Şimdi Ara

Türkcell 8035 Dolandırıcılığı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
1
Favori
8.495
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar,
    Türkcell'in 8035 servisinden 27/06/12 tarihinde numarama 20 TL yükledim,ancak aynı gün internet şubesinden kredi kartı işlemlerini kontrol ettiğimde 8035'e 3 taksit halinde 16'şardan 48 tl paranın ilk taksitinin kesildiğini gördüm.

    Öğrendimki bu para üyelik ücretiymiş ama müşteri hizmetleri ben kontör yükletirken kesinlikle üyelik ücreti adı altında para kesileceğine dair bir bilgilendirme de yapmadı.Herneyse tekrar 8035'i aradım durumdan bahsettim 7 gün geçmeden aradığım için cayma hakkımı kullanarak hizmetin iadesi yapılacağını söylediler bilgilerimi aldılar 10 iş günü içerisinde iade yapılacağını söylediler.
    10 iş günü dolduktan sonra her gün aradım ya yüzüme kapatıldı,ya baştan savmak için çeşitli taklalar atıldı,kesinlikle profesyonellikten yoksun bir şirket.
    Şu an 1 ayı geçmiş durumda ve son 1 haftadır her aradığımda iadenin yapıldığını bankayla görüşmem gerektiği söyleniyor ama bankayla en az 10 kere görüştüm kesinlikle bir para iadesi söz konusu değil,kendim de internet bankacılığından baktığımda bir iade göremiyorum.
    Şu an 8035 müşteri hizmetlerindende bir sonuç alamıyorum tekrar bankayı kontrol etmemi söylüyorlar veya yüzüme kapatıyorlar.

    Şikayetvar.com dan da baktığımda bir çok kişi aynı sorundan şikayetçi üyelik ücreti müşteriye belirtilmeden kredi kartından kesiliyor,bu yaptıkları resmen hırsızlık.

    Şimdi merak ettiğim konu,ben bunlara herhangi bir yasal yaptırımda bulunabilirmiyim? nereye başvurmam gerekiyor?







  • Merhaba...
    Bu konuya sadece yardımcı olabilmek adına cevap yazıyorum. Aşağıda yazdıklarım başımdan geçen bir olaydır.
    Beni de yukarıda yazıldığı gibi kandırmışlardı. Yalnız müşteri temsilcisi bana üyelikle ilgili hiç bir bilgi vermemişti. Kredi kartı numarasını gireceğim alanda sadece Robottan hazır mesajla 18*3 taksitle toplam 54 tl nin hesaptan kesileceği söylendi. Müşteri temsilcisine sorduğumda önemsiz bir şey ve geçiştirme cevaplar aldım. Bir kaç gün sonra kredi kartı ekstremi incelediğimde 18*3=54TL ücret yansıttıklarını gördüm. Hemen Türkcell i aradım. İtiraz ettiğimi söyledim.
    ((((((İTİRAZ EDİLECEK DAYANAK ŞUDUR: 6502 SAYILI TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDAKİ KANUN'UN 48 MADDESİNİN "MESAFELİ SATIŞ" SÖZLEŞMESİ VE 6.3.2011 TARİH 27866 SAYILI RESMİ GAZETE DE YAYINLANAN "MESAFELİ SÖZLEŞMELERE DAİR YÖNETMELİK" TİR))))) ((((7 günü kesinlikle geçirmemeniz gerekiyor)))))
    İtiraz ettiğim müşteri temsilcisi tabi ki itirazımı dikkate almadı. Ses kayıtlarımı dinleyin dedim. 1 gün içerisinde bana geri dönüş yaptılar ve ses kayıtlarından haksız olduğum söylendi. Ben tekrar cayma hakkımı kullanmak istiyorum. Beni amirinize bağlayın dedim ve beni yine dinlemediler.
    İkinci itiraz makamı olan devletin bu işlerle ilgili olan (Telefon,İnternet,Digitürk) Bilgi Teknolojileri Kurumu'nun internet üzerinden başvuru sitesine girdim.www.btk.gov.tr hemen üye oldum. 24 saat içerisinde sonuç aldım ve Türkcell den arayıp paramı iade edeceklerini söylediler. Ve sonuçta ben kazanmış oldum.
    Şu an yazmamın sebebi. İnternette Türkcell 8035 yazıldığında bu sayfanın çıktığını görmem (tabi kendimin de üyesi olduğum donanımhaber in kullanılırlık oranı) ve bu açıklamalarımın benim gibi bir mağdur olan birine fayda sağlaması olacak.
    Unutmayın 7 gün içerisinde Mesafeli Sözleşmeye istinaden cayma hakkınız var. Telefonda Türkcell e güvenmeyin(ticari bütün işletmeler gibi). Bir devlet kurumu olanwww.btk.gov.tr veya Kaymakamlıklarda bulunan ilçe tüketici hakem heyetlerine müracaat edeceksiniz. Konu telekomla ilgili olduğu için btk ya müracaatınız yeterlidir. (mesajımı paylaşabilirsiniz)




  • Btk şikayetimi yazdım turkcell 1 gün sonra arayıp iade edeceklerini söylediler. Ama 7 günü geçirmeyin kesin iade ediyorlar. 8035 arayıp iptal formu doldurmanız bi işe yaramayabilir güvenmeyin oradakilere zamanı geçirmek için oyalarlar sizi direkt devlet kurumu ile işi çözün. Ben 8035 aradığımda zamanını geçirdiğimi söylediler bana ama sıka sıka ödediler Btk devreye girince...

    7 günü geçirseniz de yinede btk yı arayıp olayı anlatarak şikayette bulunun şansınızı deneyin derim
  • hiç kimse öpmeyeceği! eşşeğin önüne ot koymaz
  • Ark.lar bende aynı dertten muzdaribim. 8 kasımda kartımdan 18 TL para çekmiş turkcell. Muşt servisini aradığımda neymiş görüsmede onay verdiğimi bu nedenle iptal edemeyeceğimi söylediler. Hemen btk ya şikayette bulundum . bunun dışında yapmam gereken birşey varmı ?????
  • Merhaba,
    Eski bir konu ama benim 2 gün önce başıma geldi kartımdan 8035 üyelik ücreti kestiler 54 tl bunun için hemen aynı gün BTK ya şikayette bulundum ama henüz bir sonuç alamadım gerçi 2 gün oldu daha benim merak ettiğim BTK ya yaptığım şikayet yeterli olurmu başka birşey yapmam gerekir mi?
    Birde bu yolla mağdur olup parasını geri alan varsa lütfen yardımcı olsun.
  • ben de tam güvenlik kodunu girin diye yönlendirdiğinde kıllanıp kapattım telefonu, 54 lira vip hizmeti vs noluyoruz dedim ama tcyi ve visa kartı numaralarını son kullanma tarihiyle girmiş olduk Allahtan güvenlik kodunu girmedim. İnşallah bişey yapamazlar
  • Nedir bu 8035 esprisi.aracı birimler yoluyla kontör yüklemek falanmı olay ne

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben geçenlerde tl yukledim trkcllsen ana hesap ta para birakmadim kesemesinler ana hesaba para geçirdiğimde keserlermi para nasil iptal ederim üyelik yapmislarsa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese Selamlar,
    Konuyu hortlatıyorum ama, geçen 4 gün önce de benim başıma geldi.Turkcell kullanıcısı değilim.Çalıştığım işyerinde Turkcelli birine kredi kartı ile kontör yüklemeye çalıştık Turkcelin 0532 5320000 numarasını arayarak. Beni 8035'e yönlerdirdiler. Laf kalabalığı yaparak yok sizden 3 lira hizmet parası almayacağız yok vip hizmet olan 57 lirayı almayacağız şeklinde konuşurken, kartın arkasındaki CVV kodu telefona tuşlamamı istediler.Üstüne basa basa yüklediğim kontör miktarından başka para tahsil edeilmeyecek değil mi? diye sormama rağmen yine de benden 3 X 19 TL taksitle çekim yapmışlar. Ertesi gün arayıp itiraz ettim. Siz VIP üye olmuşsunuz iptali olmaz ama size 3 defalık ücretsiz 20TL kontör yükleme vereceğiz dediler. Ben bu üyeliği satın almak istemiyorum bana bunu zorla satamazsınız dediğimde ise artık geri donüş olmadığını çünkü CVV kodunu telefona tuşlayarak kabul ettiğimi söylediler. Ben de THH başvuracağımı söyledim.Bugün örnek yazı ararken 8035 in kendi sitesindeki ''MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİNİ'' okudum. Madde 5: 14 GÜN İÇERİSİNDE ALICI CAYMA HAKKINI KULLANABİLİR YAZIYOR!!!
    Hemen telefon açtım. Durumu izah ettiğimde beni ilgili kişiye bağlayacaklarını söylediler. O kişi de cayma hakkımın olduğunu söyleyerek itirazımı kabul edip kredi kartı numarasını aldı.14 gün içerisinde iade edileceğini söyledi..
    Şimdi tek yapılacak beklemek...
    Umarım diğer 8035 mağdurlarına yol gösterir bu yazım....
    TURKCELL



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pop1 -- 18 Kasım 2016; 18:51:8 >




  • Benden 50 tl kontor cekti 2 3 sene one 3 3 5 5 diye dye

    Aradim anlattm voyle byle ben kullanmad nenicin cekldi dedi musteri hizmetleri siz haklisiniz para cekilms sebebi gornmuyor magduriyrtnz giderilicrktir dedi 2 gecti yinede yatirilmadi para bidahada turkseln onunden gecmem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eskiden turkcell abonesiydim. kazık fiyatları pek koymuyordu; ama bu durum beni gıcık ettiğinden avea'ya geçtim. tl yüklemelerini sanal kart kullanarak internet sitesi üzerinden yapıyorum. hiçbir sorun yaşamadım. siz de öyle yapın.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.