Şimdi Ara

TürkNet Bakir Altyapi Sorunsali

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
12.761
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bir kaç önce turknet akn ve hız sorgulama yaptım vereceği hız 35 mbs Vdsl gösterdi. Sonra basvurdum evraklarim teslim edildi aktivasyon bekliyorum ama şimdi ise sorguladigimda nedense Adresinizde bakır altyapı olmadığından başvurunuza devam edemiyoruz diyor neden boyle oldu acaba? @TurkNetDestek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Geçmiş olsun saha dolabında port kalmamış Sizi etkileme ihtimali düşük çünkü artık online başvuru yaptığınızda evraklar ulaşmadan port tahsisi yapılıyordu, tabi değişmediyse.
  • Evraklar teslim edildi diger gun telekom yetkilisi geldi kablo falan cekti kutudan herseyi hazirladi. insallah dedigin gibi olmaz :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı sorun bende de var.Benim başvuru tamamlandı 16mbit hatta tanımlı internet alıyorum Vdsl geçmek istiyorum hat 35 mbit destekliyor yazıyordu başvurmadan önce.Şimdi Adresinizde bakır altyapı olmadığından başvurunuza devam edemiyoruz yazıyor.
  • Suan ne durumda hocam netiniz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim bağlantı sürecim 20 gün kadar sürdü. Bu sırada da dediğiniz gibi 16 mbit göstermeye başladı ama bağlantı yapıldıktan sonra 35 mbiti görünce rahatladım :)
  • Sizi etkilemez.Sizin işleminiz tamamlanmış.
  • Merhaba, sizin işlemlerinize başlandığı için muhtemelen adınıza ayrılmış port vardır. Sorun sizi etkilemez. Sizden sonra internet hizmeti almak isteyen diğer kullancılar portun boşalmasını beklerler.
  • TurkNet yetkilisi sizin adınıza port ayrılmıştır diyor fakat arkadaşımı TurkNet'e davet ettim, sizin sorununuzu aynen yaşıyor, her detay aynı. TurkNet yetkilisine forumdan özel mesaj attım, port yok diye cevap verdi, başvururken vardı, telefon hattı çekilirken de vardı fakat birden bire "bakır altyapı" hatası çıktı ve destek için TurkNet yetkilisine yazınca port yok dedi. Üstelik son yazdığıma da cevap vermedi. Artık çözüm üretemediğinden cevap vermemiş olabilir. Şikayetler çok fazla şu sıralar, görmemiş de olabilir, bu konuda hakkını yemeyelim hemen. Peki bu olayları nasıl yorumlayabiliriz? Son 2-3 haftadır şikayetler 2-3 katına çıktı TurkNet'te. Sürekli PORT sıkıntısı, sürekli HIZ düşmesi yaşanıyor. Peki TurkNet ne yapıyor? Maalesef hiçbir şey yapamıyor. Aylardır gözlemlediğim şikayetlere göre TurkNet'in hiçbir yaptırımı yok, Türk Telekom'un kafasına esiyorsa yapar, esmiyorsa yapmaz, olay bundan ibaret. Ben de TurkNet üyesiyim ve yaklaşık 1 yıldır hiç sıkıntı yaşamadım, çok şükür ki altyapım sağlam, aksi halde mağdurların arasındaydım. Arkadaşımı "gel yahu, süper" şeklinde davet ettim ve şu an mahcup oldum. Hala TurkNet'i öneriyorum, mücadele veriyor sonuçta, destek olmazsak batar gider. Şu da bir gerçek ki TurkNet bu PORT, KESİNTİ ve HIZ konularına el atmazsa bayağı abone kaybı yaşayacak ve akıllarda "sorunlu" olarak bilinecek.




  • kron0S K kullanıcısına yanıt
    Merhaba, forum tarafı dediğiniz gibi çok yoğun olduğu için PM tarafına çok sık bakamıyorum. Bu yüzden gözden kaçmış olabilir. Özür dilerim. Dediğiniz gibi bir durum olabilir. AKN kaldırdıktan sonra hizmetimize yoğun bir talep oldu ve bazen yetişemediğimiz oluyor. Hız kayıpları için ise ilk iki gün bir sorun oldu bunun sebebi ise altyapı güncellemesi yapıldı. Port olmaması durumu bizimle bir ilgisi yoktur. Bağlı bulunduğu santral dolabında port olmuyor. Port talebi için ise bölgenizde bulunan TT müdürlüğüne talep oluşturmanız gerekiyor.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Yani kuzuyu kurt'a göndermek zorunda kalıyorsunuz. TT müdürlükleri port veya altyapı talebinde bulunan vatandaşlara, tek marka saçmalığından faydalanarak dayatma veya hile ile TTNET A.Ş. abonelik sözleşmesi (muhtemelen 24 ay taahhütlü) imzalatıyor.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Benim anlamadığım olay şu: Başvuru sırasında port vardı, bal gibi de her yerde 35 mbps yazıyordu. Başvurudan birkaç gün sonra Telekom yetkilisi gelip telefon bağlantısını yapıyor ve numara tahsis ediliyor. Bu olaydan sonra sorgulamaya çalıştığımızda "bakır altyapı yok" hatasıyla karşılaşıyoruz. Burada siteniz YANLIŞ bilgiler veriyor YA DA Türk Telekom dalga geçiyor, port vermiyor, kendi müşterilerine ayırıyor. Farklı yorumlanabilecek bir tarafı yok. Telefon bağlantısı bile yapılıyor, o zamana kadar port tahsis etmiyor musunuz?
  • kron0S K kullanıcısına yanıt
    Telefon ve internet için tt'ye ayrı ayrı başvuru yapılıyor (çünkü bunlara bakan birimler ayrı). Mevcut durumda önce telefon başvurusu, telefon tahsisi, sonra xDSL başvurusu, port tahsisi şeklinde süreç ilerliyor. Aradaki adımlarda da portu kapan kapıyor. Sizin durumda anladığım kadarıyla telefon tahsisi yapıldıktan sonra xDSL port başvurusu yapıldığında "port yok" hatası alınmış yani boş gözüken portları başkaları kapmış. Başvurunun en başında portu rezerve etse hiç sorun olmayacak.
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    TurkNet yetkilisi konuyu açan arkadaşa "Sorun sizi etkilemez" yazmış. Bizim işlemlere de başlandı, günler geçti, port sıkıntısı çıktı.
  • kron0S K kullanıcısına yanıt
    Sizin hizmetinizi kontrol edelim. Bana PM üzerinden GSM numaranızı iletir misiniz?
  • kron0S K kullanıcısına yanıt
    Sizde port başvurusunu geç yapmışlar o zaman.
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    TurkNet yetkilisiyle konuştum, sistemde görünen hata: Numara alımında bir sıkıntı yaşanmış. Umarım port sıkıntısı yoktur, bekleyelim bir süre daha.
  • kron0S K kullanıcısına yanıt
    Önce internet aktivasyonunu yapsın, telefon önemli değil
  • bende sorgulama yaptım gayet normal altyapı var yazdı, bir kaç gün sonra bakır kablo yok uyarısı almaya başladım ve aylardır böyle. hemen yanımızda ki bina da bu uyarıyı vermiyor.

    port olmayınca port yok uyarsı veriyormuş zaten, başka bir sorun var ve kimse ilgilenmiyor.

    yanlış değilse telekom vdsl desteklese bile kutuyu fiber olarak gösteriyormuş. millenicom da sorgulama yaptığımda 85 mbit çıkıyor. bu olay sadece turknet e yapılıyor sanırım.

    anlaşmaları mı yok, gıcıkları mı var orası belli değil. veya küçük bir güncelleme gerekli ama ne turknet ne de telekomun umurunda değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fantasticoo -- 6 Ekim 2017; 17:44:26 >
  • Hala Aktivasyon Bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.