Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (61. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
59 Misafir (45 Mobil) - 14 Masaüstü45 Mobil45 Android
5 sn
39.303
Cevap
307
Favori
875.384
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5960616263
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 5-6 ay önce Türknet'ten hizmet almak istedim. Ancak teknik ekibiniz verdiği sözleri tutmadı. Öncelikle gelip internet hizmetini evime kadar sağlayacaklarını söylediler. Böyle bir durum gerçekleşmedi. Bunun üzerine ankastreye kadar getireceklerini benim oradan hizmete kendi imkanlarımla erişim sağlayacağım söylendi. Bu söz de yerine getirilmedi. Hatta telefonda hizmetin kapıma getirildiği, benim evde olmadığım ancak ankastreye işlem yapıldığı, porta ismim bulunan bir sticker dahi yapıştırıldığı söylendi. Daha önceki sözlerde olduğu gibi bu da yerine getirilmedi.

    Bu durumda bende her insanın yapacağı gibi sinirlenip hizmetin iptalini istedim. Abonelik iptali için 24.07.2017 tarihinde telefonla konuştuğum arkadaş, durumdan üzgün olduklarını ancak hizmetten istifade edememem dolayısıyla tarafımdan herhangi bir ücret talep etmeyeceklerine dair üzerine basa basa güvence verdi.

    Ancak bugün geldiğimiz durumda tarafımdan ısrarla iki aylık fatura bedeli talep edilmektedir(65,7 TL). Hangi mantıkla bu bedelin istenmesi anlamamakla birlikte bu faturayı ödemeyeceğimin bilinmesini, her şartta belirttiğiniz "kalite standartları gereği kayıt ettiğiniz görüşmemizi" tekrar dinleyerek bana verdiğiniz sözü yerine getirip faturaları iptal etmenizi talep etmiştim.

    Fakat siz bununla kalmayıp kullanmadığım hizmetin faturasını istemekle kalmayıp bugün bir mesaj daha atıp borcun 110,21 TL olduğunu ve bu borcun da avukatlık bürosuna aktarıldığını belirttiniz.

    İvedilikle bu durumun çözülmesini rica ediyorum. Türknet kadar sorun yaşadığım bir başka servis sağlayıcının da olmadığını buradan herkese belirtmek istiyorum.




  • karauzumhabbesi kullanıcısına yanıt
    Çağrı merkezindeki personel cahil, kendilerinden bile haberleri yok. Başka firmadan "işletmeci değişikliği" şeklinde geçtiyseniz kablolarda herhangi bir değişiklik olmuyor. Sıfırdan bağlantı yaptıysanız tt'nin tüm firmalarla anlaşması bina girşine kadar. Bina girişinde ucu açık bir çift kablo bırakıp kaçar gider, kendi müşterileri olmadığınız için adam yerine koymaz. Etiket yoksa ve turknet iş emrini doğru bir şekilde tt'ye ilettiyse tt'nin çirkefliği. Tabi bunun peşinden siz koşmak zorunda değilsiniz. Fatura ödediğiniz firma mağduriyetinizi gidermek zorunda. TT "hattı bağladım aktivasyonu yaptım" dediği için turknet de size fatura çıkarmış. Çift fatura mevzusu milyon kere yazıldı, ön ödemeli olduğu için ilk sefer iki fatura gelecek diye. Bunu bir zahmet okuyun. Sitesinde de yazıyor, size gönderdikleri mailde de yazıyor. Ön ödemeli olayının haricinde bu aralar fatura sisteminde sıkıntı var, ödenen faturalar ödenmedi gözüküyor vs. Aktivasyon tarihinden (hizmetinizi kullanabilirsiniz mesajı) itibaren 35 gün içinde iptal ettirdiğiniz takdirde ücret ödememeniz lazım. Ama ayın 1'inde faturalar kesildiği için "önce öde sonra biz iade edicez" şeklinde saçma bir yöntem izliyorlar.




  • Arkadaşlar 16mb kullanıyordum 35mb e geçtim hızım max 18mb çıkıyor bunun nedeni nedir?

    TurkNet Destek Burada
    TurkNet Destek Burada




  • MsSsS M kullanıcısına yanıt
    Kapasitesi kaldırmıyor. Bu sorunun kısa vadede çözümü yok, kayıt açsanız bile sorun yok diye cevap dönecek. https://sikayet.btk.gov.tr buradan şikayet edin.
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Öncelikle cevap için teşekkürler.

    Yüksek girişte oturuyorum ve santral hemen yan binanın ucunda bu kapasite neyin nesi?
  • MsSsS M kullanıcısına yanıt
    Belli bir noktadan sonra tarfiği turknet devralıyor ve kendi kiraladığı hatlar üzerinden devam ediyor. Buradaki sıkıntıdan kaynaklı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Belli bir noktadan sonra tarfiği turknet devralıyor ve kendi kiraladığı hatlar üzerinden devam ediyor. Buradaki sıkıntıdan kaynaklı.

    Anladım umarım TurkNetDestek konuyla ilgilenir.
  • MsSsS M kullanıcısına yanıt
    Fazla umut bağlamayın bence.
  • sakın ola türknet yalanına kanmayın 2bucuk aydır internetimi taşıyamadılar sürekli oyalıyorlar karşımızda kimseler yok birkaç gün içerisinde yasal yollara başvuracam ayrıca kullanmadığım internetin parasınıda ödetiyorlar siz siz olun ttnet'i iptal edip türknet'e geçmeyin kardeş tavsiyesi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karauzumhabbesi

    Yaklaşık 5-6 ay önce Türknet'ten hizmet almak istedim. Ancak teknik ekibiniz verdiği sözleri tutmadı. Öncelikle gelip internet hizmetini evime kadar sağlayacaklarını söylediler. Böyle bir durum gerçekleşmedi. Bunun üzerine ankastreye kadar getireceklerini benim oradan hizmete kendi imkanlarımla erişim sağlayacağım söylendi. Bu söz de yerine getirilmedi. Hatta telefonda hizmetin kapıma getirildiği, benim evde olmadığım ancak ankastreye işlem yapıldığı, porta ismim bulunan bir sticker dahi yapıştırıldığı söylendi. Daha önceki sözlerde olduğu gibi bu da yerine getirilmedi.

    Bu durumda bende her insanın yapacağı gibi sinirlenip hizmetin iptalini istedim. Abonelik iptali için 24.07.2017 tarihinde telefonla konuştuğum arkadaş, durumdan üzgün olduklarını ancak hizmetten istifade edememem dolayısıyla tarafımdan herhangi bir ücret talep etmeyeceklerine dair üzerine basa basa güvence verdi.

    Ancak bugün geldiğimiz durumda tarafımdan ısrarla iki aylık fatura bedeli talep edilmektedir(65,7 TL). Hangi mantıkla bu bedelin istenmesi anlamamakla birlikte bu faturayı ödemeyeceğimin bilinmesini, her şartta belirttiğiniz "kalite standartları gereği kayıt ettiğiniz görüşmemizi" tekrar dinleyerek bana verdiğiniz sözü yerine getirip faturaları iptal etmenizi talep etmiştim.

    Fakat siz bununla kalmayıp kullanmadığım hizmetin faturasını istemekle kalmayıp bugün bir mesaj daha atıp borcun 110,21 TL olduğunu ve bu borcun da avukatlık bürosuna aktarıldığını belirttiniz.

    İvedilikle bu durumun çözülmesini rica ediyorum. Türknet kadar sorun yaşadığım bir başka servis sağlayıcının da olmadığını buradan herkese belirtmek istiyorum.

    Aynı durum bizimde başımızda kullanmadığımız internete para kesiyorlar taşıyamadılar bende telefonla görüştüğümde ödemeyeceğimiz söylendi ama fatura göndermeye devam ediyorlar şaka gibiler gerçekten




  • Geçiş için fakat vdsl e geçtigime dair bi mesaj veya bilgi verilmedi vdsl modemi taktım 5 megabit gibi bi hız gözüküyo hız testinde ve adsl modemimlede baglanabiliyorum adslden modemle 8 megabit alabiliyorum aynı kullanıcı adıyla sorun hakkında yardımcı olabilirmisiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MsSsS


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Belli bir noktadan sonra tarfiği turknet devralıyor ve kendi kiraladığı hatlar üzerinden devam ediyor. Buradaki sıkıntıdan kaynaklı.

    Anladım umarım TurkNetDestek konuyla ilgilenir.



    Turknet ile fazla sıkıntı yaşamayan şanslı azınlık içerisindesiniz. Sabahtan beri 1 mbit stabil veremiyorlar. Kendi sitesine girip 7. destek kaydımı açmaya çalıştım ama internet hızı o kadar düşük ki onu bile 30 sn de açtı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 3qzotix -- 17 Kasım 2017; 13:58:55 >
  • Hayırlı cumalar;

    Ben bu kadar rahat bir firma görmedim. Bunların müşteriye ihityacı yok anlaşılan.

    Bunca yıllık hattı hallettiler. Türk Telekom'a hattımı geri alabileceğimi söylüyorlar.

    Hergün yada gün aşırı kampanya için arayan Türk Telekom şimdi yeni abonelik için gittiğimde ne yapar bilmiyorum.
  • knn1982 K kullanıcısına yanıt
    3 ay kampanyayı unutun
  • 16 mbit ADSL'den 24 mbit VDSL'ye geçtim fakat modemime hala ADSL sinyali geliyor,

    Müşteri numaram 969710 yardımcı olabilir misiniz?
  • 2 gundur islemde dediginiz iptal talebim icin Allah aşkina birisi arasın iptal etsin artik. Bu kadar mi zor hem madur ediyor hem de iptal etmiyorsunuz. 6 kere faks cektim anca görüp isleme aldiniz. Dunden beri telefon edeceksiniz.



    Turknet iptal yapmadan baska bir iss den hizmet baslatabilir miyim yapan var mi bunu. Internet yok evde 6 gundur kafayı yemek uzereyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BAT007 B kullanıcısına yanıt
    Yapabilirsin tabi tipki mobil numara tasima gibi. Fakat turknet iptal dilekcenden dolayı devam eden işlem var diyerek taşıma talebini reddedebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sayin B**** K***, 1***385 abone numarali hizmetiniz, talebiniz uzerine iptal edilmistir.



    Şükür kurtuldum sizden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türk telekomdan onay bekleniyor diyorsunuz, Abi neyin onayı bunu bi açıklayın allah rızası için kullanmadığım internet için fatura bile kesilmiş.Ayın 12'sinde bağladık diyorsunuz 12'sinden 30una kadar 38.45'lik fatura çıkartıyrsunuz ama internetin i si yok 1 kb bile kullanamadım daha yetkili kardeş ufak bir yetkin yapabileceğin birşey varsa el at şu işe , ABONE NO : 0001013719
  • Merhaba dört gündür iki kere açtığım destek kaydına cevap alamadığım için sizin bu konuda yardımcı olmanızı istiyorum. Engelli tarife aboneliğim olduğu halde 44.99 TL gelmesi gereken fatura 59.99 geldi bu konuyla ilgili bilgilendirirseniz sevinirim? Abone no:2126274623



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wearyman -- 17 Kasım 2017; 15:22:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 5960616263
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.