< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 2 Ekim 2020; 11:54:20 > |
Milyar dolarlık şirketin vatandaşı soktuğu duruma bak.
Port, saha dolabı, fiber kabin, eve kadar fiber, vdsl, ping, MBPS, kazı izni vb. insanlar bu yüzden bu işin terminolojisini öğrendiler. Eti pop kek in fabrikasının nerede olduğunu hangi makinede ne tür işlemlerle çıktığını kimse bilmez. Ama Telekom bize bu işi resmen öğretti. İşin garibi kadınlar kulübü forumundan bile öğrenebilecek bu bilgileri Telekom çalışanları müdürlük çalışanları bilmiyor. Hiç bir şeyden haberleri yok. |
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı şu adamın verdiği hizmetin onda birini verse Türkiye uçtan uca köylere kadar fiber alt yapıyla döşenirdi be yazıklar olsun arkadaş. Thx @XpressMusic34 |
Güncelleme Bu ve bu linklerden görebileceğiniz üzere internet hattı başvurusunda bulunmuştum. Bugün ise bana resmi kaynaklardan gelen mesajları paylaşmak istedim. Şimdiden belirteyim: İnternet alt yapısı için herhangi fiziksel bir çalışma henüz yapılmamaktadır. Ne yaptım? - 444 1 444 üzerinden sanki alt yapı varmış gibi internet başvurusunda bulunmak için müşteri temsilcisiyle görüştüm ve fiber 100 mbit internet başvurusunda bulundum. - Türk Telekom il müdürlüğüne gidip dilekçe verdim. - Dilekçenin fotokopisinin fotoğrafıyla (Telekom başvurusunda bana iletilen takip nosunu da içerisine yazarak) CİMER'den başvurdum. - Yine dilekçenin aynı fotoğrafıyla BTK'ya başvurdum. - Açık Kapı diye bilinen siteye de aynı şekilde dilekçenin fotoğrafıyla başvurdum. - Mahalle muhtarına takip nosunu içeren dilekçenin fotokopisini verdim, konuyu takip etmesini istedim. O da ne gerekiyorsa yapacağım dedi (inşallah bu konuda ne yapacağını biliyordur Neler oldu? Telekom tarafından SMS ile arada bir bilgilendirildim. İlgili mesajlara ait ekran görüntüsü: (Resimlerin büyük halini görmek için üzerlerine tıklayın) ![]() (Resmin büyük hali için tıklayın) Açık Kapı sitesinden olumsuz bir cevap aldım. Ekran görüntüsü: ![]() (Resmin büyük hali için tıklayın) CİMER'den iki farklı cevap aldım. Ekran görüntüsü: ![]() (Resmin büyük hali için tıklayın) BTK'dan bir cevap aldım. Ekran görüntüsü: ![]() (Resmin büyük hali için tıklayın) Bugün bir de PTT'den bir posta aldım. Postaya ait fotoğraflar aşağıda: ![]() (Resmin büyük hali için tıklayın) ![]() (Resmin büyük hali için tıklayın) Sonuç olarak, geri dönüş mesajları aldım. Çok güzel gerçekten. Hele ki eve posta gelmesi umutlarımı artırdı. Ancak ilk başvuru yaptığım 8 Şubat gününden beri mesajlar dışında hiçbir fiziksel işlem (kazı, yer tespiti vb.) yapılmadı. Tarafıma telefon ile de ulaşılmadı. Tarafımdan ekstra bilgi de talep edilmedi. Şehrin mahallesine, 3 daireli bir binaya, bir adet hat çekilmesi için mümkün olan bütün devlet teşkilatına ulaşmak zorunda bırakılmamız, hükümetin/devletin vatandaşa yaptığı büyük bir ayıptır. Türk Telekom'un talepleri yerine getirmede yetersiz kalıp, devleti meşgul etmesini, bakanlıklar, başkanlar nasıl kabulleniyor? Sonraki zamanlarda yaşanacak tüm gelişmeleri de buraya vakit buldukça aktarmaya devam edeceğim. Eğer bir sonuç alırsam, en azından benim durumumda olanların nasıl bir yol izleyeceği belli olmuş olur. Konu sahibi XpressMusic34'e teşekkürlerimi sunuyorum. Sayesinde adam akıllı başvuru yapabiliyoruz |
|
|
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 25 Eylül 2019; 15:4:47 > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 25 Eylül 2019; 15:4:19 > |
|
|