Şimdi Ara

Kamilkoç mola yerleri

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
30.525
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Geçen ay kontur turizm ile istanbuldan konyaya gitmiştim. Tek bir mola verdiler sadece 20 dakika 8.5 saatlik yolda. Bende çok sıkıldım git git bitmiyor yol zaten. şimdi tekrar konyaya gideceğim. Kamilkoçtan bilet aldım, kamilkoç ile önceden konyaya giden oldu mu hiç? Kaç mola verirler veya bilgisi olan var mı.. otobüse gece bineceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • arkadaşımın düğünü için bir kez istanbul dan afyon a gitmişim kamil koç ile. her terminalde sürekli mola vermişti delirtmişti.
  • Kontur ne güzel firmaymış 20 dakikalık mola yeter artar bile.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Indigo

    Kontur ne güzel firmaymış 20 dakikalık mola yeter artar bile.

    Dostum ironi mi yapıyorsun yoksa ciddi misin.

    Bence çok az. En az 2 veya 3 mola vermesi lazım. Zaten şeker hastasıyım. Çok sıkıcı geliyor böyle bir durumda uzun yolculuk nedense.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam Ankara üzeri gidiyor galiba Konya'ya muhtemelen tek mola veriyordur, sitesinde saat saat nereye varacağı yazıyor bakabilirsiniz oradan da.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr. Arizona

    Hocam Ankara üzeri gidiyor galiba Konya'ya muhtemelen tek mola veriyordur, sitesinde saat saat nereye varacağı yazıyor bakabilirsiniz oradan da.

    Hocam, "yolcum nerede" uygulamasından mı bahsediyorsunuz? Sanırım ondan takip ediliyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haddaway- H kullanıcısına yanıt
    Yok hocam bilet alır gibi kalkış yeri/varış yeri, tarihi seçtikten sonra seferler çıkıyor yanındaki "i" işaretine tıklayıp sefer boyunca uğrayacağı yerleri saat olarak gösteriyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr. Arizona

    Yok hocam bilet alır gibi kalkış yeri/varış yeri, tarihi seçtikten sonra seferler çıkıyor yanındaki "i" işaretine tıklayıp sefer boyunca uğrayacağı yerleri saat olarak gösteriyor.

    Tmm, teşekkür ederim birazdan bakacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Haddaway-


    quote:

    Orijinalden alıntı: Indigo

    Kontur ne güzel firmaymış 20 dakikalık mola yeter artar bile.

    Dostum ironi mi yapıyorsun yoksa ciddi misin.

    Bence çok az. En az 2 veya 3 mola vermesi lazım. Zaten şeker hastasıyım. Çok sıkıcı geliyor böyle bir durumda uzun yolculuk nedense.

    Sana sıkıcı geliyor bana da mola sıkıcı geliyor.Benim için yolcu indirip bindirirken 5 dakikalık süre yetiyor bile.İzmirden yalovaya giderken 40 dakika mola vermesi saçma geliyor.
  • molasiz olmasi bence iyi. merzifon afyon yaparken afyon otogardan hemen once mola veriliyordu. astideki bekleme sungurlu molasi filan saymiyorum bile.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.