Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: piyuv Daha Az
1 Kayıtlı Üye, 8 Misafir Kullanıcı, 8 Masaüstü Kullanıcı, 1 Mobil Kullanıcı ( 1 iOS )
18.367
Cevap
217
Favori
370.604
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    267 Mesaj

    Modemlerin gösterdiği attainable line rate genelde biraz yüksektir.

    Mesela bende 100 megabit alabileceğimi görüyorum. Ama 75 mbit üstünde hıza çıkarınca, SNR değeri 10 un altına düşüp, arıza yapıyor.

    Her zaman Önemli olan SNR'dir. SNR 11 dB'nin üstündeyse idare eder.. 10 db ve altındaki SNR değerleri kötüdür ve bağlantı problemi yaşatır.

    100 mbit alabileceğinizi görebiliyorsanız tavsiyem 75 mbite geçiş yapın, modemde de SRA ve bitswap açık olsun. Statik IP alırsanız tadından yenmez.

    Turknetin maksimum hız göstergeleride biraz bozuk galiba. Millenicomun Fiber Nerede sayfasında yazan değerler genelde tutuyor. Ordaki değer size güzel bir fikir verebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rk19 -- 4 Eylül 2019; 22:11:50 >
    |
    |
    Karaköpek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    12 Mesaj

    Benim SNR değerlerim yüksek o zaman. Burada 5 tane değer var, en düşüğü 26,6, en yükseği 45,9. Mesajıma o resmi de koydum ama bir türlü gitmedi. eksiup linki koydum. Oradan görebiliyor musunuz?

    Statik IP neden önemli?
    |
    |
    rk19 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    72 Mesaj

    Turknet Teşekkür.

    Kasim ayindan beri Turknet kullaniyorum. Yil icerisinde bir takim genel sorunlar yasanirken duzeltecegiz demistiniz ve oyle de oldu. Yazdan bu yana bir iki ufak sorun disinda cok guzel sorunsuz calisiyor internet. Bundan dolayi Turknet ailesine tesekkur etmek istedim.

    Yeri geldi ben de elestirdim hal boyle olunca sorun yokken sessiz kalmak yerine takdir etmek de gerektigini dusunuyorum.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: TurkNetDestek
  • Çavuş
    72 Mesaj

    Arkadasin dedigi gibi bir durum soz konusu. 35mbit tanimli mevcut hat degerleriniz 75 veya 100mbit tanimlandiginda dususe geciyor. Bundan dolayi modeminiz 35mbit tanimliyken maksimum hiz 100 gorurum dese bile size garanti olsun diye 75 oneriyorlar.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Karaköpek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1757 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: turuncu_

    Bu kadar şikayet varken emin misiniz hocam? :D
    Hocam ev telefonu da kullaniyoruz biz,en avantajli türknet oluyor maalesef.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    F-4E Phantom II
    1987-2014
    F-4E 2020 Terminator over Turkish Skies

    1958-2018 Baba Phantom 60 yıldır göklerde
  • Yüzbaşı
    553 Mesaj
    Port yonlendirmesi yapmak istiyorum yalniz modem arayuzunde gozuken ip adresi ile ipadresimne whatsismyip gibi sitelerden aldigim ip adreslerinde farkliliklar mevcut dolayisiyla hic bir sekilde port acamamaktayim . Sorunu kontrol ettigimde sabit ip hizmeti ALMAYAN ttnet kullanicilarinda modem ip ile ilgili sitelerden kontrol edilen ipler birebir ayni gozukmektedir .

    Turk.net te bunun degisik olmasinin sebebi nedir, port yonlendirme icin statik ip hizmeti mi satin alinmalidir, statik ip alinir ise ne gibi avantaji mevcuttur .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xug -- 5 Eylül 2019; 0:59:25 >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1544 Mesaj

    Aynen Teşekkürler Turknet,

    Hem Babamların evi hem benim evimde 2-3 senedir. 80-90 hızları alıyoruz. sınırsız internet, üstelik TTnet' in yarı fiyatına,

    2-3 senedir 2 kere sorun yaşadım. sorun yaşadığımızda bazen çözüm süreci uzun olabiliyor. ama fiyat/performans göz önüne alındığında bence bu önemsiz. ha alıpta sorunu çözülmeyen olursa iptal eder başka yere geçersiniz.
    |
    |
    magnapeccatrix kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    onnow78
  • Çavuş
    59 Mesaj
    Merhaba, PM attım bakar mısınız? Nakil ile ilgili TÜRK TELEKOM sorun çıkartıyor bir an önce çözelim.
    _____________________________
  • Teğmen
    175 Mesaj
    29 ağustos perşembe evrakları imzalayıp kargoya verdim. 2 eylül ptesi aktivasyon süreci başladı 48 saat içinde gerçekleşecektir diye mesaj geldi ve 4 eylül çarşamba günü nakil işlemi tamamlandı. Bu kadar hızlı olmasına şaşırmadım desem yalan olur. Hız konusundada şuan için bir sıkıntı yok.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Onbaşı
    28 Mesaj

    Selamlar keyifli forumlar öncelikle.

    Yaklaşık 2-3 haftadır süre gelen hafta içi 21:00 ile 00:00, hafta sonları ise 21:00 ile 01:00 sularına kadar devam eden ping ve buna istinaden paket ve kız kaybı yaşıyorum. Kısa sürelidir diye yazmak istemedim buradan lâkin etkilemeye başladı yine beni desem yalan olmaz sanırım. Diliyorum ki kısa sürede çözüme kavuşur.

    Dün yaptığım bir testi paylaşıyorum.





    Bu ayın 2. deki bir test ise şöyle.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi denc034 -- 5 Eylül 2019; 12:59:53 >
    |
    |
    Bahsedilenler: kütahyalı_ramazan , BasbugAtaturk , TurkNetDestek
    _____________________________
    JavaScript




  • Yüzbaşı
    321 Mesaj

    Merhaba, pm gönderildi.Haber bekliyorum sizden en kısa sürede.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    321 Mesaj

    Son 2 akşamdır aynı sorun bende de var.TurknetDesteğe pm attım.Gündüz ve akşam 21:00-00:00 arası tracert kayıtlarını gönderdim.Yaklaşık 7 ay önce de aynı sorunlar vardı,sonrasında çözülmüştü.Mutlaka yardımcı olacaklardır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmet1040 -- 5 Eylül 2019; 13:4:58 >
    |
    |
    denc034 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3103 Mesaj
    Bilgilendirme.
    He.net ile olan IPv6 arabağlantıda TurkTelekom Frankfurttan sonra bağlantı sağlanamamaktadır.
    |
    |
    _____________________________
    https://ahmetozer.org https://twitter.com/ahmetozer_org System and Network Administrator,Software Engineer Student
  • Binbaşı
    1011 Mesaj

    intervali 2.5 saniye yapip deneyin bi paket kaybi oluyor mu



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    denc034 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1011 Mesaj

    3 Eylül gecesi yapılan planlı çalışma 172.17.1.184 de ki ping sorununu çözdü.2 Akşamdır sıkıntı yok.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    denc034 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Onbaşı
    28 Mesaj
    İntervali 2.5 saniye yapmam ile oluşan saniyelik paket kayıpları ve pingleri esgeçmemiz bu duruma engel değil. Görmezden gelmeyi istemiyoruz ki. Şuana kadar öle yapıyordum. Nitekim tracert testleride anlık cevaplar verir cmd ile yapıldığı zaman. Yani demem o ki görmezden gelmeyi istersek interval i 60 dakikaya kadar çekebiliyoruz :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi denc034 -- 5 Eylül 2019; 15:29:30 >
    |
    |
    _____________________________
    JavaScript
  • Onbaşı
    28 Mesaj
    Bende var ne yazık ki.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Firma Yetkilisi
    6338 Mesaj

    Merhabalar, attığınız PM mesajı için teşekkür ederim. Detaylıca bu durumu kontrol ettireceğim. Tracert testlerinizi ilgili ekip arkadaşlarımla paylaşıp bir sorun olup olmadığına onlarla birlikte göz atacağım.

    Sizden ricam eğer bu ping sorununu bu akşam saatlerinde de stabil aynı saat aralığında yaşarsanız bir tracert testi daha yapıp atmanız. Bizim elimizi kuvvetlendirir ve detaylıca kontrol etmemize yararlı olur... Konu ile ilgili en geç yarın size net bir geri dönüş yaparım.
    |
    |
    ahmet1040 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    6338 Mesaj

    Merhabalar, detaylı testleriniz için size de teşekkür ederim. PM üzerinden ilettiğiniz mesajınızı gördüm ve konuyu network ekip arkadaşlarıma iletmiştim. Sizin hizmetinizi örnek olarak tutarak bağlı olduğunuz SSG, BNG bazlı kontrollerimizi yapıyoruz. Size net geri dönüşü en kısa süre içerisinde yapmış oluruz. PM üzerinden daha detaylı bir şekilde iletişime geçmiş oluruz. Tekrar bu değerli verileriniz için teşekkür ederim. İyi günler, iyi kullanımlar dilerim.
    |
    |
    denc034 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    6338 Mesaj

    Merhabalar, hizmet aktivasyon süresini en hızlı şekilde tamamlayan İSS firması biziz... Sizi de bu güzel ailenin bir parçası olarak görmek bizi oldukça mutlu etti diyebilirim Hoş geldiniz. Sorunsuz kullanımlar dilerim
    |
    |
    caglarozkan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
haberler
SEO
SEO
Bey Azura
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,828
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.