknette eğer aktif yapa bölgesiydeyseniz, ve Turknet in kendi cihazlarının olduğu santral size yakın olan değilde daha uzaktaki santral de ise.. genelde hız, kopma, vs sorun yaşanıyor..



    Ve yine Vdsl değilde adsl abonesi iseniz turknette yapada da bulunuyorsanız Sizin santral girişiniz vdsl cihaza veriliyor ve Bu sefer upload da sorun yaşıyorsunuz..



    Turknette 1 organizasyonluk var , yapaları birçok bölgede oturmamış..



    ayrıca benim iptal ettiğim aboneliğe 1 ay Denemesi bedava kampanyası ile abone olmama rağmen 54 tl. fatura kesilmiş k. kartından otomatik olarak çekmişler. iptal ederkende bi ücret var mı diye sorduğumda yok demelerine rağmen çekmişler..



    telekom kendi işini 2 günde yapıyor, diğer sağlayıcılarınkini ise sallaya bildiği kadar sallayıp hatta bazen hiç ilgilenmiyor..



    eğer Turknet de internette sorun yaşamıyorsanız güzel sorun yaşayana kadar devam edilip kullabılabilir bir hizmet 😃

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • epsotel E kullanıcısına yanıt
    Yapa dediğiniz akk olmayan bölge ise bende öyle değil. Benim ilk 20 gün iyiydi sonradan bozdular.



    Bu kadar uzun bekleyen arızalar bence olağandışı, bizim bastırdığımız gibi onlar da bu sorunu çözemeyen kişilere (ttnet) bastırsın.



    Bu kadar uzun süre işlem yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Taahhüt yok bir şey yok. En kötü kapattırın arkadaşlar.
  • biryeregitmiyoruz2 kullanıcısına yanıt
    Dedim ya sorun çıkana kadar, veya hiç çıkmıyorasa adsl için turknet evet akk'siz yapa çok iyi..



    Adsl altyapısı ülke genelinde rezalet seviyede mesela benim oturduğum yerde bundan 10 sene önce 8 mb. hız alabiliyorken bugun onu bile sağlıklı alamıyoruz yoğunluk olduğunda bu hız hatalara sebep oluyor. bazen binamdaki, çevremdeki komşularımla konuşuyorum onların şifrelerini alıp hat değerlerine baktığımda 4-5-6 mb. down. hızları genelde.



    10 sene öncede burda 20 yıllık saha dolabı vardı şimdi de aynı dolap duruyor ancak şuan aynı dolaptan hizmet alan kişi sayısı son 2-3 yılda 2 katına çıktı belkide ama altyapı hala aynı doğal olarak bu direk hızları limitliyor..



    Telekom un kendi saha çalışanı burada en sağlıklı 4 mb. hız kullanırsınız diye bana kendi söyledi geçen..



    Geldiğimiz nokta bu maalesef internet kullanıcıları artıyor, fiyatlar artıyor ama altyapı hala aynı hizmet geriye gidiyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • türknet sorun çıkana kadar iyi çıktıktan sonra işiniz var demektir
  • Ne desek bilemiyoruz artik bunlarla ugrasmak insani deli eder

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün sorun çözüldü ama ayın yarısını İnternetsiz bir şekilde geçirdim. Halen mennun değilim. Tekrar aynısı olur temelli kapatıcam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • biryeregitmiyoruz2 kullanıcısına yanıt
    15 günlük ücret çıkarmazlar ayrıca port değişimi yapılmış arızalı portu kakalamışlar ilkten Türk Telekom muhtaç ol geç diye bundan sonra sorun olacağını düşünmüyorum.

    Tekrar sorun olursa Türk Telekom'a geçersiniz.
  • biryeregitmiyoruz2 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sistem üzreinden hizmetinizi kontrol ettiğimde yaşamış olduğunuz sorununuz TT kaynaklı olduğu için süreciniz bu kadar uzun sürmüştür. Hızınızda ve ping değerlerinizde olumsuz bir durum gözükmemektedir ve hizmetinizi 1 gün 13 saat 48 dakika'dır herhangi bir kopma yaşamadan kullanıyorsunuz. Sorun ile karşılaşırsanız bize yazmanız yeterli olacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, sistem üzreinden hizmetinizi kontrol ettiğimde yaşamış olduğunuz sorununuz TT kaynaklı olduğu için süreciniz bu kadar uzun sürmüştür. Hızınızda ve ping değerlerinizde olumsuz bir durum gözükmemektedir ve hizmetinizi 1 gün 13 saat 48 dakika'dır herhangi bir kopma yaşamadan kullanıyorsunuz. Sorun ile karşılaşırsanız bize yazmanız yeterli olacaktır.

    Tekrar kontrol eder misiniz?



    Ara ara kopma yaşıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selam Arkadaşlar benim paketim aşağıdaki gibi.Dün Mesaj geldi İnternet acıldı vs diye.Ancak Evin icerisindeki Telefonda cevir sesi dah yok.Sinyalın olmadığı bir ortamda Turknet sanki internet varmıs gibi user ve şifreyi gonderiyor.Yani Gerekli konttolleri yapılmadan neden internet aktifmiş gibi aktivasyon başlattılar acıkcası anlıyamadım.Destek kaydı actım.Acıkcası bir güvensizlik oluştu içimde 2 gün bekliyecem eğer olmaz ise iptal ettirecem.Sadece sunu merak ediyorum.Ben turknet internet sitesinde yazdığı gibi faks yoluyla mı Yoksa direk telefonla iptal ettirebiliyormuyum ? Cunku daha 14 gün gecmedi cayma hakkımı kullanmak istiyorum eğer olmaz ise.Telefon ile direk iptal süreci başlatılıyor mu ? Bu konuda desteklerinizi beklyiroum.
    teşekkürler.



    Mevcut İnternet Paketiniz
    İnternet Paketi: 16 Mb e Kadar Limitsiz - Her Yöne 1000 Dakika - Taahhütsüz - Tam İletişim - Denemesi Bedava - 59,99 TL/Ay
    Telefon Paketi:
    Taahhüt Bitişi: Taahhütsüz




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.