Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Ümit5858 Daha Az
1 Kayıtlı Üye
19.104
Cevap
232
Favori
711.193
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Biten Sıcak Fırsatlar >> Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ
Giriş
Mesaj
  • Er
    0 Mesaj
    Arkadaşlar Türknet çok sorunlu bir firma. Sakın Almayın, Kullanmayın. Adres değişikliği yaptık. Yeni evin internet kutusu bile bağlanmıyor. Bu yüzden bizde internetin ve telefonun iptalini istedik. İptal etmiyorlar. Mail'e iptal dilekçesi göndermeleri lazım. Göndermiyorlar. Bu yüzden biz de kendimiz dilekçe yazdık ve gönderdik. Ama hala kapatmıyorlar. Taahhütümüz Yok.

    Baştan bize bir dilekçe gönderdiler ama o farklıydı teknik nedenlerden dolayı iptal diye. Ama onda yeni evin elektrik ve su faturasını istediler. Kapatmamak için bahane arıyorlar. Elektrik ve su faturası ne alaka. TAAHHÜTÜMÜZ YOK.

    Türknet, kontörlü gibi önceden çekiyor parayı. 1 ocak'ın gelmesini ve yeni ayın faturasınıda kesmek istiyorlar. Sakın bulaşmayın bu firmaya. Bimer ve BTK'dan da şikayet ettim. Henüz ses yok. Kullanamadığım taahhütü olmayan internet ve telefonu kapatmak için avukata mı vermem gerekiyor?

    "Taahhüt Yok" aldatmacasına kanmayın. Türknet Yasalara Uymuyor.
    https://sikayet.btk.gov.tr/sss/

    BTK Sık Sorulan Sorular

    "Aboneliğimi nasıl iptal edebilirim?"

    "Talebinizi, abonesi olduğunuz işletmeciye yazılı olarak bildirmek kaydıyla sözleşmenizi istediğiniz zaman sona erdirebilirsiniz. İşletmeci, aboneliğinize son verme yönündeki yazılı talebinizin kendisine ulaşmasından itibaren en geç kırk sekiz saat içerisinde bu talebi yerine getirmek ve talebi takip eden yedi gün içerisinde abonelik sözleşmesinin feshedildiğini size yazılı olarak bildirmek zorundadır.

    Ayrıca, müşteri hizmetleri birimini arayarak ya da İnternet aracılığıyla da fesih bildiriminde bulunabilirsiniz. Bu şekilde bildirimin yapıldığı andan itibaren yirmi dört saat içerisinde tarafınıza sunulan hizmetin durdurulması gerekmektedir. Ancak, hizmet sunumunun durdurulmasını takiben on gün içerisinde işletmecinin iletişim adresine veya işletmeci adına abonelik sözleşmesi işlemlerini yürütmeye yetkili herhangi bir temsilcisine yazılı bildirimde bulunmanız gerekmektedir. Süresinde bildirimde bulunmamanız halinde, abonelik sözleşmesi işletmeci tarafından feshedilmeyerek hizmet sunumuna devam edilebileceğini unutmayınız."



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ANZ -- 27 Aralık 2016; 13:29:21 >
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    476 Mesaj

    benimkide seninle aynı genelde 30 mbps civarı
    |
    |
    _Antimason_ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    476 Mesaj

    hocam taahhüt yüzünden 2 yıldır çile çekiyoum şimdi kafam rahat hatta dondurma olayıda varmış 1 yıl içerisinde 6 ay dondurma hakkı
    ben yazın 2 ay yokum mesela dondurup devam edilebiliyormuş.
    modeme gelince hiçbir yer ücretsiz vermiyor ki her ay 2 tl koyuyor faturaya :)
    |
    |
    onurguner kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    126 Mesaj
    Arkadaşlar nasıl bir firma tavsiye eder misiniz? Tahattütsüz bişeyler arıyorumda..
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    592 Mesaj

    Eğer hattında sıkıntı yoksa düşünmeden geç derim. Kullanıyorum ve memnunum. Hız Türk Telekom'a göre biraz dalgalı ama fiyatına ve taahhütsüz olmasına göre iyi bence.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    xeqtr_cs kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    3327 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ANZ

    Arkadaşlar Türknet çok sorunlu bir firma. Sakın Almayın, Kullanmayın. Adres değişikliği yaptık. Yeni evin internet kutusu bile bağlanmıyor. Bu yüzden bizde internetin ve telefonun iptalini istedik. İptal etmiyorlar. Mail'e iptal dilekçesi göndermeleri lazım. Göndermiyorlar. Bu yüzden biz de kendimiz dilekçe yazdık ve gönderdik. Ama hala kapatmıyorlar. Taahhütümüz Yok.

    Baştan bize bir dilekçe gönderdiler ama o farklıydı teknik nedenlerden dolayı iptal diye. Ama onda yeni evin elektrik ve su faturasını istediler. Kapatmamak için bahane arıyorlar. Elektrik ve su faturası ne alaka. TAAHHÜTÜMÜZ YOK.

    Türknet, kontörlü gibi önceden çekiyor parayı. 1 ocak'ın gelmesini ve yeni ayın faturasınıda kesmek istiyorlar. Sakın bulaşmayın bu firmaya. Bimer ve BTK'dan da şikayet ettim. Henüz ses yok. Kullanamadığım taahhütü olmayan internet ve telefonu kapatmak için avukata mı vermem gerekiyor?

    "Taahhüt Yok" aldatmacasına kanmayın. Türknet Yasalara Uymuyor.
    https://sikayet.btk.gov.tr/sss/

    BTK Sık Sorulan Sorular

    "Aboneliğimi nasıl iptal edebilirim?"

    "Talebinizi, abonesi olduğunuz işletmeciye yazılı olarak bildirmek kaydıyla sözleşmenizi istediğiniz zaman sona erdirebilirsiniz. İşletmeci, aboneliğinize son verme yönündeki yazılı talebinizin kendisine ulaşmasından itibaren en geç kırk sekiz saat içerisinde bu talebi yerine getirmek ve talebi takip eden yedi gün içerisinde abonelik sözleşmesinin feshedildiğini size yazılı olarak bildirmek zorundadır.

    Ayrıca, müşteri hizmetleri birimini arayarak ya da İnternet aracılığıyla da fesih bildiriminde bulunabilirsiniz. Bu şekilde bildirimin yapıldığı andan itibaren yirmi dört saat içerisinde tarafınıza sunulan hizmetin durdurulması gerekmektedir. Ancak, hizmet sunumunun durdurulmasını takiben on gün içerisinde işletmecinin iletişim adresine veya işletmeci adına abonelik sözleşmesi işlemlerini yürütmeye yetkili herhangi bir temsilcisine yazılı bildirimde bulunmanız gerekmektedir. Süresinde bildirimde bulunmamanız halinde, abonelik sözleşmesi işletmeci tarafından feshedilmeyerek hizmet sunumuna devam edilebileceğini unutmayınız."

    btk ya şikayet değil iptal dilekçesi gönderseydiniz sorgusuz 1 gün içinde iptal ederlerdi......
    btk bu konuda hassastır.



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    English fun clup, sadece ingilizce konuşuyoruz ve dünyanın her yerinden arkadaşlarla eğleniyoruz, facebook grubumuz
    https://www.facebook.com/groups/362852221195241/




  • Yarbay
    3227 Mesaj

    Turk.net herhangi bir hız vaat etmiyor. X'e kadar hattınızın desteklediği hızı alırsınız diyorlar.
    |
    |
    Erreguay kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    "This morning. I was just a drop, a single drop, that soon became a river..."

    TG
  • Er
    0 Mesaj

    Onu da yapayım o zaman. İptal dilekçesi ile BTK ya yeni bir başvuru yapayım. İlgin için teşekkür ederim.
    |
    |
    deneme1 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    3327 Mesaj
    iptal konusunda sıkıntı yaşayanlar btk. gov. tr ye uğrayın
    forumda çok tartışıldı.....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deneme1 -- 27 Aralık 2016; 13:58:31 >
    |
    |
    _____________________________
    English fun clup, sadece ingilizce konuşuyoruz ve dünyanın her yerinden arkadaşlarla eğleniyoruz, facebook grubumuz
    https://www.facebook.com/groups/362852221195241/
  • Yarbay
    3327 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ANZ

    Onu da yapayım o zaman. İptal dilekçesi ile BTK ya yeni bir başvuru yapayım. İlgin için teşekkür ederim.

    btk da şikayet bölümünden sorunu anlatan bir şikayet kaydı oluştur, ilgili kısımlara türknet abone numarasını yazmayı unutmayın hemen dönerler....



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    English fun clup, sadece ingilizce konuşuyoruz ve dünyanın her yerinden arkadaşlarla eğleniyoruz, facebook grubumuz
    https://www.facebook.com/groups/362852221195241/
  • Binbaşı
    1792 Mesaj
    bu !!%%&&&... firma BTK ya yaptığım şikayetleri bile cevaplamıyor.
    _____________________________
  • Yarbay
    3116 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: tyll

    bu !!%%&&&... firma BTK ya yaptığım şikayetleri bile cevaplamıyor.

    Arkadaş profiline baktım Türk Telekom kullanıyorsun mesaj attığın sayfalara baktım kablonet'ten şikayetçisin ne kullandığın belli değil.
    _____________________________
  • Yarbay
    3327 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: tyll

    bu !!%%&&&... firma BTK ya yaptığım şikayetleri bile cevaplamıyor.

    böyle bir ihtimal yok.....
    btk ile şikayetvar. comu karıştırma...
    btk devletin resmi kurumudur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deneme1 -- 27 Aralık 2016; 14:24:35 >
    |
    |
    _____________________________
    English fun clup, sadece ingilizce konuşuyoruz ve dünyanın her yerinden arkadaşlarla eğleniyoruz, facebook grubumuz
    https://www.facebook.com/groups/362852221195241/
  • Yarbay
    2809 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: blackcat67


    quote:

    Orijinalden alıntı: tyll

    bu !!%%&&&... firma BTK ya yaptığım şikayetleri bile cevaplamıyor.

    Arkadaş profiline baktım Türk Telekom kullanıyorsun mesaj attığın sayfalara baktım kablonet'ten şikayetçisin ne kullandığın belli değil.

    Türknet kullanmıyorum fakat aynı arkadaşın kasım ayındaki mesajı.
    quote:


    Orijinalden alıntı: tyll

    turknet benim iznim ,bilgim olmadan aboneliğimi iptal etmiş.
    telefon hizmetini bağlamışlardı,fiber geyiği ile hepsini iptal etmişler.

    firmaya kendilerine gönderdiğim ıslak imzalı belgeleri ,nüfüs cüzdanımın örneğini ücretini kendilerinin ödeyerek bana iade etmeleri gerektiğini söyledim.adamlar deli dumrul gibi hiç bir şey gönderemeyiz diyorlar.

    bende bu günden itibaren benim kimliğim ve/veya imzam taklit edilerek adıma mobil telefon açtırmak gibi hertürlü dolandırıcılıkta tek sorumlunun turknet iletişim a.ş olduğunu belirttim.

    bu şirkete güvenerek ıslak imzanızı ,kimlik örneğinizi filan göndermeyin sakın.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    _____________________________




  • Er
    0 Mesaj

    İlk başvurumda abone numarası yazılı ama iptal dilekçesi eklememiştim BTK'nın sitesine.

    Firma kaç günde BTK'dan cevaplamalı biliyor musun? 22'sinde başvurmuştum. 5 gün oldu.

    Firmaya dilekçe yazdık ama kapatmıyor. Tüketici mahkmesinede başvuracağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ANZ -- 27 Aralık 2016; 14:40:32 >
    |
    |
    deneme1 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    126 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: techturch

    Eğer hattında sıkıntı yoksa düşünmeden geç derim. Kullanıyorum ve memnunum. Hız Türk Telekom'a göre biraz dalgalı ama fiyatına ve taahhütsüz olmasına göre iyi bence.

    Hattımın max desteklediği hızı nasıl öğrenebilirim?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    699 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: xaqok


    quote:

    Orijinalden alıntı: NoSky


    quote:

    Orijinalden alıntı: xaqok

    Merhaba arkadaşlar. Artvin/Arhavi de yaşamaktayım. Hali hazırda evimde ttnet kullanıyorum. Acaba yaşadığım bölgede turk.net hizmet veriyormu ? Sitesinden numarasını bulup aradım ama çalmadı telefon

    Turktelekomun altyapi sagladigi her yerde hizmet(!) veriyorlar.

    Ama size tavsiyem, Turknete gecmeyin. Pisman olursunuz.

    Neden tavsiye etmiyorsunuz

    Çoğu kişi ard niyet ile Türknet'e geçmeyin dediğimi düşünüyor olabilir.

    Ben 3 ay boyunca Türknet kullandım. Türknet ile ilgili bu forumda açtığım konular ve şikayetvar.com'da oluşturduğum şikayetlerim dahi var.

    Öncelikle şunu söylemek istiyorum; eğer Türk Telekom'da sabit bir hattın ve internetin varsa, genelde geçiş işlemleri kısa bir sürece sancısız olarak gerçekleşiyor.

    Ben Türknet ile ilgili olan tecrübemi sizinle paylaşıyor olacağım. Tabi ki bunlar kesinlikle sizin başınıza da gelecek diye bir durum yok. Siz, düşünün taşının.

    _____________________


    Türknet'e başvurmadan önce, Türk Telekom'un yalın adsl paketlerinden birini kullanıyordum.

    Türknete web sayfaları üzerinden başvuru yaptım, belgelerin çıktısını aldım ve MNG kargoyla gönderdim.

    1 gün sonra kendilerine ulaştı.

    Ulaştıktan sonraki gün beni aradılar, onay aldılar.

    Başvurudan tam 25 gün sonra internet hizmeti almaya başladım.

    Bununla ilgili olan şikayetim;

    https://www.sikayetvar.com/turknet-aktif-edilemeyen-internet

    ___________________


    İnternet hizmetini 50 MB'a kadar hız üzerinden aktif ettiler. Hız testinde 40-41 MB arası hız alıyordum. Fakat olsun dedim. Santralin uzaklığını vs. düşünerek aldığım bu hızın normal olduğunu düşündüm ve hiç bir itirazım olmadı.

    Fakat olay bununla bitmedi. Çünkü akşam saatlerinde, yani internet kullanımının yoğun olduğu saatlerde, indirme hızı 8 ila 14 mb arasına düşüyordu. Gündüz saatlerinde ya da gece 2'den sonraki saatlerde çatır çatır 40 mb hız varken (hatta steamdan oyun indirirken 46 MB ile indiriyordu) akşam 5'ten 6'dan sonra internet felç oluyordu.

    Bununla ilgili çağrı merkezine onlarca kayıt açtırdım. Şikayetvar.com'a şikayet açtım. BTK'dan şikayet açtım. BTK'ya açtığım şikayeti, bir de utanmadan sorununuzu çözdük diye cevapladılar. Ama ne bir çözüm sağlandı ne de herhangi bir sonuca varabildim. Türknet, kendine açılan bütün kayıtları kullanıcının donanımından kaynaklı problem var diyerek kapattı. Oysaki problemli bir donanım, saat seçmez değil mi?

    BTK şikayetim ve cevabı;

    http://i.hizliresim.com/VP3JWr.png

    https://www.sikayetvar.com/turknet-hizim-kisitlaniyor#gorusmeler

    https://forum.donanimhaber.com/aksam-saatlerinde-dusuk-hiz-problemi--121273723#121273723

    ___________________


    Başvururken ısrarla yalın hizmet talep etmeme rağmen yalın internet hizmeti sunmadıklarını ve başvurunun hem sabit hat hem de internet hizmeti için olduğunu söylediler. Mecburen "İyi tamam telefon da olsun madem" dedim. İnternet hizmetini aktif ettikten sonra, arada 2 ay geçmesine rağmen sabit hat bağlayamadılar ve telefon hizmeti sunamadılar. Faturalandırmada 59.90 TL olan ücretin 10 TL olan kısmı sabit hat hizmeti içindir.

    Türknet, kullandığım 3 ay içerisinde telefon hizmeti olmaması rağmen bana 59.90 lira tutarında fatura çıkardı. Buna itiraz ettim. Kayıt açtılar. Çözüm merkezinden geri arandım, dediler Aralık ayı faturanıza 10 lira indirim sağlayacağız.Tamam dedim.

    Buyrun Aralık ayı faturam;

    http://i.hizliresim.com/LZOq8b.png

    Çıkan bu faturaya itiraz ettiğimde, yine kayıt açtılar. Geri arandım ve dediler ki, böyle bir indirim yapılacağı sistemlerde görünmüyor. Önceden görüştüğümü ve indirim yapılacağını söylediğimde de, birden fazla departmanları olduğunu ve öyle bir bilgiye ulaşamadığını söylediler.

    ____________________


    Sonra Edirne'den İstanbul'a taşınmam gerekti. 27 Kasım'da Türkneti arayıp nakil talep ettim. Aradan 18 gün geçmesine rağmen nakil işlemlerini tamamlayamadılar ve sonunda aboneliğimi iptal ettim. Fakat abonelik iptal olmasına rağmen, aradan 13-14 gün geçti hala portu boşaltmadılar. Bu sorumsuzlukları yüzünden hiçbir internet servis sağlayıcıya başvuramıyorum.

    Şu anda ne Türk Telekom, Ne Superonline ne de VodafoneNet başvuru alamıyor. Yaklaşık 1 aydır, hala da geçerli olmak üzere evde internet hizmetim yok.

    13 Aralık tarihinde nakil işlemlerinin uzamasıyla ilgili açtığım BTK şikayetine cevap bile vermediler.

    Kendi çağrı merkezlerine açtığım kaydın sözde 48 saat içinde sonuçlanması gerekiyordu. Geçen hafta çarşamba günü açılan kaydı hala sonuçlandırmadılar ve geri arayan dahi yok.

    Detaylarını da şurada paylaştım,

    https://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=122708262


    ______________________


    Sonuç olarak, belki benim şansım yoktur ve bütün olumsuzluklar beni bulmuş olabilir. Ama ben bu kadar olumsuzluğu, hayatımda başka hiçbir firmada yaşamadım. Burada yazdıklarımın hiç birisi de benim uydurduğum, karalama amaçlı hikayeler de değil. Eğer öyleyse bir Türknet yetkilisi, aksini iddia etsin. Koyduğum fotoğraflarda abone numaram da görünüyor.

    Başvuru, nakil ve iptal aşamalarında herhangi bir problem yaşamazsanız, internet hizmeti alırken hızınızın düşürülmesi dışında bir problem yaşamazsınız.

    Zaten firma da hizmet konusunda çok iddialı olmadığından, taahhütsüz hizmet sunuyor diye düşünüyorum.

    Tercih sizin.
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    699 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Jack Martin


    quote:

    Orijinalden alıntı: tyll


    quote:

    Orijinalden alıntı: blackcat67


    quote:

    Orijinalden alıntı: tyll

    bu !!%%&&&... firma BTK ya yaptığım şikayetleri bile cevaplamıyor.

    Arkadaş profiline baktım Türk Telekom kullanıyorsun mesaj attığın sayfalara baktım kablonet'ten şikayetçisin ne kullandığın belli değil.

    sizler ne acaip insanlarsınız;bu firma size sorunsuz internet bağladı diye herkese aynı şekilde mi davrandı sanıyorsunuz ? 3-5 gün öncesine baktıysan 1 ay öncesine de baksana profilden.bı ... firma ile olan yazdıklarımı görebilirsiniz. herkese troll yaftalamasını ne kolay yapabiliyorsunuz ?? bu .... firma 1,5 ay beklettikten sonra kablonet bağlattım.


    bu ''%%&&&... firması 1,5 ay bağlamadı benim interneti,bu .... firma 25 gündür btk ya yaptığım şikayetlere cevap vermiyor.

    bu .... firma bana hiçbir hizmet vermediği halde ,kendilerine gönderdiğim ıslak imzalı belgeleri ve kimlik örneğimi geri vermiyor.bu .... firma kişisel bilgilerimi kullanarak her türlü dolandırıcılık ,kişisel bilgilerimi satma vs. yapabileceğini düşünüyorum.
    Buna rağmen bunlar hala bu bilgilerimi iade etmediler.

    @blackcat67 dostum 25 gündür btk ya cevap vermediler sen neden bahsediyorsun

    @ShadowOfDarkness yalancı sensin...

    @Jack Martin Allah önce sana akıl fikir versin,bilmediğin konularda çeneni kapatmayı öğretsin .



    bu .... firma ile ilgili 37 gün önce yazdığım forum mesajı.https://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=121971180

    Yahu bırak bu ayakları kimi kandırıyorsun ? Ayrıca sen kimsinki bana çeneni kapa diyorsun adap isteyenin üslubuna bak hele.

    Diyelimki başvurdun tamam 1,5 ay bağlanmadıysa ne bekliyorsun demekki boşta port yok bir çok kişi bu müzdaripte iptal çeker kapatırsın zaten fatura çıkmaz.

    BTK şikayetine cevap verilmeme gibi bir durum olamaz adamlar facebook, şikayetvar vb. mecralarda şikayetlerine bile dönerken BTK gibi devletin resmi kurumuna nasıl dönmüyor.

    Kaldıki hangi firma başvuru belgesini geri gönderiyor ? Adamlardan internet hizmeti alacağına dair imza atmışsın şirket açılacak diye değil.

    En basit örneği olarak mobil hat taşımada bile gidip insanlar nüfus örneği ve imza bırakıyorlar bu zaten senin başvuru kaydının alındığına dair resmi evrak ister olumlu olsun ister olumsuz firmada kalır neyin derdindesin ?

    Hayali şeyler kafandan uydurarak gerçekten bilgi sahibi olmak isteyenleri yanlış yönlendirmeyin, ayrıca sıkıntı çekmediğimi nerden çıkardın bende 2 hafta sıkıntı çektim ve bizzat tecrübelerimide burda herkese tecrübe olması açısından paylaştım.

    Kafandan kuru sıkılar ile millete hakaret etmenin cezasını umarım çekersin direk şikayet ettim.







    "BTK şikayetine cevap verilmeme gibi bir durum olamaz adamlar facebook, şikayetvar vb. mecralarda şikayetlerine bile dönerken BTK gibi devletin resmi kurumuna nasıl dönmüyor. "






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NoSky -- 27 Aralık 2016; 15:18:45 >
    _____________________________




  • Binbaşı
    1792 Mesaj
    @NoSky
    Sizde de durum aynı, 20 gündür de bana cevap vermediler.Ama konuya at gözlüğü ile bakanlara bu durumu anlatmanız imkansız !!
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1305 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: NoSky


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jack Martin


    quote:

    Orijinalden alıntı: tyll


    quote:

    Orijinalden alıntı: blackcat67


    quote:

    Orijinalden alıntı: tyll

    bu !!%%&&&... firma BTK ya yaptığım şikayetleri bile cevaplamıyor.

    Arkadaş profiline baktım Türk Telekom kullanıyorsun mesaj attığın sayfalara baktım kablonet'ten şikayetçisin ne kullandığın belli değil.

    sizler ne acaip insanlarsınız;bu firma size sorunsuz internet bağladı diye herkese aynı şekilde mi davrandı sanıyorsunuz ? 3-5 gün öncesine baktıysan 1 ay öncesine de baksana profilden.bı ... firma ile olan yazdıklarımı görebilirsiniz. herkese troll yaftalamasını ne kolay yapabiliyorsunuz ?? bu .... firma 1,5 ay beklettikten sonra kablonet bağlattım.


    bu ''%%&&&... firması 1,5 ay bağlamadı benim interneti,bu .... firma 25 gündür btk ya yaptığım şikayetlere cevap vermiyor.

    bu .... firma bana hiçbir hizmet vermediği halde ,kendilerine gönderdiğim ıslak imzalı belgeleri ve kimlik örneğimi geri vermiyor.bu .... firma kişisel bilgilerimi kullanarak her türlü dolandırıcılık ,kişisel bilgilerimi satma vs. yapabileceğini düşünüyorum.
    Buna rağmen bunlar hala bu bilgilerimi iade etmediler.

    @blackcat67 dostum 25 gündür btk ya cevap vermediler sen neden bahsediyorsun

    @ShadowOfDarkness yalancı sensin...

    @Jack Martin Allah önce sana akıl fikir versin,bilmediğin konularda çeneni kapatmayı öğretsin .



    bu .... firma ile ilgili 37 gün önce yazdığım forum mesajı.https://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=121971180

    Yahu bırak bu ayakları kimi kandırıyorsun ? Ayrıca sen kimsinki bana çeneni kapa diyorsun adap isteyenin üslubuna bak hele.

    Diyelimki başvurdun tamam 1,5 ay bağlanmadıysa ne bekliyorsun demekki boşta port yok bir çok kişi bu müzdaripte iptal çeker kapatırsın zaten fatura çıkmaz.

    BTK şikayetine cevap verilmeme gibi bir durum olamaz adamlar facebook, şikayetvar vb. mecralarda şikayetlerine bile dönerken BTK gibi devletin resmi kurumuna nasıl dönmüyor.

    Kaldıki hangi firma başvuru belgesini geri gönderiyor ? Adamlardan internet hizmeti alacağına dair imza atmışsın şirket açılacak diye değil.

    En basit örneği olarak mobil hat taşımada bile gidip insanlar nüfus örneği ve imza bırakıyorlar bu zaten senin başvuru kaydının alındığına dair resmi evrak ister olumlu olsun ister olumsuz firmada kalır neyin derdindesin ?

    Hayali şeyler kafandan uydurarak gerçekten bilgi sahibi olmak isteyenleri yanlış yönlendirmeyin, ayrıca sıkıntı çekmediğimi nerden çıkardın bende 2 hafta sıkıntı çektim ve bizzat tecrübelerimide burda herkese tecrübe olması açısından paylaştım.

    Kafandan kuru sıkılar ile millete hakaret etmenin cezasını umarım çekersin direk şikayet ettim.







    "BTK şikayetine cevap verilmeme gibi bir durum olamaz adamlar facebook, şikayetvar vb. mecralarda şikayetlerine bile dönerken BTK gibi devletin resmi kurumuna nasıl dönmüyor. "







    Senin durumun farklı daha önce okudum bu tamamen türk telekomun işgüzarlığıdır, portunu boşa çıkarması gereken altyapısal yükümlülük Türk Telekoma aittir.

    Türknet hattımı 2 ay önce bende iptal ettirdim ve Vodafone geçmeye çalıştım tam 29 gün sözleşme dosyalarım kurye ile gelmedi, gidip bayiden başvurdum ve boş port yok denilerek direk reddedildi.

    Extranet bağlattım onda da Telekom 2 haftada bağlamadı..Sonra Türknet bağlattım gene Telekom sorun çıkardı ve bizzat bölge müdürlüğüne giderek bu işi çözdüm.

    Kısacası her türlü çözümün adresi A firması olsun, B firması olsun yada C firması her zaman Türk Telekomdur sonuçta bir arıza kaydı oluşturduğunuzda kapınıza kadar kim geliyor ?

    Bugüne kadar facebooktan ve şikayetvar sitesinden bağlantı sırasında oluşan sıkıntılar nedeniyle tüm şikayetlerime dönüş yapmıştır bu firma.

    Çok mu memnunum ? Elbette değilim ama bu fiyata taahhütsüz ve bu kadar yüksek kota veren başka bir firma yok.

    Tutupta dibe batırmanında alemi yok bugün çıkıp Turkcell Genel Müdürü bile Türk Telekom başvurularımızı askıya alıp sebepsiz reddediyor diyorsa kimse bana suçlu Türknet demesin.

    Bir suçlu varsa bugüne kadar Türk Telekom üzerinde gerekli denetlemeyi sağlamıyan ve sözünü geçiremiyen BTK ve diğer devlet kurumlarıdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jack Martin -- 27 Aralık 2016; 15:31:55 >
    |
    |
    _____________________________
    İşlemci Güncellenicek || Anakart Güncellenicek || Gskill Ripjaws 8 GB 1600 Mhz (2x4) Dual Kit DDR3 || Ekran Kartı Güncellenicek || PNY 240 GB SSD CS1311 || XILENCE XP600 600W PSU GAMİNG SERİSİ R3 +80 Plus || Logitech MK345 Q Klavye Kablosuz Mouse Set || Logitech S120 Hoparlör || SAMSUNG 23" S23B350H Full HD Led Monitör




HızlıCevap
Reklamlar
e-ticaret
sohbet
son dakika
Paykasa
SEO
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,547
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.