Şimdi Ara

Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (38. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3.220
Cevap
100
Favori
261.582
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
47 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3637383940
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mr.xxxx M kullanıcısına yanıt
    Merhaba.

    İlk olarak tuketici.btk.gov.tr adresine altyapı talebinizi ileten dilekçe göndererek başlayabilirsiniz sürece.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler. valla her gün sıkıştırıyorum. talep toplayan ttnet görevlisi arkadaşa sordum hat çekim işini ekip gelip halledecek siz yapmayacaksınız dedi.


    ama bir süre veremiyorlar malesef :(

  • TheWalkingDead kullanıcısına yanıt
    Evet hocam maalesef süre bilgisi vermiyorlar. Rica ederim hocam.
  • Arkadaşlar, bundan 1 hafta önce tt genel müdürlük arayıp 2019 da çekmemiz mümkün değil 2020 de çekilmesi için müdürlüğünüzle gerekli konuşmayı yaptık demişti. Simdi bunun peşine düşmeli miyim bir daha? Çünkü bazı arkadaşlar böyle söylenmesine rağmen fiber çekilmediğini söylüyorlar araştırdığım kadarıyla. Ne zaman nereye yazmalıyım bilginiz var mı


    Şu ana kadar yaptıklarımın tamamını sizlere de destek olması açısından yazıyorum.


    Twitter TTDestek e dm attım, tweet attım.

    Ceo'ya ve Cto'ya Ümit bey ve Yiğit beye twitter linkedin üzerinden yazdım. görüldü attılar.

    BTK üzerinden altyapı talebinde bulundum. Cimer üzerinden de aynı mesajı attım.

  • PoyrazKarayel59 P kullanıcısına yanıt
    Merhaba. 2021 bütçesinde değerlendirilir hocam bu yıla yetişmez ise.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim hocam. 2020 içinde yetişmesi zaten bence de imkansız da öğrenmek istediğim şey herkese aynı cevabı verip vermedikleri.


    yani beni arayan adamın benimle birlikte herkese aynı şeyi söylemiş olma olasılığı var mıdır? Genel bir cevap mı yoksa bana mı özeldi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Merhaba.


    Yeterli port olmadığında bu hatayı verebiliyor. Bağlı olduğunuz telekom müdürlüğünün erişim planlama birimi ile irtibata geçerek konuyu kendileri ile görüşebilirsiniz. Sıkıntı nerede ise bilgi edinmiş olursunuz. Bir de söz konusu konuyla ilgili tuketici.btk.gov.tr adresinden bilgi talep eden bir yazı yazabilirsiniz.

    Erişim planlama birimi ile görüştüm bugün ve sorunu çözdüler. Teşekkür ederim hocam. Keşke ilk başından size sorup gitseymişim, doğru yönlendirme olmayınca çözüm bulamadım zamanında.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PoyrazKarayel59 P kullanıcısına yanıt
    Bağlı olunan müdürlüğün planlaması ile ilgili bir durum hocam.
  • first9 kullanıcısına yanıt
    Rica ederim hocam. Sevindim sorunun düzelmesine. İstediğiniz zaman danışabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Rica ederim hocam. Sevindim sorunun düzelmesine. İstediğiniz zaman danışabilirsiniz.

    Hocam şimdi dün başvuruyu yapmıştım, bugün kuruluma geldiler ama mahalleden evin önündeki direğe gelen kablo yerin altından geliyor ve kepçe koparmış, o yüzden bağlanmadı. Onarılması için bildirdi ama onarılıp onarılmayacağı ve ne zaman olacağı konusunda kesin net bilgi veremedi.



    Tecrübenize dayanarak sizce yapılır mı? Ne kadar sürede çözülür? Yaklaşık 20-30 metrelik bir mesafesi var.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • first9 kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Arıza ekiplerine düşmüştür hocam ilgili yer, en kısa sürede iş programına alınacaktır.
  • first9 kullanıcısına yanıt
    Hocam bu arada telekom iş planları veya süreçleri gereği süre bilgisini "çoğu kez" vermiyor. Keşke verse ama maalesef. Bu süreçte biraz bekleyin, çok süreceğini sanmıyorum hocam.
  • Tekrardan merhaba. Henüz dilekçe vermedim çünkü bir kaç sorum daha olacak. Ev sahibi babam olduğu için internet hattı çektirmek istediğimde ev sahibinin imzasını filan isterler mi isterlerse babam uzakta olduğu için sorun çıkabilir. TT ekipleri internet kablosunu çektikten sonra Abonelik başlatabiliyor muyum yoksa başka işlem yapmam gerekiyor mu yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim  

  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Hocam bu arada telekom iş planları veya süreçleri gereği süre bilgisini "çoğu kez" vermiyor. Keşke verse ama maalesef. Bu süreçte biraz bekleyin, çok süreceğini sanmıyorum hocam.

    Anladım hocam, teşekkür ederim. Ekipten sonra başka birim daha geldi, direğe çıktı vs kopukluğun tespiti için cihaz varmış, onun için kayıt açtılar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mr.xxxx M kullanıcısına yanıt

    Merhaba. İmzası gerekmez, abonelik kimin adına olacak ise o kişi başvuru yapabilir.

  • first9 kullanıcısına yanıt

    Anladım hocam. Bekleyin bakalım bir süre neler olacak.  

  • port sorununu tt ne kadar sürede ortalama hallediyor? Arkadaşım kendisi için başvuracakta.

  • O hiç belli olmaz 1 hafta bekleyen de var 6ay bekleyen de

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • thelordof kullanıcısına yanıt
    Önce bir başvuru yapsın da hocam, süreç başlasın belli olur ne kadar süreceği.
  • selim752 S kullanıcısına yanıt

    Tamam.

  • 
Sayfa: önceki 3637383940
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.