Umarim hızlı çözümlenir. 4 mbps ile hiçbir sey yapamıyorum. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
TurkNet Destek Burada (1317. sayfa)
-
-
Merhaba, kullanıcı adı ve şife bilginizi gönderdim. Gönderdiğim bilgiler ile tekrar kurulum yapmayı dener misiniz? -
Merhaba, herhangi bir sorun yaşadığınız zaman arıza kaydı oluşturmanız durumunda teknik ekiplerimiz kontrol ediyorlar. Fiber aboneliklerde geçiş işlemi yapıldığında mevcut modeminiz ile devam ediyorsunuz. -
Merhaba, kontrol ettiğimde hattınız 21 saat 46 dakika online olarak görünüyor. Wifi de sorun yaşıyor olabilirsiniz. Kablosuz ağ ayarlarınızı kontrol ettiniz mi? -
denedim olmadi. bugun kurulum yapan kisiyle gorustum. oime soyleyin hattinizi resetlesin takili kalmis gibi biseyler soyledi bilginize.quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, kullanıcı adı ve şife bilginizi gönderdim. Gönderdiğim bilgiler ile tekrar kurulum yapmayı dener misiniz?
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
12 gün önce nakil talebi verdim hala internetim gelmedi. Zaten 9 günde nakil islemini gerceklestirebildiniz. 3 gundur de teknik sorun yuzunden bekliyorum. Rezaletsiniz gercekten. 2462302754 - 1471419@TurkNetDestek
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba. DSLAM kilidi olduğu ve NmsHızProfil'i ayarlanamadığı için 88Mbps'e sabitlenmiş durumda hocam. Direkt mesajlarınızı kontrol ederseniz size har değerlerimin ekran görüntüsünü ilettim. @TurkNetDestek
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi poybot -- 11 Kasım 2020; 21:45:46 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sayın Yetkililer, @TurkNetDestek, Merhabalar
Modemimde İnternet ışığı yanmıyor ve internetim yok. Dünde aynı sorunu yaşamıştım. Yardımcı olursanız sevinirim. Kolay gelsin.
Bayram TUĞLU
Müşteri no :1886212
Destek no:38288701
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yarım saattir dsl ışığım yandığı halde internetim yok ve bir kaç gündür akşam saatlerinde sürekli kesintiler yaşıyorum. Ayrıca turknete geçirdiğim arkadaşlarımda da aynı sorun mevcut.genel bir sorun mu var?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darK_Ness -- 11 Kasım 2020; 22:45:28 >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
@TurkNetDestek Allah aşkına şu VAE geçişi için inceleme yapacak arkadaşlara söyleyin az acele etsin. 5 mbps bağlantıyla hiçbir şey yapamıyorum. VAE geçişi için altı üstü bir kontrol yapacaklar ve onaylayacaklar onda da 1 ay uğraştırmayın. 4 yıldan fazladır müşterinizim zorla başka ISS'ye geçirtmeyin. En sonunda Millenicom'a geçeceğim yoksa. Bu arada sizin siteden altyapı sorguladığımda 50 gözüküyor diğer ISS'lerden sorguladığımda 75 gözüküyor birde 50 mbps bağlatırsanız onlada uğraşmayalım. Bu arada hat kendi kendine VDSL geçmiş 2km mesafeden VDSL sinyali almaya çalışıyor modem SNR margin yerlerde CRC hataları dolu 5 mbps'yi bile düzgün alamıyorum
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xgny58x -- 11 Kasım 2020; 23:22:45 >
-
İstanbul/Zeytinburnu çöktü galiba
-
Bilgi alabildiniz mi ? 15 Ekim'den şu ana kadar internetim yok. Ve gerçekten yordu beni artık.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Burada sadece sorunlu kullanıcılar var. Burdan gerekli bilgiyi almanız çok zor 😃
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Son 1 aydır devamlı kesintiler yaşıyorum... Sürekli aniden web sayfası açmama problemleri yaşıyorum. Turknet son zamanlarda altyapı çalışması olacağını, gece 02:00 ile 06:00 arası kesintiler yaşanabileceğini belirten mail gönderiyor. İstanbul Fatih-Aksaray mahallesi bölgesinde sık sık altyapı çalışması neden var? Bu böyle devam edecekse Kablonet'e geçmeyi düşünüyorum.
-
Abone Numarasi
1860483
Destek Numarası
37719904
@TurkNetDestek TurkTelekom artik bugun sinyal vermeye gelecek mi? Ekibinizden arkadas dun geldi ve TurkTelekom sinyal vermeye gelip kablolari baglamadan gitmis dedi. Elektrikci cagirayim o yapiyorsa dedim hayir onlar yapamaz Turk telekom gelmesi gerek dedi. Cidden yildim artik bi yardimci olun bugun bitsin bu is.
-
1802510 numaralı aboneliğimde 75mbps olan paketi kullanmama rağmen gerekli hızları vermiyorsunuz üstüne telefon hizmetimi bir haftadırm bağlayamadınız.
1895501 numaralı aboneliğimi ise konudan bihaber müşteri temsilcisi bana 2 dk içinde açtırdı lakin 1 haftadır kapatamıyorsunuz. E-devletten, mailden her yerden size dilekçemi gönderdim lakin bir dönüş alamıyorum. Artık çözün şu sorunları.
-
knight online oyununda turknet kullanan herkes kopma yaşıyor.oyunun discord kanalında diğer oyuncularla da konuşuyorum.buna bir çare bulun artık iş çığrından çıkmaya başlıyor
-
@TurkNetDestek burada cevaplar tam olarak kime veriliyor :) belli değil. tag yapıp cevap verilse nasıl olur.
-
Sayın Yetkililer, @TurkNetDestek, Merhabalar
İnternet sitenizde Fast path moduna geçiş yapma şansım olduğu söyleniyor. Fast path moduna geçiş yapmak istiyorum.
Bayram TUĞLU
Müşteri no:1886212
Devre numarası:8835619002
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aboneliği sonlandırdıktan sonra kullanmadığımız günlerin para iadesini nasıl alıyoruz? Bugün Türk Telekom'a geçiş yaptım, Türknet aboneliğimi bugün sonlandıracağım. Fakat bu ayın faturası dün kesildi ve henüz ödemedim. Bu durumda tam ay faturasını ödeyip iade mi almalıyım? Yoksa faturayı ayrıldıktan sonra tekrar düzenliyorlar mı ?
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X