Şimdi Ara

Turkcell Coştu Bir Kere / 12 Ay Taahhütlü Kampanyalar (21. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7.723
Cevap
4
Favori
355.825
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bungee20

    @Fenman

    Üstüme alınmadım. Turkcell kırk yılın başında faturalı hatlara bedava bir şey vermiş, elbet katakullisi olacak diye düşünüyorum ben.

    Açık açık söylüyorum, turkcellcim ne alo paket alırım, ne bir başka paket. Arada kampanya yaparsan otlanırım, diğer operatör aramalarımı faturalı hattımdan, şebeke içi aramalarımı faturasız hattımdan yaparım, sen sağ ben selamet.


    Arkadaşlar ben bu cayma bedelli işinden sıkıldım artık, kusuruma bakmayın, eminim yorum yapacak, yardımcı olmaya çalışacak arkadaşlar vardır forumda, umarım onların ve turkcell çözüm merkezinin yardımlarıyla sorunlarınızı çabucak çözersiniz.

    Sözlerimi şöyle bitirmek istiyorum, ne operatörmüşsün be kardeşim, bir cayma bedelli dedin, milletin dilinden düşmedin, forumda elli tane konu açıldı, kendini bilmezler, bilenlere laf soktu, pm ile hakaret etti.(forumdaki başka bir konuda ayrıntılı bilgiyi bulabilirsiniz.) Bir cayma bedelli dedin, milleti birbirine düşürdün, ah be turkcell ben ne diyeyim sana bilmiyorum...

    İyi akşamlar.

    @bungee20

    Sıkılmakta haklısınız; çünkü -dediğiniz gibi- bu Cayma Bedelli Kontratlar, bir sürü soru ve sorun yarattı ve siz de Turkcell konularına hakim biri olarak ilk danışılanlardan biri oluyorsunuz gördüğüm kadarıyla (ki ben de bazı soruları bizzat size yöneltiyorum).

    Evet, Turkcell'in açık bıraktığı kurallar dahilinde katakulli yapıyor olması düşüncenize katılıyorum; hatta belki de bu kapitalist ticaret kuralları dahilinde hak vermek de gerekiyor (müşteriler açısından değil; firma açısından). Neyse, bizler de gözümüzü açık tutup hakkımızı korumalı veya en azından yanlış kullanımlar yapmamalıyız. Turkcell, -küçük veya büyük- kampanyalar yaparken, müşterilerin kullanım sırasında yapacağı özensizlikleri ve/veya hataları da hesaba katıyor bence. Herkes hatasız kullansa, bu kadar avantajlı kampanyalar yapmayacağını iddia edecek kadar bu savımın arkasındayım. Basit bir örnek: Haftada İki Gün Bedava kampanyası gününde sevgilimle yaptığım bir konuşma, 23.35 gibi başlayıp 00.02 civarı bitmişti (normalde dikkat etmeme rağmen, o sırada konuşmanın harareti sebebiyle kaçırmıştım). Sonra, Alo Paket dakikalarında ciddi bir düşüş görüp MH'ye şikayet etmiştik. Dönen cevap, bedava günü içinde başlayan konuşmanın, gün içinde bitmemesi durumunda, bedava sayılmayacağı yönündeydi. Böyle bir karambole getirme yapabileceklerini düşünüyordum zaten. Tekrar MH'yi arayıp ısrarcı davranmayı düşündük ama sonra -paketler de bitmediği için- uğraşmadık. Neyse, laf uzadı. Kısacası, Turkcell'in kampanyalarından faydalanırken hep dikkatli olmak lazım.

    Ben de, bu topikte, bu kampanyada yaşadığım sorunları, çözümleri ve taktikleri, ayrıntılarıyla birlikte paylaşmaya çalışıyorum. Yılbaşında kampanyanın kaydı bitecek; sonrasında da -kullanıma ait bazı küçük sorunlar dışında- tantanası da bitecek. Bungee20'ye, Turkcell başlığındaki genel çabası için teşekkür ettiğim gibi, bu konudaki yardımları için de teşekkür ediyor ve kendisini bu topikten azad ediyorum (sadece masum bir latife; lütfen yanlış anlamayın).



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fenman -- 22 Aralık 2008; 0:13:01 >




  • bana soru soran arkadaş dakikalarım silinmedi geçerliliğini koruyor
  • evet, dün 19:00 civarlarında bi sms attığımı söylemiş, önkayıt yaptınız en kısa zamanda aranacaksınız diye mesaj gelmişti, gece 12 den sonra yine attım, zaten başvuru yapmışsınız dedi, aşağı yukarı 20 dk önce aradılar, 120 dk her yöne istiyorum dedim, aklımdaki 1*2 soruyu sordum, sonra teşekkür ederip kapadım, sms attım şuanda da bilgi sms i geldi, dakikalar hatta yüklenmiştir diye.

    geç te olsa dahil olabildik :) Bu arada gençpaket'e de aboneyim, herhangi bir sorun çıkmadı.

    sorduğum sorular :

    * yaptığım görüşmelerin hangi paketten düşeceği konusundaydı, arayan bayan gayet uzun uzadıya ve güzel bi şekilde açıkladı,

    ücret ödediğiniz paket öncelikli olur dedi, Turkcell ile 10 dk görüşme yaptınız bu GençPaketten, hemen ardından vodafone ile 30 dk konuştunuz bu da cayma bedelliden düşer dedi.

    * bi de fatura ödenmemesi yüzünden hat kapatılırsa 300 ytlödemek zorunda kalacak mıyım dedim (daha önceden otomatik ödemedeki sıkıntı yüzünden kapanmıştı malesef) buna da hattaınız iptal olacak süre kadar ödemezseniz sorun olmaz dedi. hani 2-3 günlük fatura sebebi ile kapanmalar iptal muamelesi görüp 300 ytl ödemezsiniz dedi.

    ama cayma bedeli aynı paketler arası geçiş olabiliyor mu diye soramadım, bu daha sonra aklıma geldi, bilen var mı ?




  • yeni aldığım hat halen aranmadı.. her gun mesaj atmaya devam edicem...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SPaCeLoRD

    evet, dün 19:00 civarlarında bi sms attığımı söylemiş, önkayıt yaptınız en kısa zamanda aranacaksınız diye mesaj gelmişti, gece 12 den sonra yine attım, zaten başvuru yapmışsınız dedi, aşağı yukarı 20 dk önce aradılar, 120 dk her yöne istiyorum dedim, aklımdaki 1*2 soruyu sordum, sonra teşekkür ederip kapadım, sms attım şuanda da bilgi sms i geldi, dakikalar hatta yüklenmiştir diye.

    geç te olsa dahil olabildik :) Bu arada gençpaket'e de aboneyim, herhangi bir sorun çıkmadı.

    sorduğum sorular :

    * yaptığım görüşmelerin hangi paketten düşeceği konusundaydı, arayan bayan gayet uzun uzadıya ve güzel bi şekilde açıkladı,

    ücret ödediğiniz paket öncelikli olur dedi, Turkcell ile 10 dk görüşme yaptınız bu GençPaketten, hemen ardından vodafone ile 30 dk konuştunuz bu da cayma bedelliden düşer dedi.


    * bi de fatura ödenmemesi yüzünden hat kapatılırsa 300 ytlödemek zorunda kalacak mıyım dedim (daha önceden otomatik ödemedeki sıkıntı yüzünden kapanmıştı malesef) buna da hattaınız iptal olacak süre kadar ödemezseniz sorun olmaz dedi. hani 2-3 günlük fatura sebebi ile kapanmalar iptal muamelesi görüp 300 ytl ödemezsiniz dedi.

    ama cayma bedeli aynı paketler arası geçiş olabiliyor mu diye soramadım, bu daha sonra aklıma geldi, bilen var mı ?


    maalesef öyle olmuyor arkadaşım...nereyi ararsan ara öncelikli olarak bu kampanyadaki dakikalarından düşüyor...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Rapator
    maalesef öyle olmuyor arkadaşım...nereyi ararsan ara öncelikli olarak bu kampanyadaki dakikalarından düşüyor...


    valla aranılan saati kenara not aldım, yapılan konuşmalar kayıt altına alındığı için direkt tarih ve saat verip itiraz ederim, gerçi bayanın ismini unuttum :)
    ama önemli değil, zaten 3-5 kişiden biridir, benim aboneklik bilgilerime girildiği anda kimin beni aradığını ordan tespit edebilirler.

    buna rağmen söyledikleri gibi çıkmaza kullanıcıyı yanıştıcı bilgi verdikleri için bir ihtimal elimizde güçlü bi koz olur. da Tcelle karşı durmak zor iş. o tip bi durum olursa ben de gençpaketi iptal edip onları 14 ytl den mahrum bırakıp ayda 2 saat konuşmayla kısıtlarım kendimi, avuçlarını yalarlar.

    1-2 deneme yapıcam kendi çapımda, bakalım nasıl olacak :)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: bungee20

    Açık açık söylüyorum, turkcellcim ne alo paket alırım, ne bir başka paket. Arada kampanya yaparsan otlanırım, diğer operatör aramalarımı faturalı hattımdan, şebeke içi aramalarımı faturasız hattımdan yaparım, sen sağ ben selamet.



    Açıksözlülük diye buna derim
  • arkadaşlar kafam allak bullak oldu MH aradım şansıma tam bilgiye vakıf olamayan biri denk geldi.

    sizler onlardan daha prof olmuşsunuz:) size sormayı uygun gördüm.

    alo240 paket abonesiyim. cayma bedelli kontratlardan heryöne 120'yi seçsem;

    tcell aramalarım ilk önce 240lık paketten mi? yoksa her yöne 120den mi düşer?


    aramalarımın oranı %80 tcell %20 diğer operatörler.

    acaba tcell'e 180 ni mi seçsem.

    yardımcı olursanız sevinirim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: until

    arkadaşlar kafam allak bullak oldu MH aradım şansıma tam bilgiye vakıf olamayan biri denk geldi.

    sizler onlardan daha prof olmuşsunuz:) size sormayı uygun gördüm.

    alo240 paket abonesiyim. cayma bedelli kontratlardan heryöne 120'yi seçsem;

    tcell aramalarım ilk önce 240lık paketten mi? yoksa her yöne 120den mi düşer?


    aramalarımın oranı %80 tcell %20 diğer operatörler.

    acaba tcell'e 180 ni mi seçsem.

    yardımcı olursanız sevinirim.



    önce tüm aramaların ile cayma bedelli 2 saatin bitiyor. sonra turkcell aramaların alo paketten gidiyor diğerleri faturaya yansıyor.

    ben 180 turkcell içi aldım. diğer operatörleri pek aramıyorum.
  • Yeni Hat Aldım 10 aralık Çarşamba Günü Beni arayacaklarını zannetmiyorum. Yeni Hat alanlardan aranan oldu mu?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Meyan

    diğer hat dışında yeni hat almıştım en sonunda bugün aradılar


    bende henüz aranmadım.......

    tebrikler sana.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Meyan

    Aramaya niyetleri yoktu diğer hatla hergün mesaj atıp hergün arandım her arandıgımda fırça attım aynı saatte mesaj atıyorum ama yeni numaram aranmadı bir türlü dedim.. dün kadın ileticem efendim dedi bugün arandım


    diğer hat dediğiniz,önceden aranmış olan hattınızmı
    bizdemi öyle saldırsak artık. son 4 gün







  • en sonunda arandım. onay msjını bekliyorummm ohhhh ohhhh




  • 11 aralıkta yeni hat aldım 120dk icin bugune kadar mh mail ve telefon ile biribirimize girdik yok eskilere öncelik yok yenilere vermiyoruz 50tane sms geldi 3 haftaya aranacaksınız diye dedim kampanya bitecek en son dun msj attim en kısa sürede yazdı ve bugun aradılar kabul edildim günlük 1000 kişi dolmuyormuş zaten ben 2 tane daha almayi düşünüyorum ama çekiniyorum yine böyle ugraşmak gözüme geliyor acaba kontörlüyü faturalıya çevirsem çabuk ararlarmi

    çünkü bir ark eski turkcelli faturali yapti hemen arandı ama vodafoneden turkcelle gectigi hatti ise 3 haftaya arancaksınız msji geldi kararsız kaldım şimdi..
  • benim de eski kontörlü hattım faturalı olduktan sonra arandı...
    Hem de ilk aranan hattım o olmuştu...
    Genelleme yapamam tabii ama bende böyle gelişti...
  • bir arkadaşımın çok eski (en az 10) bir kontorlu hattı var. ilk çıkan numaralardan.
    faturalıya gecmesini ve böyle bir kampanyaya kayıt olmasını söyledim. ilk başta soğuk baktı ama olayı ısrar ednice tamam dedi.
    dün extraya gidip kontorlu hattını faturalıya çevirdi. yani bugun uyandığında hattı faturalıydı...
    msnden yazışıyorduk tarif ettin hangi mesajı nereye atacağını. msjı attı. 35 - 45 dk gecti gecmedi turkcell aradı.
    120 dk her yöne istedi. yani bu bir ayrıcalıklmı ayrımcılıkmı veya herne ise açık açık belli oldu.
    kısacası kontorluden faturalıya gecen kişiler kısa zamanda aranıyorlar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Basri Mutaf

    bir arkadaşımın çok eski (en az 10) bir kontorlu hattı var. ilk çıkan numaralardan.
    faturalıya gecmesini ve böyle bir kampanyaya kayıt olmasını söyledim. ilk başta soğuk baktı ama olayı ısrar ednice tamam dedi.
    dün extraya gidip kontorlu hattını faturalıya çevirdi. yani bugun uyandığında hattı faturalıydı...
    msnden yazışıyorduk tarif ettin hangi mesajı nereye atacağını. msjı attı. 35 - 45 dk gecti gecmedi turkcell aradı.
    120 dk her yöne istedi. yani bu bir ayrıcalıklmı ayrımcılıkmı veya herne ise açık açık belli oldu.
    kısacası kontorluden faturalıya gecen kişiler kısa zamanda aranıyorlar.



    Aslında birazda şansa bağlı,

    Ben bir ay önce başvurmuştum bir ay boyunca aranmamamıştım ben aramıştım müşteri temsilcileri farklı kampanyaları tanıtmıştı hep. En sonunda turkcell in sitesinden yine, bize ulaşın kısmından mail adresini alıp (Turkcellin sitesinden yazmadım) kendi mail adresimden durumu izah eden uzun bir mail attım. Aradı bir bayan anlattım onada durumu ben bir aydır aranmıyorum ama bu kampanyadan dolayı bir arkadaşımı turkcell li yaptım onu hemen aradınız dedim. Oda haklısınız dedi. Mağduriyetinizi anlıyorum filan dedi. Ben gerekli incelemeleri yapıcam dedi kapattı.
    Ertesi gün aynı kişi yine aradı.
    İsminizi yazdırmak için elimden geleni yaptım ama böylesi mümkün değilmiş sistem ilk 1000 kişiyi otomatik aramaya başlıyormuş filan dedi. Sizden ricam tekrar mesaj atmanız dedi. Ve Gün başlarken gece 12 ile sabah 10 arasında atarsanız mesajı o kadar kısa sürede size dönme şansımız var dedi. Attım. Bir sonraki gün 8053244 numaradan arandım derste olduğum için açamadım. Numarayı aradım Turkcell M:T. tarafından arandınız en kısa sürede size dönülecektir dendi. Kapattım ertesi gün tekrar aynı saatte arandım ve paketimi seçip aktif ettim.
    O bayan oldukça yardım etmeye çalıştı ama. Ne diyim Allah razı olsun




  • Bir ayrımcılık veya ayrıcalık olduğunu düşünmüyorum. Kasım sonunda aldığım Süper İkili numaralarım için ayrı ayrı başvurdum. İlk yolladığım mesajdan sonra bir hafta bekledim. Yaklaşık 20 kez "3 hafta içinde aranacaksınız..." mesajı aldım 2-3 gün boyunca. Burada okuduğum mesajlardan sonra, 3-4 gün boyunca mesaj attım, en sonunda aradılar. 1000 kişiden biri oldunuz vs demişlerdi.. Biraz şans işi sanırım..
  • o değilde,,, turkcell tarafından aranamamk ne kötüymüş bee..
    aranınca insan ne çok mutlu oluyor
  • şimd turkcelli aradım dedim daha önce ugrastıgım gibi beni yormuyacaksanız eger(11aralık aldim 26aralık ancak uye oldum) 2 tane daha alacam faturali hat ama söz veremeyiz dedikleri için vazgectim
  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.