Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı
19.104
Cevap
231
Favori
712.470
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Biten Sıcak Fırsatlar >> Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1355 Mesaj

    bilgilendirme için çok teşekkür ederim. yılbaşından sonra tekrar sorayım ben Turknet'e ve Superonline'a durumu o zaman.
    |
    |
    mcrew kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1178 Mesaj

    Hocam merhaba
    Bağlantı yapıldıktan sonra tesisatla ilgili bir işlem yaptınız mı? Bana da kullanıcı adı şifre geldi ama sinyal yok bağlantı yapamadım.
    |
    |
    ressi1 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    4313 Mesaj
    150 GB kota şahane vallahi. 127 GB kullandım geçen ay, malesef ki gece download'a bıraktım ve 18 GB'ı bu ayki kotaya yansımış
    _____________________________

    BattleNet: Chibs#2887
    #BarışKazanacak
    "We're all in brother. We love you. We trust you, Jackie Boy! "
  • Yüzbaşı
    824 Mesaj
    Ev telefonu olmayanlar nasıl bir yol izliyor ne yapması gerekiyor
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    334 Mesaj

    sadece başvuruyorsunuz size yeni bir telefon hattı tahsis ediliyor. telefonu kullanıp kullanmamak size kalmış. bu da ücrete dahil zaten. ben de yaptım başvurumu iki gün önce. dün de kimlik fotoğraflarını gönderdim. şimdi bağlanmasını bekliyorum.
    |
    |
    kel_bakkal kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    824 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: qwert.

    sadece başvuruyorsunuz size yeni bir telefon hattı tahsis ediliyor. telefonu kullanıp kullanmamak size kalmış. bu da ücrete dahil zaten. ben de yaptım başvurumu iki gün önce. dün de kimlik fotoğraflarını gönderdim. şimdi bağlanmasını bekliyorum.

    teşekkürler son soru taahhüt 27 ocakta bitiyor taahhüt bozulmadan ne zaman başvurayım sizce???
    _____________________________
  • Yarbay
    7141 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Yggdrasil Asgard

    150 GB kota şahane vallahi. 127 GB kullandım geçen ay, malesef ki gece download'a bıraktım ve 18 GB'ı bu ayki kotaya yansımış

    en iyisi kotasızlar hocam, biraz fazla verirsin ama dert yok akk yok , superonline 25 mps 99 lira mesela
    ama o da her yerde yok
    _____________________________
  • Yarbay
    4313 Mesaj

    Koca ay dizi, film ve oyun indirdim yine de 127 GB anca kullanmışım ve eve 3 ay sonra internet bağlandı mobil cihazlar, steam, battle.net ve windows 10 güncellemesi de buna dahil. 150 GB kota benim için fazlasıyla yeterli. Bu ay sonu da GTA V çekerim yavaş yavaş oynarım, haftaiçi 17:30'a kadar işteyim zaten ne ara download yapacağım
    |
    |
    mahmut716 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

    BattleNet: Chibs#2887
    #BarışKazanacak
    "We're all in brother. We love you. We trust you, Jackie Boy! "
  • Yarbay
    7141 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Yggdrasil Asgard

    Koca ay dizi, film ve oyun indirdim yine de 127 GB anca kullanmışım ve eve 3 ay sonra internet bağlandı mobil cihazlar, steam, battle.net ve windows 10 güncellemesi de buna dahil. 150 GB kota benim için fazlasıyla yeterli. Bu ay sonu da GTA V çekerim yavaş yavaş oynarım, haftaiçi 17:30'a kadar işteyim zaten ne ara download yapacağım

    demekki android box yok sende tvyi unuttum valla, devamlı diziler,yabancı tvler arası geziniyorum, telekomun 75 gblık paketi 2 hafta olmadan bitiyor bende, ki kotasız olması lazım bu meretin , yoksa ne zevk alacaksınki , kotalı olacaksa da en az 10 mpsye düşmeli
    _____________________________




  • Yarbay
    4313 Mesaj

    Android Box düşünüyorum vallahi. Fiyat araştırmasına gireyim, zaten TV de smart değil. Hem direk dizi sitelerinden izlemek daha makul olur, sıkıldım alt yazı aramaktan. Eski filmler için senkronize alt yazı bulmak gercekten zor. Gearbest, banggood araştırmasina gireyim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    mahmut716 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

    BattleNet: Chibs#2887
    #BarışKazanacak
    "We're all in brother. We love you. We trust you, Jackie Boy! "
  • Yarbay
    7141 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Yggdrasil Asgard

    Android Box düşünüyorum vallahi. Fiyat araştırmasına gireyim, zaten TV de smart değil. Hem direk dizi sitelerinden izlemek daha makul olur, sıkıldım alt yazı aramaktan. Eski filmler için senkronize alt yazı bulmak gercekten zor. Gearbest, banggood araştırmasina gireyim

    girme, direk al
    http://www.gearbest.com/tv-box-mini-pc/pp_471372.html?wid=21

    tam f/p ürünü, tüm işini görürsün bununla
    _____________________________




  • Binbaşı
    1932 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: rudeboytr

    Hocam merhaba
    Bağlantı yapıldıktan sonra tesisatla ilgili bir işlem yaptınız mı? Bana da kullanıcı adı şifre geldi ama sinyal yok bağlantı yapamadım.

    Evet ankastreye adımın yazıldığı kabloyu daireme gelen kabloya bağladım.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1798 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ShadowOfDarkness


    quote:

    Orijinalden alıntı: blackcat67


    quote:

    Orijinalden alıntı: tyll

    bu !!%%&&&... firma BTK ya yaptığım şikayetleri bile cevaplamıyor.

    Arkadaş profiline baktım Türk Telekom kullanıyorsun mesaj attığın sayfalara baktım kablonet'ten şikayetçisin ne kullandığın belli değil.

    Türknet kullanmıyorum fakat aynı arkadaşın kasım ayındaki mesajı.Sanırım yalan söylüyor.
    quote:


    Orijinalden alıntı: tyll

    turknet benim iznim ,bilgim olmadan aboneliğimi iptal etmiş.
    telefon hizmetini bağlamışlardı,fiber geyiği ile hepsini iptal etmişler.

    firmaya kendilerine gönderdiğim ıslak imzalı belgeleri ,nüfüs cüzdanımın örneğini ücretini kendilerinin ödeyerek bana iade etmeleri gerektiğini söyledim.adamlar deli dumrul gibi hiç bir şey gönderemeyiz diyorlar.

    bende bu günden itibaren benim kimliğim ve/veya imzam taklit edilerek adıma mobil telefon açtırmak gibi hertürlü dolandırıcılıkta tek sorumlunun turknet iletişim a.ş olduğunu belirttim.

    bu şirkete güvenerek ıslak imzanızı ,kimlik örneğinizi filan göndermeyin sakın.


    dün size cavap vermiştim ama mesajı silmişler.

    Tekrar edeyim ;Yalancı sizsiniz.

    Konuyu bilmeden araştırmadan insanlara yalancı diyemezsiniz.
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3327 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: X-Slim

    Benim evrak akşam 5 de teslim olmuş sorgulamada gözüküyor bakalim sisteme ne zaman düşüp internet ne zaman gelecrk

    keşke ptt kargoya gitmeden bu yorumları okusaydım....
    ptt kargo da 3 gündür bizim kargo lüleburgazda torba kapatıldı yazısına takıldı kaldı
    6 ay geçmiş hocam süreç nasıl işledi 6 aylık tecrübenizi paylaşabilirmisiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deneme1 -- 28 Aralık 2016; 18:05:15 >
    _____________________________
    English fun clup, sadece ingilizce konuşuyoruz ve dünyanın her yerinden arkadaşlarla eğleniyoruz, facebook grubumuz
    https://www.facebook.com/groups/362852221195241/
  • Yarbay
    7566 Mesaj

    tokilerde genelde superonline fiber de oluyor ama yeni binaysa henüz gelmemiş olabilir

    turk telekom fiber varsa turk telekom abonelik izni vermeyebilir turk.net e

    ocak ayını beklesin ocak ayınadan sonra belli olacak bakalım neler olacak.
    |
    |
    deneme1 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    673 Mesaj
    Binamızda fiber fan yok, en üst katta sanırım işyeri olduğundan net vardır. Ama benim dairrmde 8 yıldır ne sabit hat ne internet olmadı, ihtiyaç yoktu. Şimdi gerekiyor ama..



    Taahhütsuz olduğu için Türk nete başvuru yapıcam ama tel veya net bağlarken sorun çıkarsa türk telekom ilgilenecek, sıkıntı çıkıyormuş, peki bu süreçte uzun sürerse fatura işliyor mu?



    Ek sorum, kredi kartı bilgisi istiyor sanal kart vericem, ilk ayın ücretini hemen çekiyorlar mi?



    Modem 180 tl diyor, alsam mı yoksa dışarıdan mi alalım?
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1481 Mesaj
    ben ttnetteykende 16 mbken 3,5 anca alıyordum kopmalar başlıyordu,türknete geçtim ilk 2 gün 6-7mb çok memnundum gene kopmalar başladı 3,5-4 mb sabitlediler kopmalar gitti,altyapı düzelmedi kaç yıldır nasıl ülkeyiz ya 10 yıl öncede 4ü geçince kopmalar olurdu şimdide 1 gram ilerleme yok
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    297 Mesaj
    Hız testi sonucum
    https://hiztesti.co/result/5863e03d1b4ff39d78e49130



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onurguner -- 28 Aralık 2016; 19:2:35 >
    |
    |
    _____________________________
    onur
  • Binbaşı
    1695 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: caneycaney

    50 megabit hiz
    250 gb akn
    Teledünya üst paket
    Kablo tv
    Vizioon Sinema paketi

    aylık 81 tl

    uydunet 4ever

    oooff of uydunet olsa keşke
    |
    |
    _____________________________
    7.62 x51
  • Yarbay
    12205 Mesaj

    Ben çok memnunum hocam :) 2 kere sorun yaşadım 2'side 2 günde çözüme kavuşturuldu . Arada hız düşüyor ama kendıne geliyor kısa sürede :) yanı full dowloand takılmayacaksanız hayli hayli işinizi görür



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    deneme1 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
e-ticaret
son dakika
google reklamları
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
izmir web tasarım
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,391
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.