Şimdi Ara

Türknet Pişmanlığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
1.124
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar;

    Yaklaşık 3-5 aydır internetimde çok aşırı sık kopmalar yaşıyorum (Günde 10-15 kez bazen 20 kez kopmaktadır) işimiz gereği buda çok sıkıntı oluyor öneriniz varmı acaba ?

    Şuanda bildiğiniz çöp internet kesinlikle tavsiye etmiyorum artık turknet'i kimseye

    Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi videolarim -- 20 Ekim 2017; 12:8:3 >



  • Merhaba, PM tarafından iletmiş olduğunuz bilgilerinizle size yardımcı olamaya çalışıyorum. En kısa süre içerisinde tarafınıza geri dönüş sağlanacaktır.
  • 14856910nolu şikayet kaydım çözülmedi akşamları 18 ile 24 saatları arasında internet hızım düşüyor çözümlenmesini talep ediyorum
  • Tek sorun yaşamayan ben miyim bilemiyorum. 2 hattım var 2. sinde bina kaynaklı sıkıntı yaşıyordum sağolsun saha ekibi doğru usülle kablolama yapınca sıkıntım kalmadı. Sizin sıkıntınız neden kaynaklanıyor acaba? Bina (kablolama) kaynaklıysa turknetin bir sorumluluğu yok bildiğiniz üzere.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arkadaşın yaptığı tek şey sizin yerinize teknik ekip ile iletişime geçmesi. Yaptığı başka hiçbir şey yok. Bir aydır sorunumu çözemedi. O yüzden hiç medet umma hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • brktmr B kullanıcısına yanıt
    Turknette sorun olunca tek cozum kapattirmakdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • inceoktay İ kullanıcısına yanıt
    Bir aydır aynı sorunu yaşıyorum ve Türknet bu soruna kayıtsız kalıyor. Burdaki arkadaş da sadece sizin yaptığınız şeyin aynısını yapıyor sadece. Siz müşteri hizmetlerini arayıp teknik destek almak istediğinizde kayıt oluşuyor zaten. Burdaki arkadaş da aynı şekilde konuyu teknik destek elemanlarına iletiyor. Başka da hiçbir şey yapmıyor. Konuyu teknik destek elemanlarına ilettikten sonra iş burdaki arkadaştan çıkıyor ve teknik destek ekipleri de sadece modeme reset atmakla yetinip çözülmeyen sorunun çözüldüğünü iddia ediyor. Son 1 ay içinde belki 15 kayıt actirdim ama 15'i de işe yaramadı. O yüzden çözüm beklemeyin burdan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MertBsk M kullanıcısına yanıt
    Kusura bakmasınlar ama bu da saçma bir durum. Hani aylık 60 liradan fazla ödeme yapmayacaktık? Hani ek masraflar olmayacaktı? Hiçbir sözünde durmayan bir firma artık benim gözümde Türknet.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • +1 Katılıyorum. Bedava kullanımları biter bitmez superonline'a geçiş yapacağım. Turknet tarafından tarafına iletilen kullanıcı adı ve şifre kullanıcı modeme girildiğinde özellikle akşam saat 21.00-23-00 arasında bağlantı kalitesi acayip düşüyor. Tam bu sırada karşı komsumdan aldığım superonline'a ait kullanıcı adı ve şifreyi girdiğimde ise hiçbir sorun kalmıyor. Yani sorun ne bilgisayarda , ne bağlantılarda ne de modemde. Sorun düpedüz Türknet'te. Zaten geçen gün bir arkadaş Türknet'in 15 günde baglayamadigi interneti kapattirip Vodafone başvurusu yapmıştı. 4 günde bağlamışlardı internetini. Bütün bu durumlar Türknet'in kalitesinin ne kadar düştüğünü ispatlıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • brktmr B kullanıcısına yanıt
    Dogal cunku turknet masa basi firma ordan herseyi yinetmeye calisiyor teknik tarafi zayif dahada komigi aknyi kaldirir reklam yapariz falan dediler ama telekomdan aldigi sunuclar falan okadar zayifdiki akn kalkinca neyi pert oldu aksam dususleride dogal zayif dusuk altyapiyla anca bukadar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Altyapıyı Türk telekom verirken ve kendisi akn yi kaldırmazken, Türknet nasıl kaldırabiliyor?





    işte böyle...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MertBsk M kullanıcısına yanıt
    Doğru mu anladım , siz türknet abonesisiniz ve ankastreden evinize gelen kabloyu ttnete mi değiştirttiniz ? Ücreti ne kadar tuttu birde cat5/6 çekiyorlar mı istek üzerine , nasıl ulaşırım bende kablomu yeniletmek istiyorum .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, PM tarafından iletmiş olduğunuz bilgilerinizle size yardımcı olamaya çalışıyorum. En kısa süre içerisinde tarafınıza geri dönüş sağlanacaktır.

    Pm lerinizi kontrol eder misiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jrsmurfs

    Doğru mu anladım , siz türknet abonesisiniz ve ankastreden evinize gelen kabloyu ttnete mi değiştirttiniz ? Ücreti ne kadar tuttu birde cat5/6 çekiyorlar mı istek üzerine , nasıl ulaşırım bende kablomu yeniletmek istiyorum .

    Normalde kablo vardı cat5 fakat benim daireme hangisinin gelip gelmediği belli değildi ben de elektrikçi çağırdım adam rastgele bağlamış, benim internet sürekli kopup 8mbit alabiliyordum. Arıza kaydı oluşturup adamların gelmesini bekledim, gelen adamlar kablolamayı doğru bir şekilde yapınca problemim çözüldü. Yani teknik olarak ankastreden sonrasına da dokundular.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brktmr

    Kusura bakmasınlar ama bu da saçma bir durum. Hani aylık 60 liradan fazla ödeme yapmayacaktık? Hani ek masraflar olmayacaktı? Hiçbir sözünde durmayan bir firma artık benim gözümde Türknet.

    Şimdi ben bu adamların sözleşmesini detaylı okumadım fakat, adamlar biz size ankastreye kadar vereceğiz demesinin üzerine kabul etmiş bulunuyorsunuz bunu da hatırlatmak gerek.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.