Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (62. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: jenas Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 2 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
39.286
Cevap
307
Favori
874.956
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
99. Sırada  bugün en iyi #9
Sayfa: önceki 6061626364
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ItsTimeToChange

    Sayin B**** K***, 1***385 abone numarali hizmetiniz, talebiniz uzerine iptal edilmistir.



    Şükür kurtuldum sizden

    Kardes ne kadar surdu iptal islemin? Faksi çekmenden sonra aranman kac gun ve sonrasinda iptal olmasi bu mesajin gelmesi kac gun surdu? Bende dort gozle bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kasvet-efza

    Yapabilirsin tabi tipki mobil numara tasima gibi. Fakat turknet iptal dilekcenden dolayı devam eden işlem var diyerek taşıma talebini reddedebilir.

    Iptal talebi islemde neyi kabul etmeyecekler. Adamlarin seyinin keyfini bekliyorum aranmak icin. Arayacaklarda iptal olacak diye baska yere basvuramiyoruz olaya bak. 1 gunde actilar ama 3 gundur iptal icin yardiriyorum. 6 fax cektim 2 gunde anca isleme aldilar. Bugun de aramadilar bir umut bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @TurkNetDestek ÖM okuyor musunuz ?
  • BAT007 B kullanıcısına yanıt
    Sinirini anlıyorum ama bana çıkışmanın anlami yok bende senin gibi yaklaşık bir aydır sorunlarla bogusuyorum. 75mb sorunsuz aldığım hızımı 35mb'a düşürdüler. Bir aydır da telefonumda çevir sesi yok. Çözen de yok oyalanıp duruyoruz. Keşke iptal talebi dilekçeni yollamadan başka bir yere başvursaydın. Sana bir zararı olmayacaksa istersen yine geçeceğin firmaya başvur. Onların da işleme alması falan derken denk de gelebilir zaman kazanmış olursun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar binamın önüne kadar hat çekildi, bırakıldı, 15 gün sonra, yani dün hat açıldı diye mesaj geldi, yok adsl şifresi v.s. de geldi. Bende eski bir ahizeli telefonu binanın önündeki bana bırakılmış hatta direk bağladım, ama sanki hiç bağlamamışım gibi, hiç ses seda yok, ben şimdi bu hattan evime kablo çekip modeme bağlasam ne olacak ki, internet bu haliyle gelirmiki?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kasvet-efza

    Sinirini anlıyorum ama bana çıkışmanın anlami yok bende senin gibi yaklaşık bir aydır sorunlarla bogusuyorum. 75mb sorunsuz aldığım hızımı 35mb'a düşürdüler. Bir aydır da telefonumda çevir sesi yok. Çözen de yok oyalanıp duruyoruz. Keşke iptal talebi dilekçeni yollamadan başka bir yere başvursaydın. Sana bir zararı olmayacaksa istersen yine geçeceğin firmaya başvur. Onların da işleme alması falan derken denk de gelebilir zaman kazanmış olursun.

    Sana neden cikisayim kardesim? :)

    Benim sinirim adında Turk olmasina ragmen kendi vatandasini bu kadar madur eden Turknet denen firmaya. Ben basvuru yaptim zaten baska firmaya. Canima tak etti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 aydır Aboneliğimin başladığından bu yana Telefon Hizmeti alamıyorum. Telefonumda çevir sesi yok ve kendi numaramı aradığımda başka biri cevap veriyor. Destek Merkezine defalarca kayıt açtırmama rağmen çözüm sağlanmıyor. Eğer bu hafta içerisinde de çözüm bulunmaz ise Aboneliğimi tamamı ile iptal ettirip, önerecek olduğum tüm arkadaşlarımdan da vazgeçmelerini bildireceğim artık. Bu kadar uzun süre sorun çözülmez mi? Birde üstüne üstlük Bilgi vermeden Dalga geçer gibi Çözüm sağlandı diye Kaydı kapatıyorlar. İnanın 2 ay önceki Türk-net hakkında düşüncelerim ile şuanki düşüncelerim tam tersi yönde olumsuz. Burada İnternet ping sürelerinden bahsetmiyorum bile, VDSL konusunda destek olmaları istediğimizde VDSL hizmeti vermemek için ellerinde geleni yapıyorlar.
  • bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 17 Temmuz 2020; 20:15:53 >
  • Wikebond W kullanıcısına yanıt
    Merhaba, akşam saatlerinde yaşanılan hız kayıplarının bizde farkındayız. Bağlı olduğunuz santral dolapları aşırı yüklenim ve kullanım sebebiyle yoğunluğu kaldıramıyor. Bu gibi durumlarda hız düşüşleri yaşanıyor. Sadece bizde yaşanan bir problem değil bu sorun. Tüm İSS'ler bu sorunu yaşamaktadır. Biz bu sorun için bölgesel olarak araştırma yaparak bant genişliği sağlayacağız. Çalışmalarımız devam ediyor.
  • Benim de saat 16'daki 15 dakikalık görüşmeme para yazmış, aynı gün 14:30 civarındaki görüşmeler sıfır. 15-20 dakika bekleyip tekrar kontrol edin bence.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 17 Kasım 2017; 16:37:11 >
  • Merhaba, herhangi bir filtreleme yapmıyoruz.
  • sariduru kullanıcısına yanıt
    Merhaba, PM üzerinden iletişime geçilmiştir.
  • ScRaFt S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, GSM numaranızı PM üzerinden iletirseniz size hız sorununuz için yardımcı olmaya çalışacağım.
  • ICEBERK kullanıcısına yanıt
    PM üzerinden iletişime geçilmiştir.
  • iptal dilekçesi gönderdim sabah dönüş ne zaman olacak ? ADSL NO: 1694281



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JuMaN -- 17 Kasım 2017; 17:28:15 >
  • HRMNKY kullanıcısına yanıt
    Merhaba, evet böyle bir sorun yaşanıyordu ancak iç tarafta o sorunu giderdik. Şuan giriş yapabilmeniz gerekiyor.
  • Valla şaka gibisiniz. Iptal talebim icin aranmayi bekliyorum gelen mesaja bak. Kapatıp tuhafiyeci açın bu ne aymazlik!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Artik kapatın aboneligimi iptal dilekcem islemde 2 gundur arayan yok. Allahınız varsa biri arasın beni.

    Gelen mesaja bak.



    TurkNet Destek Burada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halilgulmus

    2 aydır Aboneliğimin başladığından bu yana Telefon Hizmeti alamıyorum. Telefonumda çevir sesi yok ve kendi numaramı aradığımda başka biri cevap veriyor. Destek Merkezine defalarca kayıt açtırmama rağmen çözüm sağlanmıyor. Eğer bu hafta içerisinde de çözüm bulunmaz ise Aboneliğimi tamamı ile iptal ettirip, önerecek olduğum tüm arkadaşlarımdan da vazgeçmelerini bildireceğim artık. Bu kadar uzun süre sorun çözülmez mi? Birde üstüne üstlük Bilgi vermeden Dalga geçer gibi Çözüm sağlandı diye Kaydı kapatıyorlar. İnanın 2 ay önceki Türk-net hakkında düşüncelerim ile şuanki düşüncelerim tam tersi yönde olumsuz. Burada İnternet ping sürelerinden bahsetmiyorum bile, VDSL konusunda destek olmaları istediğimizde VDSL hizmeti vermemek için ellerinde geleni yapıyorlar.

    2 aydır Aboneliğimin başladığından bu yana Telefon Hizmeti alamıyorum. Telefonumda çevir sesi yok ve kendi numaramı aradığımda başka biri cevap veriyor. Destek Merkezine defalarca kayıt açtırmama rağmen çözüm sağlanmıyor. Eğer bu hafta içerisinde de çözüm bulunmaz ise Aboneliğimi tamamı ile iptal ettirip, önerecek olduğum tüm arkadaşlarımdan da vazgeçmelerini bildireceğim artık. Bu kadar uzun süre sorun çözülmez mi? Birde üstüne üstlük Bilgi vermeden Dalga geçer gibi Çözüm sağlandı diye Kaydı kapatıyorlar. İnanın 2 ay önceki Türk-net hakkında düşüncelerim ile şuanki düşüncelerim tam tersi yönde olumsuz. Burada İnternet ping sürelerinden bahsetmiyorum bile, VDSL konusunda destek olmaları istediğimizde VDSL hizmeti vermemek için ellerinde geleni yapıyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, akşam saatlerinde yaşanılan hız kayıplarının bizde farkındayız. Bağlı olduğunuz santral dolapları aşırı yüklenim ve kullanım sebebiyle yoğunluğu kaldıramıyor. Bu gibi durumlarda hız düşüşleri yaşanıyor. Sadece bizde yaşanan bir problem değil bu sorun. Tüm İSS'ler bu sorunu yaşamaktadır. Biz bu sorun için bölgesel olarak araştırma yaparak bant genişliği sağlayacağız. Çalışmalarımız devam ediyor.

    Artık akşam olmaktan çıktı 2 gündür 24 saat bu durum yaşanıyor. Video izlemeyi bırakın donanımhaberi açarken bile bekletiyor. 1 aydan uzun bir süredir bu durum mevcut ve sonuç olarak insanlar abonelik iptali için bir biriyle yarışır duruma geldi. Bu ay sonuna kadar bu iş çözüme ulaşmazsa bende iptal ettiricem.
  • 
Sayfa: önceki 6061626364
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.