Şimdi Ara

Turkcell Coştu Bir Kere / 12 Ay Taahhütlü Kampanyalar (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7.723
Cevap
4
Favori
355.825
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • devrediyorsa eğer yeni bir faturalı hat almak kaçınılmaz oldu
    sırf bu kampanya için yeni hat alınır be..
  • babamın hattının fatura kesim tarihi ayın 19unda. bakalım bizde de devredecek mi.
  • ben msj gönderdim hala dönmediler
  • arkdşlar kalan dakikalar devrediyor mu? Kesim tarihinden sonra 120 dakikanın üstüne eklemişler kalanları.
  • Şimdilik dakikalar devrediyor gibi görünüyor...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ThE GaSeS

    ben msj gönderdim hala dönmediler


    döndüler bu arada kaptım 120 dk yı
  • evet arkadaşlar devrediyor dakikalar hayırlı uğurlu olsun bu turkcell başka ya diğerleri gibi kaşıkla değil kepçe ile veriyor gerçekten
  • Sürekli mesah geliyor 3 hafta içinde aranacaksınız diye ortalama ne kadar sürede arıyorlar acaba
  • quote:

    Orjinalden alıntı: izmirdenbirisi

    @Fenman, ben de uzunca bir süre senin durumundaydım, geçen hafta tekrar başvuru mesajı gönderdim, 10 dakika içinde herşey yapıldı. Tekrar başvuru mesajı gönder istersen.

    @izmirdenbirisi, öncelikle verdiğin fikir için teşekkür ederim.

    Şikayetim üzerine arandığım ve tekrar mesaj yollarsam sorun çıkabileceği ihtimalini düşündüğüm için yeniden mesaj yollamaktan çekiniyordum. Bayram sonrasında "Yeter yahu! Tekrar deneyeyim bakayım" diyerek dün SMS yolladım; bugün aradılar. Konuşma bittikten birkaç dakika sonra onay mesajı geldi. Onay mesajını cevapladıktan sonra da dakikalarım başladı (Online İşlem Merkezi'nde de gözüküyor). Velhasıl, nihayet halloldu. Sevgilim de benim gibi haftalar önce aranmış ama hala kaydolamamıştı. O da benim gibi dün SMS yolladı. Bugün aramışlar; ama telefona yetişememiş (geriye arama yapmıi; "Çağrı Merkezi'nden arandınız; tekrar aranacaksınız" ses kaydını duymuş). Demek ki açsaydı, onunki de hallolacaktı. Bakalım, o da çözülür herhalde. Kısacası, sorun yaşayanlar, tekrar tekrar SMS yollamayı ihmal etmesinler.

    Eklenti: Enteresan bir ayrıntıyı yazmayı unuttum. Birkaç hafta evvel MH'yi arayarak bu konuda şikayet kaydı vermiştim. Bayram günü 444 0 532'den aranmıştım. Arayan bayan "sistemde sorun var; arkadaşlarımızın halletmesini bekliyoruz; o yüzden şimdi bir şey yapamıyoruz. Anlayışınız için teşekkürler" demişti. Dün gece SMS attıktan sonra bu sabah yine 444 0 532'den arandım; uyku sersemi açtım. Aynı kadın ("ben sizi aramıştım" dediği için anladım) yine "sistemse sorun var; anlayışınız için teşekkürler" kabilinde bir şeyler söyledi. Ben de "tekrar SMS yolladığım için aradılar herhalde. Yine bekleyeceğiz anlaşılan" diye homurdanarak uyumaya devam ettim. Öğlen vakti de -üstteki paragrafta yazdığım gibi- 8053244'ten arandım; onay mesajını aldım; mesajı yolladım; işlem halloldu. Yani, bu Turkcell'dekilerin birbirinden haberi yok galiba. Hayır, gelecek günlerde 444 0 532'den aranıp "sistemdeki sorun çözüldü; işinizi halletmemize az kaldı" gibi şeyler söylerlerse şaşırmam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fenman -- 16 Aralık 2008; 16:59:14 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ckm

    Sürekli mesah geliyor 3 hafta içinde aranacaksınız diye ortalama ne kadar sürede arıyorlar acaba


    2 hattımı da aynı günde aradılar
  • Evvett...Bu iş bu kadar...

    Ailemdeki toplam 5 adet faturalı hattı bugün itibariyle cayma bedelliye geçirdim...
    4 ü heryöne 2 saat , 1 i ise turkcell içi 3 saat...

    Seviyorum TURKCELL i , müşterisini anlıyor ve kendini de sevdirmeyi başarıyor...

    Bundan sonrasında da eminim güzel kampanyalarla yoluna devam edecek...
  • mükemmel oldu bu kampanya.. kalan dklarda bir sonraki aya sarkıyor... süperrr
  • Hayırlısı olsun kardeşler topluluğu..
    Hattınız açık,Muhabbetiniz Bol olsun..


    Darısı bu teklife bekleyenlere diyelim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Basri Mutaf

    devrediyorsa eğer yeni bir faturalı hat almak kaçınılmaz oldu
    sırf bu kampanya için yeni hat alınır be..



    işlem tamamdır..
  • Bu kampanyaya başvuralı bir ay oldu ama hala aramadılar.
    Sarhoş olup öyle aramak lazım bu müşteri hizmetlerini.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Meyan


    quote:

    Orjinalden alıntı: Basri Mutaf


    quote:

    Orjinalden alıntı: Basri Mutaf

    devrediyorsa eğer yeni bir faturalı hat almak kaçınılmaz oldu
    sırf bu kampanya için yeni hat alınır be..



    işlem tamamdır..


    yeni faturalı hat alıp kampanyaya kayıt olabildin mi ? aradılar mı yani hemen ?


    Hayır aramadılar.
    ama ilk görüşmelerimde sordum. yeni hatlarda faydalanabilir dediler.
    BASVURU msjından sonra 13 tanede aranacaksın msjı geldi. yuhhh Turkcel..




  • dün akşam bir arkadaşım başvuru yaptı. bu sabah arandı ve hattına hemen 180 dk Turkcell içi tanımlandı...
    Hattı 1 senedir kapalıydı. Borcundan dolayı.
    2 gün önce son ödemesini yaptı. hat açıldı ve kampanyaya girdi. Sabah hemen aramışlar.
    her gün msj atmakta fayda var bence. iyice sıkıştırmak lazım turkceli..
  • fatura kesim tarihim bugün. neden bu dönem sıfır gösteriliyor. şuan konuşursam faturaya mı yansıyacak

    online işlemler ekran alıntısı bu linkte. Bir türlü buraya ekleyemedim.
    link burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metinbestil -- 19 Aralık 2008; 17:38:19 >
  • quote:

    yüklenen dakikalar ilk ay için online olarak anında işlem merkezinden takip edilecekmiş, sonraki aylarda ise fatura kesim tarihinde güncellenecekmiş.


    denmişti başlığın 2. sayfasında
    belki o yüzden artık 0 dk olarak görünüyordur.ama yinede emin olmak lazım.sonra uçmasın faturadaki tutar.
  • Adıma kayıtlı ikinci olan ikinci Turkcell hattım kontörlüydü. Dün akşamüstü gidip faturalıya çevirdim. Geceyarısı olmadan faturalıya dönmüştü. Diğer faturalı hattımı geçen gün Cayma Bedelli Kontratlar'a dahil etmiştim. Dün faturalıya çevirdiğim bu hattan, geceyarısını beş dakika geçe Cayma Bedelli Kontratlar için SMS attım. 15.00 gibi aramışlar; ama duymamıştım. 17.30 gibi bir daha aradılar; her yöne 120'yi seçtiğimi söyledim. Kapadıktan birkaç dakika sonra SMS geldi. Onayladım ve katıldım. Online İşlem Merkezi'nde ücretsiz dakikalarım gözüküyor. Kısacası. dün 18.00 civarında kontörlü olan hattım, bugün 17.30 civarında faturalıya geçmiş ve Cayma Bedelli Kontratlar'dan faydalanmış oldu. Yani, 24 saat geçmeden iki işlem de tamamlandı (özellikle kontörlü hattan geçiş yapmakta tereddüt edenler için yazdım).

    Cayma Bedelli Kontratlar'ı burada duyar duymaz başvurduğumu, bu topikte ilk arananlardan biri olduğumu geçen buraya ay yazmıştım. Birkaç hafta önce de, hala onay SMS'inin gelmediğini, Çağrı Merkezi'ne şikayet ettiğimi, arayıp "sistem sorunlu; yakında düzelecek vs. vs." dediklerini ve bir türlü ücretsiz dakikaları alamadığımı sinirli bir şekilde yine bu topiğe yazmıştım. Dört gün önce tekrar SMS yolladım; ertesi gün arandım ve dakikalarım tanımlandı. Geçen aydan beri benim gibi işlemi yapılamayan sevgilim de aynı gün SMS yolladı ve benim arandığım gün aranarak ücretsiz dakikalarını aldı. Bugün de kontörlüden faturalıya geçirdiğim hattımı halllettim. Bir aydır süren gereksiz ve belirsiz bekleyiş mutlu bitti. Daha önceki sinirli mesajımda yazdığım gibi, gerçekleştiği için topiğin önünde sanal kurban keseceğim .

    Son sözüm Turkcell'e: sıkıntılı bekleyişin sonunda ücretsiz dakikaları verdiğin için teşekkürler.




  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.