|
TurkNet Destek Burada (1558. sayfa)
-
-
Merhaba, kontrol ettiğimde DSL ışığınız sabit yanıyor ve geçiş işleminiz tamamlanmış. Modem kurulumu yaparak kontrol eder misiniz? -
Merhaba, hattınızda iç tesisatlı bir sorun olmadığını kablolarınızı yeni değiştirdiğinizi ve hattın tekrar kontrol edilmesi bilgisini teknik arkadaşım ile paylaştım. Tekrar kontrol ederek size dönüş sağlayacak. -
Merhaba evet, az önce geçiş işlemlerim tamamlandı ve vermiş olduğunuz kullanıcı adı ve şifre ile değişiklikleri yaptım. Ve anlık olarak 33-34 mbit hız alıyorum. Teşekkürler.
-
Merhaba, cayma bedeli ücreti için servis sağlayıcınız ile görüşmenizi rica ederim. -
Merhaba, kontrol ettiğimde hattınızda 20 saat 47 dakika online olarak görünüyor. Kablosuz ağ ayarlarınızı kontrol ettiniz mi? -
Taahhütsüz TTNet altyapılı Netspeed vdsl üyeliğimi sonlandırıp Türknete geçmek istiyorum. Acaba ıslak imzalı formu doldurarak kargo ile göndermek zorunda mıyım?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Netspeed üyeliğim var. Turknete geçmek istiyorum. Netspeed aboneliğini taşıma işlemi yapıyor musunuz.
Ayrıca ablamın %70 engelli raporu var. İndirimden yararlanabilir miyim.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, ıslak imzalı evraklarınızı kargo ile göndermelisiniz. -
Merhaba, Telekom altyapısı üzerinden hizmet alıyorsanız geçiş işleminizi yapabiliriz. Evraklarınızı göndermeniz durumunda engelsiz tarifemizden de yararlanabilirsiniz. -
Cayma bedelinizin 120 TL' sine kadar karşılıyoruz ama onun dışında çıkacak olan tutar için bir işlem yapamıyoruz. -
Bekleyin öyle geçin ben de öyle yaptım taahhüt bitişine 12-13 gün kala başvurumu yaptım 1 gün önceden geçişim sağlandı
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
arkadaşlar geçen hafta türknete geçtim bağlantı hızıyla alakalı ciddi problemler yaşıyorum 85 tl 100 mb internet diye söylüyolar ama işin aslı öyle değil gördüğünüz üzere 20 mb bağlantı hızım.Dün aksam Netflix açtım şaka gibi göya 100 mb internet,m var değil mi ? Netflix filmi bağlantı hızından dolayı oynatamadı 10 sn oynatıyor bekliyor çözünürlük düşüyor lanet olsun dedim kapattım film mi ve hız testi yaptım sonuç gördüğünüz gibi türktelekomda 35 mb hızda netflix te takılmadan çözünürlük kaybı olmadan izlerken 100 mb internette izeleyemedim yol yakınken iptal edeceğim türknetten hız testi yapıyorum yüksek çıkıyor başka yerden yapıyorum düşük çıkıyor türknet oyun yapıyor arkadaşlar.
-
ilk yaptığım hız testi
-
Cayma bedeli çok çıkar öyle. Dediğim gibi yapın bence 12-13 gün kala başvurunuzu yapın sonra geçişiniz sağlansın.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Kesinlikle haklısınız ben de birkaç gün önce geçiş yaptım. Altyapım 100 mbps destekliyor. Türknetin hız testini yaparken 90 mbps çıkıyor. Diğer hız testi sitelerinde 60-70 hatta bazen 50 mbps. Konuyla ilgili arıza kaydı açtım ama herhangi bir sorun olmadığı söylendi.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhaba binamız yeni yapıldı altyapı sorgulama yaptığımda bina gözüküyor fakat sorgulana ekranın binada altyapı yoktur deniliyor yan tarafımda kullanan var nasıl olacak
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
yaklaşık 1 senedir bazen haftada bir kaç kere yasanan ve uzun süren bağlantı sorunları yaşıyorum (destek ekibine göre olmayan bağlantı sorunları)
turknet uygulamasina her girdiğimde bir uyarı yazısı çıkıyor bu uyarıda bağlantı sorunlarının olabileceği Türk Telekomun bakim yaptığı yazıyor bu bakim çalışması 1 yıldır devam ediyo ve yakın zamanda bitecek gibi de değil
uyarıda yazan tarihe gelince uyarı güncelleniyo ve daha ileri bir tarih yazıyor
bu mesaji bile telefonumdan mobil veri ile yazıyorum çünkü bağlantı sorunu var yine sürekli olduğu gibi
desteğe konuyla alakalı yazdım ve Türk Telekom kaynaklık olduğu için bir şey yapamayacaklarını söylediler galiba Türknet yerine Türk Telekom abonesi yapmışlar beni herhalde yoksa benim para verip aldığım servis için baska bir firmayla muhattap olmamın başka açıklamasi olamaz siz yapamiyosaniz ben mi yapicam ben mi çözücem sorunları madem sizinle alakası yok ben niye aracın firma gibi size odeme yapıyorum giderim Türk Telekom baglatirim en azından karşımda bi muhattap olur sorunlarım ciddiye alınıp çözüm bulunur burda sorunun kendi kendine geçmesin beklemekten iyidir
aldığım ekran görüntülerin sadece bunlar uyarı her guncellendiginde ekran görüntüsü almaya kalksam telefon hafızası yetmez zaten
çözümü bulamayacaksaniz ben başka firma arayışına giricem en kotu Türk Telekoma geçerim
edit: sabah 8den beri internet yok ve destek kaydı da oluşturamiyorum
destek kaydı açmaya çalıştığımda Türk Telekom bakın çalışması bahanesiyle umursamiyorlar bile gerçekten aldığını parayı hak eden üst düzey bir servis :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GOD_A_MAN -- 24 Mayıs 2021; 14:50:29 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
100 Mbps fiber internet kullanıyorum. Turknet sayfasıdan sorgulama yaptığımda 100Mb fiber verileceği ve 85TL ücret gözüküyor. Şu an 100Tl ve 10Tl modem kirası olarak 110TL ödüyorum. Türknet modemi de ücretsiz veritor. Sorum şudur. Bağlantım binaya kadar fiber ve bina içi UTP. Modemi duvardaki RJ45 prize takarak kullanıyorum. Mevcut hali ile 100Mbps hız alabiliyorum. Kendi modemimi Turknet ile kullanabilecek miyim? Verilecek modem yerine daha sonra almayı düşündüğüm Asus DSL-AX82U modemi kullanmak istiyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oup59 -- 24 Mayıs 2021; 12:57:58 > -
1393150 abone numarası, 44032455 destek numarası kontrol edermisiniz. @TurkNetDestek
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EsFaEr -- 24 Mayıs 2021; 14:16:37 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X