Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (1559. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
39.274
Cevap
307
Favori
874.692
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 15571558155915601561
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, ev telefonuna neden 3 TL yerine 10 TL ödüyorum. Halen 3 TL ödeyen kullanıcılar var. @TurkNetDestek

  • 799799 abone numarası, 43937394 destek numarası

    Normalde 75 mbps paketimiz var, son 1 haftadır aldığımız internet hızı max 10mbps. 3 kere teknik servis geldi. İlk geldiklerinde tamamen internet gitti, ikinci geldiklerinde internet geldi ama hız yine 10mbps civarındaydı, bugün geldiler yine internet tamamen gitti. Artık ne yapacağımızı şaşırdık. Teknik servis eve max 60mbps alabileceğimizi söyledi, onu Turknete söyleyip sınırlandırın dediler. Ama biz normalde 70mbps'e yakın internet hızı alabiliyorduk. Ne yapacağız bu şekilde? Yardımcı olursanız sevinirim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • DR ARER kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaptığınız bu hız testi sonuçlarıyla birlikte online işlem merkezi üzerinden destek kaydı açarak konu linki ile birlikte kayıt numaranızı PM üzerinden benimle paylaşır mısınız? Bende kontrol ederek yardımcı olmak isterim.
  • @TurkNetDestek Pm üzerinden mesaj attım bakabilir misiniz?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: MelanchoLy - Man

    “Merhaba, Açmış olduğunuz arıza kaydı üzerine kontrollerin yapılması için ekiplere bildirmiştim fakat herhangi bir dönüş alamadığım için.Kaydınız ile ilgili kontrolleri yapamıyorum.Bana gelecek bilgiyle eş zamanlı olarak size tekrar dönüş sağlayacağım.“

    Bugün de bu mesajla günü bitirtirecek türknet ve gelen giden olmayacak çünkü Türk Telekom ekipleri, Türk.net i sallamıyormuş gelen mesaj bu.ADSL den VDSL e geçiremeyişlerinin 11.günü. Dönüş alamadım ne demek ya ? Böyle bi boşvermişlik var mı? Koskoca 11 gündür internetim gayrifaal

    Bi yetkili,uzman arkadaş çıkıpta türknet den bizzat ilgilenmiyor. Firmanıza zarar veriyorsunuz. Midemi bulandırdınız. Şu bağlantım aktif olsun ilk işim sizden kurtulmak. 5 yıldır Türk.net kullandım herkese de tavsiye ettim. Ama değmezmişsiniz.

    Bugün 14. Gün oldu Allah belanızı versin. Hala vdsl e geçiremediniz. Telefonuma internet paketi alıyorum sürekli sizin yüzünüze bunları kim karşlılayacak türknet ?


    TurkNet Destek Burada


    bugünkü kopyala yapıştır gelen cevap devam ediyor. Koskoca 14 gün




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MelanchoLy - Man -- 24 Mayıs 2021; 15:5:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • berkanserifoglu B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hız profilinizde yaşamış olduğunuz sorunun çözümü için ekiplere tekrardan bilgi vererek yeni bir iş emri gönderdik. Gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
  • nyks10 N kullanıcısına yanıt
    Merhaba, telefon hattı için öncesinde bir ücret almıyorduk ve telefon + internet 85 TL' idi. Telefon hattı ücretlendirilmeye başladıktan sonra mevcut müşterilerimiz telefon hattı için 3 TL ödeyerek devam ettiler, yeni abonelik başlatan abonelerimizde telefon hattına 10 TL ödeme yapıyor.
  • EsFaEr kullanıcısına yanıt
    Merhaba, YAPA' da fast path moduna alabiliyoruz ama VAE' de bu işlemi yapamıyoruz.
  • oup59 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, adresinizde yerleşik operatörün fiber altyapısı varsa onların verdiği modemi kullanabiliyorsunuz.
  • blackeagle_x B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, altyapı için bağlı olduğunuz Telekom Müdürlüğü ile görüşebilirsiniz.
  • GOD_A_MAN kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. Konu linkini ve müşteri numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • Merhaba, mesajınızı kontrol ederek yanıt vereceğim.
  • MelanchoLy - Man M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorun için üzgünüm. Hattınızda YAPA - VAE dönüşümü yapılıyor. Hatta etiket bırakmaları için yerleşik operatöre tekrardan bildirimde bulunduk. Bende işlemlerinize öncelik verilmesi için teknik arkadaşıma bilgi veriyorum.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhaba pm den mesaj yazdım bakabilir misiniz

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Upload da var ama! Neden alamıyorsunuz? Turk Telekom'a bunu yaptıramadığınız için mi?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EsFaEr -- 24 Mayıs 2021; 16:42:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNet bile böyle bir değer görmemiştir emin olun Download Rekoru Bende Sanırım ve bu ayın bitmesine 7 gün kaldı ve 3 Ay olacak sorunum giderilmedi Turk Telekom beni arıyorlar bırakın Turknet sizinle ilgilenmiyorlar diye sizi 24Mbps Paket geçirelim dediler sonunda O olacak Galiba


    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tyres -- 24 Mayıs 2021; 17:48:23 >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Çok adi bi firmasınız. Twitter’dan, cimerden BTK bulabildiğim her yerden şikayet edicem. 5 senelik abonenizim yaptığınız ayıp ADSL den vdsl e geçeyim dedim burnumdan getirdiniz. Aşağılık firmasınız, sizin yüzünüze vdsl modem aldım 600 lira verip, telefonuma şu 14 günlük süreçte bi dünya para verip internet paketi aldım.

    Bulabildiğim her yerden ekşisözlük, teknoloji siteleri konu açıp sizin gibi üç kuruşluk firmalarla muhattap olmamalarını ve mağduriyetimi dile getiricem




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MelanchoLy - Man -- 24 Mayıs 2021; 19:14:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @TurkNetDestek 3TL lik telefon hizmeti için 10 TL almanız(3 katından fazla) çok mantıklı değil. Bugün ben şahsen sırf bu ikili ayrımcılıktan dolayı hizmetimi iptal ettireceğim de yarın öbür gün daha büyük sonuçları da olabilir tabi.

  • Merhaba. Uzun süredir sorunsuz kullandığım 75mbps hız bugün 65mbps lere düştü. Modemi defalarca kez tekrar başlattım. Fakat çözülmedi. Snr 6.3 seviyesinde asla kopma olmadan 72mbps min altına hiç dusmuyordu. Hatta 78 leri bile görüyordum. Tüm kabloları kontrol ettim. Zaten modem regletten 3 metre Cat 6 ile bağlı. Yani kablolama kusursuz. Destek no: 44043657



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi motomurat -- 24 Mayıs 2021; 21:5:6 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Destek no : 43996648

    Abonelik BAŞLATACAKTIK . EVRAKLARI siz mi alacaksınız? Biz mi kargolayacağız? Yarın turktelekom sözleşmemin son günü. Hızlandırma imkanı var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gulnare -- 24 Mayıs 2021; 21:19:53 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 15571558155915601561
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.