Şimdi Ara

TURKCELL MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ ARAMAK ÜCRETSİZ :) GÖRÜŞMEK ÜCRETLİ :) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
80
Cevap
0
Favori
117.125
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Turkcell de 1 SMS ile ucretlendiriliyor ister gezin ister konus , netanket dostum svolkan a mı diyorsun bana mı ? Alıntıyı yanlış yaptın galiba ??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DSGNRY

    Turkcell de 1 SMS ile ucretlendiriliyor ister gezin ister konus , netanket dostum svolkan a mı diyorsun bana mı ? Alıntıyı yanlış yaptın galiba ??


    Biraz üste bak,sana değil dostum,yani senle ben birbirimizi desteklemiş oluyoruz.Aynı düşüncedeyiz.

    s.volkan a cevap yazdım.

    Bana biz bu konuyu konuşmuştuk daha önce,ücretsiz manasında yazı atmıştı.

    Bende konuşulan linki istedim ve baktım zahmet edip.

    Ne konuşulan linke turkcell müşteri hizmetlerinin ücretsiz olduğuna dair bir yazı var nede aynı anlamda bir yazı.

    Sadece Bilgi Tekonojileri kurumunun direktifi var,ve süre verilmiş şu tarihe kadar şunu yapın diye.

    Şu an seninde dediğin gibi ücretsiz konuşma yok.

    Yalnız müşteri hizmetlerinden biriyle konuşuncaya kadar ücretsiz devam ediyorsun seçeneklerde,sen ücretli diyorsun bunuda galiba.

    Benim bildiğim müşteri hizmetlerinden birine bağlanmadan çıktın diyelim,10 dakika da sistemde kalsan ücret alınmaz diye biliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetAnket.Net

    quote:

    Orijinalden alıntı: DSGNRY

    Turkcell de 1 SMS ile ucretlendiriliyor ister gezin ister konus , netanket dostum svolkan a mı diyorsun bana mı ? Alıntıyı yanlış yaptın galiba ??


    Biraz üste bak,sana değil dostum,yani senle ben birbirimizi desteklemiş oluyoruz.Aynı düşüncedeyiz.

    s.volkan a cevap yazdım.

    Bana biz bu konuyu konuşmuştuk daha önce,ücretsiz manasında yazı atmıştı.

    Bende konuşulan linki istedim ve baktım zahmet edip.

    Ne konuşulan linke turkcell müşteri hizmetlerinin ücretsiz olduğuna dair bir yazı var nede aynı anlamda bir yazı.

    Sadece Bilgi Tekonojileri kurumunun direktifi var,ve süre verilmiş şu tarihe kadar şunu yapın diye.

    Şu an seninde dediğin gibi ücretsiz konuşma yok.

    Yalnız müşteri hizmetlerinden biriyle konuşuncaya kadar ücretsiz devam ediyorsun seçeneklerde,sen ücretli diyorsun bunuda galiba.

    Benim bildiğim müşteri hizmetlerinden birine bağlanmadan çıktın diyelim,10 dakika da sistemde kalsan ücret alınmaz diye biliyorum.



    Onu tam olarak bilemeyeceğim bir yorum yapamam ama konuşmadan yapılanların bir cogu online işlemlerde de yapılıyor biraz saçma olmuş ya neyse :)




  • Btk teknik problemler ve şebeke problemleri ile ilgili ücretsiz hat tesis edilmesini istedi. Bu zaten turkcell de yıllardır var olan bir uygulama. Kapsama, sim kart veya arama aranma ile ilgili problemi olanlar 7570770 i ücretsiz arayabilirler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: piri.reis
    Btk teknik problemler ve şebeke problemleri ile ilgili ücretsiz hat tesis edilmesini istedi. Bu zaten turkcell de yıllardır var olan bir uygulama. Kapsama, sim kart veya arama aranma ile ilgili problemi olanlar 7570770 i ücretsiz arayabilirler.

    Ve bu hattan turkcell müşteri hizmetlerinde bedava herşeyi yaptırabiliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s.volkan
    Bende kontör düşmeme nedenini şimdi çözüyorum..

    Bende bedava sms vardı :)

    ÜCRETİ 1 SMS olduğunda göre SMSLERDEN YEDİ

    Benimde mesaj hakkım vardı ama sadece şebeke içine. Fakat benden kontör düştü.
  • 2008 miş ama ünal o
  • Tarihe hiç bakmadım valla
  • Şuan son durum nasıl?

    iphone 4 sinyal testini bu numara üzerinden yapacağım
  • Turkcell müşteri hizmetlerini aramak tamamen ücretsizmi oldu? Sabahtan doğru müşteri temsilcisiyle 3defa görüşme yaptım ama hattımdan herhangi bi ücret kesilmedi, önceden sesli yanıt sistemini kullanıp görüşmeyi sonlandırdığımız zaman herhangi bi ücret alınmıyordu sadece müşteri temsilcisiyle görüşme yapıldığında 40kr ücret alınıyordu ama dediğim gibi bugün gerçekleştirdiğim görüşmelerde herhangi bir ücret kesilmedi. Bi bilgisi olan varmı acaba.
  • biraz önce müşteri temsilcisine nasıl ücretlendirdiklerini sorduğumda beklediğiniz sürede yok temsilci ile konuşmaya başladığınızda 40 Kr. diye ifade etti kendileri...

    başka bir isteginiz var mı ve veda cümlelerini uzatma çalışmalarını da müşteri memnuniyetinden başka gözle değerlendirmek durumunda kaldım doğal olarak...
  • Bu sabah (12.03.2012) itibariyle Turkcell Müşteri Hizmetlerini aradığımda işlemimi yapamadan yarıda kesip kapattım. Çünkü, işlemimi müşteri temsilcisi ile yapmam gerekiyordu ve bu işlemin bedeli 0,40 kuruşmuş.

    Nedir diye araştırdığımda, işlemimi sesli yanıt sistemiyle tamamladığımda ücret alınmadığı, müşteri temsilcisine bağlanmak istediğimde ücret talep edildiğini anladım. Şikayet etmek için Turkcell'e mail attım, yanıt geldi.

    Gelen mailden aynen alıntıdır:

    '' Faturalı hatlardan yapılan tüm çağrı merkezi aramaları, konuşma süresinden bağımsız, arama başına KDV ve ÖİV dahil 40 kuruş olarak ücretlendirilmektedir. Hazırkartlardan yapılan Turkcell çağrı merkezi aramaları, konuşma süresinden bağımsız arama başına KDV ve ÖİV dahil 40 kuruş, diğer firmaların çağrı merkezi aramaları ise dakikası 40 kuruş olarak ücretlendirilmektedir.

    Tüm çağrı merkezi aramaları her durumda ayrı ücretlendirilip, ses paketlerinden düşmemektedir.

    Saygılarımızla,
    Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş. ''

    E şimdi onca yıldır, yüzlerce liralık faturaları ödemekle mükellef bizler bu ücreti de ödemek zorunda bırakıldık. Ne olursa olsun ücretsiz olmalı müşteri hizmetleri!!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tunasi

    Bu sabah (12.03.2012) itibariyle Turkcell Müşteri Hizmetlerini aradığımda işlemimi yapamadan yarıda kesip kapattım. Çünkü, işlemimi müşteri temsilcisi ile yapmam gerekiyordu ve bu işlemin bedeli 0,40 kuruşmuş.

    Nedir diye araştırdığımda, işlemimi sesli yanıt sistemiyle tamamladığımda ücret alınmadığı, müşteri temsilcisine bağlanmak istediğimde ücret talep edildiğini anladım. Şikayet etmek için Turkcell'e mail attım, yanıt geldi.

    Gelen mailden aynen alıntıdır:

    '' Faturalı hatlardan yapılan tüm çağrı merkezi aramaları, konuşma süresinden bağımsız, arama başına KDV ve ÖİV dahil 40 kuruş olarak ücretlendirilmektedir. Hazırkartlardan yapılan Turkcell çağrı merkezi aramaları, konuşma süresinden bağımsız arama başına KDV ve ÖİV dahil 40 kuruş, diğer firmaların çağrı merkezi aramaları ise dakikası 40 kuruş olarak ücretlendirilmektedir.

    Tüm çağrı merkezi aramaları her durumda ayrı ücretlendirilip, ses paketlerinden düşmemektedir.

    Saygılarımızla,
    Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş. ''

    E şimdi onca yıldır, yüzlerce liralık faturaları ödemekle mükellef bizler bu ücreti de ödemek zorunda bırakıldık. Ne olursa olsun ücretsiz olmalı müşteri hizmetleri!!!

    Müşteri hizmetleri ücretli olur mu hiç yav. Zaten bir problem var ki müşteri sizi arıyor. Malesef düzen böyle kurulmuş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemalwebnet

    quote:

    Orijinalden alıntı: tunasi

    Bu sabah (12.03.2012) itibariyle Turkcell Müşteri Hizmetlerini aradığımda işlemimi yapamadan yarıda kesip kapattım. Çünkü, işlemimi müşteri temsilcisi ile yapmam gerekiyordu ve bu işlemin bedeli 0,40 kuruşmuş.

    Nedir diye araştırdığımda, işlemimi sesli yanıt sistemiyle tamamladığımda ücret alınmadığı, müşteri temsilcisine bağlanmak istediğimde ücret talep edildiğini anladım. Şikayet etmek için Turkcell'e mail attım, yanıt geldi.

    Gelen mailden aynen alıntıdır:

    '' Faturalı hatlardan yapılan tüm çağrı merkezi aramaları, konuşma süresinden bağımsız, arama başına KDV ve ÖİV dahil 40 kuruş olarak ücretlendirilmektedir. Hazırkartlardan yapılan Turkcell çağrı merkezi aramaları, konuşma süresinden bağımsız arama başına KDV ve ÖİV dahil 40 kuruş, diğer firmaların çağrı merkezi aramaları ise dakikası 40 kuruş olarak ücretlendirilmektedir.

    Tüm çağrı merkezi aramaları her durumda ayrı ücretlendirilip, ses paketlerinden düşmemektedir.

    Saygılarımızla,
    Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş. ''

    E şimdi onca yıldır, yüzlerce liralık faturaları ödemekle mükellef bizler bu ücreti de ödemek zorunda bırakıldık. Ne olursa olsun ücretsiz olmalı müşteri hizmetleri!!!

    Müşteri hizmetleri ücretli olur mu hiç yav. Zaten bir problem var ki müşteri sizi arıyor. Malesef düzen böyle kurulmuş.

    ücretsiz olsa canı sıkılan arar bilgi alcam diye :) boş yere meşgul ederler çalışanlari.bu yüzden bu konu için kızamıyorum onlara.ki bizim ülkemizde suan bile arayıp dalga geçenler bunu kayda alanlar var bedava olsa hayal bile edemiyorum olacakları.




  • böyle bir saçmalık olamaz tamam turkcelli aramak 1 sms ile ücretlendirilebilir eyvallah da müşteri temsilcisine baglanmak nasıl 40 kurus ücret koyarsın?? akıl alır gibi degil turkcell artık müşteri memnuniyeti vs demesin sınıfta kaldı
  • 532 yi arayip sesli yanit sisteminden isleminizi yaparsaniz ucretsiz.

    musteri hizmetlerinden bir kisiyle gorusurseniz 40 kurus.

    diger operatorlerle kiyasladigimizda en avantajlisi suan icin budur.
  • müşteri temsilcisine bağlanmadan numara değişikliği falan yapılabiliyor. iyi bence
  • s.volkan kullanıcısına yanıt
    Adam 5 yılda 180 derece dönmüş
  • Şu an ücretsiz mi ?
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.