Şimdi Ara

TURK TELEKOM Fiber İnternet Bağlantı Süreci Hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
33
Cevap
0
Favori
10.314
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar,

    Hem fikir vermek hemde fikir almak için bu tecrübemi ve süreci sizinle paylaşmak istiyorum.

    Millenicom mu TTNET mi derken, alt yapının sahibi olan firmaya 3-5 daha fazla verip abone olmayı daha akıllı ve mantıklı olarak düşünüp TTNET'i seçtim ve aşağıdaki pakete başvuru yaptım.

    [simage]https://forum.donanimhaber.com/images/upfiles/431951/383ceb68-7efe-48f9-b164-897b8a68f4e8.PNG [/simage]

    100mbps / 50 GB / 1-3 Ücretsiz 4-27 94.90 TRY 27 Ay Taahhütlü

    Öncelikle Fiber Alt Yapı semtimizde 3 Aralık itibari ile aktif oldu. Bu detayın önemli olduğunu düşündüğüm için ilk önce bunu belirtmek istiyorum.

    Gelelim başvuru sürecine;

    8 Aralık 2018 tarihinde öğlen 12.00 gibi Online başvuru yaptım ve yarım saat geçmeden arandım başvuru sürecim başlatılarak evraklarım tarafıma yönlendirildi.

    11 Aralık 2018 tarihinde saat 11.00 gibi MNG kargo aracılığıyla evraklar tarafıma ulaştı ve gerekli imzaları atıp kimliğimi ekleyerek kuryeye teslim ettim.

    13 Aralık 2018 tarininde saat 10.40'da TTNET'ten "Evraklarınız tarafımıza ulaşmıştır. Başvurunuzla ilgili gerekli işlemler yapılacaktır." maili ulaştı.

    14 Aralık 2018 randevu için aranmayı beklerken 18.10'da arandım ve kurulum için geldik evde misiniz sorusu ile karşı karşıya bırakıldım. Neyseki 3 bina yanda babamlar oturuyor ve yedek anahtar onlarda olduğundan babamı eve yönlendirdim ve kurulum sağlandı. Aklımın mantığımın almadığı şeyde burada başladı güzel bir şekilde kablolama yapıldı modem bağlandı, internetimin aktif olduğuna dair mesajlar ve mailler geldi ama WAN/İnternet ışığım yanmıyordu. Babama kurulama gelen arkadaşlar 48 saat sonra internet gelecek şeklinde bilgi vermiş. Bu 48 saatin neye karşılık geldiğini ve bu süreçte ne olacağını bilmeyerek sabırla beklemeye başladım.

    16 Aralık 2018 tarihinde saat 19.00'a kadar bekledikten sonra pek tabii ki beklenen oldu ve internet gelmedi. Çağrı merkezini arayıp kontrol ettirdiğimde ise internet hattımın 14 Aralık'ta aktif olduğunu fakat sinyalin modemime ulaşmadığının bilgisini aldım ve arıza kaydı açıldı.

    17 Aralık 2018 saat 10.30 ve herhangi bir gelişme, açıklama olmaksızın beklemeye devam ediyorum. Süreç devam ettikçe ekleme yapıyor olacağım.

    17 Aralık 2018 saat 19.10 kayıt açalı 24 saat oldu ne gelen ne giden ne arayan var. Ne yapıldı durum nedir çözüm için 24 saatte ne yapıldı hiçbir bilgi yok. Sabırla beklemeye devam.

    18 Aralık 2018 saat 09.00 38 saat oldu arayan soran olmadığı için şartları zorlayarak çağrı merkezinden bir MT ile görüştüm. Maalesef hiçbir detay ve konunun ne aşamada olduğuna dair bilgi alamadım. İptal yükümlülüklerini sorduğumda ise daha hiç kullanmadığım internet için 632.00 TRY cayma bedeli çıkardılar. Çok çılgınca bir süreçten geçiyorum ama hayırlısı bakalım.

    18 Aralık 2018 saat 12.20 Twitter üzerinden ulaştığımız CEO aracılığıyla tarafıma ulaştılar. Genel müdürlük olarak gerekli bilgilendirme sağlanacağını ve günlük olarak tarafımla irtibat kurulacağını söylediler. Şu aşamada tek elime geçen aranmış olmak ve umutların yeşermiş olması. Sebep nedir süreç neden bu kadar uzadı hiçbir bilgi alamadım maalesef beklemeye devam ediyoruz.

    18 Aralık 14.35 bir arkadaş aradı ve kontrol için eve geldiğini kimseyi bulamadığını söyledi. Pek tabii ben işteyim babam karşılamak için eve geçti sonuçtan sizi haberdar edeceğim.

    18 Aralık 14.50 babamın verdiği teyide göre söylüyorum maalesef kontrol etme şansım şu aşamada yok, modemin tüm ışıkları yanar vaziyette ve internet hizmeti verilmeye başlanmış.

    18 Aralık 14.55 TTNET müşteri hizmetleri tarafındna arandım ve internet hizmetimin 8 dakikadır kullanılabilir olduğunu ilettiler. Umuyorum ki çözdük destek veren fikir veren herkese teşekkür ederim. Akşam hat değerlerimi paylaşacağım.

    ......

    Maalesef ki kendi alt yapısını veren bir ISS'den hizmet almak daha mantıklı olacak düşüncesiyle TT seçtim ama üzüldüm ve ilerleyen zamanda da üzüleceğimi düşünüyorum. Bakır alt yapı olmadığından TürkNet'ten hizmet alamıyorum, öyle bir tek el düzenin içerisine düşmüş durumdayım ki beklemekten başka çare göremiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bjenige -- 18 Aralık 2018; 14:57:58 >







  • Sizinki FTTH (Eve Kadar fiber internet) mi Yoksa FTTB (Binaya kadar Fiber İnternet) mi... FTTB ise belki Binadaki Fiber Ankastre kutusundan gelen kabloda sıkıntı olabilir. Eğer imkanınız varsa kablonuzu biliyorsanız bir de ankastrede diğer portlara takın kabloyu).

    Benim internette fiber FTTB bende pek sıkıntı olmadı 2-3 saat içinde geldi ancak bir ara sıkıntı olmuştu kablomun yerini değiştirmişlerdi misal 1. sıradaydı gidip 20. kısma koymuşlardı internet gitmişti bende tekrar 1. kısma koyunca düzelmişti. Biraz acemice oldu ancak problemi o şekilde gördüm. Arıza kaydında eğer gelmezlerse direk müdürlüğe gidin teknik ekip gelip baksın...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: habib_723

    Sizinki FTTH (Eve Kadar fiber internet) mi Yoksa FTTB (Binaya kadar Fiber İnternet) mi... FTTB ise belki Binadaki Fiber Ankastre kutusundan gelen kabloda sıkıntı olabilir. Eğer imkanınız varsa kablonuzu biliyorsanız bir de ankastrede diğer portlara takın kabloyu).

    Benim internette fiber FTTB bende pek sıkıntı olmadı 2-3 saat içinde geldi ancak bir ara sıkıntı olmuştu kablomun yerini değiştirmişlerdi misal 1. sıradaydı gidip 20. kısma koymuşlardı internet gitmişti bende tekrar 1. kısma koyunca düzelmişti. Biraz acemice oldu ancak problemi o şekilde gördüm. Arıza kaydında eğer gelmezlerse direk müdürlüğe gidin teknik ekip gelip baksın...
    FFTH olduğunu düşünüyorum. Çünkü gelen ekip ankastreden evime kadar CAT kablo çekmiş. Bekleyip sabır göstermeye devam ediyorum. Ev taşıdığım içinde bu ara iştende çok fazla izin almam gerektiğinden biraz zaman yaratmaktada problem yaşıyorum. Umuyorum ki çözülsün ve şu taşınma sürecinin getirdiği stresin sonu gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bjenige

    FFTH olduğunu düşünüyorum. Çünkü gelen ekip ankastreden evime kadar CAT kablo çekmiş. Bekleyip sabır göstermeye devam ediyorum. Ev taşıdığım içinde bu ara iştende çok fazla izin almam gerektiğinden biraz zaman yaratmaktada problem yaşıyorum. Umuyorum ki çözülsün ve şu taşınma sürecinin getirdiği stresin sonu gelsin.

    Alıntıları Göster
    Benim de evimde modeme cat 6 ile bağlanıyorum ancak benimki FTTB yani binaya kadar. Sizin Binanızda turk telekomun ankastresi vs yok değil mi direk eve geliyor kablo değil mi. Bina da ankastreden eve kablo geliyorsa FTTB dir benimki gibi. Evinizde Turk telekomun Fiber için vermiş olduğu kaç modem/router var eğer 2 ise FTTH eğer bir ise FTTB dir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: habib_723

    Benim de evimde modeme cat 6 ile bağlanıyorum ancak benimki FTTB yani binaya kadar. Sizin Binanızda turk telekomun ankastresi vs yok değil mi direk eve geliyor kablo değil mi. Bina da ankastreden eve kablo geliyorsa FTTB dir benimki gibi. Evinizde Turk telekomun Fiber için vermiş olduğu kaç modem/router var eğer 2 ise FTTH eğer bir ise FTTB dir.

    Alıntıları Göster
    Bina girişinde TURK TELEKOM Fiber ankastresi var fakat Fiber için verilmiş tek bir cihaz var oda ZTE ZXHN H298A marka model modem. Sanırım tek cihaz olmasından ötürü FTTB oluyor. Öyle yada böyle düzgün bir şekilde bağlantım sağlansa idi benim için şu aşamada yeterli.




  • Bjenige kullanıcısına yanıt
    Sorununuz umarım en kısa zamanda çözülür

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ben Türk Telekom fiber üzerinden netspeed e başvurdum.



    Evraklar ulaştıktan sonra Türk Telekom aradı beni. Üç gün sonra geleceğiz dedi. Tamam dedim. Üç gün sonra sabahtan aradı geliyoruz dedi. Tamam dedim. Arada abi gözünün yağını yiyim tilgin modem getirme dedim. O da elinde TP-link var şu an en iyisi bu dedi.



    Geldi kurulumu yaptı. Dedi niye Türk Telekom u secmedin. Abi dedim taahhütle falan uğraşamam. İptal edince 1000 lira cayma bedeli çıkarıyorlar böyle kafam rahat olacak dedim.



    Ben kurulumu yaptım Avcılar santral ile de konuştum ama sinyal gelmedi netspeed i ara onlar halledecek dedi. Adam çekti gitti netspeed i aradım. Yarım saat sonra İnternet geldi. 50 mbps canavar gibi. Şimdi akn yi de kaldırdılar. 50 mbps akn siz 65 liraya kullanıyorum. 8 ay sonra da 24 mbps akn size geçerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcrew

    Ben Türk Telekom fiber üzerinden netspeed e başvurdum.



    Evraklar ulaştıktan sonra Türk Telekom aradı beni. Üç gün sonra geleceğiz dedi. Tamam dedim. Üç gün sonra sabahtan aradı geliyoruz dedi. Tamam dedim. Arada abi gözünün yağını yiyim tilgin modem getirme dedim. O da elinde TP-link var şu an en iyisi bu dedi.



    Geldi kurulumu yaptı. Dedi niye Türk Telekom u secmedin. Abi dedim taahhütle falan uğraşamam. İptal edince 1000 lira cayma bedeli çıkarıyorlar böyle kafam rahat olacak dedim.



    Ben kurulumu yaptım Avcılar santral ile de konuştum ama sinyal gelmedi netspeed i ara onlar halledecek dedi. Adam çekti gitti netspeed i aradım. Yarım saat sonra İnternet geldi. 50 mbps canavar gibi. Şimdi akn yi de kaldırdılar. 50 mbps akn siz 65 liraya kullanıyorum. 8 ay sonra da 24 mbps akn size geçerim.
    Şu aşamada 1 kb bilet internet kullanmış değilim. Bu sebeple bu hizmetten cayma gibi bir hakkım olur mu? Taahhüt ücreti vb. herhangi birşey ödemeden?




  • Bjenige kullanıcısına yanıt
    Bağlantı sağlandıktan itibaren 14 gün içinde iptal edebiliyorsun cayma hakkın var.



    Ama Türk Telekom cayma bedelini fatura ediyor sana. Onu ödemen lazım. Sonra tüketici hakem heyetine gitmen lazım.



    Bir de sana modem verdiler. Modemi müdürlüğe geri vermen gerek. Çok uzun is.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bjenige kullanıcısına yanıt
    Hocam FTTH'de CAT kablo çekilmez. Evinize kadar sarı renkli fiber kablo çekiyorlar, OBK dedikleri...

    Ayrıca 1 adet ONT cihazı ve 1 adet router veriyorlar, 2 cihaz oluyor odanızda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BoraNb

    Hocam FTTH'de CAT kablo çekilmez. Evinize kadar sarı renkli fiber kablo çekiyorlar, OBK dedikleri...

    Ayrıca 1 adet ONT cihazı ve 1 adet router veriyorlar, 2 cihaz oluyor odanızda.
    FFTB olduğuna eminiz artık ondan yana sıkıntı yok. Ama henüz internet hizmetini alabilmiş değilim. İster istemez kafada yer işgal ediyor ve can sıkıyor. Beklemeye devam umuyorum ki çözülecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kayıt açalı 24 saat oldu ne gelen ne giden ne arayan var. Çözüm amaçlı ne yapıldı konu ne aşamada hiçbir bilgi yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcrew

    Bağlantı sağlandıktan itibaren 14 gün içinde iptal edebiliyorsun cayma hakkın var.



    Ama Türk Telekom cayma bedelini fatura ediyor sana. Onu ödemen lazım. Sonra tüketici hakem heyetine gitmen lazım.



    Bir de sana modem verdiler. Modemi müdürlüğe geri vermen gerek. Çok uzun is.
    38 saat oldu arayan soran olmadığı için şartları zorlayarak çağrı merkezinden bir MT ile görüştüm. Maalesef hiçbir detay ve konunun ne aşamada olduğuna dair bilgi alamadım. İptal yükümlülüklerini sorduğumda ise daha hiç kullanmadığım internet için 632.00 TRY cayma bedeli çıkardılar. Çok çılgınca bir süreçten geçiyorum ama hayırlısı bakalım.
  • 24 aylık taahhütlü bir şekilde sözleşme imzalasan bile. Cayma bedeli olmaksızın cayabilirsin birde herhangi bir ayda farketmiyor. Sana cezai bedel cıkarabilirler, ödemene gerek yok veya ödedin diyelim yine tüketici hakem heyetine başvur. Tüketiciyi koruma kanuna göre satıcı , tüketiciyi 1 yıldan fazla sözleşme imzalayamaz kanuna aykırıdır der. Bu neden 24 aylık yapmış olduğunuz taahhüt için satıcı sizden cayma bedeli isteyemez istemeye kalkışsa ve fatura çıkarsa hakem heyetine durumu belirtin ve ödemeyin cezayı. Hakem heyetinin sonucu 2-3 ay sürebilir. Tüketici kanunu 12 aylık (1 yıl) sonrasını kapsayan sözleşmeleri kabul etmiyor ve anında cezayı satıcıya çıkarıyor.. Kanun bu konuda yanımızda. Anlamadığım şey şu İSS ler buna rağmen neden 24 ay taahhüt verdiriyor gerçekten cahilmiyiz anlamış değilim bizi o şekilde mi görüyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi habib_723 -- 18 Aralık 2018; 10:28:0 >
  • Twitter dan ceo ya yaz.. Paul doany ydi adı sanrım. Ekip gelir hemen. gelişmeleri bekliyoruz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam şu durumda 3 şey olabilir. Size baglantiya gelen adam bilgisayardan onaylamamis olabilir. Sizin kablolarda veya kablolamada problem olabilir. En son olarak aşağıda böyle bir cihaz var. Buna yanlis porta koymustur veya cihaz kapali olabilir.

    TURK TELEKOM Fiber İnternet Bağlantı Süreci Hakkında

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @habib_723

    Genel müdürlükte görevli bir yönetici ahbaba ulaştık onun aracılığıyla bastımaya çalışıyoruz. Bugün yarın çözemezler ise artık gözü karartıp hizmet iptalini isteyeceğim.

    @mu5tafa

    CEO bilgilerine ulaştım ve onuda dahil ederek Twit attım. Umarım faydası olur.

    @Meco2

    1- Onaylamasalar sanırım hizmetin aktif edildiğine dair mesaj ve mailler almazdım.

    2- Bina içinde daireme kadar kablo çekme işlemi taraflarınca yapıldı. Kontrol etmemiş olamazlar diye umut ediyorum. Maalesef işin başında olamadığımdan emin olamıyorum.

    3- Kutuyu açıp kontrol etmem hem uygun olmayacaktır. Hemde anlamadığım bir konu olduğundan emin olamam. Sadece çalışıp çalışmadığını teyit etmek için dinleyebilir yada kontrol edebilirim, akşam eve geçtiğimde bakacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mu5tafa

    Twitter dan ceo ya yaz.. Paul doany ydi adı sanrım. Ekip gelir hemen. gelişmeleri bekliyoruz..
    TURK TELEKOM Fiber İnternet Bağlantı Süreci Hakkında


    Twit attıktan sonra DM ile ulaştı muhtemelen danışman veya sosyal ağ sorumlusu birisi ama ilgilenilmesi ve özel bir iletişim kanalı oluşturulması güzel birşey bakalım çözüm için ne kadar hızlandırma sağlanacak.




  • Saat 12.20 Twitter üzerinden ulaştığımız CEO aracılığıyla tarafıma ulaştılar. Genel müdürlük olarak gerekli bilgilendirme sağlanacağını ve günlük olarak tarafımla irtibat kurulacağını söylediler. Şu aşamada tek elime geçen aranmış olmak ve umutların yeşermiş olması. Sebep nedir süreç neden bu kadar uzadı hiçbir bilgi alamadım maalesef beklemeye devam ediyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mu5tafa

    Twitter dan ceo ya yaz.. Paul doany ydi adı sanrım. Ekip gelir hemen. gelişmeleri bekliyoruz..
    Aynen adam Müşteri Hizmetleri gibi çalışıyor.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.