Şimdi Ara

MASTURBASYON YAPMAK BOY UZAMASINI DURDURUR MU?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
1
Favori
29.626
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 16 yaşinda ve kemik yaşi 16 olan birisi gunde 5-6 kere mast. Yaparsa boy uzamasi durur mu acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • hayatımda ilk defa böyle birşey duydum.bişey olmazda 5-6 ne lan? yavaşla biraz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Where Are You

    hayatımda ilk defa böyle birşey duydum.bişey olmazda 5-6 ne lan? yavaşla biraz

    Babam 179 annem 165 ben 173-174 filanim uzarmiyim daha

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Saçmalamayın ya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Brad Pitt

    Saçmalamayın ya

    Anlamadim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • boyla bi alakası yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dexter3333


    quote:

    Orijinalden alıntı: Brad Pitt

    Saçmalamayın ya

    Anlamadim

    Yok öyle bir şey sen işini görmeye devam et
  • "Durdurur." desek sen duracak mısın peki? Boy işi DNA ile alakalı.
  • Dexter3333 kullanıcısına yanıt
    ulan ben 160'ım ben ne yapayım?

    merak etme yanılmıyorsam 179 veya 182 gibi bir boya ulaşırsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Where Are You

    ulan ben 160'ım ben ne yapayım?

    merak etme yanılmıyorsam 179 veya 182 gibi bir boya ulaşırsın.

    Inşallah sende uzarsin daha.Yaşin erkense uzarsin merak etme

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tabiki sakin ol genç öldürebilir de
  • Günde 5-6 ne lan [sm

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • o ne lan sapıklık falan oluşur yapma 5-6 ne oğlum elinden mi çalıyorlar, kendini ona mı adadın oğlum :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dontspeak00

    o ne lan sapıklık falan oluşur yapma 5-6 ne oğlum elinden mi çalıyorlar, kendini ona mı adadın oğlum :D

    Bazen 10 yaptigim bile oluyor dayanamiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ağzımdan yesem hamile kalırmıyım gibi bir başlık olmuş
  • olum sen doktora git psikiyatr falan görün bu nedir yaa şaka gibi birşey hastalık bu
  • boyuna etkisi olmaz ama günde 5-6 kere mast yaparsan penisin tarhiş olur
  • Konuya bak xD

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Boy için olumsuz etkisiz olmaz ama Haydar hocaya göre haftada 3'ü geçme.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.