Şimdi Ara

Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
3.245
Cevap
99
Favori
266.246
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
47 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Diyelim dilekçe verdik ve gelip altyapı kurdu Türk Telekom. Peki ondan sonra biz Türk Telekom almak zorunda mıyız , başka bir firmayla anlaşabilir miyiz?Çünkü ben arayıp alt yapı olmadığını söylediğimde bana "alt yapı başvurunuzu yaparız alt yapı kuruldukdan sonra da gelip internetinizi bağlarız." dediler.Teşekkürler şimdiden.
  • Mrs.Bean M kullanıcısına yanıt
    Altyapı sağlandıktan sonra istediğiniz işletmeciden hizmet alabilirsiniz.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Peki dilekçeyi verdikten tahminen ne kadar sonra alt yapı kurulur?
  • Mrs.Bean M kullanıcısına yanıt
    Kurulur diye kesin bir garantisi yok, sadece talebinizi iletmiş oluyorsunuz. Değerlendiriliyor ve uygun ise planlanıyor.
  • Merhaba, benim de garip bir problemim var. değerli görüşlerinizi bekliyorum.

    Benim müstakil evim var evimde de tüm ıss lerden sorgulama yaptığımda 45 mbps alabileceğim yazıyordu. 20 gündür internetim bağlanmayınca ıss yi aradım dediklerine göre türk telekom gelmiş altyapı yok demiş gitmiş.

    Evim müstakil ve ilk kez internet bağlanacağı için evimde hat yok ama 50 mt ötede komşumun ankastre kutusu var ve portları boş. Ya da direkten evime internet çekilebilirdi ama türk telekom altyapı yok deyip gitmiş. Gelip bir zilime de basmadılar yani iss den öğreniyorum bu durumu.

    işin garibi tüm sitelerde adresimde hala 45 mbps hız görünüyor.
    Bu gibi bir durumda ne yapmalıyım nereye, nasıl bir dilekçe yazmalıyım ? Tecrübeli forumdaşların yardımlarını bekliyorum.
  • leronamso kullanıcısına yanıt
    Merhaba, estağfurullah bilgilendirme yapalım.

    İşletmeciniz abonelik talebinizi altyapı olmaması sebebiyle kapamış ise, yeniden abonelik talebi açarak sisteme girişinizi yapınız. Bu sıradahttps://tuketicisikayet.btk.gov.tr/ adresine yazı yazarak, hizmet almak istediğiniz noktada altyapının bulunduğunu, ankastre kutularının var olduğunu ve altyapı sorgulama sayfalarında hizmet alınabileceği bilgisine erişilebildiğini paylaşın.

    Eğer saha dolabınızda yeterli port olmaması sebebiyle abonelik tahsisi yapılamıyor ise, bu durumdahttps://forum.donanimhaber.com/turk-telekom-dilekce-ornegi-ornekleri-ve-altyapi-port-talebi-talepleri--140072962#140072962 konusunu incelemelisiniz.

    Bu süreçte size detaylı bilgiyi paylaşacak olan kurum ise, abonelik talebinizi ilettiğiniz işletmecidir.




  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam dediğiniz gibi yaptım. iss ile görüştüğümde zaten inceleme için telekoma başvurduklarını söylemişlerdi , abonelik sonlandırılmamıştı. Hatta bu durum için telekomdan aldıkları hizmet no ve sıra no yu da benimle paylaştılar. ben de bu numaraları BTK sitesinde şikayetimle birlikte paylaştım. Umarım hızlı sonuç alırım , sağolun yardım için.
  • leronamso kullanıcısına yanıt
    Estağfurullah hocam rica ederim. Sorun olursa yazın yine buradan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Merhaba. Rica ederim.
    Vdsl2 destekli modem almalısınız bununla olmaz.
    Hocam iyi günler.
    Türk telekom alt yapısından Turknet ile hizmet almaktayım.42 Mbps download 8 mbps upload almaktayım şu an hattımın son alabilecegi degerler bu şekilde kullanıyorum.

    İstanbuldayım mahallemizde saha dolapları eski saha dolabı yerine fiber saha dolapları kondu. yaklaşık 15 gün önce de yeni fiber kabloları çekildi. Fakat gelip dolap takan olmadı. Eski alt yapı bütün binalarda var. Şimdi sorumu sormak istiyorum.

    15 Gün geçti kablo çekileli sadece ben degil yan binalarında hepsine çekildi Kapıda kabolarını yuvarlak yapıp baglamışlar kapı girişlerine :)

    Eski alt yapı iptal mi edilecek ? yoksa yeni fiber başvurusu mu yapmak lazım. ya da yeni kabin getirip baglayacaklar mı yada kabloyu direk binadaki eski ankastreye mi baglarlar daha ne kadar sürer bilgi alabilir miyim teşekkürler.




  • FaefuL kullanıcısına yanıt
    Merhaba,, size de iyi günler.

    Türknet yapa da iseniz o kablolardan ve saha dolaplarından hizmet alamazsınız. Türknet yapa da mısınız? Online işlemlerden kontrol edin öncelikle sonra diğer sorulara cevap verelim. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Merhaba,, size de iyi günler.

    Türknet yapa da iseniz o kablolardan ve saha dolaplarından hizmet alamazsınız. Türknet yapa da mısınız? Online işlemlerden kontrol edin öncelikle sonra diğer sorulara cevap verelim. :)
    Evet yapadayım. Biliyorum o kablodan hizmet alamayacağımı haklısınız. Merak ettiğim eski alt yapı komple iptal mi ederler acaba ;) bu da yeni bir soru olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FaefuL -- 2 Mayıs 2020; 23:17:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FaefuL kullanıcısına yanıt
    Eski altyapı iptal olmayacaktır. Türknet e yapa dan vae ye dönüşüm talebi iletin. Onaylanır ise faydalanabilirsiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Dilekçe yazip 15 eve imzalattim ama şans yok bende corona yuzunden üst birime cikip teslim edemedim numara filanda vermediler bana üst katlar yasak oldugu için girişdeki arkadaş dilekçeyi aldi..Tüm emeğim boşa gitti numara olmadan nasil tkaip edicem.??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SEHZADE63 S kullanıcısına yanıt
    Belli bir sonra giderek dilekçenizin akıbetini sorabilirsiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Tuketici şikayete bildirim ordan kesin bilgi ve sonuç cikabilir mi.? Yani durumun düzelmesi şehir dişina cikmak mesele kim bilir kaç ay sonra giderim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SEHZADE63 S kullanıcısına yanıt
    Sürecinizihttps://tuketicisikayet.btk.gov.tr/ buradan da takip edebilirsiniz başvuru oluşturarak.
  • Merhaba, nasipse bikaç güne Türktelekom müdürlüğüne gidip dilekçe vereceğim. Altyapı yok onun için vereceğim. Sormak istediğim bikaç konu var.
    1. Altyapı için madde 1 deki dilekçeyi vereceğim doğrumu anlamışım ?
    2. Dilekçeyi gitmeden hazırlayıp orda yazmaya uğraşmadan vermeyi düşünüyorumda, acaba ellemi yazılacak yoksa bilgisayarda yazıp çıktısınımı almalıyım ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 2 3 haftasina göre tüm internet sitelerinde 54 mbs destekleyen hattım 2 3 gundur altyapi yok diyor bu yuzden basvuru yapamiyorum binamda herkesde internet var twitterden yazdim turk telekoma ne kadarda hallederler birde turknet sitesinde santralde calisma var diyor acaba calisma 1 2 gune biter mi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • brabber B kullanıcısına yanıt
    Hocam 2-3 gündür çoğu adreste aynı sıkıntı var sanırım ülkece bakım var,

    Normalde 1 yıldır superonline'dan taahütümün bitmesini bekliyorum türknete geçmek için ne zaman sorgulasam 24mb desteklediği yazıyordu.2 hafta öncede aynen böyleydi
    Taahütümün bitmesine 1 hafta kaldı bu gün sorguladığımda türknetten

    ''Adresinizin bağlı bulunduğu santralde çalışma olduğu için abonelik işlemlerinize devam edemiyoruz. İlerleyen günlerde tekrar deneyebilirsiniz.''

    Şuan internetimde en ufak kesinti yok tam olarak bende anlamadım.
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.