Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ (830. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
18.992
Cevap
180
Favori
764.067
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
69 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 828829830831832
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fünfzehn kullanıcısına yanıt
    Modem arayüzünde Yönetim menüsünde Dsl Günlüğü gibi birşey olması lazım. Orada bağlantı bilgileri hat değerleri vs yazar. Ben de dün aldım N17. Evde değilim şu an. Aklımda kaldığı kadarıyla...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fünfzehn kullanıcısına yanıt
    online işlemlerden kayıt bıraktıysanız hallederler onu siz hızı türknetin ayarladığına eminmisiniz modem ayarlarınızda problem ihtimali daha yüksek lütfen asus arayıp modem için destek isteyin veya modemi tamamen fabrika ayarlarına çevirin belki böyl e düzelir boşuna 2 gün kaybetmeyin
  • Online oyun oynayanlara tavsiye etmiyorum. Her akşam pingler aşırı yükseliyor. Sinir hastası olursunuz.
  • internet hızım 0,50 mbite düştü vay arkadaş aynı durumda olan var mı?

    Türkiye geneli mi arıza acaba?
  • MüdavimBey kullanıcısına yanıt
    bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 17 Temmuz 2020; 17:6:58 >
  • Oluşturdum bekliyorum bakalım.
  • Fünfzehn kullanıcısına yanıt
    Dsl günlüğünün ekran görüntüsünü atmanız mümkün mü?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fünfzehn

    Hocam tam olarak neresi oluyor.kusura bakmayin gec cevap veriyorum tek bir fotograf yuklenmesi 3-4 dakika suruyor



    hocam bende de aynı modem var, saat başı kopuyor intenet. acaba pap mı seçtini chap mı ?
  • Esenyurt İNCİRTEPE de 3.5 ay evvel boş port var diye sözleşme imzalatip gönderiler türknet merkeze kargo ile. O günden sonra haftada 4 gün port yok üzgünüz diye SMS atıyorlar. Alt komşum suriyeli benden iki ay sonra başvurdu ve full.internet Telekom onunki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ILKERATLIILKER I kullanıcısına yanıt
    7 Ay önce Port yok diye 50 tane şikayet dilekçesi gönderdik T.Telekoma , ve nihayet 1 ay önce yeni port kutusu koydular ve 50 adet boş port vardı . Eş zamanlı Türknet e Başvuru yaptım hala alt yapı sorunundan dolayı bağlantınızı sağlayamıyoruz diyorlar .

    zannediyorum ki , Türktelekom bazı bölgelerdeki müşterilerini Türknete kaptırmamak icin Alt yapı sorunu var diyerek işin içinden çıkıyor. Alt yapıda sorun olmadığına ben eminim. 7 gün önce TTNet e üst kat için başvuru yapıldı ve 2 gün önce bağlantıyı tamamladılar .

    Başvurumu iptal edip TTNet in '' acaba bu ay kaç yüz lira fatura gelecek '' tarifelerine 24 ay kendimi bağlamayacağım
    Sabırla bekliyoruz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fünfzehn

    Hocam türk net hızımı 1 mb e sabitlemiş sorun bunda. Şu an hattım adsl de. Vdsl için ayrıca başvuru yapıp gelip yeni port bağlıyorlarmış. Sizce şu an ne yapmam lazım yardımcı olursanız sevinirim.

    Aynı durumdayım

    3 gündür cozmelerini bekliyorum ama nafile ,vdsl yerine adsl tanımlamislar hız 0.30 mbit.

    Online islemlere bakıyorum 100mbit paketim görünüyor gülüyorum sonra :)

    Arıza kaydı açtım her gün arıyorum hala cozulebilmis değil.aktivasyon bile 15 gün sürdü bunuda halletmeleri 2 ay falan sürer sanırım.

    Ay sonuna kadar cozulmez ise iptal ettireceğim.
    Bilginiz olsun @TurkNetDestek






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kernel Panic -- 22 Ekim 2017; 15:8:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ev telefonu arızalı kayıt açtık çevir sesi yok diye, az önce bı çağrı geldi açtım cızırtı dan başka birşey duyamadım pat arkasından bir sms arizanizi yoktur iç tesisatı kontrol edin diye... Ulen çevir sesi yok ve interneti kullanabiliyorum nasıl iç tesisat arızası olsun? Bir de müşteri hizmetlerine baglanilmiyor artık... Türk net iyice çığrından çıktı...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 17 Temmuz 2020; 17:6:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasin613

    Ev telefonu arızalı kayıt açtık çevir sesi yok diye, az önce bı çağrı geldi açtım cızırtı dan başka birşey duyamadım pat arkasından bir sms arizanizi yoktur iç tesisatı kontrol edin diye... Ulen çevir sesi yok ve interneti kullanabiliyorum nasıl iç tesisat arızası olsun? Bir de müşteri hizmetlerine baglanilmiyor artık... Türk net iyice çığrından çıktı...

    Bende sabit telefonumdan çevir sesi alamadım arıza kaydı oluşturdum.2 gün sonra arıza çözüldü diye hem mesaj gönderdiler hem aradılar.Fakat baktım çözülen bişi yok sorun devam ediyor.Tekrar arıza kaydı oluşturdum bakalım ne olacak.

    Yalnız aboneliğimin başından beri internet hızımdan çok memnunum haklarını yemeyeyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alsem A kullanıcısına yanıt
    bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 17 Temmuz 2020; 17:6:6 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alsem


    quote:

    Orijinalden alıntı: yasin613

    Ev telefonu arızalı kayıt açtık çevir sesi yok diye, az önce bı çağrı geldi açtım cızırtı dan başka birşey duyamadım pat arkasından bir sms arizanizi yoktur iç tesisatı kontrol edin diye... Ulen çevir sesi yok ve interneti kullanabiliyorum nasıl iç tesisat arızası olsun? Bir de müşteri hizmetlerine baglanilmiyor artık... Türk net iyice çığrından çıktı...

    Bende sabit telefonumdan çevir sesi alamadım arıza kaydı oluşturdum.2 gün sonra arıza çözüldü diye hem mesaj gönderdiler hem aradılar.Fakat baktım çözülen bişi yok sorun devam ediyor.Tekrar arıza kaydı oluşturdum bakalım ne olacak.

    Yalnız aboneliğimin başından beri internet hızımdan çok memnunum haklarını yemeyeyim.

    Geçen hafta bana da öyle oldu arıza kaydını açtım iki gün sonra bı baktım arizaniz giderildi son kontrolleri yapıyoruz yazıyor, hemen aradım arıza devam ediyor dedim tekrar açtılar ertesi gün ekip geldi...



    Bende bu sefer garip bir arıza var, öncekinde telefonu açtığımda hiç ses çıkmıyordu bu sefer splitter olmadan telefonu takmisim gibi cızırtı geliyor ve telefon arızalaninca 16mbps olan hat birden 6mbps ye düştü... Sinyal mi karıştı başka hat mi karıştı bilmiyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Akşamüstü yavaşlamanın sebebi nedir 8-10 arası hız alıyorum.Modem değerleri





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi a.ihsan -- 22 Ekim 2017; 21:0:38 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: matrix52

    TT çalışanları seni aramadıysa veya ankastrede kablo çıkartmadıysa TT'ye haber vermemişlerdir. TT ayrı TürkNet ayrı zorluk yaşatıyor maalesef. Umarım arıza kaydına TT çalışanları gelsin diye yazmışsındır.

    Söyledim dostum ama türk telekomdan beni arayan olmadı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasin613


    quote:

    Orijinalden alıntı: alsem


    quote:

    Orijinalden alıntı: yasin613

    Ev telefonu arızalı kayıt açtık çevir sesi yok diye, az önce bı çağrı geldi açtım cızırtı dan başka birşey duyamadım pat arkasından bir sms arizanizi yoktur iç tesisatı kontrol edin diye... Ulen çevir sesi yok ve interneti kullanabiliyorum nasıl iç tesisat arızası olsun? Bir de müşteri hizmetlerine baglanilmiyor artık... Türk net iyice çığrından çıktı...

    Bende sabit telefonumdan çevir sesi alamadım arıza kaydı oluşturdum.2 gün sonra arıza çözüldü diye hem mesaj gönderdiler hem aradılar.Fakat baktım çözülen bişi yok sorun devam ediyor.Tekrar arıza kaydı oluşturdum bakalım ne olacak.

    Yalnız aboneliğimin başından beri internet hızımdan çok memnunum haklarını yemeyeyim.

    Geçen hafta bana da öyle oldu arıza kaydını açtım iki gün sonra bı baktım arizaniz giderildi son kontrolleri yapıyoruz yazıyor, hemen aradım arıza devam ediyor dedim tekrar açtılar ertesi gün ekip geldi...



    Bende bu sefer garip bir arıza var, öncekinde telefonu açtığımda hiç ses çıkmıyordu bu sefer splitter olmadan telefonu takmisim gibi cızırtı geliyor ve telefon arızalaninca 16mbps olan hat birden 6mbps ye düştü... Sinyal mi karıştı başka hat mi karıştı bilmiyorum...

    Valla bundanda korkmuyor değiim sorunsuz kullandığım internet hattımı mahvederlerse uğraşır dururum.Zaten dediğim gibi sabit telefon çok kullanacağım bişi değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alsem -- 22 Ekim 2017; 22:23:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar Turknet kotayı kaldırmadımı.Müşteri hizmetlerini arayınca kotasız tarifeye geçiş için şu numarayı tuşlayın diye bişi dedi bende tuşladım ve arkasından şöyle bir mesaj geldi;

    Yeni tarifeye geçiş için talebiniz alındı yeni tarifeniz 01.11.2017 tarihinden itibaren geçerli olacaktır.

    Ayrıca online işlemlerde destek kayıtlarında şöyle bir kayıt çıktı;

    Talebiniz için çalışmalara devam edilmektedir. Sizi arayarak ya da kayıtlı cep numaranıza SMS göndererek sonucu en geç 2 iş günü içinde paylaşacağız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 828829830831832
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.