Şimdi Ara

Türknet Forumunda Yayınlamadıkları Konuyu Anlatıyorum | Türknet Twitter Ekibinin Yanıt Veremedi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
1.094
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben Türknet interneti 5 yıldan fazladır.Farklı adreslerde kullanan birisiyim.Bugüne kadar Adsl vdsl geçişi sırasında yaşadıklarımız hariç memnundum.


    Mahallemize vdsl dönüşüm yapılınca 1 sene boyunca 100 mbps interneti sıkıntısız kullandım.Ağustos 2022'de mahallede hız kısıtlamasına gidildi.Sanırım kaldıramadı mevcut altyapı...

    İyi dedik sorun yok 88'e sabitleyelim.

    Bu tarihten itibaren benim 9-10 gün açık kalıp hiç kopmayan internet bağlantım hiç dikiş tutmaz oldu.

    Günde saatte 1 kopmalar,koptuğunda bir saate kadar gelmemeler.

    Açılan onlarda destek kaydı sonuçsuz kaldı.Bende bu sırada iç tesisattandır diyerekten dışardan gelen kabloyu modem kablosuyla bantlayıp eklemişlerdi.

    Telefon prizi aldım onunla jak bağlantısı yapıp kullanmayı denedim belki fayda eder diye.

    Onun dışında yeni switch denedim.Yeni modem denedim.Kullandığım ara kabloları değiştirdim ama bir türlü sıkıntıyı çözemedim.

    Crc hataları 500binleri buluyordu geceden sabaha...


    En son 18 Nisan tarihinde twitterdan "5 dakikada bir kopan internetim mevcut.Modemi kırıp aboneliğimi iptal etmeden önce benim mevcut hızımı 51 mbps'e sabitler misiniz.Oim'e giriş yapamıyorum.

    50 mbps altına almayın lütfen 15mbps uploaddan olmak istemiyorum. " diye bir tweet attım.

    Dönüş olarak bana "Merhaba, hizmetinizi kontrol ettiğimizde önceki kayıtlarınız üzerinden iç tesisat bilgisi verildiğini görmekteyiz. İç tesisat kontrolü yaptırabildiniz mi?"

    dediler.

    Bende teknik ekip ücretini sorup yönlendirin dedim.

    1 gün türk telekom bekledik sonrasında ekibi gönderdiler bugün (21 nisan)...


    Gelen ekip iç tesisatı kontrol etmek için geldiğini unutmayalım.

    Zile bastılar"arıza için geldik "dediler.Buyrun dedim.Ankastre kutusuna göz atar gibi oldular.Bende yerini gösterip "buradan bakabilirsiniz " gibisinden bir şeyler söyledim.

    Ekipteki arkadaş "o bizim işimiz değil" dedi.

    Bildiğim kadarıyla türk telekom ankastre kutusuna kadar bakıyor.Kutudan sonraki aşama kullanıcıya ait.

    Bende bana ait olan kısmı kontrol etmesi için bir ekip istedim türknetten.Gelen ekip "bu benim işim değil."diyince bir halt halledemeyeceklerini ve sinir olacağımla kalacağımı anladım en başta ama buyur ettim içeriye belki dedim yanılırım.Bilgili bir arkadaşlalrdır kendileri.

    Neyse modeme baktı direkt "bu modem çok eski" dedi.

    Sanki herkesin evinde son modem asus yadaa keneetic modemler varmış gibi...Sabır çektim içimden neyse dedim.

    Hız testi yaptılar. 80 mbps gördüler."Bunda sorun yok gibi" dediler.

    Bende modemdeki geçmiş kopmaları gösterdim log kayıtlarından.

    Crc hatalarını gösterdim. Adam ne derse gülersiniz. "O iç tesisattan oluyor kardeşim biz bir şey yapamayız ona" dedi.İç tesisata bakacak adam dedi bunu.


    Sonra nerde senin ek kabloların dedi. Telefon prizini söktü.Jak çakılı olan bir kabloyu kopartıp dışardan gelen kabloyla bantlayıp ek yaptı."Böyle daha sağlıklı" dedi.


    Hat yenilendi değerlere baktık.Snr 8'de ama dalgalanıyordu her yenilediğimde. Crc de her seferinde 5-10 artıyordu.

    Ben "yine crc artıyor ama "dedim. Oda "kopma olunca bizi arayacaksın,biz gelip bakacağız" dedi.Bende peki deyip gönderdim.

    Adama dalmamak için zor tutuyorum ama kendimi...



    Yarım saat sonra ekibi yönlendiren kadın aradı."Geldiler mi?" dedi.

    Bende geldiler ama gelmeseler daha iyiydi dedim. Crc hatalarımın olduğunu,snr değerinin dalgalandığını ama bağlantının kopmadığını söyledim.(o zaman daha 1 saat olmamıştı)

    Hanımefendi de teknik ekipten memnun olmadığımı anladığı için ve bahane bulamadığı için "modem üreticisi ile iletişime geçtiniz mi? Crcler onlardan kaynaklanıyor" dedi.

    Sonra "Sizin hattınız 88 mbps tanımlı ama kaldırabileceği hız 82 görünüyor.İsterseniz düşürelim hızınızı böylelikle crc azalır,snr daha stabil olur"dedi.

    Bende "zaten 1 ay öncesinde başvurdum hatta sistemde 50 mbps olarak göründüğünü ama hızım 88 halen,yani onu bile beceremediniz."dedim.Oda "türknet sisteminden güncellenmiş ama tt sisteminden güncellenmemiş" düzeltelim dedim.

    Olur dedim yap hadi ama "15 mbps upload alıyorum.Bunu kaybetmek istemiyorum.Her download hızında farklı upload veriyorlar.Lütfen 51 mbps üstünde bırakın indirmeyi "dedim.

    Kendiside "sorun yok efendim 58 mbps sabitleyeceğim sorun olmaz."dedi.

    Teşekkür ettim kapattım. Modem kendine geldi bir baktım indirme hızı 49 küsür upload 8 mbps olmuş.Belki dedim yeni yaptılar belki senkronize olmamıştır.

    Yarım saat geçti yine yeniledim baktım hız aynı.Yine yazdım twitterdan arayın dedim.

    Aradı yine aynı kadın.

    "15 upload kalması için 50'nin altına sabitlememeni istedim ama 49'a sabitlemişsin.Upload 8'e düştü.Bunu düzeltin."dedim.

    Oda "sistemde 15 görünüyor emin misin" dedi."Modem arayüzünde 8112 görünüyor hanfendi" dedim.

    "Tekrar deneyelim ara değerlere sabitleyemiyorum.50 seçince sistem ya 50 yada 58 seçiyor sizinkini 50 seçmiş"dedi.

    Bir şeyler yaptı yine değişen olmadı.

    "Üst pakete geçirelim" dedi. 82 mbps'e sabitledi ama upload hızı yine aynı kaldı.


    Elleriyle bozduğu şeyi düzeltemediler.Ekip gönderip komisyonunu aldı.Ekip bir işe yaramadı üstüne dedi hızı düşürelim.Düşürdük upload'ı bozdu.Hızı yükseltti yine düzeltemediler.

    En son dedim " bırak uğraşma bir halt beceremedik.Bozduğun şeyi düzeltemiyorsun.İptal edeceğim iyi günler dedim.

    Kaçar gibi "iyi günler" diyip kapattı.


    Ben bu teknik ekibin ücretini ödemem.Bir kablo sıktı adam 300 lira alacak.

    Üstüne üstlük hız düşürdük olayı öyle çözdük.Bu durumda ekibin yaptığı iş olmamış demektir.

    Ben zamanında sizin için youtube üzerinden çok memnunum diyerekten video çekmiş insanım.

    Nasıl teşekkür videosu yaptıysam bu rezilliğinizide anlatacağım bir video yapacağım.


    Hız düşürürken yaptığınız beceriksizliği hiç söylemiyorum.

    Bu konuyu olduğu gibi twitterdan yazdım.Türknet destek cevap vermedi.

    Aynı şekilde türknet forumda yazdım.Onaylanmadı konu.

    Sizin beceriksizliğiniz yüzünden 15 upload alırken tekrar 8 almaya başladım.Bunu benim sorunum değil.Kendi beceriksizliğinizi düzeltin lütfen.

    Bu konuyu anlatacağım youtube videosu yakında gelecek.(20lik dişimi çektirdim suratım şiş halen)


    Bu konuyu 3.kez yazıyorum.3.kez sinirlerim zıpladı,teşekkürler türknet.Önerdiğiniz servis sağlayıcısı var mıdır? Geçelim hemen.Netspeed comnet arasında gidip geliyorum ben.Türknete daha fazla para yedirmek istemiyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vnegras -- 21 Nisan 2023; 14:24:33 >







  • Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim için üzgünüm. Daha önce açılan konuyu ya da PM üzerinden mesajınızı bulamadım ama destek kaydı numaranızı gönderir misiniz? Size yardımcı olmak isterim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Konuyu türknet forumda açtım onaylanmadı,silindi.Başka konuların altında dile getirdim onlarda onaylanmadı silindi.

    Türknet twitter ekibi sabah yazmış."Merhaba, şikayetinizi mevcut kaydınız üzerinden ekiplerimize biz de ilettik. Ekiplerimiz kontrol ederek size tekrar dönüş sağlayacaktır."

    diye...

    Değişen bir şey yok şuanda.

    Crc hatalarım ekteki gibidir. Kopma olmadı bu süreçte ama crc hataları azalsın diye çağırdığım ekibin bir şey çözemediği ortada.

    Türknet Forumunda Yayınlamadıkları Konuyu Anlatıyorum | Türknet Twitter Ekibinin Yanıt Veremedi



    Upload değerini görünce müşteri temsilcisi hanımefendinin beceriksizliğini hatırlayıp yine sinir oluyorum.

    Taleplerim yerine getirilsin birde bu destek kaydını beraber yürüttüğümüz hanımefendi bir daha benim destek kayıtlarıma bakmasın lütfen.

    Destek kaydı numarası 63251944 .





  • 3 gün önce benzer sebeplerden turkneti değiştirdim. Tam olarak 3 ay uğraştırdılar beni, daha önceleri 2 3 sene turknet kullandım aynı ikametgahda ve hızım 75 mbitti sorunsuzdu ne kopma yaşadım ne birşey çok iyiydi. Sonra bir firma değişikliği yaptım sorunlar yaşayınca tekrar dönmüştüm turknete nede olsa kalitelidir o kadar para alıyorlar diye ancak alakası yok. 75 mbit olan hız önce 60'a sonra 50'e ordan 40'a en son 20 mbit hız alamaz oldum. Ya bu işi yapan insanların bu kadar mı olayla alakası olmaz ne yaptığını bilmez. Tam 3 ay boyunca internette sorun olduğunu sorunun ya portta ya da direkten eve gelen kabloda olduğunu adamlara anlatamadım. Anlatıyorum yine aynı sonuç anlatıyorum yine aynı sonuç. Adamlara diyorum ki internet kablosu direkt olarak direkten kutudan çıkıp geliyor burası bina değil müstakil arada binada ankastre yok. Sonuç olarak benim direğe çıkıp bakmam veya kablo çekmem yasak kanunen sizin sorumluluğunuz. Yok ekip geldi baktı sorun bina ankastresinde diye cevaplar atıyolar otomatik ekibin geldiği falan da yok hiç görmedim. Benim tarafımda sorun olması imkansız modemi yeniledim gelen kablonun ucunu yeniledim ek yaptım diyorum. Yok okumadan sorun binanızda diyor, ulan bina değil burası müstakill!! yok anlamıyorlar. En sonunda tekrar başka hizmet sağlayıcısına geçtim deli ettiler. Neyse bakalım burada sorun çözülecek mi devam ediyor hala.

    Velhasıl öyle 250 tl alıyorlar kalitelidir herhalde hizmetleri diye geçmeyin aynı şey.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ukko -- 21 Nisan 2023; 14:27:20 >




  • vnegras V kullanıcısına yanıt
    Arıza kaydınızla ilgili çalışmaların önceliğini ve talebinizi ekibimize ilettim. Kontrol ederek size dönüş sağlayacaklar.
  • Ukko kullanıcısına yanıt

    BEnimde evim müstakil,bende de ankastreden eve tek bir kablo cıkıyor modeme kadar tek bir ek var...


    Bu işlem bitsin bende değiştireceğim.Gigafiber gelene kadar da bakmam yüzlerine.

    Gider yıllarca eziyet çektiğim türk telekomu alırım bunları kullanmam.

  • Ukko kullanıcısına yanıt

    Abone sayısı artınca kapasite yetmiyor olabilir, ondan hız düşürme yapıyor olabilirler. İyi bayramlar.

  • vnegras V kullanıcısına yanıt

    Modem kaynaklı da olabilir. Ek varsa onu yak boncukla bağlayın. Bende de aynı snr değerinde crc hatası çıkıyordu, ama sizde daha fazla çıkmış. İyi bayramlar.

  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    Vdsl hizmetinin bu özelliğini biliyorum kabul ediyorum sorun türknette değil bu konuda onuda biliyorum ben ama böyle bir süreç yönetilir mi?

    İnsanı sinir etmekten başka bir çözüm bırakmıyorlar.

  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    Modemi değiştireceğim yakın zamanda zaten ama yönettikleri süreç çok can sıkıcı ve sinir bozucu.Derdim o benim

  • Hem kekim dursun hem de yiyeyim dersen böyle uğraşırsın. Upload hızım 15 olsun ama download'u düşürün diye tutturmuşsun. Telekom'un upload hızları verilen downloada göre otomatik ayarlanıyor. Sen önce stabil bir internete sahip ol da upload'u sonra düşünürsün. Yaşadığın sorunun çözümü için özel bir teknisyen tutup ankastreden senin evine gelen kabloyu komple yeniletmeni tavsiye ederim. Bu malesef telekomun işi değil evet. Haklılar. Onların işi sadece kontrol edip iç tesisatın kaça kadar kaldırdığını görmek. Bir de ankastredeki portları değiştirmek vesaire. Gözle görebildikleri şeyleri düzeltiyorlar aslında o kadar da sorun etmiyorlar. Ama apartmanın duvarlarından geçen kabloyu değiştirmek onların işi değil malesef.

  • vnegras V kullanıcısına yanıt

    Kablo yenileme, sinyal ölçümü gibi işler için Türk Telekom ücretli servis hizmeti vermeli. Başka türlü sorun abonden mi iss den mi kaynaklandığını çözemeyeceğiz. Kısır bir çözümsüzlük döngüsünde süreç uzuyor.

  • Güzel kardeşim düzgün okumuyorsun galiba.Uploadın download ile beraber kısıtlandığını biliyorum.Belirttim bunu 50'nin altına düşürmeki ben 15 mbps uploadı kullanabileyim dedim.Gerekirse 60'a 55'e düşür okey dedim.Kendiside 58'e sabitleyeceğim sorun olmaz dedi ama gitti 49'a sabitledi.Öyle olunca 8 upload kullanıyorum.

    Sonra aynı kadınla tekrar konuştuk.Düzeltin dedim.Denedi beceremedi.Eski paketime aldı 82 mbps yaptı.Upload yine 8 kaldı.Benim kızdığım nokta bu.İş becerememezlik yüzünden olan benim upload değerime oldu.Düzeltmeye çalıştı iyice batırdı.Ben bağırıp,yükselince iyi günler deyip kaçar gibi kapattı telefonu.


    Yaşadığım sorun için zaten parasıyla türknet ekibi çağırtmışım.Ankastreden itibaren baksınlar diye.Gelen adam ankastre değil direkt eve geçti.Hız testi yaptı.Kabloyu priz ve jaktan cıkarıp bantla birleştirdi.Belki ankastre kutusundan benim eve gelen kablonun başında bir sorun var.Onu niye es geçiyorlar da modeme giren kısma bakıyorlar.Saçma değil mi ve sen olsan sitem etmez misin bu duruma?


    Birde en bombası şu. Crc hatam var ama diyorum.iç tesisat kontrolüne gelen adam "kardeşim o iç tesisattan biz bir şey yapamayız"dedi.Ben bu laf üzerine teşekkür edip uğurladım.Adam yapmaya gelmemiş gezmeye gelmiş.





  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    Türk telekom ekibide bana gelenler gibi çıkar aman kalsın.İstemez.Fiber yaygınlaşsın biran önce.

    Hat kopuksa nerede koptuğu bile görünüyor.Zaten kullanıcı müdahale edemediği için ekip geliyor.Mis gibi hizmet.

  • vnegras V kullanıcısına yanıt

    Altyapının sahibi telekom ya sorunun kaynağının altyapıdan mı yoksa iss den mi kaynaklı olup olmadığını yetkili ağızdan öğrenmek için. Herhangi bir bahaneleri kalmaz.

  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    Hocam onlar ankastreye internet geliyor mu diye bakıyor.Geliyorsa hadi eyvallah diyip gidiyorlar genelde ama dediğin olay gelse iyi olurda bakır hatta nasıl bulurlar bilemiyorum

  • Maalesef VDSL de özellikle türknet müdahale yetkisi çok az ve bu da biz abonelerde çok fazla soruna, kesintiye yol açılıyor. Ve yaşadığınız sorunu aynısı ben turktelekomda yaşadım. Turktelekom kendi abonesi olmasına rağmen sorunu çözemedi. Bu külüstür vdsl illetinden hızlıca kurtulmaktan başka çare yok.


    Bende depremden sonra sağlıklı çalışan hattımda 2 haftadır sorun yaşıyorum. Dsl sinyali var ppp doğrulaması bir türlü gerçekleşmiyor. 3 farklı modem ve denemediğim yöntem kalmadı. Turktelekom bölgesel arızaya attığından turknet arıza kaydı bile açamıyor. Etrafta herkesin interneti var. Sadece benim hatta sorun var. Telefonu arayınca servis sesi gibi ses gelip duruyor hala. En son bugün iç hattınızda sorun var ekip gönderelim dediler. Kabul ettim. Şimdi ekip bekliyorum ama geleceklerini sanmıyorum. Zaten direkten hat gelip direk modeme giriyor. Ek yok. Saha görevlileride türknet gibi altyapı kiralayan firmaların işini yapmak istemiyor. Saha görevlisi iel bu yüzden tartıştık. Oda arızalarda gelmiyor.





  • Sorunu kendi imkanlarınız ile çözmek dışında türknet dışında nereye geçtiğinizin bir önemi yok hocam. Kablonet VDSL kullanıyorum, internete bağlanamıyorum sebebiyle arıza kaydı açmıştım akşam 23:30 gibi uzaktan çözemediler. Teknofix yönlendirdiler, şansa ertesi gün 10 gibi internet kendiliğinden geldi, teknofix geliyoruz demek için aradığında gelmenize gerek yok kendiliğinden düzeldi dedim, yine de gelip hattımı kontrol edip gittiler. Bir ihtimal de olsa, Türk telekom dışında gelen ekip belki sorunun kaynağını bulabilir, kablonetin taahhütsiz paketi de vardı sanırım, bir inceleyebilirsiniz.

  • gulnare G kullanıcısına yanıt

    Memlekette sakin kalmak,sinirlenmemek elde değil.

    PArasıyla bile iş yaptırmaya kalkıyorsun,onda bile sıkıntı çıkıyor.Ailemin 2 evi var.

    Bu sorunlu olan çok eski bir mahalle buraya gelmez ama diğer mahallede fiber dolabı yakın diye fibere başvurdum.Gelirse eğer ona geçeceğim.Bu aboneliğimide taahhütsüz başka bir issye taşıyacağım.Aldığım hizmet değişmez ama en azından daha ucuz alternatifleri vardır.

  • Forumda şöyle bir konu var modeminizin chipseti vs saha dolabınızın chipseti nedir öğrenip söyler misiniz? İdeal olan ikisini aynı denk getirebilmek
    https://forum.donanimhaber.com/vdsl-dslam-chipset-uyumsuzlugu--147549884

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.