Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (763. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
39.321
Cevap
307
Favori
875.914
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 761762763764765
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar keyifli forumlar öncelikle.

    Yaklaşık 2-3 haftadır süre gelen hafta içi 21:00 ile 00:00, hafta sonları ise 21:00 ile 01:00 sularına kadar devam eden ping ve buna istinaden paket ve kız kaybı yaşıyorum. Kısa sürelidir diye yazmak istemedim buradan lâkin etkilemeye başladı yine beni desem yalan olmaz sanırım. Diliyorum ki kısa sürede çözüme kavuşur.

    Dün yaptığım bir testi paylaşıyorum.

    TurkNet Destek Burada



    Bu ayın 2. deki bir test ise şöyle.

    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi denc034 -- 5 Eylül 2019; 12:59:53 >




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhaba, pm gönderildi.Haber bekliyorum sizden en kısa sürede.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • denc034 kullanıcısına yanıt
    Son 2 akşamdır aynı sorun bende de var.TurknetDesteğe pm attım.Gündüz ve akşam 21:00-00:00 arası tracert kayıtlarını gönderdim.Yaklaşık 7 ay önce de aynı sorunlar vardı,sonrasında çözülmüştü.Mutlaka yardımcı olacaklardır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmet1040 -- 5 Eylül 2019; 13:4:58 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bilgilendirme.
    He.net ile olan IPv6 arabağlantıda TurkTelekom Frankfurttan sonra bağlantı sağlanamamaktadır.
  • denc034 kullanıcısına yanıt
    intervali 2.5 saniye yapip deneyin bi paket kaybi oluyor mu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • denc034 kullanıcısına yanıt
    3 Eylül gecesi yapılan planlı çalışma 172.17.1.184 de ki ping sorununu çözdü.2 Akşamdır sıkıntı yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İntervali 2.5 saniye yapmam ile oluşan saniyelik paket kayıpları ve pingleri esgeçmemiz bu duruma engel değil. Görmezden gelmeyi istemiyoruz ki. Şuana kadar öle yapıyordum. Nitekim tracert testleride anlık cevaplar verir cmd ile yapıldığı zaman. Yani demem o ki görmezden gelmeyi istersek interval i 60 dakikaya kadar çekebiliyoruz :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi denc034 -- 5 Eylül 2019; 15:29:30 >
  • Bende var ne yazık ki.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ahmet1040 A kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, attığınız PM mesajı için teşekkür ederim. Detaylıca bu durumu kontrol ettireceğim. Tracert testlerinizi ilgili ekip arkadaşlarımla paylaşıp bir sorun olup olmadığına onlarla birlikte göz atacağım.

    Sizden ricam eğer bu ping sorununu bu akşam saatlerinde de stabil aynı saat aralığında yaşarsanız bir tracert testi daha yapıp atmanız. Bizim elimizi kuvvetlendirir ve detaylıca kontrol etmemize yararlı olur... Konu ile ilgili en geç yarın size net bir geri dönüş yaparım.
  • denc034 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, detaylı testleriniz için size de teşekkür ederim. PM üzerinden ilettiğiniz mesajınızı gördüm ve konuyu network ekip arkadaşlarıma iletmiştim. Sizin hizmetinizi örnek olarak tutarak bağlı olduğunuz SSG, BNG bazlı kontrollerimizi yapıyoruz. Size net geri dönüşü en kısa süre içerisinde yapmış oluruz. PM üzerinden daha detaylı bir şekilde iletişime geçmiş oluruz. Tekrar bu değerli verileriniz için teşekkür ederim. İyi günler, iyi kullanımlar dilerim.
  • caglarozkan C kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, hizmet aktivasyon süresini en hızlı şekilde tamamlayan İSS firması biziz... Sizi de bu güzel ailenin bir parçası olarak görmek bizi oldukça mutlu etti diyebilirim Hoş geldiniz. Sorunsuz kullanımlar dilerim
  • Bilge1DeliAdam kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, PM üzerinden sizinle nakil işlemleriniz ile alakalı iletişime geçmiştim. Buradan da yazayım.

    Nakil işlemlerini kontrol edebilmek için arkadaşlarım sizden bir referans numarası istemiş. Bu referans numarası ile biz bu konuyu yerel operatör tarafı ile kontrol edeceğiz. Sistem üzerinde açık olan destek kaydınızdan konu ile ilgili bilgilendirileceksiniz.
    Boşta bir port yoksa size ne yazık ki şu an için hizmet veremeyiz. Bu durumu kontrol edip net bir geri dönüş yapacağız. Bazı nakil durumlarında bu sorun ile karşılaşıyoruz...
  • Bunun hakkında söyleyecek birşeyiniz yok, onun için atlayıp cevap vermediniz galiba @turknetdestek
  • onnow78 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bizi tercih ve tavsiye ettiğiniz için çok teşekkür ederiz İyi kullanımlar dilerim
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Benim sorunumu da çözermisin dm attım 15 gündür pek kullanamıyoruz. Yapada 3mbsp hız alırken VAE geçişi yaptılar 10mbps oldu fakat bu sefer upload hızı 0.12mbps. Upload yuzunden inanılmaz geç açılıyor sayfalar. Ev adresime göre 57mbps çıkıyor ama bana verilen bu değerler. Özel mesaj attım size bilgileri
  • Phantom II kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, biz diğer İSS'ler gibi telefon hizmetine ek para almıyoruz... Telefon hizmetini internet hizmetinin yanında ücretsiz olarak kullanıcılarımıza veriyoruz TukNet, olması gerektiği gibi...
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Benim gönderimi atlayıp altta yine bana cevap veren bir gönderiye cevap vermeniz çok enteresan. Sanırım ignore ediliyorum. Çok ilginç.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Tabiki pm üzerinden sizlerle her zaman irtibattayım zaten. Sorun olunan zamanlarda sizlere testleri iletirim.
  • turuncu_ kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sizinle yaşamış olduğunuz ping sorununuz ile ilgili iletişim içerisindeydim. Hatta direkt olarak bu sorununuz network ekip arkadaşlarıma iletmiştim ve sizinle sorun yaşadığınız saat aralığında arayarak sözlü iletişime geçtik. Network ekip arkadaşlarımla birlikte karşılıklı olarak testlerinizi yapmışsınız.

    Yaptığımız testlerde test sunucusu Vodafone seçildiğinde 60Ms, Radore seçildiğinde 64ms, Turknet seçildiğinde 16ms görmüşsünüz.
    Erişmeye çalıştığı yurtdışı sunucuları zaten geç cevap verdiği için ping ms’leri yüksek gözükmüş. Sizinle bu bilgileri arkadaşlarım paylaşmış ve teyitleşmişsiniz...

    Ping süresinin TT’de 5ms olduğunu ve bunun 5ms olarak sabitlenmesini istemişsiniz. Siz İzmir'den hizmet alıyorsunuz ve İzmir – Gayrettepe arası 9ms erişim süresi var. Biz size bu şekilde hizmet verebiliyoruz. İsterseniz statik IP alarak ping değerlerinizi 3,5 ms daha düşürebilirsiniz...




  • Merhaba, bizi tercih ettiğiniz için biz size teşekkür ederiz Çok sağ olun. Bu güzel yorumları okumak, görmek bizi oldukça mutlu ediyor. Bu kanal bir forum kanalı olduğu için dediğiniz gibi genel anlamda sorun yaşayan kullanıcılar tercih ediyor.

    Konusu açılmışken söylemek istiyorum. Bu ay ki verilere ve raporlamalara göre aylık sorun yaşayan kullanıcılarımız %3 seviyelerindedir. Geri kalan %97'lik kullanıcılarımız sorunsuz bir şekilde kullanımına devam ediyor. Umarım sorun yaşayan kullanıcılarımızın sorunları kısa süre içerisinde giderilir ve stabil şekilde sorunsuz kullanımlarına kavuşurlar.

    Bu sorunların geneli de altyapısal sorunlardan kaynaklanıyor. Bakır kabloların kalitesinin düşük olması, ana santralde kullanılan cihazların eskili vs. gibi bir çok sebebi var.

    Ortak altyapı üzerinden hizmet verdiğimiz için biz bu konulara müdahale edemiyoruz. Altyapının tüm sorumluluğu yerel operatör tarafındadır...




  • 
Sayfa: önceki 761762763764765
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.