Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ (828. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
18.993
Cevap
181
Favori
764.017
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
69 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 826827828829830
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: simos35

    Sağ olasın yani 6 ay boyunca 59 TL değilde 39 TL ödüyorsun öyle mi?

    Evet . Taahüt bozma faturasının e.mailini ya da fotokopisini istiyorlar .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isoomail


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ronaldinho26

    bence ücretlerndirme periyodunu açıklamaya çalışmışlar ama karışık olmuş benim anladığım 10 saniyede konuşsanız 60 saniyeniz düşecek demektir paketten

    Selamlar.



    Olay şudur:

    Bir defada 60 dakika konuşabilirsiniz. Aşınca paket dakikanız yokmuş gibi farife yazar.

    Ben uzun konuşacaksam 50. Dakikada kapatıp tekrar açıyorum. Sorun olmuyor.

    Telefon hizmetini sağlama şeklinden dolayı böyle olması gerekiyor demişlerdi.

    Açıklama için teşekkür ederim.
  • Merhaba arkadaşlar.

    Bana yardımcı olacak, yol gösterecek biri lazım .

    Benim sorunum sürekli internet kopması . Olayın ilk başına döneyim .

    Oturduğum bina 6 yıllık ve 5 yıldır ben bu meskende TTNET, SUPERONLİNE, VODAFONENET kullandım ve bir kez bile çağrı merkezi aramadım, ne pingim nede hızlarda bir sorun yoktu .

    En son vodafone kullanırken hiç bir sorunum yoktu 10 mbit hız alıyordum ve hiç bir kesme biçme elleme olayı olmadan direk TÜRKNET'e geçtim. Hiç bir kesinti olmadan internetimi kullanmaya başladım . Fakat TÜRKNET'e geçtikten 3 gün sonra kopmalar başladı . Bu kopmaları düzeltmek için 2 ay uğraştım hergün telefonda konuştum, hergün destek talebi açtım. Dış hattı kontrole gelen ekiple 20 kez görüştüm ve dış hatta sorun olmadığını söyledi . Bu arada türknet suçu benim iç tesisat veya modemde buldu Modemi değiştim sonuç aynı falan filan derken hızımı 7 mbite sabitlettim . 2 ay savaştıktan sonra internetim normale döndü .

    4-5 Aaydır sorunsuz kulanıyorum, arasıra download ve ping hızımda yükseliş ve düşüşler olsada hiç kopma yaşamadım . Ama şu son 1 haftadır yine kopmalarım başladı hızımı ölçtüğümde 9 mbite çıkıyor . 3-5 telefon görüşmesinden sonra hızımı 5 mbite sabitlettim. Ama yine kopma yaşıyorum . İç hatta sorun olduğunu sanmıyorum . Kopma olduğunda modeme baktığımda DSL ışığı sönmüş oluyor . Kapattırıp TTNET abonesi olacağım fakat 1 yıl sonra taşınacağım bu nedenle 2 yıl taahüt vermek istemiyorum ve şu an engelli tarifesinde en uygun interneti veren türknet.

    Şimdi sorunu nerde aramalıyım 2 sıfır modem denedim modem kaynaklı olmadığına eminim . İç tesisatta sorun olsa 3 ay düzelip 1 ay sorun yaşamam ve turknete geçmeden önce 5 yıla yakın sorunsuz internet kullandım .

    Artık müşteri hizmetlerinide aramak içimden gelmiyor, çünkü çok amatör ve çözüm sunamıyorlar .

    Kapattırmakta işime gelmiyor varmı bana bir yol gösterecek .




  • Arkadaşlar bende turknete geçtim. ttnetten geçiş yaptım. Evraklarım ulaştı. aktifleştirilmesini bekliyorum. Bu durumda ttnet ile artık işim kaldımı benim ona göre ttnete son faturamı yatıracağım.
  • Bana kalırsa senin bir problemin yok, 2 problem aklıma geliyor.

    1. TT bilerek sabote ediyor ve seni tekrar kendine bağlamak istiyor. (İhtimal yüksek)
    2. Türknet TT omurgası üzerinden kullanım sunduğu için aradaki bağlantı yada sistemde bir sorun var. Bunu araştırması ve çözmesi gerek.

    Yukarıda ki 2 sebep herkesin yaşadığı ana sebepler fakat hangisi gerçek orasını bende bilemiyorum. Bakanlığa mail at işi derinleştir. Bakanlık kurumları ciddi dürtüyor.

    20 yıldır sokağıam gelen düşük voltaj sorununu 1 ay uğraşarak böyle çözdürdüm. Eşşek gibi yapacaksınız demeye gitirdim. Adamlar hattı farklı yerden çekip 220v almamı sağladılar. Bakanlıklar bu konuda iyi iş çıkarıyor. Bakanlık işini yapmaz ise buradan...

    https://ebasvuru.ombudsman.gov.tr/Giris.aspx

    ...başvurunu yapıp kamu kuruluşunu şikayet edersin. Burasıda yeni devreye giren Kamu Kurumlarını şikayet edebileceğin portaldır.

    Parasını verdiğin kuruluş sana tabiri caizse eşşek gibi hizmet vermek zorunda, bunu devlet de savunuyor. Bundan dolayı kademeli olmak şartı ile şikayet et/edin !

    Bina içi kablolama, modem vs. gibi sorunlar hepsi geyik sorunlardır. İşi beceremeyen personelin suçu size atmasıdır. Benim binamda 30 yıllık kablo var, 24mbit alıyorum. 30 yıllık kablo fibermi döşenmişde ben iyi hız alıyorum sanki. Geçsinler böyle saçma sapan yorumları Yalan hepsi. Hakkını inad edip sonuna kadar ara.




  • Gatetrans kullanıcısına yanıt
    Hocam TT sabotesi aklıma gelmiyor değil .

    Hatta şöyle söyliyeyim, Altyapı kontrolüne gelen TT ekibinden beni arayan elemen "zaten sizin burası bir kaç aya kalmaz fibere geçeçek saha dolabınıza gelen internet 30 mbiti gösteriyor bu yüzden kopma yaşıyorsunuz" gibi bişeyler söyledi çok uzun zaman geçti aradan ama adam bizden interneti alın gibisinden bişeylerde söylemişti ondan sonra aklıma bu TT sabotesi geldi .

    Verdiğiniz şikayet linkine bakacağım becerebilirsem orayıda deneyeceğim.

    Teşekkür ederim yol gösterdiğiniz için .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GoSHawk.

    Arkadaşlar bende turknete geçtim. ttnetten geçiş yaptım. Evraklarım ulaştı. aktifleştirilmesini bekliyorum. Bu durumda ttnet ile artık işim kaldımı benim ona göre ttnete son faturamı yatıracağım.

    Ttnet ile bir işiniz kalmadı. Kullandığınız kadarlık son bir fatura çıkarılıyor. Turk. Nete geçiş işleminiz tamamlandığında Ttnet iptal bilgileriniz sms olarak telefonunuza geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yaky kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler peki aktifleştirmeyi hızlandırmak için ne yapabilirim. İnternet bağımlısı olmuşuz.
  • GoSHawk. kullanıcısına yanıt
    Iss değişikliği genelde hızlı ilerliyor. Forumdan teknik desteğe yazın isterseniz belki etkisi olur. Bunun dışında aklıma bir şey gelmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ARTHUR. kullanıcısına yanıt
    Hocam aynısını bende yaşadım türk.net de olduğunuz zaman tt net sizi dandik porta bağlıyor ve bunu değiştiremiyorsunuz.Ben tt santraline yakın yerde oturuyorum(ki portum da santralde) adamlara dedim modem,iç tesisat,bilgisayar,kablolu bağlantı herşey sorunsuz hat degerlerim 8-12mb kaldırcak şekilde ama bana 3mb veriyorlar ve durmadan kopuyor.Santraldeki eleman şuan benim yapcak birşeyim yok türk.nete sorununuzu iletin sonra yardımcı oluruz diyorlar.Türknete sorunu ilettim hemde en az 10 kez adamlar çözemiyor burda şöyle bir sıkıntı var ya Türknet bizle ilgilenmiyor veya ttnete port değiştircek yaptırımı yok ya da türktelekom bilerek kötü portlatı türknete kakalıyor(bu arada ben yapa altyapısındaydım)

    Sonunda 1 ay boyunca sorun çözülmedi bende ttnete geri döndüm int gene türknetteki gibi çok kötüydü ama santrale gittim portumu değiştirirmisiniz dedim ki adamla artık baya tanır hale geldik birbirimizi tamam dedi adam akşam halletcem dedi.Yarın sabah port değişmiş ip havuzum falan değişmis direk aldığım hız 11mb oldu ve ne kopma var ne ping 1 aydır kullanıyorum sorunsuz.

    Kısaca Türknette problem yaşadığınız an eğer bölgedeki ttnet ekibini kafalayamıyorsanız direk iptal edin türkneti çünkü sorunun çözülmeme oranı %98




  • kewin2121 K kullanıcısına yanıt
    Dedikleriniz tam olarak beni tarif ediyor ve sizin düşündüklerinizin aynısını düşünüyorum fakat açıklama kısmına gelince kimseye açıklayamıyorum hem teknik donanımım yok bu konuda hemde deli sanacaklar beni

    Şu an bulunduğum yere ttnet 24 mbit verebiliyor Türknete sorduğumda bizden en fazla 16 mbit alabilirsiniz diyor. Anlaşılan bizim sonumuz yine TT.

    Cvabınız için teşekkür ederim.
  • Arada kopmalar oluyor internetimde.

    Anasayfada da her gün neredeyse üç beş tane Türknet konusu oluyor ve hepsinde de fazlasıyla mağduriyet var. Gereği yapılır inşallah.
  • bende de çok ilginç bir sorun var. daha önce buraya da yazmıştım normal kullanımda hiçbir sorun yokken, download sırasında internet ışığı kopup tekrar yanıp kesintiye uğruyordu. air5760 ve air5343 olmak üzere iki modem denemiştim ikisinde de aynı sorun vardı. bu sorun da turknet'e geçişte portum değişti ondan sonra oldu. yani modemlerde sorun yoktu. hatta 5343'ü daha sonra bir tanıdığıma verdim hala sorunsuz kullanıyor. sonradan 10 yıllık eski modemim rt 205'i buldum onu denedim hiçbir kopma ve sorun yok. üstelik air5760 torentte en fazla 1,3 mb/sn ile indirirken ve koparken, rt 205 1,5 mb/sn ile tertemiz birşekilde hiçbir kopma olmadan indirebiliyor. tek sorun rt 205 yarım saat boyunca kendini resetleyip ısındıktan sonra ancak ışıklarını sabitleyip internete bağlanabiliyor. ondan sonra hiçbir sorun yok.

    şimdi benim teorim air5343 ve air5760 aynı marka, broadcom chipset'i kullanıyor. rt 205 ise farklı bir chipset. broadcom chipset beni aktardıkları dandik portla uyumsuz çalışıyor olabilir mi acaba. rt 205'in ilk bağlantısının çok uzun sürmesi yüzünden yeni modem almayı düşünüyorum ama onda da sorun çıkar diye korkuyorum. turktelekom'un vdsl vaadine kanıp air5760'a boşu boşuna bir dünya para verdim zaten. şimdi de farklı bir modeme boşa para vermek istemiyorum. ilk başta ucuz bir tenda buldum ama onda da broadcom chipset vardı vazgeçtim, sonra zyxel marka bir modem buldum onda ralink chipset var ama yine de kararsızım. tavsiyesi olan varsa açığım.




  • Fire.Sword kullanıcısına yanıt
    bendede 5760 var . sorunsuz kullanıyorum.
  • onnow78 kullanıcısına yanıt
    ben de turktelekomla 5 ay air5760'ı, 3 yıl air5343'ü sorunsuz bir şekilde kullandım. turknet'e geçişte portumu değiştirdiler. değişiklikten sonra modemler sorun çıkarmaya başladı. air5760 büyük ihtimalle beni aktardıkları portla uyumsuz çalışıyor. turktelekom gelip beni düzgün bir porta aktarmayacağına göre, bu dandik portla uyumlu bir modem bulmam lazım.
  • Merhaba arkadaşlar, Turknet ile mücadelem devam ediyor! Ev telefonu ve internet'i Turknet'e taşımak için yaklaşık 15 gün önce başvuru yaptım. Ev telefonu taşınmış ancak internet'i taşımıyorlar!! Ayın 15'inde Turknet'in İnternet taşıma başvurusu yazıdaki bir hata nedeniyle reddetmiş! 18'inde Turknet yine başvuruyu göndermiş fakat bugün yani Ayın 20'sinde farklı bir gerekçe ile başvuru yine reddedilmiş!!



    Türk Telekom'u arayıp konu hakkında şikayet kaydı oluşturdum ve neden böyle olduğu hakkında bilgi istedim ve bugün dönüş yaptılar, dedikleri şu ; bize herhangi bir başvuru gözükmüyor dediler!! Kim doğru söylüyor dedim, bize başvuru yapıldığı zaman 2 saat içinde onaylarız dedi!



    Türk Telekom'da taahhütüm bittiği için aylık fatura 100 TL! Hergün için fatura kabarıyor!! Bu salakça durumdan nasıl kurtulabilirim!



    Şimdi benim ne yapmam gerekiyor arkadaşlar?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mylove -- 20 Ekim 2017; 17:54:43 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mylove kullanıcısına yanıt
    İss taşıma işleminde başvuru Red oluyorsa bunun nedeni sistemde gözükür zaten doğru prosedür ''şu neden ile başvurunuz verici operatör tarafından reddedildi'' bu şekilde arama yapılır neden abone kaynaklı ise eksik evrak falan varsa istenir neden alıcı İss kaynaklı ise de tekrar başvuru yapılır. İş bilmez elemanlar çalışıyordur müşteri hizmetlerinde Red kodunu öğrenin
    Her İss reddinde bir Red kodu girilir bunu öğrenirsiniz MH yardımcı olabiliriz

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fünfzehn

    Merhaba arkadaslar iyi aksamlar,3 gun once turk nete basvurdum.bayan bana vdsl olacagini 35 mb e kadar hiz alacagimi soyledi. Kuruluma geldiler hipernet turk telekom portum cikartildi ve adsl turk net portu baglandi. Ordaki kisiye sordugumda internet baglatildiktan sonra vdsl basvurusu yapacagimi soyledi. Daha sonra adsl Aktivasyonu onaylandi, adsl port kuruldu ama hala evrak onayi icin bekliyorum.siz kac gun beklediniz evrak onayi icin? Eger sure uzunsa direk iptal edip turk telekomda kalmaya devam edecegim ve bu evrak onayini cabuk sekilde onaylatmak vs. Mumkun mudur?



    Turk nete basvuruyu yaptim musteri hizmetlerini aradigimda otomatik sekreter baglaniyor sonra kendiliginden kapaniyor kendi numarandan musteri hizmetlerine baglanmak mumkun degil. Daha baslamadan abonelik simdiden sogumaya basladim...



    Sizce ne yapiyim arkadaslar bana akil verin

    Heyecan yapmanıza gerek yok. Bağlantılar halledildi ise 1-2 gün içinde modem kullanıcı adı ve şifreniz yollanır size.

    Müşteri hizmetleri konusunda da zaten telefona çıkan temsilci arkadaşlar not almaktan başka birşey yapamadıkları için kaldırılmış sesli yanıt sistemi ile kayıt oluşturuluyor ve teknik birime aktarılıyor. Oradan da konu incelenip size dönüş yapılıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: abrooke139

    İşte böyle yapınca da niye benim hattım vdsl ye geçmiyor diye yakınırsınız.İşlemler belki uzun sürebilir.Port durumuna ve tt nin keyfiyatına kalmış!Extra ücret çıkarmasın istiyorsanız ikinci el bir vdsl modem alabilirsiniz.

    Bizden önce evde internet bağlantısı mevcuttu. Sizin dediğiniz hiç internet portu tahsis edilmemiş bir abone bağlantısı oluşturmak değil mi?
  • Fünfzehn kullanıcısına yanıt
    kardeşim geç süper online 25 mbit kullan hiç olmazsa kafan ağrımaz bu saçma sapan firmayla akn bitse bile zaten 16 ya düşüyor hız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 826827828829830
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.