Şimdi Ara

Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
3.241
Cevap
99
Favori
265.000
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
47 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • cormen kullanıcısına yanıt
    Benim de dilekçeler hakkında planlarım var da neyse

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Birde şey var,
    Yetersiz port var ise ailemde herhangi bir kimsenin üzerine ev telefon hattı numarası yok. Bu durumda dilekçemi nasıl doldurmalıyım?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Takip kodum geldi. Şimdi sıra büyükşehir belediyesine gitmekte :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MustafaaCS -- 30 Mart 2020; 12:40:40 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yararlı bilgiler için. Teşekkürler , baya bir yardımcı oldu
  • Merhaba. Erişim planlama birimine iletecek sanırım adresinizi.
  • Daireme yeni telefon/internet alacağım diye belirtebilirsiniz. Mevcutta aboneliğim yok diyebilirsiniz.
  • anlkostu A kullanıcısına yanıt
    Rica ederim.
  • Merhaba, benim şöyle bir sorum var: Küçükçekmece Cennet Mahallesindeyim ve sadece 14mbit'e kadar adsl altyapımız mevcut. Bildiğim kadarıyla vdsl, fiber veya uydunet gibi altyapılar da yakınlarda yok. Dilekçe verip olumlu sonuç alma ihtimalim ne olur? Hiç yakınında fiber/vdsl altyapısı olmayıp da bağlatabilen oldu mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri

    Teşekkürler hocam :) Sonunda internetim bağlanmış bulunmakta

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • berlack kullanıcısına yanıt
    Elbette olumlu olma ihtimali var. Deneyin yalnızca.
  • Estağfurullah rica ederim. Nasıl oldu süreç anlatır mısınız?
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Açıkçası Türk Telekom'un BTK yı umursadığını zannetmiyorum çünkü kesinlikle çalışmalarını titizlikle falan yapmıyorlar klasik copy paste kalıpları yapıştırıp geçiyorlar . İllaki gidip il müdürlüğünden dilekçe verip ve üst makamlar ile konuşup halletmeniz gerekiyor. 1 hafta boyunca pes etmeden dilekçe üstüne dilekçe verdim. Çarşamba günü sonunda güvenlik makamlara çıkmama izin verdi. Daha öncesinden internet hizmeti aldığımı ve şu an internet hizmeti alamamamın çok saçma olduğunu ve kesinlikle böyle birşeyi kabul etmediğimi durumu çözmeleri için ellerinden geleni yapmaları gerektiğini müşterileri mağdur etme haklarının olmadığını altyapı nın binalar yapılırken zaten ayarlanmış olduğunu falan belirttim ki daha öncesinden tt de müdürlük yapmış olan bir tanıdığımız vardı onunla konuşmam sonucu bu bilgileri edindim. Müdürlükten çıkıp eve geldikten 2 sa sonra ekipler geldi, kontrol edildi ve dediğim gibi altyapımın bulunduğunu gördüler binama tekrardan kablo çekip internet hizmetini başlatabileceklerini söylediler. Akşamına tekrardan başvurumu yaptım sabahına tt ekipleri tekrardan gelip ankastreden de kablo çektiler ve internet hizmeti vermeye başladılar. Şunu belirtmek isterim :4440375 - 4441444 deki çağrı merkezi çalışanlarının bu işlerden anladığını kesinlikle zannetmiyorum. Ama gene de diğer iss lerden daha iyiler, en azından arayınca açıyorlar skslslslls.
    Yaptıklarım :
    Cimer - btk (8 kayıt*3 (anne ve babamdan da kayıt açtım) ) - belediye - açık kapı - tt dilekçe (5 adet) - ttözelmüsteriyönetimi ne mail - tt il müdürlüğünde çalışan kişilerin hepsine messenger, LinkedIn üzerinden mesaj (evet hepsine //müdür dahil ) - tt müdiriyet konuşması ve kendisine birebir de dilekçe

    Son olarak şunu söylemek istiyorum : Allah kimseyi bu sorunlar ile daha fazla uğraştırmasın en son sinir krizi geçirmeye başlıyorsunuz. Sürecim toplam 3 hafta sürdü ve en son kafayı yiyordum.

    Yardımları için tekrardan XpressMusic34'e bolca teşekkürler :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Hocam merhabalar 10 yıldır adresimde ikamet ediyorum. Saha dolabı ile aram 155 metre civarında. Netspeed kullanıyorum,taahhütüm bittiği için 31.03.2020 tarihinde turknet'e nakil istedim fakat aktivasyon işlemleri yapılırken bir hata oluştu dediler adresimi sorguladığımda normalde 73 Mbps bir hız çıkıyordu ne olduysa hızım 30mbps'e kadar düştü. Extranet,milleni vb. sitelerde altyapı yok gözüküyor. TT ile iletişim halindeyim bir kaç saat önce görüşme sağladık düzeltildiğini ilettiler. Sorgulama yaptığımda gözüküyordu fakat yine aynı hatayı alıyorum,herhangi bir altyapı çalışması da söz konusu değil durduk yere niye gitti anlamış değilim. Ne yapmam lazım hangi dilekçeyi kullanmalıyım? Yardımlarınız şimdiden teşekkürler..
    Türk Telekom Dilekçe Örneği - Örnekleri ve Altyapı Port - Fiber - talepleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmet1001 -- 4 Nisan 2020; 12:12:18 >




  • Detaylı anlatım için çok teşekkür ederim.
    Estağfurullah rica ederim. :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ahmet1001 kullanıcısına yanıt
    Hizmet almak istediğiniz sağlayıcı halen göremiyor mu altyapıyı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Ah bana bi dönüş yapsalar
    Bir hata aldık diyip duruyorlar,tekrar başvuru yapacağız fasa fiso.
    Salı gününe kadar bekleyeceğim olmadı iptal.
  • ahmet1001 kullanıcısına yanıt
    Aynen, olmadı diğer işletmecilerle görüşürsünüz.
  • Merhaba
    Benim problemim İnternet sitesinden altyapı sorgulama yaptığımda binada altyapı gözükmüyor ancak binaya telekom kablosu geliyor. Aynı direkten yan taraftaki eve de kablo gidiyor orada İnternet kullanılıyor.
    Bina eski müstakil bir ev yeni taşındık daha önce telefon veya İnternet hiç kullanılmamış büyük ihtimalle telekom'a gittiğimde bize İnternet başvurusu yaparsanız altyapınız tanımlanır diye saçma bir şey söylediler ben başka bir servis sağlayıcıdan internet almak istiyorum. Onlarla görüştüğümde de telekom dan İnternet altyapınızın tanımlanması gerekiyor ilk oradan halletmeniz gerekiyor dediler. Nasıl bir yol izlemeliyim yardımcı olur musunuz ?
  • yusuf69104 kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Öncelikle adresinizde internet alınabileceği konusunda bölge müdürlüğünüz yetkililerince tanımlama yapılması gerekir. Tanımlama işlemi sonrası istediğiniz işletmeciden hizmet alabilirsiniz.
    https://forum.donanimhaber.com/turk-telekom-dilekce-ornegi-ornekleri-ve-altyapi-port-talebi-talepleri--140072962#140072962

    Bu konudaki dilekçe örneklerine bakarak, "altyapı talebi" konulu dilekçeyi doldurmanızı ve bölge müdürlüğünüze teslim etmenizi tavsiye ederim. İkinci olarak ise konuyuhttps://tuketicisikayet.btk.gov.tr/ adresine yazmalısınız.




  • X X X NUMARALI HATTIN YASAL SAHİBİYİM/SAHİBİYİZ. Nereden öğreneceğim bunu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.