Şimdi Ara

Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
1.342
Cevap
63
Favori
91.316
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 14 dk. önce
  • Cevaplayan Üyeler 189
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 611
  • Ortalama Mesaj Aralığı 10 saat 31 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 322
  • Favoriye Eklediklerim 74
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • XpressMusic34 (611 mesaj) thelordof (28 mesaj) Vendetta29 (24 mesaj) efsane190789 (21 mesaj) enisenver (19 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (935 mesaj) Mobil (131 mesaj) Mini (16 mesaj) Uygulama (238 mesaj) (22 mesaj)
  • @
28 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Haberleşme ve Dijital Platformlar >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> Türk Telekom >> Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Kurmay Yarbay
    15869 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Merhaba. Bu konumda sizlere Türk Telekom'a verilecek dilekçelerin örneklerini paylaşacağım. Öncelikle maddelerimizi yazarak konumuza giriş yapalım.

    EK KAYNAK EKLEMESİ :https://forum.donanimhaber.com/acik-kapi-port-ve-altyapi-taleplerinizi-iletebiliyorsunuz--140709091#


    Önemli not: Tüm dilekçeler bağlı olduğunuz telekom müdürlüğüne verilmelidir. BAĞLI OLDUĞUNUZ TELEKOM MÜDÜRLÜĞÜNÜ MUTLAKA ÖĞRENİNİZ.https://www.turktelekom.com.tr/destek/Sayfalar/ofis-ve-magaza-arama.aspx


    Önemli not: Söz konusu dilekçenizi CİMER ve BTK aracılığı ile de iletebilirsiniz.Ancak bağlı olduğunuz telekoma elden teslim ederseniz daha hızlı yol katedebilirsiniz.
    Önemli not: BÜYÜKŞEHİRLERDE YAŞIYORSANIZ: Büyükşehir belediyesi altyapı koordinasyon birimine, CİMER üzerinden "altyapı olmaması" durumunda bilgi veriniz, kendileri de süreci takip edeceklerdir. Örnek dilekçe eklenmiştir.
    Önemli not: Dilekçelerinizin bir kopyasını muhtarınıza teslim ediniz. Kendisi kanunen resmi bir görevdedir ve dilekçenizin akıbetini kendisi de takip edebilmektedir.
    Önemli not: DİLEKÇENİZİ TESLİM ETTİKTEN SONRA MUTLAKA DİLEKÇE TAKİP NO ALINIZ!!!!!!
    Önemli not: SADECE HAT SAHİPLERİ VE ABONELİK ALABİLECEKLER MUHATAP OLABİLİR.
    1:Binamda/binamızda altyapı yok/telekom şebekesi yok
    2.Binamda/binamızda altyapı var/portum/portumuz yok
    3.binamda/binamızda altyapı var/binaya kadar fiber istiyoruz/dairelere kadar fiber istiyoruz
    4.Saha dolabım eski/yüksek hız alamıyorum
    5.Abone telim eski/telekom şebekesindeki kablolar eski
    6.Büyükşehir belediyesine konuyu takip etmeleri için (ALTYAPI OLMAMASI DURUMUNDA)
    7.Hattımda kayıp var/dsl sorunları
    Şimdilik beş madde ile devam edelim, farklı talepler doğrultusunda maddelerimizi çoğaltırız değerli forum arkadaşlarım ve forum okuyucuları.

    Dilekçelerde standart dilekçe kurallarına uyunuz. (tarih bilgisi mutlaka eklenmelidir)

    MADDE 1: Binamda/binamızda altyapı yok/telekom şebekesi yok

    quote:

    madde1
    XXX TELEKOM MÜDÜRLÜĞÜ (BAĞLI OLDUĞUNUZ) ERİŞİM PLANLAMA BİRİMİNE;

    X X ADRESİNDE İKAMET ETMEKTEYİZ/ETMEKTEYİM. BİNAMIZDA/BİNAMDA TELEKOM ALTYAPISI OLMADIĞINDAN HİZMET ALINAMAMAKTADIR. YENİ ABONELİK BAŞVURULARI VE NAKİL TALEPLERİ YAPILAMAMAKTADIR. ADRESİMİZE TELEKOM ALTYAPISI TALEP ETMEKTEYİZ/ETMEKTEYİM. ALTYAPI TEMİN SÜRECİYLE İLGİLİ BİLGİLENDİRMENİZİ ARZ EDERİM.
    TOPLU BAŞVURULARDA EKLENMESİ GEREKEN KISIM:
    AŞAĞIDA İSİMLERİ, İRTİBAT BİLGİLERİ VE İMZALARIYLA TALEPTE BULUNAN BİNA SAKİNLERİ, X KİŞİYİ VEKİL TAYİN ETMİŞTİR, ALTYAPI TEMİN SÜRECİNİ VEKİLİMİZ TAKİP EDECEKTİR.
    DAİRE SAKİNLERİ İSİM SOYİSİM TELEFON NUMARASI İMZA:
    VEKİL TAYİN EDERİZ : İSİM SOYİSİM TELEFON NUMARASI İMZA : (VEKİL TAYİN EDİLEN KİŞİ YALNIZCA ALTYAPI TEMİN SÜRECİNİ TAKİP EDEBİLİR)


    MADDE 2 : Binamda/binamızda altyapı var/portum yok
    quote:

    madde 2
    XXX TELEKOM MÜDÜRLÜĞÜ (BAĞLI OLDUĞUNUZ) ERİŞİM PLANLAMA BİRİMİNE;
    X X ADRESİNDE İKAMET ETMEKTEYİM/ETMEKTEYİZ. X X X NUMARALI HATTIN YASAL SAHİBİYİM/SAHİBİYİZ. SAHA KODUMUZDA/DOLABIMIZDA YETERLİ PORT OLMADIĞINDAN HİZMET ALAMAMAKTAYIM/ALAMAMAKTAYIZ. BU DURUMLA İLGİLİ GEREKLİ İŞLEMLERİN SAĞLANMASINI ARZ EDERİM/ARZ EDERİZ.

    (üstteki (madde1) gibi muhatap bilgileri (daire sakinleri) eklenir)


    MADDE 3: binamda/binamızda altyapı var/binaya kadar fiber istiyoruz/dairelere kadar fiber istiyoruz
    quote:

    madde3
    XXX TELEKOM MÜDÜRLÜĞÜ (BAĞLI OLDUĞUNUZ) ERİŞİM PLANLAMA BİRİMİNE;
    X X ADRESİNDE İKAMET ETMEKTEYİZ. AŞAĞIDA ABONE NUMARALARI EKLENMİŞ OLAN DAİRE SAKİNLERİ OLARAK BİNAMIZA KADAR FİBER UYGULAMASI TALEP ETMEKTEYİZ. KONUYLA İLGİLİ BİLGİLENDİRME TALEP EDERİZ. X KİŞİYİ VEKİL TAYİN EDERİZ, ALTYAPI TEMİN SÜRECİNİ TAKİP EDEBİLİR.
    MUHATAPLAR İSİM SOYİSİM İRTİBAT BİLGİSİ İMZA
    VEKİL TAYİN EDERİZ İSİM SOYİSİM İRTİBAT BİLGİSİ İMZA


    MADDE 4: Saha dolabım eski/yüksek hız alamıyorum
    quote:

    madde4
    XXX TELEKOM MÜDÜRLÜĞÜ (BAĞLI OLDUĞUNUZ) ERİŞİM PLANLAMA BİRİMİNE;
    XX ADRESİNDE İKAMET ETMEKTEYİM/ETMEKTEYİZ. BAĞLI OLDUĞUMUZ SAHA DOLABININ ESKİ OLMASI SEBEBİYLE YÜKSEK HIZLARDA ERİŞİM SAĞLAYAMAMAKTAYIM/SAĞLAYAMAMAKTAYIZ. SAHA DOLABIMIZIN FİBER DÖNÜŞÜM KAPSAMINDA YENİLENMESİNİ TALEP EDERİM/TALEP EDERİZ.

    (muhatap/muhataplar bilgisi eklenir)


    MADDE 5: Abone telim eski/telekom şebekesindeki kablolar eski
    quote:

    madde 5
    XXX TELEKOM MÜDÜRLÜĞÜ ERİŞİM PLANLAMA BİRİMİNE;

    XX ADRESİNDE İKAMET ETMEKTEYİM/ETMEKTEYİZ. TELEKOM ŞEBEKESİNDEN GELEN ABONE TELİM/TELİMİZ YIPRANMIŞ,ESKİMİŞTİR. SÖZ KONUSU BAKIR KABLONUN ONARILMASINI VEYA YENİLENMESİNİ TALEP ETMEKTEYİM/TALEP ETMEKTEYİZ.

    (muhatap/muhataplar bilgisi eklenir)


    MADDE 6: Büyükşehir belediyesine konuyu takip etmeleri için (ALTYAPI OLMAMASI DURUMUNDA)
    quote:

    madde 6
    XXX BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ALTYAPI KOORDİNASYON MÜDÜRLÜĞÜNE;
    X X ADRESİNDE İKAMET EDERİM/EDERİZ. BÖLGEMİZDE/BİNAMIZDA TELEKOM ŞEBEKESİ BULUNMADIĞINDAN HİZMET ALAMAMAKTAYIM/ALAMAMAKTAYIZ. BU KONUYLA İLGİLİ TELEKOMA VERDİĞİMİZ DİLEKÇE TAKİP NO XXX DİR. KONUYU TAKİP ETMENİZİ ARZ EDERİM.
    MUHATAP - MUHATAPLAR İRTİBAT İSİM SOYİSİM İMZA


    MADDE 7 : Hattımda sorun var / dsl sorunları

    quote:

    madde 7
    XXX TELEKOM MÜDÜRLÜĞÜ DSL TEKNİK BİRİMİNE;
    XXX ADRESTE İKAMET EDERİM, ABONE NUMARAM X XDİR. BİNAMA KADAR ANKASTRE/FİBER UYGULAMASI OLDUGU HALDE HATTIMDA KAYIPLAR YAŞAMAKTAYIM/TARİFEMDEKİ HIZI ALAMAMAKTAYIM. KONUNUN İNCELENMESİNİ ARZ EDERİM.
    MUHATAP İSİM SOYİSİM TELEFON İMZA



    Talepler doğrultusunda eklemeler yapılacaktır.

    Bağlı olduğu konu :https://forum.donanimhaber.com/konu-acmadan-once-okuyun-surekli-guncel--67663544-14



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 2 Ekim 2020; 11:54:20 >







  • Milyar dolarlık şirketin vatandaşı soktuğu duruma bak.



    Port, saha dolabı, fiber kabin, eve kadar fiber, vdsl, ping, MBPS, kazı izni vb. insanlar bu yüzden bu işin terminolojisini öğrendiler.



    Eti pop kek in fabrikasının nerede olduğunu hangi makinede ne tür işlemlerle çıktığını kimse bilmez.



    Ama Telekom bize bu işi resmen öğretti. İşin garibi kadınlar kulübü forumundan bile öğrenebilecek bu bilgileri Telekom çalışanları müdürlük çalışanları bilmiyor. Hiç bir şeyden haberleri yok.

    Ulaştırma ve Altyapı Bakanı şu adamın verdiği hizmetin onda birini verse Türkiye uçtan uca köylere kadar fiber alt yapıyla döşenirdi be yazıklar olsun arkadaş. Thx @XpressMusic34

    Güncelleme


    Bu ve bu linklerden görebileceğiniz üzere internet hattı başvurusunda bulunmuştum. Bugün ise bana resmi kaynaklardan gelen mesajları paylaşmak istedim.


    Şimdiden belirteyim: İnternet alt yapısı için herhangi fiziksel bir çalışma henüz yapılmamaktadır.


    Ne yaptım?


    - 444 1 444 üzerinden sanki alt yapı varmış gibi internet başvurusunda bulunmak için müşteri temsilcisiyle görüştüm ve fiber 100 mbit internet başvurusunda bulundum.

    - Türk Telekom il müdürlüğüne gidip dilekçe verdim.

    - Dilekçenin fotokopisinin fotoğrafıyla (Telekom başvurusunda bana iletilen takip nosunu da içerisine yazarak) CİMER'den başvurdum.

    - Yine dilekçenin aynı fotoğrafıyla BTK'ya başvurdum.

    - Açık Kapı diye bilinen siteye de aynı şekilde dilekçenin fotoğrafıyla başvurdum.

    - Mahalle muhtarına takip nosunu içeren dilekçenin fotokopisini verdim, konuyu takip etmesini istedim. O da ne gerekiyorsa yapacağım dedi (inşallah bu konuda ne yapacağını biliyordur  )


    Neler oldu?


    Telekom tarafından SMS ile arada bir bilgilendirildim. İlgili mesajlara ait ekran görüntüsü:


    (Resimlerin büyük halini görmek için üzerlerine tıklayın)


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/51/b2/6a/51b26abd743b27ed5bac30373bd55772.jpeg&t=0&width=480&text=1

    (Resmin büyük hali için tıklayın)


    Açık Kapı sitesinden olumsuz bir cevap aldım. Ekran görüntüsü:


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/0a/9a/df/0a9adf926c9b5ee34c501c4b2311686c.jpeg&t=0&width=480&text=1

    (Resmin büyük hali için tıklayın)


    CİMER'den iki farklı cevap aldım. Ekran görüntüsü:


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/25/cb/86/25cb867322031755a5cd04aab43fcf28.jpeg&t=0&width=480&text=1

    (Resmin büyük hali için tıklayın)


    BTK'dan bir cevap aldım. Ekran görüntüsü:


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/db/cb/90/dbcb906050cc755208b4db73fe718511.jpeg&t=0&width=480&text=1

    (Resmin büyük hali için tıklayın)


    Bugün bir de PTT'den bir posta aldım. Postaya ait fotoğraflar aşağıda:


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/ec/1a/05/ec1a051230616a33cab1e3c1caf8ab2c.jpeg&t=0&width=480&text=1

    (Resmin büyük hali için tıklayın)



    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/2f/9f/46/2f9f468131d541a591879138a359b0c4.jpeg&t=0&width=480&text=1

    (Resmin büyük hali için tıklayın)


    Sonuç olarak, geri dönüş mesajları aldım. Çok güzel gerçekten. Hele ki eve posta gelmesi umutlarımı artırdı. Ancak ilk başvuru yaptığım 8 Şubat gününden beri mesajlar dışında hiçbir fiziksel işlem (kazı, yer tespiti vb.) yapılmadı. Tarafıma telefon ile de ulaşılmadı. Tarafımdan ekstra bilgi de talep edilmedi.


    Şehrin mahallesine, 3 daireli bir binaya, bir adet hat çekilmesi için mümkün olan bütün devlet teşkilatına ulaşmak zorunda bırakılmamız, hükümetin/devletin vatandaşa yaptığı büyük bir ayıptır. Türk Telekom'un talepleri yerine getirmede yetersiz kalıp, devleti meşgul etmesini, bakanlıklar, başkanlar nasıl kabulleniyor?


    Sonraki zamanlarda yaşanacak tüm gelişmeleri de buraya vakit buldukça aktarmaya devam edeceğim. Eğer bir sonuç alırsam, en azından benim durumumda olanların nasıl bir yol izleyeceği belli olmuş olur.


    Konu sahibi XpressMusic34'e teşekkürlerimi sunuyorum. Sayesinde adam akıllı başvuru yapabiliyoruz  

  • Çavuş
    65 Mesaj
    Öncelikle bu bilgilendirici konu için teşekkürler.

    Anladığım kadarıyla benim durumum madde 3 ve 4 birlikte. Kafama takılan bazı sorular var o yüzden topluca soracağım.

    quote:

    MADDE 3: binamda/binamızda altyapı var/binaya kadar fiber istiyoruz/dairelere kadar fiber istiyoruz


    Bu maddede belirtilen "altyapı" fiber mi? Çünkü benim bütün altyapım bakır kablo.Demek istediğim bu madde benim durumumu kapsıyor mu?

    Ayrıca dilekçede belirtilecek olan hususlarda, benim binamdaki 1 abone başka operatörden hizmet alıyor. Onun abone numarasını eklememin bir manası olur mu? Değilse telekom dışı abone hakkında ne yapmak gerekir? Bina altındaki dükkanları da bu dilekçeye dahil edebilir miyim?
    Ek olarak dilekçenin ciddiye alınması/kabul görmesi için bir taban sayı sınırı var mıdır?

    Bu bilgiler ışığında madde üçü mü yoksa dördü mü tercih etmeliyim?




  • Kurmay Yarbay
    15869 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    1.Bakır/fiber bu işletmeciye kalmış bir konu olduğundan biz (kullanıcılar) altyapı olarak yazıyoruz özel olarak fiber talebimiz yoksa.
    2.Hangi işletmeciden hizmet aldığı önemli değil. Abone numarası eklemeyebilirsiniz dilerseniz.
    3.Telekom dışı işletmecilerden hizmet alındığı durumlarda öncelikle o işletmeciyle iletişim kurmak gerekir, daha sonrasında farklı işletmeciden hizmet alsanız dahi altyapı telekomun olduğu için bu aboneliğiniz ile ilgili de müdürlüğe altyapı sağlanması için dilekçe verebiliyorsunuz. (ilgili işletmeci telekomun altyapısını kullanıyorsa)Ancak dediğim gibi öncelikle işletmeci ile görüşülmesi gerekir. (hizmet alınan)
    4.bir sınır/sayı yoktur.
    5.İkisini de tercih edebilirsiniz farketmez.
    |
    |
    Beauregard kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Kurmay Yarbay
    15869 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    DSL sorunları ile ilgili yeni bir madde eklenmiştir.
  • Yüzbaşı
    632 Mesaj

    hocam ben bununla ilgili btk ya şikayet oluşturucam da birşey sormak istiyorum düzgün yazmak için.Altyapı sorgulamada bana verilen hız maks 10mbit çıkıyorken mahalledeki 2-3 binada bu hız 80-90 mbit. bu mahallede fiber altyapının olduğunu mu gösteriyor acaba başka bir olay mı?
    |
    |
    XpressMusic34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Kurmay Yarbay
    15869 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Oradaki veriler teorik olduğu için, tarafınıza "o bilgiler teorik" şeklinde cevap verilebilir. Bu yüzden bahsettiğiniz binalarda gpon sistemi olup olmadığını teyit etmelisiniz oralarad komşularınız varsa mesela. Bazı binalarda bu sistem olabiliyor çünkü. Elbette bağlı olduğunuz telekom müdürlüğünden de net bilgi alabilirsiniz.
    |
    |
    charm35 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    861 Mesaj
    DAİRE SAKİNLERİ İSİM SOYİSİM TELEFON NUMARASI İMZA:

    VEKİL TAYİN EDERİZ : İSİM SOYİSİM TELEFON NUMARASI İMZA : (VEKİL TAYİN EDİLEN KİŞİ YALNIZCA ALTYAPI TEMİN SÜRECİNİ TAKİP EDEBİLİR)



    Bu kısımda 2 defami isim soyisim telefon imza liste şeklinde yazılacak tam anlayamadim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kurmay Yarbay
    15869 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Vekil tayin edilen kişi (süreci takip edecek kişi) daire sakiniyse, (müteahhit vb değilse) iki kez yazılır. Vekilin hem daire sakini hem de vekil olması durumunda bu şekilde süreç bulunmaktadır. Ancak vekil daire sakini değilse iki kez yazılmaz.
    |
    |
    Prometheus-25 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    861 Mesaj

    Anladım teşekkürler



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    XpressMusic34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Kurmay Yarbay
    15869 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Rica ederim.
    |
    |
    Prometheus-25 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1226 Mesaj
    Yararlı bilgiler. Teşekkürler
  • Kurmay Yarbay
    15869 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Rica ederim.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    nomadio kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    574 Mesaj
    hocam ben istanbul ümraniye, mehmet akif mah. de ikamet ediyorum

    attığınız linkten istanbul ümraniye açınca onlarca bayi çıkıyor

    bunlardan herhangi birisi uygun mudur ki dilekçeyi vermek için?
  • Kurmay Yarbay
    15869 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Ümraniye de tt müdürlüğü var küçüksu cd. Üzerinde. Oraya teslim edeceksiniz. (sizin bağlı olduğunuz)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 25 Eylül 2019; 15:4:47 >
    |
    |
    falterubbix kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    574 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Ümraniye de tt müdürlüğü var küçüksu cd. Üzerinde. Oraya teslim edeceksiniz. (sizin bağlı olduğunuz)
    genel müdürlük olarak bulabildiğim burası var hocam sadece

    Ümraniye Teknopark
    Çakmak Mahallesi Balkan Cad No:49 Ümraniye / İstanbul
    Telefon: +90 216 460 6000
  • Kurmay Yarbay
    15869 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    TT OFİS İSTANBUL AND - ÜMRANİYE

    İnkılap Mh. Küçüksu cd. No.56 No:1/, 99999
    (216) 632 14 25
    ÜMRANİYE/İSTANBUL

    Burası bölge müdürlüğü. (sizin bağlı olduğunuz)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 25 Eylül 2019; 15:4:19 >
    |
    |
    falterubbix kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    574 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    TT OFİS İSTANBUL AND - ÜMRANİYE

    İnkılap Mh. Küçüksu cd. No.56 No:1/, 99999
    (216) 632 14 25
    ÜMRANİYE/İSTANBUL

    Burası bölge müdürlüğü. (sizin bağlı olduğunuz)
    tamamdır hocam teşekkürler

    dilekçeyi hazırladım, insanlardan imzaları toplayıp vereyim
  • Kurmay Yarbay
    15869 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Tamam. Dilekçe takip numaranızı almayı unutmayınız.
    |
    |
    falterubbix kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    574 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Tamam. Dilekçe takip numaranızı almayı unutmayınız.
    tamamdır, teşekkürler tüm bilgilendirmeleriniz için
  • Kurmay Yarbay
    15869 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Rica ederim.
    |
    |
    falterubbix kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
Instagram takipçi satın al
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,516
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.