Şimdi Ara

Turkcell Taahhüt Kandırmacası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.976
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese Merhaba

    Şubat 2016 tarihinde bitmek üzere olan Vodafone 1 senelik şirket hatlarımızın taahhütü için diğer operatörlerle konuşmaya başladım. Turkcell tarafında bana atanan müşteri temsilcisi 11 adet hattım için fiyat teklifi gönderdi. Bende 9 Şubat 2016 tarihinde gönderilen fiyat teklifini içeren maile cevap olarak 24 ay taahhüt yapmak istemediğimi belirten bir cevap yazdım. Turkcell müşteri temsilcisi 10 Şubat 2016 tarihinde geri cevap yazarak Teklifimizi 12 ay olarak güncelliyorum şeklinde yeni bir REVİZE fiyat teklifi gönderdi. Bu mailin ekinde excel listesi içerisinde hatlarımızın detayları, geçilecek tarifeler ve fiyatları yazıyordu. En aşağıda ise 12 aylık sözünüze istinaden şeklinde yine teklifin 12 ay olduğunu belirten bir ibare vardı. Daha sonra ise müşteri temsilcisine teklifin uygun olduğunu belirttim. Aynı ay içerisinde ise sözleşmeleri imzalayarak hatlarımızı Turkcell'e geçirdik.


    Aradan 1 sene geçti. Hatlarımızın taahhüt süresinin dolmasına yakın kendi kullandığım telefona mesaj geldi. Mesajda taahhüt süresinin dolacağı tarih belirtiliyordu. Bende tabi doğal olarak yeniden diğer operatörlerden teklif aldım. Vodafone uygun bir teklif sundu. Zaten Turkcell'den çıkmak istiyordum çünkü hiç bir zaman bana başta söylenen faturalar gelmedi. 400TL toplam fatura ücreti söylenmesine karşın faturalarım hiç bir zaman 650TL'den aşağı gelmedi. Sürekli tabi bir bahane vardı. Neyse konumuza dönelim. Turkcell'e dönüp kendi hattım dışında diğer hatlarıda kontrol etmek için 532'yi aradım. Müşteri temsilcisi bana hatlarımın taahhütlerinin devam ettiğini söyleyince şoka girdim. Böyle bir şeyin mümkün olmadığını zira cep telefonuma mesaj geldiğini söyledim. Temsilci inceleme yaptıktan sonra 11 adet hattımdan 6 tanesinin taahhütünün devam ettiğini söyledi. Böyle bir ne yazılı nede sözlü talebimin olmadığını belirtip şikayet açtım. 2 gün sonra beni aradılar. Oldukça dolambaçlı bir konuşma yaptılar. Bende en son sinirlenip kısa kesin evet mi hayır mı diye sordum. Başvurumu red etmişler. Sözleşmeleri imzaladığımı Ama adam bu kadar kısa bir şeyi bana 15 dakikada anlattı. Neyse bende ikinci kere başvuru yaptım. Bunun içinde biri aradı. Başvurumun incelemede olduğunu ve bana gönderilen emaili görmek istediklerini söyleyerek bir email adresi istediler. Verdikleri adrese yazışmaları gönderdim. Ancak onada bir daha cevap vermediler.

    Evet yanlış duymadınız. En başta müşteri temsilcisi, güzel hoş bir bayan, geldi etti, konuştu ve bana kağıtları imzalattı. Üstten 5 tane hattımı 12 ay taahhüt şeklinde yapmışlar. Alt tarafta yer alan 6 hattımı ise 24 aya sokmuşlar. Hiç bir şekilde, hiç bir yerde ne yazılı ne sözlü böyle bir talebim olmadı. Şimdi ise cayma bedeli adı altında 3000TL gibi bir soygun parası istiyorlar.

    Şunuda belirteyim bana 12 aylık teklifimiz ektedir şeklinde gönderilen listede yeni geçeceğim Turkcell tarifelerini ayrıntılı bir şekile yazmışlar. Fiyatlarıda belli. Ve tabi bu fiyatlar ve tarifeler benim şu an 24 ay taahhütlü şeklinde kullanddığım tarifeler. Bana 12 aylık teklif yapılmışken benim bunları aynı fiyat ve tarifelerle 24 ay olarak kabul etmem biraz hayatın akışına aykırı öyle değil mi ? Bunu anlatmama rağmen başvurumu red ettiler. BTK'ya şikayet açtım. Ondada önce şirket evraklarımı istediler. Gönderdim ancak halen 48 saat geçmesine rağmen dönüş yapmadılar.

    Diceksiniz ki hata sende. Evet doğru neden alttaki evrakları kontrol etmedim ya da neden ilk gelen faturamın arkasında ki tarifelere bakmadım. Evet tamamen doğru bende hata payı büyük. Bu konuyu da buraya açmamın sebebi aman siz siz olun benim gibi hata yapmayın diye. Turkcell'miş falan filan hikaye çatır çatır aldatmaca bir şekilde evraklarımı imzalattılar bana. Ha bundan sonrası belli. Şimdi Vodafone'a geçiyorum. 6 hattımı geçirdim. Bir tanesinin taahhüt'ü sözde devam ediyor diye 500 lirayı geçirmişler. Gelen tüm faturalara avukatımız itiraz edecek sonra doğru mahkemeye. Ayrıca bizi kandıran müşteri temsilcisini de ayrı olarak mahkemeye verecem.

    Bu arada son söz şunuda belirteyim. 12 ayda Vodafone'da kalıp Turkcell'e gecmıstım. Vodafone'da ne söyledilerse fatura en fazla 50TL veya 100TL üstü geldi. Ama Turkcell'de 1 sene boyunca maşallah 400TL gelmesi gereken fatura 650'den aşağı bir kere dahi olsun gelmedi.

    Bravo Turkcell gerçekten bravo. Böyle dünya firması oluyorsunuz değilmi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkans -- 12 Mayıs 2017; 20:25:55 >







  • Turkcell-Vodafone-Türk Telekom hiç farketmiyor hocam özellikle kurumsal müşteri temsilcileri aylık kotalarını doldurmak için yapamayacakları şey yok tabiki dürüst çalışanlar da var onları ayrı tutuyorum. Bizim ofiste yol geçen hanı gibi ayda bir kere uğrarlar mutlaka en son Vodafone dan geldiler daha öncede geldiği için tanıyorum çay kahve içtik iş muhabbeti hatta bi konuda bana yardımcı olacağını söyledi gitti baktım akşam beni arıyor abi kotayı dolduramadım 2 tane hat vereyim tarifeler 40 TL ye kadar düştü kabul etmedim en son sana telefona takmazsan aktif olmaz fatura gelmez zor durumdayım falan bende istemediğimi söyledim kapattım o gün bugündür aramıyor ay sonu yine gelirler abi bari bir hat alsan diye😊

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canmania

    Turkcell-Vodafone-Türk Telekom hiç farketmiyor hocam özellikle kurumsal müşteri temsilcileri aylık kotalarını doldurmak için yapamayacakları şey yok tabiki dürüst çalışanlar da var onları ayrı tutuyorum. Bizim ofiste yol geçen hanı gibi ayda bir kere uğrarlar mutlaka en son Vodafone dan geldiler daha öncede geldiği için tanıyorum çay kahve içtik iş muhabbeti hatta bi konuda bana yardımcı olacağını söyledi gitti baktım akşam beni arıyor abi kotayı dolduramadım 2 tane hat vereyim tarifeler 40 TL ye kadar düştü kabul etmedim en son sana telefona takmazsan aktif olmaz fatura gelmez zor durumdayım falan bende istemediğimi söyledim kapattım o gün bugündür aramıyor ay sonu yine gelirler abi bari bir hat alsan diye😊

    Bu ıs dılencılege dustu o zaman anladıgım kadarıyla. Yalnız mevcut 5 hattım su an halen Turkcell'de ve musterı temsılcım artık ofıse gelıp gıden bır tıp degılmıs. Sanırım bu olayı artık kaldırıyorlar. Onun yerıne sabıt bır telefon verdıler ordan benı arıyorlar telefonda cozuyorlar. Arayan kısı tek yanı fırmama atanan bır kısı ancak ofıse gelmıyor.

    Bu arada hangı tarıfe bu 40tl olan merak ettım ?

    Vodafone'un su anda Turkcell'e gore hem dezavantajları var hem de avantajları

    Avantajları :

    - Paketım Red Busıness 15 - 15GB ınternet ve 3000 dakıka konusma. benım ıcın konusmanın hıc onemı yok 500dk bıle yeter ama ınternet cok cok onemlı. Turkcellde 8GB'lık ıste platın 8 paketıme hemen hemen her ay ek paket almak zorunda kalıyordum. Eger 15Gb ıstesem Turkcell'de bunun ıcın Iste platın prestıj almam lazım ve fıyatı taahhut ıle beraber 159TL. Inanılacak gıbı bır fark degıl yanı bu. Bırı 75TL dıgerı 159TL. Ustelık Turkcell soyle bır cakallık yapıyor. Sen dıyor bana gecen sene gectın o yuzden sana yuzde 50 ındırım verdım ama bu sene artık ındırımın sadece yuzde 15.

    - Vodafone Red Busıness 15 tarıfesınde bır suru avantaj var. Yemeksepetı ındırımlerı, yurt dısı cıkıslarda hızlı gecıs hakları, havalımanı transferleri, yurt dısında ılk 4 gun bedava kullanma, Lıgtv taraftar paketı, bılyon tane ındırım, oto yıkama, yurt dısı pul harcı ve daha aklıma gelmeyen bır suru avantajı var. Turkcellde ıse platın paketının getırdıgı avantajlar yok gıbı bır sey. Red Busıness'ın sadece Lıgtv paketı yeter.

    - Faturalarınız sısık gelmıyor. En azından 2015 - 2016 arasında Vodafone kullandık ve faturalarım cok uygun geldı. Ama Turkcell ınanılmaz bır seydı her yaptıgınız ekstra, her sey ama. Baska bır arkadasım daha buyuk bır sırkete sahıp ve bu konuda cok sıkıntılıydı. Cok fazla hatları vardı ve bana soyledıgı muhasebenın ısı gucu bırakıp her ay Turkcell faturası ıncelemeye basladıgı ıdı.

    Dezavantajları :

    - Turkcell'ın musterı hızmetlerı tek kelıme ıle mukemmel. Aradıgınız an karsınıza bırı cıkıyor. Vodafone'da ıse en son bıraktıgımda berbat ıdı. Bırı ıle konusmak ıcın adeta mucadele edıyordum. Ayrıca vodafone'da sıze ozel musterı temsılcısı yok. Turkcell'de ıse 532'ye haber bıraktıgınızda dahı sızı hemen arıyorlar.

    - Turkcell'ın paket kullanım detayları super calısıyor. Uygulamadan ne kadar kullanmısım, ne kadar kalmıs hemen gorebılıyorum. Vodafone'da su 3 gunde gordugum kadarıyla Turkcell kadar basarılı degıl.

    Su an durum boyle.




  • Red businesss 5 paketi işime yaramayacağı içim kabul etmedim. Bende 2 yıl Vodafone Red L Yen'i adıyla Red 15 kullandım hiç sürpriz fatura gelmedi dediğin gibi bir sürü ekstra avantajı vardı neredeyse tarifeyi bedavaya getiriyordum ama 4.5G den sonra Vodafone un internet hızında sıkıntı yaşamaya başladık, uzun telefon görüşmelerinde telefon kendiliğinden kapanıyordu ayrıca Turkcell 'le Vodafone arasında gerçekten çok bariz ses kalitesi farkı var,bir de müşteri hizmetleri kalitesi var ki başlı başına geçiş sebebi olur Vodafone Red müşteri hizmetleri bile turkcell in normal Temsilcisi kadar değil bir sorunu çözmek için defalarca arayıp günler sürüyordu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turkcell bunu Hep yapiyor.akilli paket var,bayii ne yaparsan yap 45 lirayı geçmez faturan demis ama 3 aydır 80 geliyor.aradık müşteri hizmetlerini özel servis aboneliği varmış.

    Bu akilli fatura ne ise yarıyor o halde.

    Turkcell kalitesi falan hikaye zaten.30 dakikada müşteri temsilcisine baglanilan bi operatorde kalite ne arar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.