Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (1317. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
39.322
Cevap
307
Favori
875.952
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13151316131713181319
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Umarim hızlı çözümlenir. 4 mbps ile hiçbir sey yapamıyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, kullanıcı adı ve şife bilginizi gönderdim. Gönderdiğim bilgiler ile tekrar kurulum yapmayı dener misiniz?
  • trhazel T kullanıcısına yanıt
    Merhaba, herhangi bir sorun yaşadığınız zaman arıza kaydı oluşturmanız durumunda teknik ekiplerimiz kontrol ediyorlar. Fiber aboneliklerde geçiş işlemi yapıldığında mevcut modeminiz ile devam ediyorsunuz.
  • Madesti kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kontrol ettiğimde hattınız 21 saat 46 dakika online olarak görünüyor. Wifi de sorun yaşıyor olabilirsiniz. Kablosuz ağ ayarlarınızı kontrol ettiniz mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, kullanıcı adı ve şife bilginizi gönderdim. Gönderdiğim bilgiler ile tekrar kurulum yapmayı dener misiniz?
    denedim olmadi. bugun kurulum yapan kisiyle gorustum. oime soyleyin hattinizi resetlesin takili kalmis gibi biseyler soyledi bilginize.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 12 gün önce nakil talebi verdim hala internetim gelmedi. Zaten 9 günde nakil islemini gerceklestirebildiniz. 3 gundur de teknik sorun yuzunden bekliyorum. Rezaletsiniz gercekten. 2462302754 - 1471419@TurkNetDestek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Merhaba. DSLAM kilidi olduğu ve NmsHızProfil'i ayarlanamadığı için 88Mbps'e sabitlenmiş durumda hocam. Direkt mesajlarınızı kontrol ederseniz size har değerlerimin ekran görüntüsünü ilettim. @TurkNetDestek




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi poybot -- 11 Kasım 2020; 21:45:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sayın Yetkililer, @TurkNetDestek, Merhabalar

    Modemimde İnternet ışığı yanmıyor ve internetim yok. Dünde aynı sorunu yaşamıştım. Yardımcı olursanız sevinirim. Kolay gelsin.

    Bayram TUĞLU

    Müşteri no :1886212

    Destek no:38288701


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarım saattir dsl ışığım yandığı halde internetim yok ve bir kaç gündür akşam saatlerinde sürekli kesintiler yaşıyorum. Ayrıca turknete geçirdiğim arkadaşlarımda da aynı sorun mevcut.genel bir sorun mu var?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darK_Ness -- 11 Kasım 2020; 22:45:28 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • @TurkNetDestek Allah aşkına şu VAE geçişi için inceleme yapacak arkadaşlara söyleyin az acele etsin. 5 mbps bağlantıyla hiçbir şey yapamıyorum. VAE geçişi için altı üstü bir kontrol yapacaklar ve onaylayacaklar onda da 1 ay uğraştırmayın. 4 yıldan fazladır müşterinizim zorla başka ISS'ye geçirtmeyin. En sonunda Millenicom'a geçeceğim yoksa. Bu arada sizin siteden altyapı sorguladığımda 50 gözüküyor diğer ISS'lerden sorguladığımda 75 gözüküyor birde 50 mbps bağlatırsanız onlada uğraşmayalım. Bu arada hat kendi kendine VDSL geçmiş 2km mesafeden VDSL sinyali almaya çalışıyor modem SNR margin yerlerde CRC hataları dolu 5 mbps'yi bile düzgün alamıyorumTurkNet Destek Burada TurkNet Destek Burada 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xgny58x -- 11 Kasım 2020; 23:22:45 >




  • İstanbul/Zeytinburnu çöktü galiba

    TurkNet Destek Burada
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Bilgi alabildiniz mi ? 15 Ekim'den şu ana kadar internetim yok. Ve gerçekten yordu beni artık.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • trhazel T kullanıcısına yanıt
    Burada sadece sorunlu kullanıcılar var. Burdan gerekli bilgiyi almanız çok zor 😃

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Son 1 aydır devamlı kesintiler yaşıyorum... Sürekli aniden web sayfası açmama problemleri yaşıyorum. Turknet son zamanlarda altyapı çalışması olacağını, gece 02:00 ile 06:00 arası kesintiler yaşanabileceğini belirten mail gönderiyor. İstanbul Fatih-Aksaray mahallesi bölgesinde sık sık altyapı çalışması neden var? Bu böyle devam edecekse Kablonet'e geçmeyi düşünüyorum.


    @TurkNetDestek


    TurkNet Destek Burada


    TurkNet Destek Burada
    TurkNet Destek Burada




  • Abone Numarasi

    1860483


    Destek Numarası

    37719904


    @TurkNetDestek TurkTelekom artik bugun sinyal vermeye gelecek mi? Ekibinizden arkadas dun geldi ve TurkTelekom sinyal vermeye gelip kablolari baglamadan gitmis dedi. Elektrikci cagirayim o yapiyorsa dedim hayir onlar yapamaz Turk telekom gelmesi gerek dedi. Cidden yildim artik bi yardimci olun bugun bitsin bu is.

  • 1802510 numaralı aboneliğimde 75mbps olan paketi kullanmama rağmen gerekli hızları vermiyorsunuz üstüne telefon hizmetimi bir haftadırm bağlayamadınız.

    TurkNet Destek Burada


    TurkNet Destek Burada




    1895501 numaralı aboneliğimi ise konudan bihaber müşteri temsilcisi bana 2 dk içinde açtırdı lakin 1 haftadır kapatamıyorsunuz. E-devletten, mailden her yerden size dilekçemi gönderdim lakin bir dönüş alamıyorum. Artık çözün şu sorunları.





  • knight online oyununda turknet kullanan herkes kopma yaşıyor.oyunun discord kanalında diğer oyuncularla da konuşuyorum.buna bir çare bulun artık iş çığrından çıkmaya başlıyor

  • @TurkNetDestek burada cevaplar tam olarak kime veriliyor :) belli değil. tag yapıp cevap verilse nasıl olur.

  • Sayın Yetkililer, @TurkNetDestek, Merhabalar

    İnternet sitenizde Fast path moduna geçiş yapma şansım olduğu söyleniyor. Fast path moduna geçiş yapmak istiyorum.

    Bayram TUĞLU

    Müşteri no:1886212

    Devre numarası:8835619002


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aboneliği sonlandırdıktan sonra kullanmadığımız günlerin para iadesini nasıl alıyoruz? Bugün Türk Telekom'a geçiş yaptım, Türknet aboneliğimi bugün sonlandıracağım. Fakat bu ayın faturası dün kesildi ve henüz ödemedim. Bu durumda tam ay faturasını ödeyip iade mi almalıyım? Yoksa faturayı ayrıldıktan sonra tekrar düzenliyorlar mı ?

  • 
Sayfa: önceki 13151316131713181319
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.