Şimdi Ara

Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3.241
Cevap
99
Favori
265.012
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
47 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Nurullah247 N kullanıcısına yanıt
    Yalnızca hatların yasal sahipleri dilekçe yazabilir, imzalayabilir. İlgili hattın yasal sahibi değilseniz dilekçeye kendinizi yazamazsınız. Yazabileceğiniz istisna durumları ilk mesaja eklemiştim.

    Dilekçeleri hatların yasal sahipleri dolduracak ve imzalayacak.
  • Taahhütüm 20 Nisanda bitiyor, mecbur tt net kullanıcam sadece telekom alt yapısı var burada o altyapı da vdsl. Geçen hafta tt müdürlüğe gittim ısrarla bayan fiber kullanıyosunuz diyor. Btk üzerinden fiber için başvuruda bulundum gelen cevap ; Şikayet Metni
    LÜLEBURGAZ TELEKOM MÜDÜRLÜĞÜ ERİŞİM PLANLAMA BİRİMİNE; Başvuruya konu olan adreste ikamet etmekteyim. Hat sahibi olarak daireme kadar fiber uygulaması talep etmekteyim. Konuyla ilgili bilgilendirme talep ederim.



    Şikayeti Çözümle
    Sayın xx, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu üzerinden şirketimize iletmiş olduğunuz şikayetiniz hakkında gerekli inceleme ve çalışmalar titizlikle yapılarak tamamlanmıştır. İnternet erişim hizmetinden yararlandığınız istediğiniz lokasyonda bakır kablo üzerinden ADSL hizmeti verildiği, Fibernet internet hizmetine ait altyapının bulunmadığı anlaşılmıştır. Mevcut imkanlar doğrultusunda altyapı dönüşümün henüz gerçekleşmemiş olması nedeniyle Fibernet internet hizmet sunumunun mümkün olmadığını ve ADSL paketleri üzerinden hizmet almaya devam edebileceğinizi belirtmek isteriz. Bilgilerinize arz ederiz. Saygılarımızla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • SychoMind kullanıcısına yanıt
    Paket ismi olarak fiber paketi diye geçiyor çoğu paket. Fiber yoksa VDSL üzerinden veriliyor bahse konu hız. Belki de görevli onu mu demek istedi? Yine de komik bir durum oluşmuş gelen cevap ve görevlinin verdiği bilgi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 15 Nisan 2020; 17:28:12 >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Altyapı talebi için yazdığım dilekçeyi teslim etmek için Türk Telekom müdürlüğüne gittim. Yetkili Müdür ile konuştuğumda bana söyledikleri şunlar;
    Siz 3. şahıs olduğunuz için böyle bir talepte bulunamazsınız. Bizi sizinle bağlayan bir sözleşmemiz yok. Bu yüzden başvurunuzu İnternet aboneliği alacağınız A şirketine yapıp o şirketin bize altyapı talebinde bulunması gerekiyor.
    Bu dilekçeyi alsam bile gelecek cevap değişmeyecektir.

    Ben Türknet ten İnternet aboneliği başlatmak istiyorum onlar ile de görüştüğümde yine telekomun altyapı sıkıntısını çözmesi gerekiyor dediler.

    BTK dan da yazıp gönderdim henüz ona da bir cevap gelmedi.

    Bu iki şirkette çözüm bulamadılar duruma ne yapmamı önerirsiniz ?




  • yusuf69104 kullanıcısına yanıt
    TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Telekom a gidip ben Türknet ten internet alacağım bana altyapı sağla derseniz elbette işleme bile alınmaz.

    Görevlinin dediği çok doğru, siz muhatap değilsiniz, Siz Türknet e, Türknet ise telekoma iletir söz konusu talebi.

    Ben ilk mesajda bu durumları çok detaylı anlattım. Türknet aboneliği istiyorsanız, Türknet e abonelik talebi yapacaksınız onlar da telekom a yazacaklar.

    Telekom aboneliği istiyorsanız, telekom a başvuracaksınız, yani hizmet aldığınız/alacağınız işletmeci iletecek bu talebi.

    Benim ilk mesajda anlattığım üzere, altyapı tesis edildikten sonra istediğiniz işletmeciye geçiş yapabiliyorsunuz ama başlangıçta kimden abonelik alıyorsanız onunla görüşüyorsunuz.
    @TurknetDestek yardımcı olur musunuz forum arkadaşımıza?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • RefiUlunay R kullanıcısına yanıt
    merhaba, bizimde kazı ve kablo çekme işlemleri bitti, binanın içine türk telekomun pano takmasını bekliyoruz. Sizin halloldu mu? pano için ne kadar sürede geliyorlar?
  • Arkadaşlar öncelikle merhabalar. 15 yılı aşkın süredir türk telekom kullanıyoruz. Ama özellikle bu karantina günlerinde hızımın yetersiz olduğunu gördüm. Paket 16 mbps ortalama 12 de hız alıyoruz. Üst paketlere geçmeyi düşündük ama hiçbir iss de altyapım 16 mbps den daha yükseği desteklemiyor. Bende bu konuyu araştırırken sizin konuyu gördüm. Bende bi altyapı çalışması başlatmak istiyorum ama hangi durumun bana uygun olduğunu bulamadım. ADSL bağlantı var biz fiber istiyoruz. Bulunduğum ilçede tt müdürlüğü yok süreci internetten yapabileceğim şekilde yonlendirirseniz sevinirim. Teşekkürler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • DrWool D kullanıcısına yanıt
    Öncelikle merhaba. Google aramalarında bu konunun en üstte yer alması beni çok mutlu ediyor, bunu belirtmek istedim.

    Öncelikle hattınızın sağlığını ve bölgenizin durumunu sorgulayalım.

    Hat değerlerinizi ekler misiniz? Nasıl alınacağını bilmiyorsanız,https://forum.donanimhaber.com/konu-acmadan-once-okuyun-surekli-guncel--67663544-14

    Ek olarak,
    https://www.extranet.com.tr/altyapi/

    Adresinden altyapı sorgulaması yapar mısınız? Çıkan sonucu paylaşırsanız sevinirim.

    Gerekli bilgileri eklerseniz size yardımcı olacağım.

    not: ip adresi, mac adresi vb. kişisel bilgileri lütfen gizleyiniz.




  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Hocam ilgilendiğiniz için teşekkür ederim. İlginç bir şekilde altyapı sorgulamam için verdiğiniz sayfada çoğu sayfadan sorguladığım binam gözükmüyor bu yüzden aynı sitede bulunduğumuz yan binayı sorgulattım.

    Altyapı : https://hizliresim.com/P0mx88

    Hat Değerleri :https://hizliresim.com/QIQRGE

    Hocam şuan adsl kullanıyorum. Fiberden önce vdsl olursa da çok memnun olurum. Hangisi daha hızlı olur veya farklı farklı mı oluyor başvurular ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DrWool -- 16 Nisan 2020; 19:38:4 >




  • billginer B kullanıcısına yanıt
    Yanlış hatırlamıyorsam kablo çekiminden 2-3 gün sonra panoyu takmışlardı.

    Benim sistem biteli uzun zaman oluyor.

    Şimdiden hayırlı olsun, mavi ekransız günlerde kullanın.
  • Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri

    Altyapı olarak adsl 16 mbps gösteriyor ama şu an hattım vdsl 35 mbps. Altyapım yeniden çekildi yeni direk falan dikildi. Kıymetini bilin XpressMusic34 ün :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Şimdi de fiber altyapı için mi uğraşsam diyorum? 😂

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • DrWool D kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Adresinizin sistemde neden gözükmediği konusunda bir bilgim yok maalesef. Ancak şöyle bir işlem yapabiliriz;https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/

    Bu adresten, öncelikle adresinizin internet altyapı sorgulama sayfalarında çıkmadığını, adresinizin altyapı sorgulama sistemine tanımlanmasını talep ediniz.

    Buna ilaveten, halihazırdaki işletmecinizden bölgenizde VDSL2 hizmeti verilip verilmediği konusunda teyit alma imkanınız mevcut mu? Hattınız ADSL de sağlıklı çalışıyor gibi duruyor. Ancak VDSL2 için şu anki mevcut işletmecinizden bilgi almalısınız. Aldığınız bilgiye göre yeniden konuşalım durumu, size yardımcı olayım.




  • MustafaaCS kullanıcısına yanıt
    Merhaba, estağfurullah. Mutlu ettiniz :)

    Fiber konusunda biraz bekleyin derim, şu an memnuniyetiniz yerindeyse bir süre böyle devam edin, ilerde de fiber konusunda çalışmalarda bulunursunuz.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Adresim birçok servis sağlayıcının sorgulama sitesinde çıkıyordu ama sizin attığınız linktekinde çıkmadı. Vdsl ile ilgili teyit alıp döneceğim.

    Edit: az önce müşteri hizmetleri ile konuştum altyapımda sadece adsl hizmeti olduğunu söyledi. Genel olarak bölgede var mı diye sorduğumda biz sadece sizin adresinizi görebilirim dedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DrWool -- 16 Nisan 2020; 21:6:46 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • DrWool D kullanıcısına yanıt
    Anlıyorum.
    İlk sayfadaki dilekçeler içerisinde port talebi olanı kullanınız. Vdsl2 portu istediğinizi ekleyiniz. Bu dilekçeyi telekom müdürlüğüne teslim etmeniz gerekiyor. Bina olarak veya bölge olarak talepte bulunursanız süreç daha hızlı işlemekte. Corona sebebiyle müdürlüğe daha sonra gidebilirsiniz. Bu süreçte dilekçenizi,

    https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/

    Adresinden gönderebilirsiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Hocam az önce civardaki çoğu apartmana baktım hepsi hipernet desteklerken mahallede adeta sadece bizim apartmanda adsl gösteriyor. Yani anladigim kadarıyla bölgede vdsl hizmeti var ama bizim apartmanda yok. Bu söylediğiniz port başvurusu tahmini ne kadar sürer ve herhangi bi ücreti var mı?

    Yazacağım dilekçede adresimde adsl hizmetinin olduğunu ve bunun vdsl2 portu eklenmesini istiyorum şeklinde mi belirteceğim? Ilk sayfaya baktım da dilekçe içeriğinin nasıl olacağını tam anlamadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DrWool -- 17 Nisan 2020; 1:2:13 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • DrWool D kullanıcısına yanıt
    Evet vdsl2 olmasını istediğinizi yazın. Vdsl2 portunu adresime talep ediyorum diyin. Hepsi bu kadar. Ücreti derken sizden port parası istemiyorlar merak etmeyin. Vdsl2 için vdsl2 tarife ve vdsl2 modem gerekiyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam çok teşekkürler şikayeti bildireceğim. Tarifeyi zaten vdsl'e geçirmek istiyordum. Bu hallolsun ondan sonra fiber için başvurulara başlarım artık. Yalnız modem olayını pek anlamadım modem adsl sanırım ama 300 mbps e kadar destekli diyor. Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri modem bu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • DrWool D kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Rica ederim.
    Vdsl2 destekli modem almalısınız bununla olmaz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.