Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (1319. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
39.321
Cevap
307
Favori
875.890
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13171318131913201321
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, eğer bulunduğunuz bölgede altyapı sorunu varsa bu sebeple çalışma yapılıyordur.

    TurkNet Destek Burada TurkNet Destek Burada TurkNet Destek Burada 

  • Merhaba @ TurkNetDestek,


    Destek numaram 38322430

    Kendi isteğimle hızımı düşürtmüştüm. Tekrar normale çekilmesini talep ediyorum.

  • 4.5 yillik üyeliğimi iptal edip millenicoma geçtim umarım onda da sıkıntı yaşamam. Buradaki arkadaşlara Allah yardim etsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kayit no : 38317049 olan sorunum giderildi. Teşekkürler

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Buyrun @TurkNetDestek bey.

    Destek konusu personal şikayetinden indirim yansımadıya dönmüş. Sizin ekip bizi salak sanıyor galiba.

    Ses kayıtlarıda dinlenmiştir artık. Personale gerekli işlemler yapılacaktır demişleri daha önceden ceza verceğinize maaşından bana söylenen miktarı alsınlar o zaman.

    Bana 85+99 lt kardeşime 85 tl borcunuz var. Ben bana söyleneni istiyorum fazlası değil.

    Tüketici hakem heyetine ilettim konuyu. Burda alamazsak öbür tarafta alırız illa.


    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmt9417 -- 13 Kasım 2020; 9:56:3 >
  • @TurkNetDestek Merhaba, 2 haftadır bağlantımda anlık kopmalar oluyor. bu ping kayıpları sonrası VPN bağlantım kopuyor, PS ile oyundaysam eğer oyundan düşüyorum. Wifi ve Kablo ile denedim sonuç aynı. Destek kaydı açmadım ve işlerin sarpa sarmasından da korkmuyor değilim.


    Ne önerirsiniz? Random olarak yaşanıyor bu kesintiler. Süreleri çok değişken.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: mu7y

    26sından beri bağlantı bekliyoruz sayenizde Turkcell i zengin ettik. Kimseye tavsiye etmiyorum rezil olmak isteyen şansını denesin.
    Buradan yazıyım belki ilgilenen olur mağduruyetimiz son bulur abone no:1877026

    Durum aynı. Ayın 13 ü için randevu verildi fakat hala arayan soran yok günün yarısı bitti. Bu arada suçu TTNet e atmayı bırakın ben çözüm bekliyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, kullanıcı adı ve şifre bilginizle kurulum yaptığınızı ancak sorunun devam ettiği bilgisini ilettim. Hattınızı tekrar kontrol ederek teknik arkadaşım bilgi verecek.

    Sorunum hala devam etmekte 4 gündür internet alamıyorum sınavlarım yaklaşıyor. Sorunum ISS kaynaklı, DSL linkim var IP yok. kullanıcı adı şifremmi değişti portummu değişti durduk yere internetimin gitmesi hayra alamet değil, insanlar DSL alamaz altyapı sorgulanması gerekir, ben DSL alıyorum fakat IP alamıyorum lütfen artık şu sorunu çözebilirmisiniz..


    @TurkNetDestek




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AksLepis -- 13 Kasım 2020; 15:1:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Akşam saatlerinde internet hızları 30-70 lerden 3-10 a düşüyor aşırı dalgalanmalı, musluğu kısmışlar, yoğun saatlerde olur normaldir diyorlar ama, 3 5 gün öncesine kadar olmuyordu, youtube netflix videolar takılmaya başladı.

  • GoldenEye350 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sırasıyla foruma ve PM' deki mesajlara yanıt veriyorum. Yoğunluk olması nedeniyle dönüş yapmam biraz gecikebiliyor.

    Teknik uzmanlarımız sürecin uzaması üzerine yerleşik operatör ile iletişime geçmiştir. Güncel bilgi aldıklarında size bilgi verecekler. Ben de önceliğini ilettim.
  • Nor N kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kurulum hizmetimizden yararlanıyorsanız ekipleriz randevu oluşturarak adresinize gelecektir.
  • :SworD: kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hattınızı kontrol ettiğim zaman altyapınız 95 Mbps' ti destekliyor ve modem şu anda 88 Mbps' de buluşuyor. Tekrar kontrol eder misiniz?
  • darK_Ness D kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hat değerlerinizde düşüklük bulunuyor. Arkadaşlarım arızayı saha ekiplerine bildirmiştir. 3 iş günü içerisinde sorunu çözümleyerek size bilgi vereceğiz.
  • Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • moozcan kullanıcısına yanıt
    Merhaba, paketinizi arkadaşlarım tekrar 75 Mbps'e kadar VDSL olarak güncelledi. Keyifli kullanımlar dilerim.
  • software_neo S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorunun çözümlendiğine sevindim. Keyifli kullanımlar dilerim
  • ahmt9417 A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kayıt numarasına PM üzerinden ulaşamadım. Benimle paylaşmanız durumunda kontrol ederek bilgi vereceğim.
  • Fr.BJK kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız kesintileri teknik uzmanlarımızın ve saha ekiplerinin kontrol edebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz?
  • mu7y M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aktivasyon işlemlerinizi kontrol ettiğimde başvurunuz yapılmıştır. Yerleşik operatör tarafından başvurunun onaylanması bekleniyor. Arkadaşlarım bildirimde bulunmuştur. En kısa süre içerisinde onaylandığına yönelik bilgi verecekler.
  • AksLepis A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • 
Sayfa: önceki 13171318131913201321
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.