Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir Kullanıcı, 5 Masaüstü Kullanıcı
18.282
Cevap
217
Favori
369.052
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    455 Mesaj
    Dün basvuru yaptigim dsmart internetim bu sabah telekom gorevlisinin gelmesi ile ve akabinde dsmart bayisinin beni aramasi aktivasyon yapmasi ardindan acildi. Turknet iptal edeceksen et etmeyeceksen etme. Kanunen herşeyi yaptim tuketici hakem heyetinde de kayit actim. Kanunen bana verilen surede iptalimi de yaptim siz de faksi aldiniz. 14 gun icinde cayma hakkimi 1. Haftada internet hizmete veremediginiz icin iptal talebinde bulundum ancak 4 gundur bir allah in kulu aramadi 6 gundur internetim yoktu zaten. Ne yaparsaniz yapin. Zaten kullanmadığım bir hizmetin bedelini alamazsiniz hersey kanunen benim yanimda belgelerim vs hersey var. Iptal talebimi de aldiniz gerisi sizde. Hadi selametle ne haliniz varsa görün.












    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    beni bir ben bilirim bir de Yaradan; bana bir ben lazım, bir de anlayan..




  • Onbaşı
    31 Mesaj
    VDSL E GEÇİŞ YAPTIM....vdsl de baglantı durumum bu destek kaydında şu mesajı bırakmışlar... vdsl tanımlama yapıldı desteklemiyor Buluşma Hızı Down 6093"""" yardımcı olabilecek varmı.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5942 Mesaj

    Yanlış fatura gönderimi ile alakalı destek talebi açtım. Aynı sms tekrar gönderilip destek talebi kapatılmış. Son ödeme tarihi halen 22 Kasım olarak görünüyor. Beni neden yanlış gönderdiğiniz faturayı ödemek zorunda bırakıyorsunuz. Acilen çözülmesini istiyorum.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: TurkNetDestek
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    463 Mesaj
    yaklaşık 3.5 ay sonra Her nasıl olduysa artık turknet faturamı iptal etti Sonunda..

    İnşallah bi alicengiz yoktur..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    455 Mesaj

    Iptal icin telefon beklerken yeni abonelik icin randevu kaydi icin arandim Turknet tarafindan. Nasil basiretsiz bir firmasınız ki abonelik sonlandirma icin telefon beklerken yeni abonelik icin baglanti randevusu verilmiş gelindi mi diyosunuz. Iptal edin diyorum beni arayan dingil sizi ilgili birime aktariyorum dedi ama aktardigi yer kimseyle konusamadigimiz sesli yanit sisteminiz. Tuketici hakem heyeti size ulasir merak etmeyin. 2 gun once kayit acmistim e-devlet üzerinden. Kanuni haklarim neyse o surede yaptim iptal icin ama iptal etmemekte ısrarcısınız umurumda degil. Her belgem her evrağım kanıtım elimde. Iş kanuni yollara giderse de sonuna kadar pesinizdeyim. Size abone oldugum gune lanet olsun.



    Allah tan baska iss den internet kullanmaya basladim. Adam gibi insan gibi hizmet aliyorum. Ayni paraya akn 100 gb aldim ama kafam rahat çiçek gibi kafam.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: TurkNetDestek
    _____________________________
    beni bir ben bilirim bir de Yaradan; bana bir ben lazım, bir de anlayan..
  • Teğmen
    106 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: RevoLand

    Merhaba,

    Bende YAPA olarak Türknet aboneliğini başlattım ve 100mbit'e kadar AKN'siz internet alıyorum ancak upload hızım 2mbit'i geçmiyor. Daha önce bir kaç kez arıza kaydı bıraktım ve özel mesaj attım ancak bir sonuca ulaşmaktan ziyade YAPA altyapısında olmadığım bile söylendi. Gerekli kontroller yapılabilir mi lütfen? Birde benide FastPath moduna alabilirseniz sevinirim, bir sıkıntı olması durumunda ben sizden yeniden hat modu değişikliği talep ederim.

    13 Kasım tarihinden beri normalde 80-85mbit arası olan VDSL2 internetimi 22mbit ADSL2+ olarak kullanmaktayım. Üstelik destek kaydım "Modem, ev içi tesisat sorunu diye TARAFIMA BİLGİ VERİLEREK" kapatılmış. Bekleyelim bakalım düzeltilmesi kaç gün sürecek, daha da önemlisi düzeltilebilecek mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RevoLand -- 18 Kasım 2017; 16:48:34 >
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    455 Mesaj

    Arandım ve aboneligim kapandi. Bana kasım ayı için kesilen fatura icin sadece 6 gun internet kullandim. Ancak faturamin tamamini odeyecekmisim daha sonra bana bir link gelecekmiş ve oraya tıklayarak iban numarami girecekmisim bana kalan kullanmadığım gunler icin iade yapacaklarmis. Eger sozlesmede boyle bir madde yoksa ben bu faturayi odemem. Faturami duzeltirsiniz ondan sonra oderim. Arayan bayan da bir sinirli sanki ben sucluyum Turknet i borclu cikardim. Sozlesmeme bakacagim boyle bir madde yoksa almadigim ve aboneligimin sonlandigi bir servis icin beş kuruş ödemem. Faturayi iptal eder yeniden duzenlerseniz kalan gunlerin bedelini öderim. Aksi halde mahkemeye mi avukata mi nereye veriyosaniz verin. Tuketici hakem heyetine yaptigim basvuruyu bu yonde guncelleyecegim.



    TURKNET PISMANLIKTIR



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: TurkNetDestek
    _____________________________
    beni bir ben bilirim bir de Yaradan; bana bir ben lazım, bir de anlayan..
  • Yarbay
    9857 Mesaj
    klasik hafta sonu yine



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SAMET/ -- 18 Kasım 2017; 17:54:51 >
    _____________________________
    ...
  • Yüzbaşı
    626 Mesaj

    Bendede böyle lokasyon Bakırköy/İstanbul sizin neresi hocam ?

    |
    |
    SAMET/ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Uzaklaştırılmış 4 gün cezanın, 3 gün 4 saat 54 dakika kadarı kaldı.
    1 Not

    Kablo bağlantıda hız testinde de mi 22 Mbit çıkıyor? Benim kablolu hız yüksekken, kablosuzda 22 Mbitlerde çıkıyordu, meğer 802.11n ayarını yapmadığım için 802.11b kullanıp bu hızı veriyormuş sistem. Modemden ve Windows'tan "n" ayarları yaptım düzeldi.
    |
    |
    RevoLand kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    9857 Mesaj

    Tokat zile adsl
    modemi kapa aç yaparak ıp değiştim 16 mbps alıyorum şuan klasik havuzda oluşan darboğaz
    |
    |
    quu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    ...
  • Teğmen
    191 Mesaj
    Merhaba Türknetdestek,daha önce hasbelkader problemim çözülmüş olsa da 2 ay sonra aynı şey tekrar hortladı.
    Son 2 haftadır yaşadığım Latency hat safhada ve düzenli 11 mbit gelen hızım 2.5mbite kadar düşüyor.
    Bunları akşamları yaşamayı geçtim artık gündüz de yaşıyorum.
    MH ulaşmak zaten imkansız,destek kaydım da aynı gün çözüldü ya da donanımsal diyip kapatılıyor.Şaşırdım mı ? Hayır aynı cevaplar daha önce de almıştım,demek ki benim donanımım düzenli olarak belli periyotlarla çıldırıyor burdan bunu anlamalıyım.
    1 sefer 2 sefer olur anlayışla karşılarım ama her seferinde dalga geçer gibi cevaplar verilmesinden artık sıkıldım.
    Yaşadığım problemi çözemiyorsanız yapamıyoruz diyin bu iş bitsin,taahhüt olmadığı için kullanıyordum ama olmuyorsa eğer başka ISPde aktivasyon ücreti/taahhütlü kullanmaya da razıyım.
    Bölgemde sıkıntı varsa eğer bunu bana sebep göstermeyin,ben size para ödüyorsam geri kalanı beni ilgilendirmez,TT ile sorununuz varsa gidin çözün o zaman onun avukatlığını da mı kullanıcı yapsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zirgoth -- 18 Kasım 2017; 20:50:21 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    311 Mesaj
    Bu türknet iyice çıldırtmaya başladı.Her akşam hızlar zaten düşüyor,artık daha ne yapacaklar derken,bugün internet sürekli kopmaya başladı.Normalde 75 mpbs hattım.Adamlar şimdide hat değerlerimi düşürmüşler.Değerler kafayı yedi türknet gibi.


    Normalde olan modem değerlerim.


    Şimdi düşürdükleri.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi constantine05 -- 18 Kasım 2017; 21:13:53 >
    _____________________________
    Phanteks Eclipse P400S | GIGABYTE Z370 AORUS Ultra Gaming | MSI NVIDIA GeForce GTX 1080 GAMING X 8G | Intel Core i7-8700K | Corsair Hydro Series H100i v2 | Corsair 2x8 16GB 3000MHz DDR4 RAM | EVGA SuperNOVA 650 G3 80 Plus Gold | Sandisk 480GB SSD Plus | Crucial BX300 240GB SSD | Seagate Barracuda 1TB 3.5" 7200RPM | Corsair Gaming Strafe RGB Mekanik Klavye | HyperX Cloud II Gaming Headset Red | Corsair Gaming Void Pro RGB Gaming Headset | 3x Corsair HD120 RGB Fan | 2x Corsair LL120 RGB Fan | Corsair Lighting Node PRO
    Samsung LC27HG70 27" Curved HDR QLED Gaming Monitor 2K 144HZ




  • Yüzbaşı
    455 Mesaj

    Durdugunuz kabahat. Çok şükür kurtuldum. Birde kullanmadigim kasim faturami odeyecekmisim sonra iade edeceklermis. Bu işin sonu mahkemelik. Ben bir kuruş ödemem. 6 gun kullandim 1 aylik fatura odeyecekmisim. Bir gidin Allah askina. Faturayi iptal edip duzenleyin 6 gunluk kesin oderim. Pesinen ödemem. Selametle.



    TURKNET PİŞMANLIKTIR.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: TurkNetDestek
    _____________________________
    beni bir ben bilirim bir de Yaradan; bana bir ben lazım, bir de anlayan..
  • Yarbay
    9857 Mesaj

    Hocam bunun tek nedeni daha çok kazanma hırsı bu olayın özeti bu 10 kişilik havuz varsa 100 kişiyi tıkıştırdıkları için bunu yaşıyoruz bu kadar basit
    |
    |
    constantine05 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    ...
  • Teğmen
    106 Mesaj

    Yok hocam direk modem üzerine gelen hat değeri. DSL modu olarak sadece VDSL2 bıraktığımda bağlanmıyor hiçbir şekilde.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RevoLand -- 18 Kasım 2017; 22:57:51 >
    |
    |
    emrah_88 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    94 Mesaj


    Bu zamana kadar türknette sorun yaşamadım.Yalnız bi kaç aydır online oyun oynayamaz oldum oyunlarda ping sorunu var.
    Defalarca arıza kaydı bıraktım sorunumu en ince ayrıntısına kadar anlattım şikayetlere resim bile ekledim ping sorununu dile getirdim.
    Yinede çözemediler.Bu kadarmı ilgisizsiniz acaba çok merak ediyorum.?

    Online oyun oynanmıyor buyrun bu resime bakarsanız anlarsınız zaten.
    Türknet böyle devam edicekse en yakın zamanda ayrılacağım.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    628 Mesaj

    Tesekkur ederim



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    merhaba50 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1047 Mesaj

    Aynısını bana yaptılar normal değerlerinizle aynıydı benim degerlerim. Şimdi 38mb falan ancak geliyor modeme. 10 günü aştı çözülmedi, çözmediler. Bölgenizde kablo arızası var deyip geçistiriyorlar. Bakalım size ne diyecekler. Sorunumuz aynı olduğu için takipteyim gelişme olur da bildirirseniz sevinirim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    constantine05 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    311 Mesaj

    Hat değerleri kendi kendine normale dönüyor gibi şuan,ama bu sorun başladı ise bugün,birkaç gün devam eder diye düşünüyorum.Hat değerleri normale dönüyor fakat akşam hız düşüşleri hep oluyor 2 aydır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi constantine05 -- 18 Kasım 2017; 23:55:14 >
    |
    |
    kasvet-efza kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Phanteks Eclipse P400S | GIGABYTE Z370 AORUS Ultra Gaming | MSI NVIDIA GeForce GTX 1080 GAMING X 8G | Intel Core i7-8700K | Corsair Hydro Series H100i v2 | Corsair 2x8 16GB 3000MHz DDR4 RAM | EVGA SuperNOVA 650 G3 80 Plus Gold | Sandisk 480GB SSD Plus | Crucial BX300 240GB SSD | Seagate Barracuda 1TB 3.5" 7200RPM | Corsair Gaming Strafe RGB Mekanik Klavye | HyperX Cloud II Gaming Headset Red | Corsair Gaming Void Pro RGB Gaming Headset | 3x Corsair HD120 RGB Fan | 2x Corsair LL120 RGB Fan | Corsair Lighting Node PRO
    Samsung LC27HG70 27" Curved HDR QLED Gaming Monitor 2K 144HZ
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Bey Azura
haberler
SEO
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,406
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.