Şimdi Ara

Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (40. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3.245
Cevap
99
Favori
266.300
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
47 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3839404142
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Anladım , peki merak ettiğim nokta talebim uygun görülüp kabul edildiğinde saha dolabındaki hız diyelim 100 mbit ya da daha üzerinde. Bunu alabiliyor muyum yoksa yine modem arayüzündeki max değere göre mi hız alabiliyorum ?


    Bildiğim kadarıyla fiber de hız düşüşü olmuyor mesafeye göre. Saha dolabındaki hız ne ise onu alabilmem lazım mantıken , bilmiyorum doğru mu düşünüyorum.

  • NvdiaAmd kullanıcısına yanıt
    İlgili saha dolabında güncelleme yapılarak 100 sağlanabiliyor ise vdsl üzerinden de sağlanabilir.

    Bu mümkün değil ise size olumsuz dönüş yapılır, bu süreçten sonra fiber için dilekçe verirsiniz.
  • Altyapı birimindeki adam dedi ki herkesin dilekçe vermesi lazım bazı insanlar kazı lafını duyunca yaptırmak istemiyor falan dedi.


    Bir tanesi olmazsa yapmayız dedi bu zorunlu mu herkesin imza atması? Bazı kişiler istemeyebilir de.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Evet hocam aldırdık ikametlerimizi.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Yani herkesin imza atması gerekli mi?

  • extrabanan kullanıcısına yanıt
    Yeterli çoğunluğun imzası yeterlidir. Bina yöneticisi var ise bu işi o organize edebilir.
  • Bu durumda büyük bir sorun yok hocam. Tuketici.btk.gov.tr adresine girin. Ttnet i seçip adresinizin altyapı sorgulama sayfalarında gözükmediğini belirtin. Gerekli güncelleme işleminin yapılmasını talep edin. Hepsi bu kadar.
  • extrabanan kullanıcısına yanıt
    Konudaki geçmiş tecrübelere göre, yeterli imza sayısı yeterli oluyor.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim hocam.🙏
  • Rica ederim hocam. Ekran görüntüsü de ekleyebilirsiniz başvuru yaparken.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Hocam şikayetimi dile getirdim ikametgah belgemi de ek olarak sundum. Umarım dikkate alırlar.
  • Tamamdır hocam.
  • Turknet yarın gelip interneti aktif edecek ama aklım millenicomda kaldı. Turknetin müşteri hizmetleri olmaması çok can sıkıcı. Kırk takla atıyosun kimseye ulaşamıyosun. Canlı desteğe sadece abone olursanız ulaşıyorsunuz ondan sonra kayıplar. Ne yaptıysam görüşemedim kimseyle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maninjacket -- 11 Aralık 2020; 21:15:1 >
  • Sistem düzeldiğinde taşıma yaparsınız hocam dilerseniz.
  • dostlar merhabalar eğer yanlış yere soru soruyorsam kusuruma bakmayın bir şey danışacağım sizlere,ben türktelekom 24 mbps internet abonesiyim ama yaklaşık 2 aydır download hızım çok düşük 5-6 mbps civarı upload hızım fena değil 6 mbps ama 24 olması gereken download 5 mbps ve aylardır şikayet kaydı oluşturuyorum arıyorum düzeltmiyorlar var mı görüşü önerisi tavsiye olan acaba?
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    İnşallah düzeltirler hocam. Türk Telekom inancımı kırdı:)
  • mjj1999 M kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Hat değerlerinizi ekler misiniz bir kontrol yapalım.
  • Metin olun hocam. Bu işler biraz uğraş istiyor maalesef.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    hocam nasıl ekleyeceğimi bilmiyorum da?
  • Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri

    hocam lokasyonuma 15 20 dakikalık mesafelerde hipernet hizmeti verilip durdugu icin türktelekom destek ile yusuf kıraca yazdım yusuf bey donus yapmadı ama destek hesabı kayıt açmıs boyle sanırım bu ss cıktı karsıma anlamadım hiçbirşey fikriniz varmıdır ? Aynı zamanda açıkkapı üzerindende dilekçe verdim ama hayırlısı adsl illetinden kurtulamadık yıllardır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sunset58 -- 12 Aralık 2020; 12:50:30 >
  • 
Sayfa: önceki 3839404142
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.