Tekrar merhaba, Daha önce arkadaşımın başvurusu ile ilgili sizden yardım rica etmiştim. Maalesef çözemedik. "Altyapı yok, hat dolu" şeklinde bir yanıt aldık sizden. İşin garibi, Türk Telekom da dahil olmak üzere her firma aynı şeyi söyledi. Diğer firmalarla da iletişim kurduk. Arkadaşım bugün bir komşusu ile görüşmüş ve tesadüfen öğrenmiş. Komşusu, eski internetini taşıtmak için 4 ay uğraş vermiş ve sonunda bağlatmış. Hattı taşımak için gelen ekiplerin dediği şu: "Bina yapılırken tek bir hat çekilmiş, dairelere bağlantı yapmak için binanın hattından daireye yeni hat çekmek gerekiyor". Böyle bir şey mümkün mü acaba? Durumu sizinle paylaşmak istedim. Destek ekibiniz yardımcı olabilirse, ortada çözülebilecek bir durum varsa arkadaşım da Turknet kullanmak istiyor. |
TurkNet Destek Burada (1560. sayfa)
-
-
Merhaba, kontrol ettiğimde evrakların size ulaştırılacağı bilgisi yer alıyor. İşlemlerinizin önceliği için ilgili ekibimize bilgi verdim. Size dönüş sağlayacaklar. -
Merhaba, ilgili ekibimiz ile verdiğiniz bilgileri paylaştım. Başvuru alırken bina tesisatını göremediğimizi bina girişindeki ankastrede sorun varsa ya da port durumlarını görebildiklerini, bina tesisatının internet almak için bir sorun olmadığını kendisinin çektirip kullanabileceğini önemli olanın bağlantının bina girişine gelmiş olmasının gerektiğini ilettiler.
Arkadaşınız ara ara sistemden altyapı kontrolü yapabilir. -
Merhaba, hız profilinizde yaşadığınız sorunun çözümü için saha ekiplerine iş emri gönderdik. Ekiplerden güncel bilgi alarak gelişmeleri sizinle paylaşacağız. -
Merhaba, PM üzerinden gönderdiğiniz mesajınıza yanıt verdim. -
Merhaba, VAE üzerinden verdiğimiz hizmetlerde bu işlemi yapamıyoruz. -
Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim nedeniyle üzgünüm. Sorunun biran önce çözümlenmesi adına teknik ekip yöneticimize bilgi verdim ve gelişmeleri sizinle paylaşacağız. -
Merhaba, hattınızda yaşanan sorunun en kısa sürede çözülmesi için saha ekiplerine bilgi verdik. Ekiplerden güncel bilgi alarak gelişmeleri paylaşacağız. -
Abonelik başvurusu yaptım belgelerimde ulaştı, bir arkadaşımda türknetli olmak istiyor referans kodunu nasıl verebilirim?
@TurkNetDestek
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aldığım ping değerleri ekran görüntüsündeki gibidir. Saat başı pingim fırlıyor. Demin aynısı oldu modemin internet ışığı söndü, internetim koptu yani. Gelmesi uzun sürdü. Hali hazırda açık olan destek kaydımda bir arkadaşınız hat değerlerinizde problem var derken başka bir arkadaşınız yok diyor. Türk Telekom'a bildiriliyor, TT müşterinin enerji sorunu var diye konuyu kapatıyor.(elektriğim hiç gitmemiş olmamasına rağmen) Bu nasıl iştir? Bu mu taahhüt edilen hizmet?
Destek Numarası
43985030
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Euthyphron -- 25 Mayıs 2021; 16:43:32 > -
Merhaba, müşteri numaranızı ve konu linkini PM üzerinden paylaşır mısınız? Davet kodunuzu size verebilirim. -
Merhaba, hattınızı tekrar kontrol etmeleri için teknik ekibimize bilgi verdim. Kontrollerini yaptıktan sonra size dönüş sağlayacaklar. -
44057095 destek numaram. Port değişikliği talep ediyorum. Anlık hız sıfırlanması 15-17 saniye sürüyor ve eba, zoom, online oyun ve benzeri sürekli bağlı kalınması gereken yerlerde donma ve kopma yaşıyorum. Ekipler sürekli hızımı düşürüyor ve kullanıcı hatası demekle yetiniyor. 3 modem denedim aynı şeyler oluyor hepsinde de. Yoğun saatlerde daha fazla yaşıyorum bu sıfırlanmaları. Turktelekom ekiplerinin insafına kaldık galiba.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Az önce TT ekibi geldi ve regletten ölçüm yaptı. Sorunun kendilerinden kaynaklanmadığını ve turknet ile ilgili olduğunu soyledi. Bir başka forumda da benzer sorunu yaşayanlar konu açmış. Onlarda da 10mbps düşüş sözkonusu olmus. Bakın ilk resim aylarca 75-78 mbps kullandığim değerler 2.resim şimdi 65 mbps olan değerler. İkisi nde de aynı Snr aynı hat zayıflamasi. Yorumu size bırakıyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Siz neyi yapabiliyorsunuz ki! Sizden bu kadar şikayet varken acaba bu firmanın sahibi bunları görmüyor ve batışını bilerek mi hazırlıyor 🤔
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EsFaEr -- 25 Mayıs 2021; 21:54:22 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, yaşadığınız sorun ile ilgili teknik uzmanlarımız ve saha ekipleri gerekli kontrolleri ve çalışmaları yapacaktır. Port değişikliğinin uygun görülmesi halinde işlem yaparak size bilgi verecekler. -
Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olmak isterim. Oluşturduğunuz destek kaydı numarasını PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz? -
Merhaba, yapa santralimiz üzerinden hizmet verdiğimiz abonelerimizi fast path moduna alabiliyoruz. Vae altyapısında maalesef bu işlem yapılmamaktadır. Yardımcı olabileceğim farklı bir konu varsa size bu konuda yardımcı olmak isterim. -
Hocam bir konu hakkında PM üzerinden size ulaştım, geri dönüş yapabilirseniz sevinirim. @TurkNetDestek
-
Sozlesmemi yolladim turknet e fakat daireme kadar kablo olmadığı için bağlantı kuramadık iptal edebilirmiyim sözleşme gönderdim sadece nasıl iptal ederim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X