Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (65. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39.281
Cevap
307
Favori
874.853
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6364656667
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Türknetten uzak durun, hasta olursunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DbA

    Türknetten uzak durun, hasta olursunuz.

    TURKNET PISMANLIKTIR.



    yukarıda yazdiklarima da bakin. Bugun kurtuldum sonunda 11 gunluk abonelikten ama 5 gun kullandigim internet icin tum ayi istiyor sonra iade edecekmis. Odemiyorum duzenleme olmadan mahkemeyse mahkeme ne yaparsaniz yapin.



    Tivi bu uyeligim vardi cihazi teslim ederken abonelik sonunda karti kaybettim bana kart icin tivibu 40 tl fatura etti. Facebook sayfasinda sikayet ve sitem olarak bir tivibu gonderisinin altina bunu yazdim. Kayit actilar ertesi gun beni aradilar. Talebim olmamasina ragmen 42 tl olarak duzenlenen son faturami 2 tl olarak duzeltip 40 tl yi iptal ettiler. Demek ki yapilabiliyor. Siz de faturami duzeltin 5 gunluk kısmı oderim. Zaten persembe gunu tuketici hakem heyetine de bildirdim. Bakalim ne olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Wearyman W kullanıcısına yanıt
    Ben 2 aydır aynı raporla araba aldım sorun çıkmadı bir bunlar okuyamadı gitti halen çözülmüş değil 59 geliyor fatura sanırım klasik bahane

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • constantine05 kullanıcısına yanıt
    Benim 75mb paket tanımlı normalde. Ama 2 haftadır böyle degerler hiç normale dönmüyor 37mb geliyor modeme hiz testinde 34mb sonuç alıyorum. Daha önce 100mb modeme geliyor, hız testinde 70mb sonuç aliyordum. Gece, gündüz hız dalgalanması, ping sorunu vs. ne şimdi nede 75mb iken olmadı. Tanımlı paket hala 75mb ama modeme maksimum 37mb hız geliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kasvet-efza kullanıcısına yanıt
    Bana daha önce 2 kere oldu bu.1 gün sonra aramıştım müşteri hizmetleri.Benim modem değerlerim düşmüş,hız falan sabitlenmiş 50 ye falan demiştim.Sonrasında düzeltmişlerdi.Bu sefer kendi düzeldi.Tabi o zaman müşteri hizmetleri vardı konuşabildiğimiz.Şimdi ise yok.
  • Bir iki gündür iyice saçmaladı internet dün twitch tvde 360pde hatta yer yer 160p ye bile düştüğü zamanlarda yayın donuyordu.Ve anlık veya dakikalar süren kopmalar yaşıyorum.Tamam Akk kalktı iyi oldu fakat gelen abone işlemlerini bile halledebilecek kapasiteniz yok bu yüzdende hem elinizdeki müşteriyi hemde potansiyel müşterileri kaçırıyorsunuz halbuki fırsattan istifade yatırım yapıp işleri düzeltseydiniz zaten kendini amorti ederdi hemde Akk tamamen kalkana kadar piayasaki müşterilerin büyük bir çoğu sizin olurdu.
  • Saat 3:30 a geliyor ve 15 dakikadır bağlantı yok bu saatte ne yoğunluğu oluyorki böyle sorun oluyor şuan 3G'yi açtım öyle yazıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • turknet o kadar namuslu o kadar şerefli bir firmaki 3 kere yazdığım mesaja bakmaya bile tennezül etmedi önceden telefonu çaldırıp kapatıyorlardı,artık o da yok yani bir probleme yakalandığınız an faka bastınız demektir.Çok teşekkür ederim turknet verdiğiniz güzel destek için allah nasıl biliyorsa öyle yapsın....
  • Turknet kendi altyapısına geçmeyi düşünmüyor mu
  • Çok fazla iss ile çalıştım bu kadarını görmedim pes dedirttiniz artık.

    Kısaca olay ekim ayı faturasını gününde ödememe rağmen sistemlerinize düşmedi ve 1 kasım gibi internetim kesildi. Faturam ödenmemiş gözüküyordu twitterden ulaştım size dekontu gönderdim sonrasında interneti açtınız ama kasım ayı faturasına 24 TL açma kapama ücreti yansıtmışlar sanki benim suçummuş gibi. Ödediğim halde.

    Bu faturadan bu 24 tlyi düşün diye 19 gündür destek talebi ve şikayet talebi oluşturuyorum hepsi çözülmüş gözüküyor yapılan birşey yok eleman arıyor ahmet bey en kısa sürede ilgileneceğiz diyor bi bakıyorum çözümlenmiş telefonda bilgi verildi şikayet çözüldü diye yazmışlar.

    Bu sorunu artık çözün benden 24 tl para çalmanıza izin vermem!

    Müşteri no : 859083
  • Dun aboneligim kapandı ama şu 5 gun kullanımım icin kesilen 48 tl faturayi odesem iadeyi nasil geri alacagim?

    Online islemler kapatilmis benim abonelik kapaninca kapaninca.. Hadi ödedim diyelim nasil geri alinacak muamma? Bu konuda bana bir bilgi ve fikir verirseniz sevinirim. Yoksa mahkeme vs ugrasacagiz ama fatura odeyenler bile fazla odemeyi alamadim diyor neden nasil guvenipte odeyeyim sayin Turknet destek bari buna bir cevap verin. Geri odeme yonteminiz nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar speedtest'te sonuç iyi çıkıyor ama twitch yanınını ancak takılarak izleyebiliyorum. ne olabilir bunun nedeni?
  • Ödediğim faturayı 15 gündür ödemedi olarak gösteriyor sitede dekontum bile var dengesiz herifler. O kadar tavsiye ettim eşe dosta böyle karaktersiz bir firma görmedim. 15 gündürde ne arayan var ne soran.
  • arslanbenzer kullanıcısına yanıt
    yazılımsal olarak site bazlı kısıtlama ve yurt dışı bağlantılarda tıkanma var kapasite sorunu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PowerPC -- 19 Kasım 2017; 19:3:46 >
  • TurkNet Destek Burada



    Sayın Türknet kota sız internet hızımız bu.

    Kota koyun da hızım 0.3 mbit olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben adamlara aldığım 15 mbiti geri istiyorum dedikçe adamlar hızımı düşürüyor. Yetti artık iptal ediyorum !


    TurkNet Destek Burada
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhaba 30 ekimde telefon ile başvurmuş olduğum internetim 18 kasım itibari ile açılmıştır. Gecikme ve aksaklıklar olmasına rağmen teşekkürler, büyük ihtimal sizin devreye girmenizle bu kadar hızlandı. Ama yeni başvuru yapan abonelere şunu söyliyeyin; en az 20 gün interneti unut !!
    İlk başvuruda telefondaki arkadaş ilk 2 ay türk telekom altyapısını, sonraki aylarda kendi altyapımızı kullanarak 24 mbite hızı çıkaracağız, dedi.
    Şu anda 17ms ping 11 mbit hız dowlaod geliyor, arasıra 5 e filan düşmesi rağmen şimdilik iyi. Belirtmek istediğim; ben 24 mbit istemiyorum onun için ayrı modem filan ayrı masraf da gerekir şimdi, bu şekilde aynı altyapıda ve aynı hızda kalmasını sağlayamıyoruz?
  • Merhaba,

    Ufak bir bilgilendirme yapmak istiyorum, belki bazı sorunların kaynağı da olabilir. Web adresinden hız kontrolü yapılan yerde 2 tip kontrol var, biri telefon no ile kontrol diğeri adres ile kontrol. Kendi adresim de telefon ve adres kontrolünü denediğim de 50mbit görebiliyorum, ama az önce müşteri hizmetlerini aradığım da 100mbit alabilirsiniz dediler. Kendi altyapımızdasınız dediler. Daha önceleri YAPA sisteminde olduğumu biliyordum, sisteminiz gösteriyordu.

    İkinci değişik durum şu, kardeşimin hattı için aynı sistemi baktığımızda tele no ile alabildği hız 35mbit adres kontrolü ile baktığımızda ise TT hizmeti yok diyor. Bakın burası önemli, sistem adres kontrolünü yaptığında hizmet yok diyor. Ayrıca kardeşim müş. h aradığında da adres ve tel no vermesine rağmen alt yapı yok demişler.

    Bu durum da Türknet sistemi biraz dengesiz çalışıyor, bundan dolayı da adreste göremediği hizmeti bağlayamıyor sanırım. Bağlantı sorunlarının bir kısmı bu bağlamda olabilir. Ayrıca belirtmekde fayda var, santral kardeşimle bana 500mt mesafede, hatta benim binaya kablo yaklaşık 100mt ilerideki fiber dolabından geliyor.

    Yine belirtmek isterim ki 0850 noda ki arkadaşlar oldukça acemi, bazı şeyler oturcak oturmasına da zaman alıcak biraz sanırım.








  • Arkadaşıma tavsiye ettim 10 gün oldu hala bağlanmadı ve sorunu için de doğru düzgün muhattap bulamıyor. Pişman oldum tavsiye ettiğime.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 6364656667
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.