Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (762. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
39.321
Cevap
307
Favori
875.903
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 760761762763764
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yaklaşık 1 aydır her akşam aynı muabbet araştırma içerisindeyim yakında çıkacağım türknetten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 05.09.201901:00:00
    İstanbul (Avrupa)
    -
    N1-234-GAYRETTEPE-DC-POP
    TT Kaynakli Planli Calisma
    34levent_tnbng01
    05.09.2019 tarihinde 02:00-06:00 saatleri arasında İstanbul-I Bölge sorumluluk sahasında software upgrade/yazılım çalışması yapılacaktır. Çalışma süresince 60 dakika kesinti beklenmektedir. Çalışma gerçekleştirilecek cihaz bilgileriniz aşağıdadır.

    00_atakoy_t3_4
    00_bahcelievler_t3_1
    00_bakirkoy_t3_1
    00_gunesli_t3_2
    00_yenibosna_t3_2

    bu gece de mi var kesinti bu aralar niye böyle sürekli kesinti oluyor ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kerem Taha -- 4 Eylül 2019; 15:31:6 >
  • erdemdnc E kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, bu konu ile ilgili sizinle PM üzerinden iletişime geçmiştim. Siz hala YAPA santrallerimiz içerisinden hizmet alıyorsunuz. Yani aktif altyapımızdasınız. Bir problem yok. Sizin sorununuz yüksek ihtimalle iç tesisat kaynaklı... Çünkü size sinyal gönderdiğimiz hat ankastre kutunuzda 13 Mbps değerleri ile buluşuyor. Dediğim gibi isterseniz bu durumu ankastre kutunuz üzerinden ana hat ile deneyebilirsiniz.
  • ahmet1040 A kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, sizi hatırladım Tekrar hoş geldiniz... Kullanıcılarımızın yaşadığı genel bir ping sorunu yok. İsterseniz bu durumu birlikte kontrol edebiliriz. Siz ara ara kontrol edersiniz ve bana PM üzerinden yapmış olduğunuz tracert testlerinizi atarsınız. Ben bizzat kontrol ederek size net bir şekilde geri dönüş yaparım.

    Ama dediğim gibi yaşanan genel bir ping sorunu yok.
  • Kerem Taha kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, dün gece gerçekleşen planlı çalışma kapsamında gerekli tüm işlemlerin tamamlanmaması nedeniyle bu gece de bir planlı çalışma yapıyoruz. Dün bu çalışma nedeniyle bağlantı gerçekleştiremeyen kullanıcılarımız bu gece sorunsuz bir şekilde bağlantı gerçekleştirebilecekler. Bu gece yapılacak olan işlem dün müdahale edilemeyen hizmetler için yapılacaktır.
  • @TurknetDestek bir aydır çözemediğiniz ping problemini ilettiğim 27197124 nolu kayıdı, sırf istatistiklerinizi etkilemesin, hakem heyetine başvurduğumda uzun zaman almış gözükmesin diye iki gündür 27853488 numaralı kayıda yönlendirdiniz. Size yeni açtığınız kayıdın benim talebim doğrultusunda açılmadığını, konu hakkında eski kayıt üzerinden benimle iletişime geçmenizi defalarca yazdım, yetmedi yaptığınızı btk kaydı ile şikaye ettim. Hiç bir uyarıyı ve şikayeti dinlemediniz. 48 saat boyunca, yönlendirmeyle benim 27197124 nolu kayıda yazmamı engellediniz ve kayıt kapandı. Tesadüfe bakın kayıda yazamamın üzerinden 48 saat geçtikten sonra bana temsilcinizin yanıtı "kapanan kayıt üzerine işlem yapamıyoruz". Resmen insanın aklıyla dalga geçiyorsunuz. İnsan kerizliyorsunuz başka birşey değil.

    Burdan geçmek isteyen, araştıran arkadaşlara sesleniyorum. Arkadaşlar gelmeyin. Müşteri yetkilileri adamı çileden çıkarıyor. Her türlü kirli oyunu oynuyor. Siz sinir hastası olduğunuzla kalıyorsunuz.




  • Çalışanınız hangi kafayla btk şikayetime destek kaydından cevap veriyor ve btk'nın otomatik kaydını sonlandırıyor?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,turk telekomdan gececegim,hat benim adima degil,turknete gecerken kendi adima olsun istiyorum,mumkun mudur? basvuru yaparken kendi adima basvuru yapabilir miyim?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Phantom II kullanıcısına yanıt
    Bu kadar şikayet varken emin misiniz hocam? :D
  • arkadaşlar turknet istanbulda facebook ve youtube cache-sunucusu kurdurmuş galiba.

    pingler ve hızlar harika :D

    r1---sn-u0g3oxu-pnul.googlevideo.com
    r1---sn-u0g3oxu-pnue.googlevideo.com
    ve
    scontent.fist4-1.fna.fbcdn.net
    video.fist4-1.fna.fbcdn.net



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-EED991BF3 -- 4 Eylül 2019; 22:0:29 >
  • İki hafta kadar önce VDSL'ye geçtim. 35 mbit'e kadar paketinde 32 mbit alabiliyorum. Dün merak edip hat değerlerine bakınca 100 mbit alabileceğimi gördüm. İşlem merkezinden yazınca "hat değerlerine göre en fazla 35 mbit alabilirsiniz" diye yanıt aldım. Modemden aldığım ekran görüntüsünü gönderdim. Bu sefer de "Alt yapınızın 61 MB desteklediğini gördüm. Dilerseniz 85,99 TL olan 75 MB VDSL pakete geçiş yapabilirsiniz." diye yanıt aldım.

    100 mbit'e kadar 76 lira reklamı :
    TurkNet Destek Burada

    Hat değerleri :https://eksiup.com/p/n3100682j2f3
    TurkNet Destek Burada

    Hız testim :
    TurkNet Destek Burada


    Sorum şu : Turknet bunu neden yapıyor? O hızı vermemek için mi bu kadar uğraşıyor? yoksa bu hat değerleri mi yalan?

    Teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Karaköpek -- 4 Eylül 2019; 22:33:28 >




  • Karaköpek K kullanıcısına yanıt
    Modemlerin gösterdiği attainable line rate genelde biraz yüksektir.

    Mesela bende 100 megabit alabileceğimi görüyorum. Ama 75 mbit üstünde hıza çıkarınca, SNR değeri 10 un altına düşüp, arıza yapıyor.

    Her zaman Önemli olan SNR'dir. SNR 11 dB'nin üstündeyse idare eder.. 10 db ve altındaki SNR değerleri kötüdür ve bağlantı problemi yaşatır.

    100 mbit alabileceğinizi görebiliyorsanız tavsiyem 75 mbite geçiş yapın, modemde de SRA ve bitswap açık olsun. Statik IP alırsanız tadından yenmez.

    Turknetin maksimum hız göstergeleride biraz bozuk galiba. Millenicomun Fiber Nerede sayfasında yazan değerler genelde tutuyor. Ordaki değer size güzel bir fikir verebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-EED991BF3 -- 4 Eylül 2019; 22:11:50 >
  • Benim SNR değerlerim yüksek o zaman. Burada 5 tane değer var, en düşüğü 26,6, en yükseği 45,9. Mesajıma o resmi de koydum ama bir türlü gitmedi. eksiup linki koydum. Oradan görebiliyor musunuz?

    Statik IP neden önemli?
  • Turknet Teşekkür.

    Kasim ayindan beri Turknet kullaniyorum. Yil icerisinde bir takim genel sorunlar yasanirken duzeltecegiz demistiniz ve oyle de oldu. Yazdan bu yana bir iki ufak sorun disinda cok guzel sorunsuz calisiyor internet. Bundan dolayi Turknet ailesine tesekkur etmek istedim.

    Yeri geldi ben de elestirdim hal boyle olunca sorun yokken sessiz kalmak yerine takdir etmek de gerektigini dusunuyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Karaköpek K kullanıcısına yanıt
    Arkadasin dedigi gibi bir durum soz konusu. 35mbit tanimli mevcut hat degerleriniz 75 veya 100mbit tanimlandiginda dususe geciyor. Bundan dolayi modeminiz 35mbit tanimliyken maksimum hiz 100 gorurum dese bile size garanti olsun diye 75 oneriyorlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turuncu_

    Bu kadar şikayet varken emin misiniz hocam? :D
    Hocam ev telefonu da kullaniyoruz biz,en avantajli türknet oluyor maalesef.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Port yonlendirmesi yapmak istiyorum yalniz modem arayuzunde gozuken ip adresi ile ipadresimne whatsismyip gibi sitelerden aldigim ip adreslerinde farkliliklar mevcut dolayisiyla hic bir sekilde port acamamaktayim . Sorunu kontrol ettigimde sabit ip hizmeti ALMAYAN ttnet kullanicilarinda modem ip ile ilgili sitelerden kontrol edilen ipler birebir ayni gozukmektedir .

    Turk.net te bunun degisik olmasinin sebebi nedir, port yonlendirme icin statik ip hizmeti mi satin alinmalidir, statik ip alinir ise ne gibi avantaji mevcuttur .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xug -- 5 Eylül 2019; 0:59:25 >
  • Aynen Teşekkürler Turknet,

    Hem Babamların evi hem benim evimde 2-3 senedir. 80-90 hızları alıyoruz. sınırsız internet, üstelik TTnet' in yarı fiyatına,

    2-3 senedir 2 kere sorun yaşadım. sorun yaşadığımızda bazen çözüm süreci uzun olabiliyor. ama fiyat/performans göz önüne alındığında bence bu önemsiz. ha alıpta sorunu çözülmeyen olursa iptal eder başka yere geçersiniz.
  • Merhaba, PM attım bakar mısınız? Nakil ile ilgili TÜRK TELEKOM sorun çıkartıyor bir an önce çözelim.
  • 29 ağustos perşembe evrakları imzalayıp kargoya verdim. 2 eylül ptesi aktivasyon süreci başladı 48 saat içinde gerçekleşecektir diye mesaj geldi ve 4 eylül çarşamba günü nakil işlemi tamamlandı. Bu kadar hızlı olmasına şaşırmadım desem yalan olur. Hız konusundada şuan için bir sıkıntı yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 760761762763764
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.