Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (63. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Easy Ice Daha Az
1 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 6 Misafir - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
39.321
Cevap
307
Favori
875.867
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
44. Sırada  bugün en iyi #13
Sayfa: önceki 6162636465
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ne kadar oküz bir firma anlamadım ben gitti , internet nakil işlemi yaptırım dedim bugün 17 gün oldu ve bugün itibari ile iptal dilekçesi gönderdim. Telefona mesaj geldi hat nakil işlemi tamamlanmıştır diye , bunlar kabloyu görünmez mi çektiler kablo v.s yok illa sövdürecekler insanı iptal edin kardeşim internetiniz sizin olsun kullanmak istemiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, evet böyle bir sorun yaşanıyordu ancak iç tarafta o sorunu giderdik. Şuan giriş yapabilmeniz gerekiyor.

    Yasak olmamasına rağmen noip.Com Ada girmiyor. İlgilenirmisiniz.?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnternetim kötüyken eleştiriyordum, cuma günleri özellikle çok kötü oluyordu. ama bugün iyi gidiyor herhangi bir yavaşlama söz konusu değil. iyileştirmeler yapılmaya başladı galiba
  • Dünden beri internetimiz yok hala turk.net ilgilenecek!

    Bu şekilde teknik destek veriliyorsa durumlar vahim.

    Karşında muhattap yok çok saçma 🤦🏻‍♂️

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Titanium86 kullanıcısına yanıt
    Vala daha çok beklersiniz. P.tesi internet giti carsamba iptal dilekcesi gonderdim. Dilekce isleme alindi aramalarini bekliyodum ki kayida yarin sabah 9 a randevu yazmislar. Sabah kim gelirse gelsin gonderecegim. Iptal edilmesini bekliyorum artik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet akşam oldu gene başladı ping sorunu. Mükemmel ötesi bir internet sağlayıcısı. 4 yılıma gireceğim fakat bu pingler yüzünden artık çıkasım geldi bu türknetten. Keşke diyorum bu akn kalkmasaydı da 150gb 'da kalsaydı. Ben o zamanlar çok mutluydum.
  • 49.99 luk tarifeyi kullanıyorum. Akn nin kalkmasını talep ediyorum. Vdsl modemim yok Adsl için niye akn yapıyorsunuz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uwais kullanıcısına yanıt
    Online işlemlerden özgür iletişim tarifesine geçiş yapın kotasız kullanın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi Akşamlar. Benim de hızımda yavaşlama var. Turktelekom çalışanı geldi ve ankastre kutumdaki soketin(portun, hattın) yerini değiştirdi.İyi takılmamış kötü yere takılmış felan dedi. O gün bugündür kaç kere destek kısmından yardım istedim hiç düzelmedi.Acaba çalışan gönderiyorlar da geldim deyip gelmiyor mu ki diye düşünmeye başladım. 03 kasımda tüketici şikayetine başvurdum. 10 iş günü içinde bakılır dendi. 10 iş gününü geçti halen tık yok.http://turknet.speedtestcustom.com/result/adda4ae0-cbab-11e7-8096-198b0d2ba2d6 bu linkten de hızımın düşüklüğünü görebilirsiniz. Santralden kötü bağlantı mı yapıldı. Yoksa tarafınızdan mı kaynaklanıyor bilemiyorum ama destek verirseniz sevinirim. 823650(Musteri No) cihaddoganay@gmail.com herhangi bir konuda bana ulaşmak isterseniz bu maili de kullanabilirsiniz.




  • Hee ulaşırlar bekle :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ulaşırlarsa?
  • BAT007 B kullanıcısına yanıt
    Fax çektikten sonra aramaya tenezzül etmedim bu gereksiz firmayı. Kendileri 2 gün sonra iptal etti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni taşındığını adreste internet altyapısı olmadığından hattı dondurdum. 4 ay oldu. Alt yapı çalışması yapılması için Türk Telekom a başvuru yapıldığını biliyorum ancak ilerleme yok. Bu konu da Türk Telekom dışında alt yapı sağlayacak durumda mı Turknet. Ya da 2 ay sonra aboneliği tamamen kapatıp başka yollar mı arayayım.

    Not : adresim şehir merkezinde . Yeni açılan bir sokak. Taşra köy değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ItsTimeToChange kullanıcısına yanıt
    Darısı başıma insallah. Carsamba fax cektim ulasmadi once sesli yanittan iptal kaydini tuslamaniz lazim diye yazdilar. Onuda yaptim persembe bir daha fax cektim. Persembe gun ici fax ulasti dediler. Isleme almislar. Bugun yani cuma kimse aramadi. Bu arada sabah 9 icin adresime randevu yazmislar online islemlerdeki destek kismina. Sanirim telekom gelecek ama gelenleri gonderecegim. Iptal edecegim zaten. Umarim p.tesiye kadar ararlar ve iptali yaparlar. Internet yok mal gibi oturup tv izliyorum evde. Ne oyun ne dizi izleniyor net olmadigindan. 6 gundur internet yok ve sorumlusu olduklari halde hala arayip da iptali gerceklestirmediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    sorun giderildi ama başka problem var. arkadaşınla gel mi ne o kampanyayla abone oldum ama fatura 59 geldi. bu indirim uygulanmıyor mu? fatura incelensin diye talep bıraktım sorun yok diye robot gibi cevap geldi. insan yok mu bu firmada? muhatap yok mu derdimizi anlatacağımız? arıyoruz onu tuşla bunu tuşla kimseyle görüşemeden kapanıyor. gelen yanıt ise sorun yok. benim problemime bakmadılar bile
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mete_bey

    Turknet fatura soygunu başladı.



    Aktivasyon olalı 2 hafta olmadı bile







    Kac gun olduguna bakmiyor ayin kalan gunlerini size fatura olarak yansitiyor. On odemeli oldugu icin kontor gibi dusunun parayi verip sonra kullaniyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba destek talebinde bulundum forumdan' da talepte açtım sorunuma çözüm bulunabilmiş değil engelli tarifeden faydalandığım halde 44.99 TL gelmesi gereken fatura neden 59.99 TL gibi bir ücret yansıyor faturaya?
    Abone no:2126274623



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wearyman -- 18 Kasım 2017; 8:32:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Wearyman W kullanıcısına yanıt
    Engelli olarak çok uğraştırıyorlar, sürekli raporda bir yerin okunmadığını söyleyip duruyorlar o arada da tabi faturaları geçirmeyi de ihmal etmiyorlar. Ben ilk günden beridir bu şekilde uğraşıyorum ama verdiğim fazla ücretleri de bırakmaya niyetim yok. Ya güzelliklle verirler yada tüketici h.heyetiyle alırım. Sonuç olarak raporumu onlara ilettim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leootim

    Engelli olarak çok uğraştırıyorlar, sürekli raporda bir yerin okunmadığını söyleyip duruyorlar o arada da tabi faturaları geçirmeyi de ihmal etmiyorlar. Ben ilk günden beridir bu şekilde uğraşıyorum ama verdiğim fazla ücretleri de bırakmaya niyetim yok. Ya güzelliklle verirler yada tüketici h.heyetiyle alırım. Sonuç olarak raporumu onlara ilettim.

    Seni uğraştırdıkları gibi benide uğraştıracaklar yinede cevabın için teşekkürler bende işin peşini bırakmıycam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün basvuru yaptigim dsmart internetim bu sabah telekom gorevlisinin gelmesi ile ve akabinde dsmart bayisinin beni aramasi aktivasyon yapmasi ardindan acildi. Turknet iptal edeceksen et etmeyeceksen etme. Kanunen herşeyi yaptim tuketici hakem heyetinde de kayit actim. Kanunen bana verilen surede iptalimi de yaptim siz de faksi aldiniz. 14 gun icinde cayma hakkimi 1. Haftada internet hizmete veremediginiz icin iptal talebinde bulundum ancak 4 gundur bir allah in kulu aramadi 6 gundur internetim yoktu zaten. Ne yaparsaniz yapin. Zaten kullanmadığım bir hizmetin bedelini alamazsiniz hersey kanunen benim yanimda belgelerim vs hersey var. Iptal talebimi de aldiniz gerisi sizde. Hadi selametle ne haliniz varsa görün.










    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 6162636465
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.