Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (1556. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
39.303
Cevap
307
Favori
875.300
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 15541555155615571558
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ayhan54s A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ankastre kutusundan sonraki kısım iç tesisata girmektedir.
  • nofear666 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kademeli olarak yalın geçiş işlemleri yapılmaktadır. Bu süreci hızlandırmak adına kayıt numarasını benimle paylaşabilir misiniz?
  • Merhaba, yaşadığınız sorunu teknik uzmanlarımızın ve saha ekiplerinin kontrol edebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan modem buluşması gereken hızda buluşmuyor kaydı oluşturabilir misiniz?
  • caloom kullanıcısına yanıt
    Merhaba, güzel yorumunuz beni de çok mutlu etti Teşekkür ederim. Keyifli kullanımlar dilerim
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Yardım merkezi kısmında arıza sorgula kısmına dokunduğumda kopma sorununuz vardır diyor. Ayrıca 100 mbps almam gerekirken 50 mbps alıyorum. Destek kaydı açtım ama henüz kimse cevap vermedi.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • MelanchoLy - Man M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunun çözüm sürecinin uzaması üzerine önceliğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Bu konuda arkadaşlarım ekipler ile iletişim halindedir. Sorunu çözmek için elimizden geleni yapacağız. Güncel bilgi aldığımızda arkadaşlarım size bilgi verecektir. Ayrıca konuyu ben de yakından takip ediyorum.
  • akrok A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, TV kampanyamız bulunmuyor. Gelen arama bizim tarafımızdan yapılmamıştır. Bu tarz aramalara itibar etmemenizi rica ederim. Bu konuda hukuki süreç başlattık. Bize yardımcı olmak adına müşteri numaranızı ve sizi arayan numarayı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Ayrıca arkadaşımın tavsiyesiyle türknete geçiş yapmıştım onun referans kodunu size yollamıştım. Uygulama üzerinden eklenip eklenmediğini göremiyorum. Siz yardımcı olabilir misiniz? Arkadaşımın referans kodu sisteme eklenmiş mi?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Arıza çözüm süreci 3 iş günüdür. Arkadaşlarım ve saha ekipleri bu süre içerisinde sorunu çözümleyecektir. Arıza çözüm süreci içerisinde sorununuz çözümlenmezse PM üzerinden benimle iletişime geçebilir misiniz?
  • Merhaba, müşteri numaranızı benimle PM üzerinden paylaşmanız durumunda kontrol ederek size bilgi vereceğim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Neden 3 iş günü? Sıfırdan kurulum yapılmayacak ki? Sistem üzerinden sorun giderilecek. Ne kadar zor olabilir? Bu kadar bekletmenize gerek yok.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ORGANIKHOSAF

    Dolandırıcı hocam o benim arkadaslarımı da aradılar Türknetin tv hizmeti yok



    Benim arkadaşımı arayan numara 0212 929 03 62

    eğer öyleyse ne pislik bu dolandırıcılar ya, internette yavaşlama var mı, 10 dk kapatın açın sinyal güncellenmemiş görünüyor sizde, bununla iyileşecek falan diyor. ödediğim faturayı falan söyleyip onun üstüne şu kadar artış olacak sadece tv hizmeti ile diye de güya kampanyalı fiyat veriyor falan...

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Müşteri numaramı gönderdim size neden cevap verilmiyor?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 8 mayıstan beri internetim yok 8 mayıstan beri sizin ekibiniz kendisine üşeniyorlar sürekli aynı şeyi söyleyip duruyorlar Telekom ekibi ile artık sizin yüzünüzden yüz göz olduk ev tesisatını değiştik olmadı iç tesisatı değiştik olmadı direkten gelen tesisatı değiştik olmadı modem değiştik olmadı yok arkadaş siz neyin peşindesiniz anlamış değilim 1 aydır altyapı çalışması diyorsunuz sorun nerede diyorum bilmiyoruz diyorsunuz artık illallah ettirdiniz 1 ay içersinde vodafone mobil internet aldım 200 TL bunun sorumlusu kim bide utanmadan bana 85 TL fatura gönderiyorsunuz bende onu vermiyecem bu internetimi halledin yeter artık kanser ettiniz beni 22 Mayıs sabah 8'den beri kopuyor gün içerisinde hiç gelmedi Hat takibini istiyorum

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Kodu siz kullandığınız için Siz goremessiniz kodun eklenip eklenmediğini arkadaşınız görebilir. Arkadaşınıza soyleyin arkadaşını getir sekmesine baksin adiniz yazıyormu




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AfterLife61 -- 22 Mayıs 2021; 16:19:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AfterLife61 kullanıcısına yanıt
    Söyledim zaten kendisi müsait değilmiş bakacakmış sonra. Ben de çok merak ettiğim için buraya yazmak istedim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hat tanımlarınızda herhangi bir kısıtlama bulunmuyor. Kablolu bağlantı ile 15'er dakika arayla 3 tane hız testi yaparak aldığınız sonuçları www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı içerisine ekleyebilir misiniz? Arkadaşlarım hız testi sonuçlarını beklemektedir. Gönderdiğinizde gerekli kontrolleri yaparak sizinle iletişime geçecektir.
  • Merhaba, Ahmet Bey'e ait davet kodu girişi yapılmıştır.
  • Erron_Black kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olmak isterim. Oluşturduğunuz destek kaydı numarasını PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Gönderdim ekran fotoğraflarını ama göremiyorum mesaj kısmında. Türknetin kendi hız testinde 90 mbps civarı download alırken diğer hız testi sitelerinde 60-70 mbps civarı download almaktayım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 15541555155615571558
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.