Şimdi Ara

Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (39. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.244
Cevap
99
Favori
265.675
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
47 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3738394041
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    İlk olarak Açıkkapı platformundan başvursa olur mu?


    TT bölge müdürlüğüne pandemi nedeniyle gitmek istemiyor da.

  • thelordof kullanıcısına yanıt
    Hayır abonelik için başvuru yapsın öncelikle. Paketini seçsin başvuruyu yapsın. Gelecek olan yanıta göre hareket edilir.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Eyvallah hocam, sağolasın.

  • thelordof kullanıcısına yanıt
    Rica ederim.

  • hocam istanbulun esenler subesinde kalmaktayım yıllardır bizi adsl bataklıga yapıştırdılar bölgede evime kontrole gelen turk telekom servisinden birisi 2 ay once altyapı yukseltilir bölge doldu falan dedi ama tık yok herhangi bi planlanan calısma varmı ogrenemiyorum bölge mudurlugu telefonları acmıyor normal subelerde paket yapmayıp bilgi istemeye geldiysen basından savmaya ugrasıyor guncel olarak adresimi kontrol ettiğimde altyapı yok diye soluyor ama bunu port doluluguna bağlıyorum bu konuda bilgi almak için ne yapmalıyım  iyi günler hocam [[:)]] @XpressMusic34





  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Hocam Tekrardan Merhaba,



    Bana bulunmuş olduğun öneriyi aynen milleni.com' a ilettim.


    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri



    Nazik kullandığım dilden dolayı mı bilmiyorum ama büyük ihtimal bot, açtığım çağrıyı 16 salisede geri dönüş sağladı. Pek ümidim kalmadı gibi.



    Bu arada fiber için dilekçe yazıyorum da hocam, apartmanım genel olarak boş ve fazla etkileşim kurduğum insanlar değil. Tek başvursam ne olur? Abone numarası olarak da milleni.com üzerinden hizmet aldığım için herhangi bir abone numaram türk telekom üzerinde geçerliliği yok gibi. Bu unique bir numara mı herkes tarafından görülebilen?




    Tekrar teşekkürler.





  • sunset58 S kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam. İlçenizin bağlı olduğu telekom müdürlüğünün erişim planlama birimi ile görüşmelisiniz. Veya tuketici.btk.gov.tr adresinden adresinizi yazarak bölgeniz için planlanan bir çalışma olup olmadığını sorabilirsiniz. Önce ikinci adımı deneyin dilerseniz.
  • Magmoose kullanıcısına yanıt
    Hocam merhaba.

    Öncelikle vdsl porta geçiş yapıp yapamayacağınızı teyit edin. Vdsl de de hat kalitesi çok yükselebiliyor. Işletmecinize tekrar kayıt açın ve -vdsl destekli bir modeme sahip iseniz- vdsl e geçmek istediğinizi belirtiniz.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    En iyisi btk yi deneyim hocam bolge mudurlugu caldirip suratima kapatiyor
  • sunset58 S kullanıcısına yanıt
    Telefonla bilgi alamazsınız hocam bu tarz durumlarda. Yazılı iletişim kurun o sebepten dolayı.
  • Arkadaslar bize yan binadan vdsl cekildi kutuda kondu ama aktif etmiyolar . Hala altyapı yok gozukuyormuş sıstemde bunun icin ne yapabilirim?

    Bir de eski bina 4 daireliydi şu anda 6 daireli oldu ama millenicomun sisteminde hala 4 daire gözüküyomus ve bir şey yapamayacaklarını soylediler. Tavsiyelerinize ihtiyacım var.

    Edit: turk telekom ve millenicom da sıkıntı çıktı ancak turknet altyapınız görünüyor gelip bağlayabiliriz dedi. Abonelik işlemini gerçekleştirdim.

    Merak ettiğim bir şey var; kutunun içine numaralandırmayı turknet mi yapacak yoksa turk telekom mu? Bilgisi olan arkadaşlar cevap verirse memnun olurum.

    Edit2: turknetin yonlendirmesiyle 12 saat içinde turk telekom gelip kutudaki yerimizi belirledi. Şaka gibi turk telekom kendi bağladığı bağlantıyı göremezken turknet görüyor. Kartı koyan arkadaş altyapıda bir sıkıntı olmadığını firmanın randevu ayarlayıp gelip açacağını söyledi.

    Sırada internetin açılması var.

    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maninjacket -- 10 Aralık 2020; 11:6:0 >




  • Merhaba, bugün türk telekom ilçe altyapı birimi aradı ve dedi ki fiber i.in binanın komple imza vermesi lazım biz size fiberi getiririz dedi ve daire içine biz karışmıyoruz elektrikçi tutmanız lazım dedi.


    Bu kadar uğraşmaya değer mi ve binada imza vermeyecek kişiler olabilir ne yapmam lazım sizce?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: extrabanan

    Merhaba, bugün türk telekom ilçe altyapı birimi aradı ve dedi ki fiber i.in binanın komple imza vermesi lazım biz size fiberi getiririz dedi ve daire içine biz karışmıyoruz elektrikçi tutmanız lazım dedi.


    Bu kadar uğraşmaya değer mi ve binada imza vermeyecek kişiler olabilir ne yapmam lazım sizce?

    Bende bunu soracaktım bireysel fiber talebinde bulunabiliyor muyuz , ilk sayfaya baktım bulamadım bilgi.


    Saha dolabına 50-100 metre mesafe var. Değerleri ss attım. 15 yıla yakın binanın yaşı.


    Fiber altyapısında mıyım onu da bilmiyorum. Saha dolabı yenilendiğinde Max 110 mbit lerdeydi sonra bu değerlere düştü. Pratik olarak max 27 leri görüyor hız. 35 mbit paketim var. Evimde 9 cihaz var. Tivibu da var. 35 altı yetmiyor zaten bize. İmkan olsa 100 mbit baglattırmak isterdim.



    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NvdiaAmd -- 10 Aralık 2020; 15:13:12 >




  • Hayırlı olsun hocam. Gözükmeyen daireler nvi sisteminde de henüz aktif değildir, aktif olunca gözükür sorgulama sayfalarında hocam.
  • extrabanan kullanıcısına yanıt
    Abone olacaklar imza vermesi yeterli. Yeterli çoğunluk sağlanırsa altyapı sağlanır fiber için.

    Bina içindeki tesisatı binadakiler yaptırıyor ama bazı bölgelerde telekom da yapabiliyor.
  • NvdiaAmd kullanıcısına yanıt
    Bireysel olarak fiber başvurusu yapabilirsiniz ama bina geneli çoğunluk sağlanır ise bağlanma ihtimali daha da artıyor.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Değerlerimin bir önemi var mı fiber için ?


    tip 23 sanırım saha dolabı küçük olandan.


    Binada 4 daire var . 2 si internet kullanıyor. Diğer daire düz kullanıcı , böyle bir talebi olacağını sanmıyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NvdiaAmd -- 10 Aralık 2020; 15:17:45 >
  • NvdiaAmd kullanıcısına yanıt
    Hattınız 70 destekliyor gözüküyor. 100 kullanmak istiyorsanız öncelikle tuketici.btk.gov.tr adresinden yazın. Teknik inceleme sonrası 100 alamayacağınız belirtilir ise fiber için dilekçe verme sürecini başlatırsınız hocam.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Hocam bunu aktifleştirmek için biz bir şey yapabilir miyiz?
  • İlgili dairelerde ikamet var mı hocam? Yani ikamet alınabiliyor mu?
  • 
Sayfa: önceki 3738394041
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.