< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nebuzaradan -- 21 Mart 2008; 13:01:11 > |
| _____________________________ |

1 Mobil
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nebuzaradan -- 21 Mart 2008; 13:01:11 > |
| _____________________________ |
|
|
_____________________________
Ne yapalım ? Burası Türkiye abicim ! > >
< < |
|
|
_____________________________
Biz Türkü, Arabı, Kürdü, Çerkezi, Lazı, ve hatta Ermenisiyle bir bütünüz. Soyumuz, ırkımız, dinimiz yada konumumuz ne olursa olsun herşeyimiz Türkiyemiz için. 708 yıldır böle yaşadık bundan sonrada böyle yaşarız. Irkımız, dilimiz yada dinimiz ne olursa olsun, bu ülkenin gelişmesi için okuyarak adam olmaya çalışan ve ülkemizin sinsi düşmanlarına kanının son damlasına kadar savaşıcak Türkiye gençleriyiz biz..! Varsın ayırmaya çalışsınlar bizi çeşitliliğimizi kullanarak. Yada güzümüzü ve potansiyelimizi bilerek varsın uğraştırsınlar bizi bombalarla. Ama bilsinlerki Türkiye gençliği bu ülkenin dalgalanan şanlı bayrağının ebedi bekçisidir ve bekçisi olarak kalacaktır..
hitman_
|
|
| _____________________________ |
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
| _____________________________ |
|
|
_____________________________
Noxco
|
|
| _____________________________ |
|
|
_____________________________
PC:İşletim:WİNDOWS XP PRO Pentium4 2400MHZ Anakart:AsusP4S8X-MX
DVD Rw:LG GSA H55N Monitör:LG L222W Ses:Realtek ALC655 Samsung SP0411N 40GB ,ekran kartı: Sis 651_561FXCanon A550(7,1mp),Praktica Digicam 3Mp(digital 6MP) |
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
Beşiktaşım;hayat sensin,dünyam sensin,herşey sensin... mustafavmms |
|
| _____________________________ |
|
|
_____________________________
|
|
|
|
_____________________________
|