Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (1315. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
39.213
Cevap
305
Favori
873.405
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 13131314131513161317
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ahmt9417 A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • bilgijani B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, paylaştığınız bilgiyi teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım bu konuda yerleşik operatör saha ekiplerden güncel bilgi talep ederek sizinle paylaşacaktır.
  • Merhaba, yaşadığınız sorunu teknik uzmanlarımızın ve saha ekiplerinin kontrol edebilmesi için www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz? Konuyu yakından takip edebilmem için kayıt numarasını PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • ozan7 O kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek önceliğini teknik uzmanlarımıza iletebilmem için GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • cgiyte C kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kurulum sırasında sinyal alınmaması üzerine arızayı saha ekiplerine ilettik. Ancak yerleşik operatör saha ekipleri sorunun müşteri sorumluluğunda olduğu bilgisini vermiştir. Arkadaşlarım bunun üzerine tekrar kontrol edilmesini talep etmiştir. Ben tekrar önceliğini talep ettim. Bu konuda arkadaşlarım kısa süre içerisinde sizinle iletişime geçecektir.
  • inceprivate1 İ kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanın çözüm sürecinin uzaması üzerine önceliğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım yerleşik operatör saha ekiplerinden güncel bilgi alarak sizinle iletişime geçecektir. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
  • SerkanAykut85 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol ettiğimde altyapı kaynaklı sorun nedeniyle red verilmiştir. İlgili birimimiz yerleşik operatör ile iletişim halindedir. Önceliğini tekrar aktivasyon birimimize ilettim. En kısa süre içerisinde sorunu çözümleyerek hizmeti aktif edeceğiz. Konuyu yakından takip ediyorum.
  • Herkese iyi forumlar.
    Türk Telekom saha dolabını değiştirdi tip 7 kabin koydu bugün bağlamışlar altyapıyı sorguladigimda 74 mbps’ye kadar alabiliyorum Türknet üzerinden sorguladigimda 35 gözüküyor. Su anda yapa altyapısından 10 mbps alıyorum hattımı VAE’ye cevirirler mi?
    Müşteri no 821445 abone no 2126906988.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    29 ekimde ttnet geçişinde kapatılan İnternet sonunda bugün geldi. Siz, cevap yazınca çözüme yönelik hareketlenme oluyordu(mesaj, geri dönüş vs). Onun için size teşekkür ediyorum.

    Birde taahhüt olarak fiber 100 Mbps denildiğinden buna yakın bir değer gelirse aliyyül alâ olur. Şu an modem 2.4Ghz de bağlanınca 42, 5Gz de 70 geliyor. Teşekkürler, iyi çalışmalar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Bu duyduğum kaçıncı aynı cümle sayısını unuttum. Çok Profesyonel temsilciniz arıyor ve sizin söylediğiniz gibi ankastre arızası diyor, eee ne olcak diyorum telekom ile görüşün diyorsunuz telekom muhatap olmuyor benimle siz olmuyorsunuz bu nasıl kısır bir döngü böyle.

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Hocam istediğiniz bu sanırım. Lakin oim den arıza kaydı açmaya korkuyorum. Zira elimizdeki de gitmesin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Abone Numarasi

    1860483


    Destek Numarası

    37719904



    @TurkNetDestek Bugun gelirler mi ne diyorsun?

    Musteri sorumlulugunda ne demek bir de?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cgiyte -- 10 Kasım 2020; 11:3:10 >
  • xgny58x kullanıcısına yanıt
    Merhaba, teknik uzmanlarımızın geçişin uygunluğunu kontrol edebilmesi için 38211982 numaralı kaydınızı oluşturduk. Arkadaşlarım incelemelerini tamamladıktan sonra geçişin uygun olması durumunda sizden onay alarak süreci başlatacaktır.
  • bilgijani B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ben teşekkür ederim. Keyifli kullanımlar dilerim
  • SerkanAykut85 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arkadaşlarım yerleşik operatör ile iletişim halindedir. Bildirimde bulunmuştur. Güncel bilgi aldığımızda sizinle paylaşacağız. Yerleşik operatöre bildirimde bulunduğumuz mail içeriği aşağıdaki gibidir.

    "Müşterimiz sorunu çözmek istediğinde Türk Telekom Müdürlüğü tarafından bizim müşterimiz değilsiniz biz işlem yapamayız, operatörünüz ile görüşün şeklinde bilgi iletilmiş ancak ankastre sorunun çözülme yetkisi Türk Telekomdadır. Konu hakkında ve çözümü hakkında detaylı bilgi iletmenizi rica ederiz."
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    bilgilendirme için teşekkürler. Umarım geçiş olur 4 yıldan fazladır sizin müşterinizim dilerim bozulmaz bu durum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • motomurat kullanıcısına yanıt
    Merhaba, tracert sonuçlarını başlangıcından bitişine kadar ekran görüntüsünü www.turk.net/oim sayfamızdan kayıt açarak iletebilir misiniz? Arkadaşlarım network ekiplerimize iletecektir.
  • cgiyte C kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arkadaşlarım arıza çözüm sürecinin uzaması üzerine yerleşik operatöre bildirimde bulunmuştur. Kısa süre içerisinde saha ekipleri hattı sağlama alarak etiketleyecektir. Bu sorunu çözümlemek için elimizden geleni yapıyoruz. Gelişme olduğunda size bilgi vereceğiz.
  • xgny58x kullanıcısına yanıt
    Anlayışınız için ben teşekkür ederim. İyi günler dilerim.
  • valla geçicektim fakat çoğu kişi müş hiz ulaşılmıyor deyince vazgeçtim türk telekoma devam ne yapalım

  • 
Sayfa: önceki 13131314131513161317
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.